![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Mar 28 2023 23:59, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
269

#19423
Posted 03 February 2023 - 21:02

Deoarece mi-a expirat abonamentul de 2 ani TV Global(TV Premium) + internet 500 la 6 euro(2 CI + Maxpack) am cerut o noua ofertă care au fost la fel plus trebuie să plătesc în plus 3 euro pentru maxpack. Deci ar trebui sa plătesc 9 euro,o să mai sun săptămâna viitoare pentru o altă ofertă mai bună.
|
#19424
Posted 03 February 2023 - 21:41

Proful: nu conteaza vechimea in retea.
Pachetul se numeste Orange Family. Detalii aici: https://www.orange.r.../orange-family/ Valabil doar pentru clientii Orange Romania. |
#19425
Posted 04 February 2023 - 03:22

Deoarece mi-a expirat abonamentul de 2 ani TV Global(TV Premium) + internet 500 la 6 euro(2 CI + Maxpack) am cerut o noua ofertă care au fost la fel plus trebuie să plătesc în plus 3 euro pentru maxpack. Deci ar trebui sa plătesc 9 euro,o să mai sun săptămâna viitoare pentru o altă ofertă mai bună. Ai cerut o noua oferta si ti-au lasat serviciile actuale tv global + net 500 cu 2 Ci la 6 euro si daca mai vrei maxpack mai dai 3 euro? eu zic sa renunti la MaxPack si sa accepti oferta cu 6 euro. |
#19426
Posted 04 February 2023 - 09:45

Exact, așa mă gândeam și eu, dar mai sun săptămâna viitoare poate primesc o ofertă avantajoasă. Contractul este expirat, deci pot să mai aștept și renunț deocamdată la Maxpack.
|
#19428
Posted 04 February 2023 - 09:57

Da,ar fi o idee, mă apuc să văd ofertele si la ceilalți competitori.De la DIGI o știu că îi am într-o altă locație.
|
#19429
Posted 06 February 2023 - 22:46

Vezi intr-un orange shop daca mai au oferta la 10 lei (tv explore + net 500 Mbps, 1 card CI).
Eu am facut in decembrie (dupa ce am anulat aboanmentele anterioare pentru ca voiam sa-mi majoreze tariful cu 1 eur pe fiecare serviciu) si am primit si Netflix. Aveau si tv premium parca + net 500 Mbps la 25 lei. Am impresia ca ofereau 2 carduri CI in pretul asta.... Iti vor spune ca trebuie achitata taxa de instalare, insa daca e binevoitor consultantul, va face solicitare de anulare a acelei taxe. |
#19430
Posted 07 February 2023 - 08:07

Încerc și varianta asta. În ce oraș ? Netflix pe ce perioadă este oferit ?
|
#19431
Posted 07 February 2023 - 09:27

In Iasi am facut abonamentele (am mai multe...ca sa beneficiez si de oferta la Netflix)
Pentru fiecare abonament de net si TV am primit ~119 eur in contul Netflix (12 luni de abonament standard)...mi s-a zis ca promotia cu Netflix e valabila pentru maxim 4 abonamente de net + tv) Edited by sas_ro, 07 February 2023 - 09:27. |
#19432
Posted 10 February 2023 - 18:45

50% reducere de Valentines https://www.orange.ro/abonamente/
|
#19433
Posted 10 February 2023 - 18:50

E cam păcăleala maxima.
Nu poți accesa oferta pentru a micșora un abonament. Eu am de 25 de euro, mă chinui maxim sa scap de el, și l pot selecta doar pe cel de 25 la ofertă, adică 12.5 euro redus Scrie in termeni și condiții. Vreau și eu o ofertă de retenție buna, mi am prelungit tv ul și internetul dar am fost păcălit la telefon, in sensul în care deși am lăsat fara perioadă contractuală mobilul cu intenția de a trece la yoxo, tot mă obligă să rămân pe contract, altfel pierd reducerea oferită la tv și internet. Mai exista Orange helper sa mi dea și mie o mana de ajutor? Mulțumesc! Edited by megastorm, 10 February 2023 - 18:51. |
|
#19434
Posted 10 February 2023 - 21:27

Nu mai este.Mergi eventual intr-un shop nu store sau altceva ca aia au acces limitat.
|
#19435
Posted 10 February 2023 - 22:20

50% reducere de Valentines https://www.orange.ro/abonamente/ ( https://www.orange.r...Super-Sales.pdf ) ”Folosirea unor metode care sunt create pentru a produce un avantaj nedrept altor potențial cumpărători dă dreptul Orange România de a retrage dreptul la achiziția de produse din prezenta campanie, fără drept de compensare și fără obligație de preaviz. Prin urmare, în cazul în care Orange România are indicii asupra faptului că un potențial cumpărător se angajează sau încearcă să se angajeze fraudulos, ilegal sau necinstit în campanie, inclusiv, dar fără a se limita la angajarea în orice activitate sau orice manipulare a acesteia, Orange România este îndreptățit să ia măsurile adecvate și va avea dreptul să anuleze comenzile plasate de potențialul cumpărător indiferent de rezultatul încercării” Iar în emailul de confirmare a primirii comenzii: ”Revenim cu un e-mail in cazul in care comanda nu poate fi onorata, din motive obiective.” Edited by badmania98, 10 February 2023 - 22:21. |
#19436
Posted 12 February 2023 - 16:30

Suntem ca într-un război.
Fii păcălit sau păcălește! Fraierii, clienții obișnuiți, plătesc euro în plus că n au timp sau chef să se certe, Iar cei care au gura mare, se târguiesc că la ușă cortului și ajung cu abonamente aproape gratis. Că așa i în Romania. Vedeți exemple chiar aici pe forum. Edited by megastorm, 12 February 2023 - 16:31. |
#19437
Posted 12 February 2023 - 16:59

Păi normal că așa fac, e zi normal să facă așa. Gândește-te că mulți ani de zile românii au fost înșelați de toate companiile inclusiv de alea de telecomunicații
Acum se cam întoarce roata și românii încearcă să profite legal de avantajele pe care le oferă portarea, negocierea, competiția etc |
#19438
Posted 13 February 2023 - 10:30

Cu siguranta ca mai sunt persoane (agenti/vanzatori/tepari) care ofera informatii gresite cumparatorilor, insa vreau sa cred ca marea majoritate a clientilor sunt informati corect atunci cand cumpara....iar daca nu inteleg ce li se spune, pot amana cumpararea pana cand totul le este clar.
Cat despre cei care n-au timp sau chef să negocieze - consider ca acestia nu sunt deloc pacaliti - este alegerea fiecaruia cat plateste pe serviciile pe care le contracteaza. Daca eu consider ca 2 eur este un pret bun pentru calitatea serviciilor (semnal) si volumul resurselor de care am nevoie, alte persoane folosesc telefonul pentru a-si asigura existenta si e normal sa aiba nevoie de calitate si multe resurse. Edited by sas_ro, 13 February 2023 - 10:31. |
#19439
Posted 13 February 2023 - 12:00

Suntem ca într-un război. Fii păcălit sau păcălește! Fraierii, clienții obișnuiți, plătesc euro în plus că n au timp sau chef să se certe, Iar cei care au gura mare, se târguiesc că la ușă cortului și ajung cu abonamente aproape gratis. Că așa i în Romania. Vedeți exemple chiar aici pe forum. Decat sa faci clientii sa caute oferte, sa sune, sa negocieze si sa faca cereri de portare pe care apoi sa le anuleze pentru a obtine oferte bune, mult mai normal mi s-ar parea un sistem de reduceri si fidelizare bazat pe vechimea in retea. Clienti noi de telefonie mobila nu mai exista, pana si cei care implinesc 18 ani si devin potentiali abonati in nume propriu, au deja cativa ani buni vechime in telefonia mobila. Daca au nevoie de alte idei, le dau eu una vazuta la Telenor. Abonamentul de telefonie tip family, cu un sim principal si mai multe simuri atasate(contra cost). Posesorul contului sa poata gestiona resursele, cand poate sta un anume sim/numar pe net(pentru copii), daca poate face cost suplimentar sau nu si daca da cat pe zi. Edited by Getodacul, 13 February 2023 - 12:12. |
|
#19440
Posted 13 February 2023 - 12:58

Se pare că Orange păcălește pe fata, in decembrie am negociat oferta de retenție 50lei/luna , tv, internet și telefonie mobila. Acum m-am trezit cu 85lei/luna , am sunat la ei , mi-a răspuns o doamna cu o atitudine complet neinteresata care îmi spune că de fapt atât e abonamentul și că nu se mai poate modifica și dacă vreau sa reziliez trebuie sa plătesc taxa de reziliere. Super tare Orange, profesionalism macim. Acum voi face o reclamație la ANPC.
Ce operator are oferte bune la portare? Mulțumesc anticipat! |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
iozsi