Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
BMW E34 520i 24v 1991
Last Updated: Oct 29 2015 09:37, Started by
nickelback
, Jul 30 2009 01:41
·
0
#37
Posted 14 October 2009 - 23:29
Asa de putin merg pe timp de noapte incat recunosc ca acuma ca m-am gandit mai bine si sunt confuz deci sa va prezint sistemul optic la mine : ))
Proiectoare nu am si oricum e buton separat. Acesta e butonul . Prima treapta se aprinde becul mic de sus . A doua treapta se aprinde lupa . Acesta e primul far. Al doilea far se aprinde doar cand dau flash . Sau acu' realizez ca eu nu stiu sa activez faza lunga ? ea fiind defapt al doilea far .. Attached FilesEdited by nickelback, 14 October 2009 - 23:56. |
#38
Posted 15 October 2009 - 00:37
nickelback, on 15th October 2009, 00:29, said: Asa de putin merg pe timp de noapte incat recunosc ca acuma ca m-am gandit mai bine si sunt confuz Sau acu' realizez ca eu nu stiu sa activez faza lunga ? ea fiind defapt al doilea far .. Gata am elucidat misterul . Recunosc ca m-am facut de ras Am confundat faza scurta cu faza lunga ... Singura mea scuza e ca la Hyundai xg mie nu imi mai mergea faza lunga si am ramas asa ca scurta = lunga Deci : 1.Pozitiile = becul mic de sus 2.Lupa = faza scurta 3.Al doilea far = faza lunga ( m-am uitat in manual si am aflat cum se aprinde ..deci acu stiu sa aprind faza lunga , nu doar sa dau flash : )) ) Cu ocazia aceasta ,paul_kelso pot spune ca nu am probleme cu faza scurta Gata ma culc ca cine stie ce prostii mai scriu Noapte buna si scuze ca v-am dus in eroare Attached FilesEdited by nickelback, 15 October 2009 - 00:54. |
#39
Posted 15 October 2009 - 00:50
Adică tu mergeai cu pozițiile aprinse și credeai că ești cu faza scurtă?
|
#40
Posted 15 October 2009 - 00:54
Am patit-o si eu in 2 zile consecutive saptamana asta BBB-ule, apoi nu s-o mai intamplat.
Tuse? Gripa porcina? Edited by cfs, 15 October 2009 - 00:54. |
#41
Posted 15 October 2009 - 00:54
Da
Cfs , ambele : )) Edited by nickelback, 15 October 2009 - 00:57. |
#43
Posted 15 October 2009 - 01:24
Eh lasă, măcar acum îi vede pe Loganiștii care merg doar cu pozițiile și proiectoarele NOAPTEA!
|
#44
Posted 15 October 2009 - 17:09
Intotdeauna mi-a placut e34-ul.
Chiar am in plan pe la sfarsitul anului, inceputul lui 2010 sa pun mana pe unul. E o masina deosebita, sa te poarte pe unde vrei tu si sa ai grija de ea, merita. |
#45
Posted 18 October 2009 - 17:07
Multumesc frumos tomtom . Iti doresc sa iti gasesti una cat mai buna de care sa te bucuri
Dupa "faza" cu luminile , am continuat cu inlaturatul ruginii . Avea la linile unde se termina caroseria si incepe "rear bumper" , pe lateral , ambele parti. Ca sa am acces optim la ele a trebuit sa dau jos bara din spate. Aici mi-a placut usurinta cu care am demontat-o. Adica ma asteptam ca sinele sa fie inghetate , sa dau cu ciocanu sa iasa etc. Nici vorba. La fel si la montare . Am mai reperat niste scuturi de noroi ca erau crapate . Am observat ca trebuie sa ma duc sa caut un nou stalp de fixare acela din dreapta ca e putrezit , dupa cum se vede. Sper sa ma tina pana atunci Si cu asta am terminat cu petele de rugina . Attached FilesEdited by nickelback, 18 October 2009 - 17:07. |
#47
Posted 22 October 2009 - 22:53
Ms.
O mica problema am avut cu ea. Era un releu care statea mereu "cald" .. si nu era bine ca daca nu o porneam o saptamana ..era goala bateria si nu stiam de ce.. asa mergend zi de zi nu se simtea, pana zilele acestea am vazut ca era calda cutia de sigurante .. hm :-? Long story short .. era releul (acum in plus) de la proiectoarele (de pe cand le scosesem ) si face scurt pe undeva .Dar am verificat & rezolvat. Edited by nickelback, 22 October 2009 - 22:53. |
#48
Posted 24 October 2009 - 12:30
O zi mare pentru mine.. am reusit in sfarsit sa fac rost de grilele frontale cromate
Parca arata mai bine fara nr de inmatriculare : )) Attached FilesEdited by nickelback, 24 October 2009 - 12:31. |
#49
Posted 24 October 2009 - 12:34
Mai ai de rezolvat semnalizarile - sa le aduci la aceeasi nuanta de fumuriu si ai terminat cu botul.
|
#50
Posted 24 October 2009 - 12:40
Da , oricum vroiam sa le schimb ca cel din dreapta ( a masinii ) e putin crapat pe la un colt si ii lipseste garnitura de cauciuc pe o parte .
|
#51
Posted 28 October 2009 - 21:03
Nimic deosebit de data aceasta ; neavand ce face , am dat bara din fata jos sa verific daca sunt ruginiti stalpii de sustinere pt ea (cum descoperisem unu pe spate ..) .. dar sunt ok . nu au nimic.
Si am mai acoperit niste zgarieturi de pe capota.. de la pietre sarite etc. Attached Files |
|
#52
Posted 09 January 2010 - 17:41
Salutare.
Iar a trecut destula vreme Din nou n-am mai facut mare lucru la ea ca nici vremea nu prea mi-a permis sa ma plimb f mult .. desi e f fun cu ea pe zapada , problema e la logistica ..adica asa de multa zapada trebuie sa dau din fata garajului/curtii pana sa ies efectiv , incat ma apuc dimineata si termin seara (iar a 2 zi iar ninge : )) , garajul fiind opus intrarii.. asa ca a cam hibernat perioada aceasta. Am mai facut alte mici pete de rugina (capitolul IV cred ca am ajuns : P ) la stalpii de suspensie in fata , la una dintre gauri unde se prinde suspensia (pe ambele parti) Am mai "cusut" un scut rupt pe spate .. Urmeaza sa platesc si eu darile la stat pt ea ; )) Attached FilesEdited by nickelback, 09 January 2010 - 17:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users