Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19783 replies to this topic

#19441
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,026
  • Înscris: 06.03.2007

View Postmaladetz, on 13 februarie 2023 - 12:58, said:

Ce operator are oferte bune la portare?
Mulțumesc anticipat!
Nu cunosc detaliile, dar e o variantă.

Attached Files



#19442
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Cum pot demonstra că am negociat o oferta de retenție telefonic? Ăștia de la relații clienți tot dau vina unii pe alții, email nu am primit cu oferta de retenție discutată.
Totuși e prima dată când mi se întâmplă așa ceva, parca pare incredibil sa mi se spună o oferta ca după două luni sa plătesc dublu și să aflu că de fapt acel consultant nu a făcut decât să-mi prelungească abonamentul plus măririle ce au apărut după....

#19443
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013
am patit si eu cu Vodafone, servicii fixe - au spus ca nu le apare nimic in sistem.
M-am lasat pagubas pana la urma....pentru ca platesc ~18 lei pentru net 500Mbps, TV complet, maxpack, sport, 4K si 3 dispozitive pentru TV

#19444
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
@maladetz
După negociere, cîte facturi ai primit? Dacă una, verifică ce conține și compară cu ce ai negociat tu. Dacă ai deja două facturi, compară-le între ele și vezi de unde vine diferența.
Legat strict de problema în sine, trebuie să ai dovadă scrisă înainte de a te adresa ANPC. Da, durează, dar asta e calea de urmat. Și eu am o chestiune asemănătoare, am negociat telefonic o chestie, iar pe mail a venit altă chestie. Drept urmare nu am acceptat oferta trimisă pe mail (nici n-am respins-o), dar am cerut în scris să fie clarificată. Și acum aștept...Posted Image

Edited by crislacor, 13 February 2023 - 15:46.


#19445
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013
ar trebui sa se rezolve cu o sesizare (daca nu ati facut deja).
Sau portare....daca nu ati luat dispozitive cu reducere...si ar trebui sa va sune cineva...daca nu suna nimeni, ar trebui macar sa trimita sms cu o contra-oferta

Edited by sas_ro, 13 February 2023 - 15:51.


#19446
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Am doar router wireless, iar îmi spun că nu pot rezilia decât dacă plătesc lunile rămase în contract dar conform contractului semnat ar trebui sa plătesc conform contractului nu conform cu ce au mărit ei.

View Postcrislacor, on 13 februarie 2023 - 15:45, said:

@maladetz
După negociere, cîte facturi ai primit? Dacă una, verifică ce conține și compară cu ce ai negociat tu. Dacă ai deja două facturi, compară-le între ele și vezi de unde vine diferența.
Legat strict de problema în sine, trebuie să ai dovadă scrisă înainte de a te adresa ANPC. Da, durează, dar asta e calea de urmat. Și eu am o chestiune asemănătoare, am negociat telefonic o chestie, iar pe mail a venit altă chestie. Drept urmare nu am acceptat oferta trimisă pe mail (nici n-am respins-o), dar am cerut în scris să fie clarificată. Și acum aștept...Posted Image
După negociere am primit două care au fost ok, asta e a treia în care m-am trezit cu nebunia. Am făcut reclamație cu număr de înregistrare telefonic că nu accept majorarea, acum nu știu dacă există și în sistemul lor că văd că una vorbești cu și alta înregistrează ei în sistemul lor.

Edited by maladetz, 13 February 2023 - 16:34.


#19447
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013

View Postmaladetz, on 13 februarie 2023 - 16:32, said:

Am doar router wireless, iar îmi spun că nu pot rezilia decât dacă plătesc lunile rămase în contract
Eu stiam ca trebuie platite reducerile de care a beneficiat clientul pana in momentul in care face solicitarea de reziliere...dar poate gresesc...

View Postmaladetz, on 13 februarie 2023 - 16:32, said:

După negociere am primit două care au fost ok, asta e a treia în care m-am trezit cu nebunia.

Daca primele doua au fost ok, eu cred ca e o eroare in "sistem".
Si mai cred ca ultimul consultant (cel care v-a zis ca "acel consultant nu a făcut decât să prelungească abonamentul plus măririle ce au apărut după") a vorbit fara sa stie despre ce e vorba

Edited by sas_ro, 13 February 2023 - 16:49.


#19448
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Din păcate acești consultanți duc o mare lipsă de profesionalism. Cred că se duc acolo doar că să-și ia salarul dar nu au nici o treabă cu ce au de făcut....

#19449
M0su

M0su

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 20.11.2022

View Postmaladetz, on 13 februarie 2023 - 15:40, said:

Cum pot demonstra că am negociat o oferta de retenție telefonic? Ăștia de la relații clienți tot dau vina unii pe alții, email nu am primit cu oferta de retenție discutată.
Totuși e prima dată când mi se întâmplă așa ceva, parca pare incredibil sa mi se spună o oferta ca după două luni sa plătesc dublu și să aflu că de fapt acel consultant nu a făcut decât să-mi prelungească abonamentul plus măririle ce au apărut după....
Faci solicitare sa ti se puna la dispozitie integistrarea din data de …ora de …! Dureaza ceva sa o primesti insa se livreaza !

#19450
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Tocmai le-am tras o reclamatie la ANPC, ce se intampla e de neimaginat, asta e abuz pe fata, nu stiu daca l-au facut intentionat sau daca angajatii Orange sunt complet nepregatiti si habar nu au ce fac acolo.

#19451
M0su

M0su

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 419
  • Înscris: 20.11.2022
Succes, esti unul din cele peste 10 milioane de clienti, sigur contezi extraordinar de mult pentru portofoliul lor 🤣🤣

#19452
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Nu e problema, sunt constient de asta, din fericire am de unde alege, cum acum 7 ani am plecat de la vodafone la orange din cauza sistemului lor imbecil si acum o sa ma portez in alta retea. Dar sunt unul din cei 10 milioane de clienti care le-a facut reclamatie la ANPC, stiu ca amenda nu e asa mare ca sa-i doara dar macar nu-mi fura bani cu japca din buzunar ca celor peste 10 milioane de clienti care stau si sunt furati fara sa zica nimic Posted Image
O alta smecherie prin care fura din buzunarul celor peste 10 milioane de clienti e gunoiul de aplicatie orange games pentru care te taxeaza chiar daca nu o ai instalata in telefon, dar cum peste cei 10 milioane de clienti nu iau atitudine si stau ca oile la muls, Orange baga mare si au de unde mulge peste 10 milioane de oi Posted Image

Edited by maladetz, 14 February 2023 - 00:43.


#19453
Laob545

Laob545

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 28.04.2022

View Postmaladetz, on 14 februarie 2023 - 00:41, said:

Nu e problema, sunt constient de asta, din fericire am de unde alege, cum acum 7 ani am plecat de la vodafone la orange din cauza sistemului lor imbecil si acum o sa ma portez in alta retea. Dar sunt unul din cei 10 milioane de clienti care le-a facut reclamatie la ANPC, stiu ca amenda nu e asa mare ca sa-i doara dar macar nu-mi fura bani cu japca din buzunar ca celor peste 10 milioane de clienti care stau si sunt furati fara sa zica nimic Posted Image
O alta smecherie prin care fura din buzunarul celor peste 10 milioane de clienti e gunoiul de aplicatie orange games pentru care te taxeaza chiar daca nu o ai instalata in telefon, dar cum peste cei 10 milioane de clienti nu iau atitudine si stau ca oile la muls, Orange baga mare si au de unde mulge peste 10 milioane de oi Posted Image
Din punctul meu de vedere cotează fiecare reclamatie. Recomand pentru portare digi.

#19454
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Daca fiecare client care are probleme cu Orange ar face reclamație , ar plati Orange o căruță de amenzi și s-ar gândi de două ori când doresc sa tragă în țeapă clientul după bunul lor plac.
Dar cum românii sunt delăsători profita și vor profita la infinit de țepele astea.

#19455
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Uite că și pe taicamiu l-au faultat, i-au dublat abonamentul peste noapte, a cerut reziliere și incercau să-l forțeze sa plătească tâmpenia de taxa de reziliere. A fost la Vodafone i-au făcut o ofertă de portare la jumătate de preț (de fapt cum avea la Orange înainte să-l fure) cu mai multe resurse și i-au zis că se ocupa ei și de rezilierea Orange.
Le voi face și eu o vizita.

#19456
neaRica

neaRica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 08.02.2023
se ocupa ei de rezilierea cu orange si dupa se trezeste cu despagubiri de platit

#19457
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
Pai ce despăgubiri daca ei nu și-au respectat contractul și au dublat factura peste noapte?
De ce nu cer acordul explicit al clientului pentru dublarea facturii, mărirea cu 1 euro/luna tot cu forța să zic că înțeleg dar sa dublezi și să ai pretenția să ceri taxa de reziliere mi se pare abuz.

#19458
neaRica

neaRica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 08.02.2023
chestia e ca puteai face ceva si cu ANPC atunci cand a venit acea marire, daca achitai factura nu se mai putea face nimic nici cu ANPC ca se considera ca prin plata facturii ai fost de acord cu acea marire. Alt caz concret cu aceasta portare, cineva din familie avea de dat rate la orange si a facut portare digi, portarea s-a facut insa ia venit si de plata de la orange ce avea ramas plus dobanda si daca nu platea se trezea pe la recuperatori

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate