Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW E34 520i 24v 1991
Last Updated: Oct 29 2015 09:37, Started by
nickelback
, Jul 30 2009 01:41
·
0
#37
Posted 14 October 2009 - 23:29
Asa de putin merg pe timp de noapte incat recunosc ca acuma ca m-am gandit mai bine si sunt confuz deci sa va prezint sistemul optic la mine : ))
Proiectoare nu am si oricum e buton separat. Acesta e butonul . Prima treapta se aprinde becul mic de sus . A doua treapta se aprinde lupa . Acesta e primul far. Al doilea far se aprinde doar cand dau flash . Sau acu' realizez ca eu nu stiu sa activez faza lunga ? ea fiind defapt al doilea far .. Attached FilesEdited by nickelback, 14 October 2009 - 23:56. |
#38
Posted 15 October 2009 - 00:37
nickelback, on 15th October 2009, 00:29, said: Asa de putin merg pe timp de noapte incat recunosc ca acuma ca m-am gandit mai bine si sunt confuz Sau acu' realizez ca eu nu stiu sa activez faza lunga ? ea fiind defapt al doilea far .. Gata am elucidat misterul . Recunosc ca m-am facut de ras Am confundat faza scurta cu faza lunga ... Singura mea scuza e ca la Hyundai xg mie nu imi mai mergea faza lunga si am ramas asa ca scurta = lunga Deci : 1.Pozitiile = becul mic de sus 2.Lupa = faza scurta 3.Al doilea far = faza lunga ( m-am uitat in manual si am aflat cum se aprinde ..deci acu stiu sa aprind faza lunga , nu doar sa dau flash : )) ) Cu ocazia aceasta ,paul_kelso pot spune ca nu am probleme cu faza scurta Gata ma culc ca cine stie ce prostii mai scriu Noapte buna si scuze ca v-am dus in eroare Attached FilesEdited by nickelback, 15 October 2009 - 00:54. |
#39
Posted 15 October 2009 - 00:50
Adică tu mergeai cu pozițiile aprinse și credeai că ești cu faza scurtă?
|
#40
Posted 15 October 2009 - 00:54
Am patit-o si eu in 2 zile consecutive saptamana asta BBB-ule, apoi nu s-o mai intamplat.
Tuse? Gripa porcina? Edited by cfs, 15 October 2009 - 00:54. |
#41
Posted 15 October 2009 - 00:54
Da
Cfs , ambele : )) Edited by nickelback, 15 October 2009 - 00:57. |
#43
Posted 15 October 2009 - 01:24
Eh lasă, măcar acum îi vede pe Loganiștii care merg doar cu pozițiile și proiectoarele NOAPTEA!
|
#44
Posted 15 October 2009 - 17:09
Intotdeauna mi-a placut e34-ul.
Chiar am in plan pe la sfarsitul anului, inceputul lui 2010 sa pun mana pe unul. E o masina deosebita, sa te poarte pe unde vrei tu si sa ai grija de ea, merita. |
#45
Posted 18 October 2009 - 17:07
Multumesc frumos tomtom . Iti doresc sa iti gasesti una cat mai buna de care sa te bucuri
Dupa "faza" cu luminile , am continuat cu inlaturatul ruginii . Avea la linile unde se termina caroseria si incepe "rear bumper" , pe lateral , ambele parti. Ca sa am acces optim la ele a trebuit sa dau jos bara din spate. Aici mi-a placut usurinta cu care am demontat-o. Adica ma asteptam ca sinele sa fie inghetate , sa dau cu ciocanu sa iasa etc. Nici vorba. La fel si la montare . Am mai reperat niste scuturi de noroi ca erau crapate . Am observat ca trebuie sa ma duc sa caut un nou stalp de fixare acela din dreapta ca e putrezit , dupa cum se vede. Sper sa ma tina pana atunci Si cu asta am terminat cu petele de rugina . Attached FilesEdited by nickelback, 18 October 2009 - 17:07. |
#47
Posted 22 October 2009 - 22:53
Ms.
O mica problema am avut cu ea. Era un releu care statea mereu "cald" .. si nu era bine ca daca nu o porneam o saptamana ..era goala bateria si nu stiam de ce.. asa mergend zi de zi nu se simtea, pana zilele acestea am vazut ca era calda cutia de sigurante .. hm :-? Long story short .. era releul (acum in plus) de la proiectoarele (de pe cand le scosesem ) si face scurt pe undeva .Dar am verificat & rezolvat. Edited by nickelback, 22 October 2009 - 22:53. |
#48
Posted 24 October 2009 - 12:30
O zi mare pentru mine.. am reusit in sfarsit sa fac rost de grilele frontale cromate
Parca arata mai bine fara nr de inmatriculare : )) Attached FilesEdited by nickelback, 24 October 2009 - 12:31. |
#49
Posted 24 October 2009 - 12:34
Mai ai de rezolvat semnalizarile - sa le aduci la aceeasi nuanta de fumuriu si ai terminat cu botul.
|
#50
Posted 24 October 2009 - 12:40
Da , oricum vroiam sa le schimb ca cel din dreapta ( a masinii ) e putin crapat pe la un colt si ii lipseste garnitura de cauciuc pe o parte .
|
#51
Posted 28 October 2009 - 21:03
Nimic deosebit de data aceasta ; neavand ce face , am dat bara din fata jos sa verific daca sunt ruginiti stalpii de sustinere pt ea (cum descoperisem unu pe spate ..) .. dar sunt ok . nu au nimic.
Si am mai acoperit niste zgarieturi de pe capota.. de la pietre sarite etc. Attached Files |
|
#52
Posted 09 January 2010 - 17:41
Salutare.
Iar a trecut destula vreme Din nou n-am mai facut mare lucru la ea ca nici vremea nu prea mi-a permis sa ma plimb f mult .. desi e f fun cu ea pe zapada , problema e la logistica ..adica asa de multa zapada trebuie sa dau din fata garajului/curtii pana sa ies efectiv , incat ma apuc dimineata si termin seara (iar a 2 zi iar ninge : )) , garajul fiind opus intrarii.. asa ca a cam hibernat perioada aceasta. Am mai facut alte mici pete de rugina (capitolul IV cred ca am ajuns : P ) la stalpii de suspensie in fata , la una dintre gauri unde se prinde suspensia (pe ambele parti) Am mai "cusut" un scut rupt pe spate .. Urmeaza sa platesc si eu darile la stat pt ea ; )) Attached FilesEdited by nickelback, 09 January 2010 - 17:42. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users