Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...
 Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 

BMW E34 520i 24v 1991

- - - - -
  • Please log in to reply
878 replies to this topic

#19
shpeedy

shpeedy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 04.10.2007
Da, "prietene", am vorbit cat se poate de serios. E strict parerea mea personala. Daca tie ti se pare normal sa-ti placa o masina plina de electronica, care sa te controleze mai mult ea pe tine decat tu pe ea, de ce nu-mi dai si mie voie sa-mi placa o masina fara sisteme de siguranta si care "nu prea mai indeplineste niciun standard actual" (decat standardele mele). Cat despre compatimire, te asigur ca nu este nevoie.

Iar daca tie ti se pare o solutie de buget, fa si tu o cautare pe net sa vezi cat costa un Alpina B10 Biturbo (s-au facut 507 exemplare) sau un Lotus Omega ORIGINALE, in stare buna de functionare. Nu prea o sa gasesti masini sub 15,000 Euro.

Dar cred ca am "poluat" destul topicul omului...

Edited by shpeedy, 31 July 2009 - 16:06.


#20
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Pe zi ce trece mai descopar cate ceva la masina :

-locasul de scule
-de abia acu am vazut ca am lumina si la pasangerii din spate :D



Si o poza cu bordul cu scrisul in "Predator" . Aceasta e ziua cand se vad doar 3 caractere...sunt zile cand se vad mai multe ...si chiar o cifra toata : ))


Edit:  @ shpeedy .. acu ma documentez si eu despre Alpina B10.  Nu imi vine sa cred cat de bine arata si sunt convins ca e vis sa o conduic . E adevarat : chiar are rezervor de 110 L ?!?!

Attached Files


Edited by nickelback, 31 July 2009 - 16:34.


#21
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Da' sculele unde sunt? :huh:

Vezi ca acolo pare a fi o problema de contacte imperfecte - la caldura/frig se dilata/contracta si iti apar mai multe/mai putine cifre.

#22
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Nu mai sunt sculele de mult cred ; )) nici nu stiam ca exista acest locas ..

#23
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Uite doua link-uri pentru tine: link, link. ;)

#24
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006

View PostMarius3k, on 31st July 2009, 17:36, said:

Uite doua link-uri pentru tine: link, link. ;)


Ms frumos . Acum stiu cu ce sa completez sa nu mai stau cu sculele in punga :)

#25
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
De  cateva ore bune (+ pauza :D ) am descifrat (tradus) lista de sigurante ca sa stiu ce si cum..  cu ocazia asta 'ciupesc' si cateva in nemteste : P

O atasez aici , daca are cineva vreodata nevoie  . E 90% parcursa..


1

Abs                  ----           : )
anzünder     ___              amorsa/aprinzator + geamuri acuma
geschwindigkeitsregelung  --- reglarea vitezei
beleuchtung         ---          iluminare
bremslicht            ---         lampa / lumina indicatoare de frana
fahrlicht links          ---        f scurta ?
fahrlicht rechts        ---         ---------
ahrtrichtingsanzeiger   ---  indicator de directie
fernlicht links   ---          stinga - faza mare
fernlicht rechts       ---          dreapta - faza mare
lichthupe             ----           flash (of the headlights)
nebelscheinwerfer   ----          far contra cetii
nebelschlu bleuchte     ----         far ceata spate alastru ?
Standlicht links         ---        sidelights -stanga
Standlicht rechts        ---        sidelights -dreapta
Warnblinkanlage         ---         flashing warning lights    


2

beleuchtung kennzeichenleuchte      ---               investigation light @ license plate
handschuhfach           ---               --------------------- torpedou
leseleuchten hinten         ----                       reading light @ back
bel. innen-und gepackraum           -----               light @ portbagaj
bel. wahlhebel              -----                       gearbox
bordcomputer             -----                          : )
fensterheber               ----                        geamuri electrice
heizungsregelung           ----                        incalzire
heizungsgeblase             ----                          ????
heizbare  heckscheibe       ----                       incalzire @ rear windscreen
heizbare  spritzduse            ---                   nozzle/jet ?
intrumentenkombination         ---                       ????
klimaanlage                   ----                     AC
kopfstutzen hinten           ----                      head restraint @ back
kraftstoffpumpe               ---                     fuel pomp
ladesteckdose                   ----                      ????


3

lordosenstutze           ---               ????
radio                    ----             : )
scheibenwischer         ---              windscreen wiper
scheinwerferreinigungsanlage   ----       stergator faruri
servotronic         ----                  servo
signalhorn           ----                 claxon
sitzhezung vorn          ---             scaune fata
sonnenschutzrollo       ---              trapa soare ??
spiegelverstellung        ----            oglinga reglaj
Standheizung, standluftung    ---        stationary heating .. ??
telefon              ---                 : )
wascherpump             ----              pompa spalare
zentralverriegelung    ----               central locking
zusatzlufter            ----              aditional fan
zusatzwasserpump      ----                pompa apa aditionala
frei                 ---                 liber

Attached Files


Edited by nickelback, 31 July 2009 - 19:48.


#26
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Merg cu ea aproape zilnic. Imi place ca are ambreiajul tare sa il simti  (nu in sensul ca te chinui)  . Prinde f bine .

Franele isi fac datoria . Uzura la discuri e uniforma din cate vad eu.

Am facut scos mocheta din portbagaj. No Rust   :thumbup:  doar praf .. sa pregatim aspiratorul...

Attached Files



#27
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Cand mai luam niste galme de viteze .. sau o groapa.. se audea un tacanit pe sub masina..

Vinovatul?  o clema ramasa agatata (intre catalizator si serpisori)  si din cate am vazut nu (mai) are nici un rol. ..  era slabita si indoita si ruginita.. mai facea si galagie ..  out cu ea :)

Attached Files



#28
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Nu am mai adaugat de mult. Ce trece timpul...
Cu masina pana acuma totul e ok. Doar benzina  si km .  

Tot ce am zis ca fac la ea din primul post .. mai nimic nu am facut  :P   Intr-o sambata m-am trezit sa ma duc la dezmembrari sa mai caut pt ea.. super timing.. am uitat ca e weekend si nu am gasit pe nimeni... eh m-am mai plimbat..

Am mai cumparat pt ea lichid de frane , ulei la motor , lichid parbriz , sigurante (just in case)...    
Putin mesterit pe la ea:
-aranjat niste ornamente , fixat tweetere ca dadeau sa cada.. (oricum nu au firele trase dar arata bine :P )
-completat cu suruburi la diverse panouri de plastic la motor , scuturi , portbagaj
-am mai aranjat instalatia electrica ( manunchiuri de fire care duc in fata pt claxon , faruri etc.. ) si legat de asta , trebuia sa trag firele sa imi montez proiectoarele..ca nu erau puse... dar am renuntat ca erau ruginte in ultimul hal.. le-am dasfacut de curiozitate.. si s-au descompus in urma actiunii.. deci RIP proiectoare..
  
... iar mi-a murit claxonu ..  :death:   oxidate contactele de la el... l-am facut pana la urma

Si ca tot sunt la partea de mesterit... o poza de pe cand desfacusem juma' de masina sa trag  firele pt geamurile electrice...  

Deocamdata cam atat...  stay tunned  :photo:

Attached Files

  • Attached File  x.JPG   1.94MB   354 downloads

Edited by nickelback, 10 September 2009 - 00:27.


#29
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Pe aceasta frumoasa si rece vreme m-am gasit sa fac petele de rugina de pe ea..  sorry daca e postez numai chestii booring , eu vreau sa investesc in ea si la alte capitole dar mai greu cu $ perioada aceasta :)

Aveam la linia de rezervor , colt spate , ambele aripi din fata , la prag spate interior..
Am vrut sa scap de rugina .. chiar daca va diferi nuanta  si nu mi-a iesit PRO.. dar le-am facut singur si cu mana mea..  asa ca scuzati prafu, noroiul si ce mai e pe acolo : ))


Inainte si dupa
  dupa si inainte ...

Attached Files


Edited by nickelback, 14 October 2009 - 20:21.


#30
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Stai usurel ca nu e boring deloc :) Eu unul chiar urmaresc topicul tau. Mult curaj ai avut sa desfaci bordul asa :) Multi km fara probleme!

Am citit pe forum la BMW ca mai toate e34 sunt chioare pe faza scurta. Tu ce zici?

Edited by paul_kelso, 14 October 2009 - 20:25.


#31
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Ms frumos  :)

La faza cu bordul m-a ajutat si un prieten.. atunci cand am vazut cat am demontat .. aveam gol in stomac .. dar usor , usor ne-am descurcat .


Da , intradevar , legat de faza scurta , e destul de chioara .  (asta daca sunt farurile orginale ca si in cazul meu )

Edited by nickelback, 14 October 2009 - 20:37.


#32
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View Postnickelback, on 14th October 2009, 21:35, said:

Da , intradevar , legat de faza scurta , e destul de chioara .  (asta daca sunt farurile orginale ca si in cazul meu )

Exact asta ziceau si ei

#33
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Faza scurta aceasta e.. un bec amarat acolo ...  :D

Faza lunga e normala .. ca la orice masina , zic eu (fara xenon) nu sunt probleme ..   si  e pe acelasi far..   iar flash-ul e tot farul urmatorul...

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   69.96K   316 downloads

Edited by nickelback, 14 October 2009 - 20:49.


#34
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Faza scurta nu becul cu lupa? :huh:

#35
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Da .. asa se aprinde la mine faza scurta ..becul ala mic..   :unsure:     dau de buton pe prima treapta .. se aprinde aceasta , urmatoarea treapta e faza lunga  si gata comenzile la lumini :- ??

Edited by nickelback, 14 October 2009 - 22:31.


#36
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Si pozitiile care-s?

Sunte 3 trepte de lumini: pozitii, faza scurta, faza lunga. \

Arata tot pe farul de mai sus :)

Edited by paul_kelso, 14 October 2009 - 22:46.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate