Ce se oferă la retenție?
Ultima postare: mai 10 2024 09:56, Inițiat de
majka
, nov 13 2009 09:24
·
277
#19442
Publicat: 13 februarie 2023 - 15:40
Cum pot demonstra că am negociat o oferta de retenție telefonic? Ăștia de la relații clienți tot dau vina unii pe alții, email nu am primit cu oferta de retenție discutată.
Totuși e prima dată când mi se întâmplă așa ceva, parca pare incredibil sa mi se spună o oferta ca după două luni sa plătesc dublu și să aflu că de fapt acel consultant nu a făcut decât să-mi prelungească abonamentul plus măririle ce au apărut după.... |
#19444
Publicat: 13 februarie 2023 - 15:45
@maladetz
După negociere, cîte facturi ai primit? Dacă una, verifică ce conține și compară cu ce ai negociat tu. Dacă ai deja două facturi, compară-le între ele și vezi de unde vine diferența. Legat strict de problema în sine, trebuie să ai dovadă scrisă înainte de a te adresa ANPC. Da, durează, dar asta e calea de urmat. Și eu am o chestiune asemănătoare, am negociat telefonic o chestie, iar pe mail a venit altă chestie. Drept urmare nu am acceptat oferta trimisă pe mail (nici n-am respins-o), dar am cerut în scris să fie clarificată. Și acum aștept... Editat de crislacor, 13 februarie 2023 - 15:46. |
#19445
Publicat: 13 februarie 2023 - 15:49
ar trebui sa se rezolve cu o sesizare (daca nu ati facut deja).
Sau portare....daca nu ati luat dispozitive cu reducere...si ar trebui sa va sune cineva...daca nu suna nimeni, ar trebui macar sa trimita sms cu o contra-oferta Editat de sas_ro, 13 februarie 2023 - 15:51. |
#19446
Publicat: 13 februarie 2023 - 16:32
Am doar router wireless, iar îmi spun că nu pot rezilia decât dacă plătesc lunile rămase în contract dar conform contractului semnat ar trebui sa plătesc conform contractului nu conform cu ce au mărit ei.
crislacor, on 13 februarie 2023 - 15:45, said:
@maladetz După negociere, cîte facturi ai primit? Dacă una, verifică ce conține și compară cu ce ai negociat tu. Dacă ai deja două facturi, compară-le între ele și vezi de unde vine diferența. Legat strict de problema în sine, trebuie să ai dovadă scrisă înainte de a te adresa ANPC. Da, durează, dar asta e calea de urmat. Și eu am o chestiune asemănătoare, am negociat telefonic o chestie, iar pe mail a venit altă chestie. Drept urmare nu am acceptat oferta trimisă pe mail (nici n-am respins-o), dar am cerut în scris să fie clarificată. Și acum aștept... Editat de maladetz, 13 februarie 2023 - 16:34. |
#19447
Publicat: 13 februarie 2023 - 16:48
maladetz, on 13 februarie 2023 - 16:32, said:
Am doar router wireless, iar îmi spun că nu pot rezilia decât dacă plătesc lunile rămase în contract maladetz, on 13 februarie 2023 - 16:32, said:
După negociere am primit două care au fost ok, asta e a treia în care m-am trezit cu nebunia. Daca primele doua au fost ok, eu cred ca e o eroare in "sistem". Si mai cred ca ultimul consultant (cel care v-a zis ca "acel consultant nu a făcut decât să prelungească abonamentul plus măririle ce au apărut după") a vorbit fara sa stie despre ce e vorba Editat de sas_ro, 13 februarie 2023 - 16:49. |
#19449
Publicat: 13 februarie 2023 - 19:40
maladetz, on 13 februarie 2023 - 15:40, said:
Cum pot demonstra că am negociat o oferta de retenție telefonic? Ăștia de la relații clienți tot dau vina unii pe alții, email nu am primit cu oferta de retenție discutată. Totuși e prima dată când mi se întâmplă așa ceva, parca pare incredibil sa mi se spună o oferta ca după două luni sa plătesc dublu și să aflu că de fapt acel consultant nu a făcut decât să-mi prelungească abonamentul plus măririle ce au apărut după.... |
#19452
Publicat: 14 februarie 2023 - 00:41
Nu e problema, sunt constient de asta, din fericire am de unde alege, cum acum 7 ani am plecat de la vodafone la orange din cauza sistemului lor imbecil si acum o sa ma portez in alta retea. Dar sunt unul din cei 10 milioane de clienti care le-a facut reclamatie la ANPC, stiu ca amenda nu e asa mare ca sa-i doara dar macar nu-mi fura bani cu japca din buzunar ca celor peste 10 milioane de clienti care stau si sunt furati fara sa zica nimic
O alta smecherie prin care fura din buzunarul celor peste 10 milioane de clienti e gunoiul de aplicatie orange games pentru care te taxeaza chiar daca nu o ai instalata in telefon, dar cum peste cei 10 milioane de clienti nu iau atitudine si stau ca oile la muls, Orange baga mare si au de unde mulge peste 10 milioane de oi Editat de maladetz, 14 februarie 2023 - 00:43. |
#19453
Publicat: 14 februarie 2023 - 09:00
maladetz, on 14 februarie 2023 - 00:41, said:
Nu e problema, sunt constient de asta, din fericire am de unde alege, cum acum 7 ani am plecat de la vodafone la orange din cauza sistemului lor imbecil si acum o sa ma portez in alta retea. Dar sunt unul din cei 10 milioane de clienti care le-a facut reclamatie la ANPC, stiu ca amenda nu e asa mare ca sa-i doara dar macar nu-mi fura bani cu japca din buzunar ca celor peste 10 milioane de clienti care stau si sunt furati fara sa zica nimic O alta smecherie prin care fura din buzunarul celor peste 10 milioane de clienti e gunoiul de aplicatie orange games pentru care te taxeaza chiar daca nu o ai instalata in telefon, dar cum peste cei 10 milioane de clienti nu iau atitudine si stau ca oile la muls, Orange baga mare si au de unde mulge peste 10 milioane de oi |
#19454
Publicat: 14 februarie 2023 - 12:14
Daca fiecare client care are probleme cu Orange ar face reclamație , ar plati Orange o căruță de amenzi și s-ar gândi de două ori când doresc sa tragă în țeapă clientul după bunul lor plac.
Dar cum românii sunt delăsători profita și vor profita la infinit de țepele astea. |
#19455
Publicat: 19 februarie 2023 - 20:01
Uite că și pe taicamiu l-au faultat, i-au dublat abonamentul peste noapte, a cerut reziliere și incercau să-l forțeze sa plătească tâmpenia de taxa de reziliere. A fost la Vodafone i-au făcut o ofertă de portare la jumătate de preț (de fapt cum avea la Orange înainte să-l fure) cu mai multe resurse și i-au zis că se ocupa ei și de rezilierea Orange.
Le voi face și eu o vizita. |
|
#19457
Publicat: 20 februarie 2023 - 09:32
Pai ce despăgubiri daca ei nu și-au respectat contractul și au dublat factura peste noapte?
De ce nu cer acordul explicit al clientului pentru dublarea facturii, mărirea cu 1 euro/luna tot cu forța să zic că înțeleg dar sa dublezi și să ai pretenția să ceri taxa de reziliere mi se pare abuz. |
#19458
Publicat: 20 februarie 2023 - 11:48
chestia e ca puteai face ceva si cu ANPC atunci cand a venit acea marire, daca achitai factura nu se mai putea face nimic nici cu ANPC ca se considera ca prin plata facturii ai fost de acord cu acea marire. Alt caz concret cu aceasta portare, cineva din familie avea de dat rate la orange si a facut portare digi, portarea s-a facut insa ia venit si de plata de la orange ce avea ramas plus dobanda si daca nu platea se trezea pe la recuperatori
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi