Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Apr 28 2024 08:59, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#19477
Posted 10 March 2023 - 14:12
Multumesc,
voi intreba daca se mai ofera IPTV la OROC. Legat de mobile, au fost/sunt impreuna cu serviciile fixe la OROC? Eu am 3 mobile preluate de OROC din Telekom (la pachet cu un internet fix) si as vrea un abonament cu roaming. Momentan platesc 10 lei pe fiecare numar, iar abonamentul se cheama Mobil 5....ar fi bine daca as obtine acel fun6 cu roaming, tot la 10 lei ) |
#19478
Posted 10 March 2023 - 16:16
Orange ori au devenit extrem de incompetenti ori face parte din vreo strategie cretină, le-am spus că doresc sa reziliez serviciile fixe, după două luni de telefoane am reușit să primesc confirmarea că se reziliază, mâine ar trebui sa se facă deconectarea, vând mă uit în cont aflu că s-au reziliat doar internetul, tv-ul a rămas activ. Nu știu ce se întâmplă cu ei dar așa probleme n-am avut în șapte ani de când sunt cu ei.
Edited by maladetz, 10 March 2023 - 16:16. |
#19479
Posted 10 March 2023 - 16:23
maladetz, on 10 martie 2023 - 16:16, said:
Orange ori au devenit extrem de incompetenti ori face parte din vreo strategie cretină, le-am spus că doresc sa reziliez serviciile fixe, după două luni de telefoane am reușit să primesc confirmarea că se reziliază, mâine ar trebui sa se facă deconectarea, vând mă uit în cont aflu că s-au reziliat doar internetul, tv-ul a rămas activ. Nu știu ce se întâmplă cu ei dar așa probleme n-am avut în șapte ani de când sunt cu ei. |
#19480
Posted 10 March 2023 - 16:49
maladetz, on 10 martie 2023 - 16:16, said:
(...) mâine ar trebui sa se facă deconectarea, vând mă uit în cont aflu că s-au reziliat doar internetul, tv-ul a rămas activ. (...) Edited by crislacor, 10 March 2023 - 16:49. |
#19481
Posted 10 March 2023 - 22:45
La voce ofertă de retenție că îmi trebuia să îi fac cadou unui nepot un iPhone 14 am acceptat smart 25 la 16.5 euro, avans 0, 27 euro rata lunară. Abonamentul ieșise din perioada contractuală și pierdusem bonusul de 30% reducere ce fusese pentru 24 de luni. Pe contractul nou specifică că reducerea de 30% este pentru 24 luni.
La fibră și TV am sunat pentru ofertă de retenție dar tot ce fac este să mărească abonamentele. Momentan plătesc 3 euro fibră 1000 și 5 euro tv full + hbo + 2 carduri ci, al treilea card ci este 1.5 euro. Ei tot îmi oferă fibră 2000 (ce să fac cu ea) și urcă prețuri la 6 euro fibra și 6 euro tv, primele 9 luni reducere 1 euro pe serviciu. Am zis nu, mulțumesc. M-au asigurat că după ieșirea din perioada contractuală ce va avea loc săptămâna viitoare voi rămâne cu prețurile curente...până la următoarea majorare bineînțeles. |
#19482
Posted 11 March 2023 - 11:38
crislacor, on 10 martie 2023 - 16:49, said:
Nu te mai uita după ce se scrie, așteaptă pînă mîine și vei fi deconectat. La mine a fost invers scris (net vs. tv) dar cînd trebuia să se termine, s-a terminat! De remarcat faptul că n-au „furat” nimic, netul a mai funcționat cîteva minute după miezul nopții ultimei zi de contract. |
#19483
Posted 11 March 2023 - 12:16
Asa mi-au comunicat si mie ca dupa expirarea perioadei contractuale la serviciile fixe voi ramane cu aceleasi preturi, si azi mi s-au marit cu 4 euro serviciile fixe, este foarte buna oferta expusa mai sus la 35 de lei, a fost obtinuta la o cerere de retentie sau dupa o cerere de reziliere?
|
#19484
Posted 11 March 2023 - 12:59
Mie mi s-a marit cu 8 luni inainte de expirarea perioadei contractuale Nu mai poti avea incredere in nimic din ce iti zic ei, pur si simplu e un balamuc complet la suport clienti iar dupa ai de pierdut o gramada de timp sa poti rezilia macar la mobil pur si simplu faci portare si nu-ti mai bati capul cu orange insa la serviciile fixe e belea.
|
#19485
Posted 11 March 2023 - 15:37
#19486
Posted 11 March 2023 - 16:44
Oferta de servicii fixe am dobândit-o când am încheiat contract cu ei acum 2 ani. Nu a fost oferta rural care era 10 lei, am auzit de ea prea târziu. Pur și simplu am tot cerut reducere până au dat fibra la 3 euro și TV la 5. Am cerut al doilea card gratuit, am primit. La al treilea nu mi-a mai mers, nu au vrut deloc.
|
|
#19487
Posted 11 March 2023 - 17:27
Aceeasi oferta am avut-o si eu la 5 euro, apoi mi-a venit sms ca HBO va fi tarifat, si de luni din 5 euro se vor face 9 euro, si tot la fel, m-au asigurat ca raman la 5 euro cu hbo dezactivat. Fi pe faza in aplicatia My Orange, iti arata cu 48h inainte de emiterea facturii cat ai .
|
#19488
Posted 14 March 2023 - 09:18
Aveti vreun numar de la Orange unde se poate discuta despre fidelizare/retentie?
|
#19489
Posted 14 March 2023 - 09:26
300 dacă ești abonat Orange sau 0374 300 300 din orice retea.
Edited by bogdangelu, 14 March 2023 - 09:27. |
#19490
Posted 14 March 2023 - 09:49
Am sunat, e inutil, nu m a sunat nimeni inapoi. Daca ma suna dupa o luna, n am nevoie.
|
#19491
Posted 14 March 2023 - 16:05
Scrie în My Orange, lui djingo, te sună cam după 5-7 zile.
|
|
#19493
Posted 14 March 2023 - 21:41
Acela este numarul pentru oferta noua ca si client, si nu oferte de retentie.
|
#19494
Posted 14 March 2023 - 21:43
Exact, am sunat si mi au zis ca nu ma pot ajuta, sa sun la 300. E o intreaga aventura ca sa poti obtine o oferta de retenie. Mai bine te portezi si iti vezi de treaba.
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users