Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 

Hyundai Service Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Nu chiar, Catalin, ce vezi tu la 200-250 lei inseamna doar prima revizie (vad la Tucson e la 7500km), in care se schimba un ulei si un filtru si cam atat!

#38
Floricelu71

Floricelu71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 07.01.2004

 Zetics, on Mar 10 2006, 08:08, said:

Nu chiar, Catalin, ce vezi tu la 200-250 lei inseamna doar prima revizie (vad la Tucson e la 7500km), in care se schimba un ulei si un filtru si cam atat!


Apropo de asta, ptr. noul accent, pe situl www. noulaccent.ro sunt postate si costurile reviziilor, care ptr. motorina sunt in jurul a 210Eur fara TVA la 15.000 KM(pret mediu spun ei).

Intrebarea mea este, pretul poate varia in functie de consumabilele schimbate sau este fix ( ei schimba ce este pe lista indiferent daca exista sau nu un grad ridicat de uzura)?

Eu vreau sa-mi iau un Accent nou si perspectiva de a da  in medie 1000 Ron la fiecare 15.000  ( includ in estimare si reviziile de la 45000 care costa 270 Eur. fara TVA) nu ma prea incanta.

Este acesta un pret corect ptr. revizii sau ce economisesc prin pret scot prin revizii?

In alta ordine de idei, Zetics ai idee cine se ocupa de situl Hyundaiclub.ro ca sta mai mult in constructie decat online.
Multumesc si ... weekend placut la toata lumea.

#39
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 Floricelu71, on Mar 10 2006, 10:01, said:

Apropo de asta, ptr. noul accent, pe situl www. noulaccent.ro sunt postate si costurile reviziilor, care ptr. motorina sunt in jurul a 210Eur fara TVA la 15.000 KM(pret mediu spun ei).

Intrebarea mea este, pretul poate varia in functie de consumabilele schimbate sau este fix ( ei schimba ce este pe lista indiferent daca exista sau nu un grad ridicat de uzura)?

Eu vreau sa-mi iau un Accent nou si perspectiva de a da  in medie 1000 Ron la fiecare 15.000  ( includ in estimare si reviziile de la 45000 care costa 270 Eur. fara TVA) nu ma prea incanta.

Este acesta un pret corect ptr. revizii sau ce economisesc prin pret scot prin revizii?

Spun "mediu" pt ca mai pot aparea probleme ce trebuie remediate. Atat platesti pt filtre, ulei si manopera. Daca de ex mai descopera ca nu ai placute de frana la 15.000 (pt ca ai mers cu piciorul pe frana mereu), tre sa ti le schimbe si-ti mai iau 100 EUR. Mi se pare normal. D-asta scrie mediu. O revizie anuala (sau la 15.000) la celelalte marci costa intre 6 si 8 milioane, ceea ce mi se pare ok avand in vedere ca sunt singurii bani pe care ar trebi sa ii bagi intr-o masina buna in primii 4 ani! <_<
Aici cred ca ai gresit ceva : "in medie 1000 Ron la fiecare 15.000  ( includ in estimare si reviziile de la 45000 care costa 270 Eur. fara TVA) " . Cum incluzi si revizia de 45.000 km in "la fiecare 15.000 km"?

#40
andrei_r

andrei_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 07.03.2006
Mai fratilor eu am intrebat la Iasi si mi-a spus dealerul in fatza cu martor alaturi :D  ca e in jur de 350RON revizia si oleak mai scumpa aia de la 45 crek si la nu mai stiu cat cand schimba ceva mai mult.

Maine dimineata trebuie sa ii vizitez si am sa il intreb din nou pe domnu dealer ce-s cu preturile de pe site pt ce si eu am ramas putin contrariat.

P.S. Cineva scria nu-s pe la ce topic ca se injumatatesc preturile la reviziile diesel incepand de luna aceasta. Oare aceasta sa fie cauza??? <_<

#41
Floricelu71

Floricelu71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 07.01.2004

 701, on Mar 12 2006, 14:17, said:

Aici cred ca ai gresit ceva : "in medie 1000 Ron la fiecare 15.000  ( includ in estimare si reviziile de la 45000 care costa 270 Eur. fara TVA) " . Cum incluzi si revizia de 45.000 km in "la fiecare 15.000 km"?

701,

Am facut suma costului reviziilor (convertita in lei) si am impartit la nr. reviziilor, ptr. 60.00 km . Asa a iesit o medie aproximata de 1000 RON.

Sunt convins ca te-ai prins desi exprimarea mea a fost nu tocmai explicita!

#42
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
asta numai pentru cei ce au masinile iesite din garantie, ca in rest..

#43
azxa

azxa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 03.05.2006

 gomez99, on Jan 26 2006, 16:45, said:

revizie de 15000 la accent in bucuresti "la chibrituri": 8.5 mil "cu reducere"
idem in cluj: 4.8 milioane fara reducere.
pai mai bine ma duc si imi fac revizia la feldioara in concediu decit sa ma duc la excrocii din bucuresti. si sa nu imi spuna mie cineva ca reprezentanta nu stie, ca doar ei faciliteaza monopolul.
acu stau si ma-ntreb: oare cei de la Hyundai europe or sti? si daca nu stiu, or vrea sa afle? si daca afla, le pasa?
Probabil lor li se rupe.
Eu am un accent din 2001 si sunt f multumit de masina. Pe de alta parte mi-a scos peri albi serviceul hyundai din bucuresti. Momentul in care am explodat a fost o revizie "mare" care a durat de la 8 dimineata pana la 18.30. Pretul ? 14 milioane in 2003. si visavis de citatul cuiva de pe site-ul lor as spune ceva dar ma abtin.
Din punctul meu de vedere masinile sunt ok dar eu in viata mea nu voi mai cumpara Hyundai din cauza serviceurilor de trei lei ( valabil pentru mine si pentru Porsche - seat si VW, MACH 1 - Renault, GENERALAUTOCOM&AUTOMOTOR - Dacia si trenault Buzau

 andrei_r, on Mar 8 2006, 14:01, said:

Eu sunt din Iasi si tocami vreau sa-mi iau noul Accent. Fiinda stiam de la altii de aceasta problema cu serviceul am intrebat si eu si surpriza:  350RON o revizie normal , probabil la 40  si la 70 si ceva e mai mult ca schimba mai multe la ea. Asa ca... ori ma minte ori veniti la Iasi la revizii :D
sa te uiti cand o ridici daca are manerele la fel . am un prieten care are manerele pe o parte negre si pe alta vopsite. Viva Hyundai made in Turkey

#44
ExpertSoftware

ExpertSoftware

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 31.05.2004
Multibrand M&G S.R.L. e ok pana la urma?
Are cineva tel si eventual adresa service-ului din pitesti (sebastian).
Chestia e ca la un accent se aude cam aiurea motorul, parca ar fi diesel si vroiam sa vad care e treaba. A iesit din garantie, so daca stiti un service bun nu neaparat autorizat Hyundai dar care sa cunoasaca masina aruncati-mi si mie un info.
Merci

Hyundai Accent 1.4 2001 23.000km

#45
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,523
  • Înscris: 28.08.2003
SEBASTIAN SUCURSALA PITESTI
Aleea Razboieni, nr.20A, Pitesti
Tel: 0722.408.010
Tel/fax: 0248-250.900, 0248-250.127
Email: [email protected]

Sebastian Sucursala Pitesti

Edited by Cristist50, 01 August 2006 - 09:41.


#46
razvanoo

razvanoo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 14.01.2007
fratilor maine ma duc pana la Pitesti sa imi fac revizia la accent ,mai vb cand ma intorc ,pt cei care au nevoie de nr de telefon de la receptia service -lui din pitesti este 0722340700 :peacefingers:

#47
gabi001

gabi001

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.10.2007

 townkat, on Aug 29 2006, 23:55, said:

Am un Hyundai Santa Fe modelul nou (zis si 2007). Astazi am facut revizia de 7500. A iesit cu circ.
Concluziile le trageti voi.

Cu toate ca revizia propriuzisa s-a desfasurat fara probleme, la sfarsit, baiatul care a lucrat la masina mea a impins-o putin inapoi si a lovit o cutie dinaia pe roti cu sertare pe care isi pun ei sculele, zgariind coltul barei spate si lasand o dunga de vre-o 2 cm fara vopsea (se vedea plasticul). Binenteles ca le-am atras atentia insa nu au recunoscut nici in ruptul capului, baiatul care o zgariase spunand ca a atins de obiectul respectiv dar nu e de acolo zgarietura, e doar o coincidenta, aceiasi parte aceiasi zona, uhh.. :death:. Apoi au inceput sa vina pe rand toti angajatii, in ordinea importantei functiei, fiecare se uita la zgarietura si spuneau "Noo, asta e veche domle'", cu toate ca se vedea clar ca praful era curatat numai in zona respectiva. Ma minteau in fata ce mai (cred ca astia se antreneaza pentru asta). Totul a culminat cu venirea directorului logistic (cred ca il cheama Vali) care a inceput sa se rasteasca la mine ca am venit cu zgarietura de acasa, chiar intr-un mod jignitor, si ii pun pe ei sa mi-o repare (oricum stati linistiti ca i-am ars si eu cu cateva fraze :D, imi pare rau dar chiar n-am avut incotro). Apoi au disparut toti eu ramanand singur langa masina. In fine am intrat iar in sediu si i-am luat iar la intrebari, dupa care am luat-o iar de la cap cu constatarile .. insa , absolut intamplator, chiar in momentele alea, in care mie nu imi venea sa cred ce m-i se-ntampla, a aparut un amic vechi  :notangel:, despre care habar n-aveam ca lucreaza cu ei, lucru care a schimbat radical situatia. Vazand ca ne cunoastem, baietii de la service s-au mai inmuiat si unul dintre cei de la birou mi-a zis ca o-r sa o repare pe cheltuiala lor, ca dureaza aproximativ o ora, fara insa a lasa de inteles ca isi recunosc greseala in vre-un fel...

Ehh pana aici a fost doar jumatate din spectacol.

Au inceput baietii sa pregateasca zona respectiva (ca au spus ca nu vopsesc toata piesa ca oricum iese perfect, ceea ce mi-a dat iar emotii), si dupa ce au lucrat ei tot coltul barei (slefuit si chit), de la roata dreapta spate pana aproximativ la numarul de inmatriculare spate pe toata latimea barii, s-au oprit... Binenteles ca dupa vre-o ora doua i-am intrebat ce se intampla, si mi-au spus ca nu au reteta pentru culoarea respectiva, deoarece cataloagele Hyundai cu toate nuantele se publica odata pe an si, logic, abia la anul or sa fie publicate pentru Santafe-ul Nou. Si ca au gasit ei una pe internet dar nu e chiar lafel what???...Oare dece nu s-au gandit la asta inainte de slefuire...?? Incredibil dar adevarat, am mai asteptat inca, cateva ore pana au venit baietii de la Policolor, care impreuna cu tehnicienii lor din service, dupa ceva munca au scos o culoare la care eu cel putin nu vad diferenta fata de originala. Trebuie sa recunosc ca reparatia chiar a iesit perfect, si culoarea, dar si imbinarea intre zona veche si cea nou vopsita. Oricum, o facusem ca ma duc cu bara neterminata acasa, ca asa imi spusese cineva de la ei de la firma ca se va intampla daca nu vor gasi formula culorii. Cert este ca am stat la ei in service de la 8 la 15.30 (nu, nu exagerez deloc, m-am uitat la ceas) si am ajuns acasa plin de nervi, deasta nici nu am scris pana la ora asta..

Un lucru este clar, toate masinile straine in Romania au un defect: au nevoie de revizii, iar la noi asta inseamna sa iti umble romanul in ea (de la mecanic pana la directori, tot aia e... cu toate ca sunt sigur ca exista si exceptii, dar alea sunt doar exceptii).

Sa nu uit.. revizia propriu-zisa a durat o singura ora, de la 8.00 la 9.00, si a costat 280RON, ceea ce e excelent, daca mai puteti aprecia asta  :D .

Bafta Voua!


#48
gabi001

gabi001

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.10.2007
Referitor la service-ul Hyundai, am sa va spun si eu o poveste incredibila, de aceasta data, insa, despre cel din Bucuresti, din b-dul Expozitiei:
Pe data de 14.08.2007, in urma unui neprevazut incident rutier, constatat de organele abilitate, m-am prezentat la service-ul Hyundai din Bdul. Expozitiei (receptie tinichigerie), in vederea remedierii avariilor automobilului sus mentionat, in baza asigurarii CASCO. Am fost inregistrat in baza de date la acesta si s-a facut comanda pentru piese. Dupa aproape o luna de la inregistrare si repetate reveniri din partea mea, pe data de 07.09.2007, am fost contactat pentru a aduce masina in service, intrucat piesele comandate ajunsesera, chipurile, in sfarsit la destinatie. In aceeasi data am adus masina la service, unde se afla si azi (19.10.2007). Vina pentru aceasta intarziere a fost aruncata de la service la firma de asigurari ASIROM si invers.
Dupa nenumarate drumuri facute de subsemnatul, pe timpul, nervii si cheltuiala proprie, intre ASIROM (centrul Bucurestiului) si service-ul din Bulevadrdul Expozitiei (capatul orasului), la data de 12.10.2007, am fost sunat de reprezentantul ASIROM, care s-a deplasat la service pentru a realiza fotografiile necesare acordarii acceptului de plata, dupa ce masina a fost reparata si de la care am aflat cu stupoare ca la fata locului a descoperit ca bara din fata a automobilului, care trebuia inlocuita, conform constatarilor agentului constatator, fusese reparata si vopsita, in conditiile in care in factura si devizul service-ului aparea ca fiind inlocuita cu o bara noua. (????!!!!!) In aceste conditii, evident ca reprezentantul ASIROM a refuzat acordarea acceptului de plata, motiv pentru care, dupa mai bine de doua luni de tergiversari, alergatura si nervi, automobilul se afla tot in service. Si asta nu e tot. Ca si cum n-ar fi fost suficient ce s-a intamplat, azi, 19.10.2007, am avut parte de o alta surpriza de proportii: am fost anuntat  (in urma unor interventii pe care am reusit sa le fac la ASIROM, unde, in mod obisnuit, nimeni nu e de gasit vinerea si nu numai, telefoanele mobile fiind personale si neputand fii date asiguratilor - dar asta e alta poveste), am fost anuntat ca asiguratorul a transmis acceptul de plata si pot merge sa-mi ridic masina. Evident, am plecat spre service, ca doar nu mai era timp de pierdut, uitand de tot ce se intamplase pana atunci, bucuros ca, in sfarsit, imi pot recupera masina intreaga , fie si dupa 2 luni. Acolo, insa... din nou stupoare: masina era in parcarea service-ului, dar... lovita. Bara din fata care fusese inlocuita cu una noua, era acum lovita, dupa cum mi s-a explicat "probabil in parcarea service-ului". Mai este oare vorba doar de incompetenta sau neseriozitate? Eu cred ca e pur si simplu bataie de joc. N-am avut nici macar puterea sa ma mai enervez. Asa ceva intrece orice imaginatie. Pentru orice posesor de Hyundai recomand cu caldura service-ul din soseaua Viilor, unde ar fi trebuit sa ajunga si masina mea, daca ASIROM-ul n-ar fi fost de alta parere (alta companie de incompetenti cu care am fost fortat de imprejurari sa inchei asigurarea, altfel n-as fi facut-o in veci la ei). Cei din Viilor sunt seriosi si luceaza foarte bine. In rest... cum bine spunea M. Badea: "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul". Gabi

#49
Romeolr

Romeolr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.11.2007

 tudormon, on Jan 5 2006, 19:34, said:

FUCK ME!!!
Am mai auzit pe cineva cu Hyundai ca revizia in Bucuresti costa 11 milioane si in Pitesti vreo 5. Si cand a avut o indoitura i-au tinut masina vreo doua saptamani sa o lucreze ca cica "nu dureaza atat reparatia in sine, dar avem mai multe masini si mai lucram cate putin la fiecare".
Nasol. Ma intreb cu ce piese vii si cu ce piese pleci in masina de acolo.



Salutare!Nu va inteleg pe voi astia care dati bani pe niste masini scumpe doar ca ulterior sa fiti furati de service-urile astea "de fitze",cum numai in  Bucurestiul ala de rahao gasesti....Sa nu fiu inteles gresit,nu am nik cu nimeni,e alegerea voastra ce luati si cati bani dati,dar ca ideee....
Eu am luat o Skoda Fabia 1.4 mpi in 2001,noua,si acum o am.Am fost foarte multumit de ea.Au fost din primele modele si au fost facute bine,in comparatie cu astea de acum care sunt pline de plasticuri si majoritatea pieselor sunt de proasta calitate...De pilda,eu am cu ea 300.000 km la bord,din care un an a stat pe dreapta,nu am mers cu ea,altfel avea 350-400 mii!!!!Vb cu cineva care are una la fel din 2006 si spunea ca a schimbat bucsele de la bara stabilizatoare la 16000 km....cum pana mea e posibil,in conditiile in care eu le-am schimbat la 70000 si asta pt ca nu am mers atent cu ea,deoarece urma sa o dau(si nu am mai dat-o:(),dak as fi mers mai cu grija si nu as mai fi luat toate gropile le-as fi schimbat la 100 mii....Am facut distributia(e pe lant,un mare avantaj),am schimbat kit-ul de ambreiaj si inrest din astea mai mici....un rulment,un pivot,o bucsa,etc.Dar masina asta a vazut toata europa,faceam si de 2 ori Italia-Romania cu ea pe saptamana,adk 4000 km in 3 zile,si cu toate astea m-a dus si chiar bine cu un consum bun fata de altele care din fabrica consuma10-14l/100km,a mea ia doar 6-7L.Stau in Ploiesti si la noi nu s-au auzit pana acum din ce cunosc eu situatii ca la voi in Buc,unde se fura si se intarzie la greu cu piesele si cu reparatiile....E ciudat,dar si strigator la cer in acelasi timp!Spuneatzi de sume mari la revizii...din pacate e adevarat si trist...de fapt se stie,firmele de aici castiga enorm,chiar dak iti acorda garantie 3-5-7 ani,Esti efectiv legat de ei,altfel pierzi garantia!Smecheri,nu?Cand era a mea in garantie eu dadeam pe un schimb 2 mil si pe o revizie 3 mil,pai mai mergea desi pe vremea aia(2001-2003) era destul d emult pentru un tip cu venituri modeste,dar un amic care avea un 307,dadea pe aceleasi operatiuni,6-8 mil atunci!!!Pai ce plm aia ii dadeau si cazare si mai ce????De aia e bine sa te orientezi de la inceput cand cumperi ceva!!!O masina e buna si e fiabila pt ca asa e facuta ea,nu pt ca bagi in ea piese si o tii din scurt cheltuid sume imense,de exemplu eu cu Skoda asta....toate reparatiile au costat foarte putin de fiecar data,are unele din cele mai ieftien piese de pe piata!De exemplu dau pe un schimb de bucse d el abara stabilizatoare(astea pica cel mai repede) 50 ron cu tot cu manopera,desigur cum am iesit din garantie nu am mai mers la service-ul Skoda pt ca ei au costuri destulk de ridicate fata de alte service-uri din oras.Kit-ul de ambreiaj l-am schimbat in Ungaria,acolo m-a lasat...si am dat 350 euro in conditiile in care s-au apucat de ea luni dimineatza,au dat jos totul,au facut comanda,marti au venit piesele si marti la 12:00 era gata.Retineti,doar o zi!Si am luat-o si spalata de acolo,aia din partea firmei,ce sa zic,foarte draguti si amabili!Unde ati mai vazut asa ceva in tara?Mai ales ca atunci cand am sunat la Skoda Ploiesti ,mi-au spus ca ma costa undeva aproape de 500 euro aceeasi reparatie!!!!?????!!!Cum pana mea,ca suntem in Romania????Realizati?Ce sa zic,pe ansamblu,sunt multumit,merge saraca destul de bine si acum,desi nu am schimbat amortizoare,sau alte piese principale importante,nu m-a lasat comp de bord ca pe altii cu alte masini mai scumpe!!!E robusta,e fiabila, e rezistenta,e mica,consuma bine pt un 1.4 mpi si nu m-a lasat in drum!Chiar si acum cand mai trebuie sa schimb cate ceva sun la baietii de la service cu care am ramas prieten si ei imi fac rost de aproape orice piesa SH,dar aproape noua!Asta e!Trebuie sa stii sa te orientezi in viata,sa citesti despre ce vrei sa cumperi si tot asa!Imi pare rau de voi baieti!!!Mai stiu eu pe cineva,un amic care cu un Porsche 911 luat de 1 luna, a ramas cu el in mijlocul intersectiei(l-a lasat calculatorul masinii)!!!Naspa!Si cand te gandesti ca tot ce se face pt piata de est, in marea lor majoritate sunt niste "rebuturi"....de ec sunt mai slabe,si piesele costa mai putin?Pt ca au alta calitate...De ce o masina luata din Germania SH,e mai buna decat una noua luata de aici?Se zice ca prost e ala care da,nu ala care cere!O fi adevarat?Buna ideea de a-i da in gat pe astia de la service-urile mari care fac "probleme" clientilor si mai ales de a spune despre defectele masinilor fiecaruia,poate asa vom fi mai informati despre adevarul din jurul nostru!Pe viitor va doresc cat mai putine probleme cu "caru" si va astept la Ploiesti,e mult mai aproape decat Pitesti sa va reparati masinile!Mai ales ca nu e asa de aglomerat ca la Buc,lumea e mai buna,mai de treaba si mai serioasa!E pacat de banii,timpul si nervii vostri!Pentru detalii va recomand 4 service-uri foarte serioase si bune care va pot rezolva absolut aproape orice problema!!!Numai bine! :P  ;)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate