Daewoo nubira 1
Ultima postare: iun 18 2018 14:55, Inițiat de
razvan_model
, apr 23 2008 16:53
·
0
#55
Publicat: 23 aprilie 2011 - 12:10
razvan_model, on 23rd April 2008, 16:53, said: As vrea si eu sa aflu mai multe despre aceasta masina......eu detin acest tip de masina din august anul trecut si nu am avut probleme cu ea.Ce probleme am cu ea este ca nu functioneaza aerul conditionat si cd-ul nu citeste nici un fel de cd. Multumesc......si astept pareri,sugestii,sfaturi. |
#59
Publicat: 08 martie 2012 - 16:02
Dragon Warrior, on 23rd April 2008, 11:57, said: O masina depasita care consuma cat un tanc. Daca ii pui GPL renteaza. Avantajul masinii e ca este foarte spatioasa. Eu am nubira si nu consuma cat un tanc.Are 2 tone masina si nu este din plastic cum se fac acum masinile.Depasita nu o vad cum, este mult mai sus decat un Logan de exemplu.Eu am nubira de 6 ani si daca vreau stabilitate pe sosea si spatiu asta este.Stiam ce consum are cand am luat-o.Am si logan dar nici nu vreau sa le compar. As da loganul si azi in schimb nubira nu. H725, on 23rd April 2008, 15:52, said: mai bine nu deschideai topicul, ramineai fericit.... in istoria recenta divizia auto a inceput din start prost, cu modelele scoase din fabricatie de gm: Opel kadett: daewoo racer si apoi prin faceliftuire daewoo nexia/cielo. espero-ul a fost o masina facuta pe platforma anticului opel ascona pina la preluarea de gm se poate spune ca toate daewoo-urile erau niste piece of crap... in primul rind securitate ZERO. acum o sa zica multi si ca modelele noi nu au multe stele euroncap... si testele confirma... pt cei care trec de la 1310 la nubira, nubira pare un Mercedes la pret de hipermarket, pt cine are pretentii, nu e decit o masina mai proasta ca loganul. De ce mai proasta ca loganul? pt ca a aparut cu 5 ani inainte de logan, proiectata de o firma care nu are puterea renaultului... restul e bla bla... PS Una din cele 2 masini personale este Renault symbol. nici cind am cumparat-o nu am pretins ca e ceva de capul ei. am cumparat-o numai pt ca a fost ieftina. m-a interesat doar ca are dubluairbag si centuri cu pretensionare si limitator de efort. la pretul symbolului diesel puteam sa cumpar nubira2 fara airbaguri, fara abs... |
#61
Publicat: 03 februarie 2013 - 23:54
undercoverbrother, on 24 aprilie 2008 - 10:00, said:
1.nu chiar asa depasita. daewoo a schimbat nubirele din 3 in 3 ani(un efort financiar destul de mare). altii se multumesc cu un face lift minor. nubira 1 a aparut in 97. focus, astra g, golf 4 in 98. a fost prima masina daewoo care nu e bazata pe platforma T de la GM fiind proiectata de la 0. nubira 2 in 2000. nubira 3 (lacetti) in 2003. 2.orice s-ar zice de rau, nu a fost rodul unui proiect gen "masina de 5000 de euro" care pe langa faptul ca a fost taragant nu stiu cati ani pana sa intre in productie si probabil fara sa i se aduca nu stiu ce modificari in timpul asta, mai ajunge si la 11.000 de euro. nubira a fost o masina destul de scumpa pe care putini si-o puteau permite la vremea respectiva iar faptul ca a fost gandita ca o masina normala in clasa cred ca se vede si se simte foarte bine. chiar daca unii nu vor sa vada treaba asta. 3.nubira a fost proiectata si gandita pt a avea ca principala piata de desfacere america de NORD. masina de 5000 de euro a fost proiecta pt pietele din america de SUD, rusia, india, africa si balcani. --------------------------------------------------- inca imi mentin parerea ca nubira 2 e cea mai buna masina pe care o poti cumpara cu 6500 de euro din tot ce e pe piata. noi sau la mana a 2-a. asta tinad cont ca gasesti cu 30-50.000 de km cu dotari bune in banii aia si de faptul noua costa aproape dublu. undercoverbrother, on 24 aprilie 2008 - 10:00, said:
1.nu chiar asa depasita. daewoo a schimbat nubirele din 3 in 3 ani(un efort financiar destul de mare). altii se multumesc cu un face lift minor. nubira 1 a aparut in 97. focus, astra g, golf 4 in 98. a fost prima masina daewoo care nu e bazata pe platforma T de la GM fiind proiectata de la 0. nubira 2 in 2000. nubira 3 (lacetti) in 2003. 2.orice s-ar zice de rau, nu a fost rodul unui proiect gen "masina de 5000 de euro" care pe langa faptul ca a fost taragant nu stiu cati ani pana sa intre in productie si probabil fara sa i se aduca nu stiu ce modificari in timpul asta, mai ajunge si la 11.000 de euro. nubira a fost o masina destul de scumpa pe care putini si-o puteau permite la vremea respectiva iar faptul ca a fost gandita ca o masina normala in clasa cred ca se vede si se simte foarte bine. chiar daca unii nu vor sa vada treaba asta. 3.nubira a fost proiectata si gandita pt a avea ca principala piata de desfacere america de NORD. masina de 5000 de euro a fost proiecta pt pietele din america de SUD, rusia, india, africa si balcani. --------------------------------------------------- inca imi mentin parerea ca nubira 2 e cea mai buna masina pe care o poti cumpara cu 6500 de euro din tot ce e pe piata. noi sau la mana a 2-a. asta tinad cont ca gasesti cu 30-50.000 de km cu dotari bune in banii aia si de faptul noua costa aproape dublu. undercoverbrother, on 24 aprilie 2008 - 10:00, said:
1.nu chiar asa depasita. daewoo a schimbat nubirele din 3 in 3 ani(un efort financiar destul de mare). altii se multumesc cu un face lift minor. nubira 1 a aparut in 97. focus, astra g, golf 4 in 98. a fost prima masina daewoo care nu e bazata pe platforma T de la GM fiind proiectata de la 0. nubira 2 in 2000. nubira 3 (lacetti) in 2003. 2.orice s-ar zice de rau, nu a fost rodul unui proiect gen "masina de 5000 de euro" care pe langa faptul ca a fost taragant nu stiu cati ani pana sa intre in productie si probabil fara sa i se aduca nu stiu ce modificari in timpul asta, mai ajunge si la 11.000 de euro. nubira a fost o masina destul de scumpa pe care putini si-o puteau permite la vremea respectiva iar faptul ca a fost gandita ca o masina normala in clasa cred ca se vede si se simte foarte bine. chiar daca unii nu vor sa vada treaba asta. 3.nubira a fost proiectata si gandita pt a avea ca principala piata de desfacere america de NORD. masina de 5000 de euro a fost proiecta pt pietele din america de SUD, rusia, india, africa si balcani. --------------------------------------------------- inca imi mentin parerea ca nubira 2 e cea mai buna masina pe care o poti cumpara cu 6500 de euro din tot ce e pe piata. noi sau la mana a 2-a. asta tinad cont ca gasesti cu 30-50.000 de km cu dotari bune in banii aia si de faptul noua costa aproape dublu. |
#62
Publicat: 04 decembrie 2015 - 20:09
H725, on 23 aprilie 2008 - 20:52, said:
mai bine nu deschideai topicul, ramineai fericit.... in istoria recenta divizia auto a inceput din start prost, cu modelele scoase din fabricatie de gm: Opel kadett: daewoo racer si apoi prin faceliftuire daewoo nexia/cielo. espero-ul a fost o masina facuta pe platforma anticului opel ascona pina la preluarea de gm se poate spune ca toate daewoo-urile erau niste piece of crap... in primul rind securitate ZERO. acum o sa zica multi si ca modelele noi nu au multe stele euroncap... si testele confirma... pt cei care trec de la 1310 la nubira, nubira pare un Mercedes la pret de hipermarket, pt cine are pretentii, nu e decit o masina mai proasta ca loganul. De ce mai proasta ca loganul? pt ca a aparut cu 5 ani inainte de Logan, proiectata de o firma care nu are puterea renaultului... restul e bla bla... PS Una din cele 2 masini personale este Renault symbol. nici cind am cumparat-o nu am pretins ca e ceva de capul ei. am cumparat-o numai pt ca a fost ieftina. m-a interesat doar ca are dubluairbag si centuri cu pretensionare si limitator de efort. la pretul symbolului diesel puteam sa cumpar nubira2 fara airbaguri, fara abs... PS: Nubira e peste Logan si Chevrolet |
#65
Publicat: 18 iunie 2018 - 14:55
Salut,
Dupa 14 ani pot sa spun eu, pentru cine o mai citi post-ul asta, ca nubira a fost o masina buna. Inca o mai am, luata de noua si pot spune ca in 80k cat am facut cu ea absolut nimic nu s-a stricat iar consumul mediu a fost cam 6,3 (oras+extra). Acum am o Skoda Octavia MK2 care este luata de noua si chiar nu sta in viraje ca nubira. Skoda are o suspensie mult mai simpla decat nubira si probabil din cauza asta. Cosnumul mediu la Skoda este aproximativ identic (1.4TSI 122CP). Dupa 14 ani nubira inca nu este ruginita. Cam asta despre produsul daewoo. Editat de alexa2005, 18 iunie 2018 - 14:56. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi