Altex Web Shop
Ultima postare: feb 24 2008 22:57, Inițiat de
stupidcow
, dec 12 2007 15:13
·
0
#1
Publicat: 12 decembrie 2007 - 15:13
Cu toate ca nu aveam o parere chiar buna despre Altex, am cumparat zilele acestea de pe site-ul lor 3 produse: un aspirator, un tocator de carne si o cafetiera. Dupa ce a plecat curierul am observat urmatoarele probleme:
-cafetiera era de culoare alba cu toate ca pe site era neagra, la fel si pe factura -tocatorul era impachetat in graba, cu ambalajul rupt, polistirenul rupt, capacul de la cutia de depozitare nu se inchidea cum trebuie, lipsea garantia si cartea tehnica. Am reusit sa ajung la magazinul din Unirea, cafetiera neagra nu mai era pe stoc de luni de zile, totusi pe eticheta de la raft codul de produs era neschimbata. Cat de greu este sa adaugi un nou cod de produs pentru cafetiera alba? Am facut retur produsului, deoarece nu am gasit altceva cu aceleasi caracteristici. Tocatorul de carne mi-a fost schimbat cu altul nou, sper fara probleme. Garantia si cartea tehnica au venit a doua zi prin curier. Ce nu inteleg eu, pentru o firma care se respecta, de ce nu mi-a fost comunicat dupa ce am dat comanda ca nu mai au pe stoc cafetiera neagra? |
#2
Publicat: 12 decembrie 2007 - 15:45
poate pentru ca este absolut penibil sa returnezi produsul doar pentru ca plasticul din afara era alb si nu negru...
to vroiai sa faci cafea sau sa vezi cum reflecta lumina ?! deci nu vroiai sa faci cafea la un alba ci doar la una neagra, care avea gustul mai bun... penibil... hai ca aia cu tocatorul o mai inteleg, lipsa documentatiei, ambalaj bulit, dar pe ala nu l-ai returnat, ci l-ai schimbat... iar cafeaua, ciu-ciu....nu mai bei cafea, "ca ca"fetiera era alba si nu neagra...vax :death: |
#4
Publicat: 12 decembrie 2007 - 16:27
Probabil omu bea cafea neagra :huh:
Lasand gluma, probabil se poate refuza pe acelasi principiu din cauza caruia nu cumperi o masina de o anumita culoare, desi consuma la fel, fuge la fel, are acelasi spatiu in interior, etc. etc. La fel iti vopsesti peretii, nu cred ca ti se mareste camera, sau e mai calduroasa, sau platesti impozit mai mic/mare. Tot asa, pastrand proportia, mai tine si de seriozitate, nu ne jucam alba-neagra. Vinzi un produs care pretinzi ca e negru, "artistului" din tine ii surade culoarea asta, nu vii cu alta ca nu mai ai pe stoc, ca poate nici tu nu mai ai banii pt. el pe stoc.(acelasi tip de neseriozitate). PS: pt culori "speciale" se plateste in plus, la masini ajungand de ordinul sutelor de euro fata de modelul alb. Nu e gratis, fiind un moft platit de tine nu cred ca ar trebui sa se comenteze pe tema asta. |
#5
Publicat: 12 decembrie 2007 - 16:29
ce=ti mai place sa aberezi pe langa subiect...
omule, una e masina, alta e cafetiera unul e bejul cacaniu fata de mov si alta e alb fata de negru cafeaua tot aia e, iar diferenta de eleganta sau aspect dintre alb si negru e nula... mi se pare o procarie de neimaginat sa returnezi un produs doar pentru ca e alb si nu negru... tu aveai nevoie de cafetiera sau de tablou ?! |
#6
Publicat: 12 decembrie 2007 - 16:43
spare-me, on Dec 12 2007, 16:29, said: ce=ti mai place sa aberezi pe langa subiect... omule, una e masina, alta e cafetiera unul e bejul cacaniu fata de mov si alta e alb fata de negru cafeaua tot aia e, iar diferenta de eleganta sau aspect dintre alb si negru e nula... mi se pare o procarie de neimaginat sa returnezi un produs doar pentru ca e alb si nu negru... tu aveai nevoie de cafetiera sau de tablou ?! Daca citeai vedeai acolo : pastrand proportia. Un criteriu de a cumpara un produs este si culoarea. Daca unii exagereaza si il aplica la aproape orice cumpara nu trebuie sa te autosesizezi tu si sa dai lectii de cromatica. Pt. tine e la fel, pt. el nu. Este ca nu poti sa intelegi ?! |
#7
Publicat: 12 decembrie 2007 - 16:53
Aici cred ca trebuie inteleasa un pic diferenta intre comertul on-line si cel din magazin. Daca esti pretentios si tii la aspecte cum ar fi culoarea la o cafetiera atunci este clar ca esti tipul de client pentru magazinele clasice. Trebuie sa fii constient ca atunci cand comenzi on-line se va genera o comanda care va ajunge sub forma unui cod la cineva din un depozit si care pur si simplu va pune intr-o cutie codul resepctiv. Daca la acel cod corespund 2 tipuri de cafetiere ( 2 culori) atunci nashpa...
Intr-un fel e similar cu ce s-a intampalt cu colegul ce se plange pe topicul PC Garage... el recunoaste ca nu stie ce e aia SATA dar a comandat componente la un magazin virtual pentru a asambla un calculator (ma rog acolo poate e vina si a consultantilor de acolo trebuie inteles ce am vrut sa spun...) Pur si simplu pentru cazul lui exista varianta civilizata de a cumpara un PC gata asamblat dintr-un magazin clasic unde il vezi, il probezi etc si pentru care nu-ti pasa daca e ATA sau SATA etc, nu trebuie sa te ambitionezi sa-l comanzi din componente... Editat de kopu, 12 decembrie 2007 - 16:55. |
#8
Publicat: 12 decembrie 2007 - 17:00
nu trebuie sa aduci nici o dovada, legal poti returna produsul.
vezi aici http://forum.softped...howtopic=165348 |
#9
Publicat: 12 decembrie 2007 - 17:33
Daca era un cod comun pentru ambele produse, era ok, insa produsul avea specificat in cod pe factura clar: negru.
Pentru spare-me: daca ei aveau o cafetiera galbena cu dungi rosii, trebuia sa ma multumesc cu ea asa, nu? Eu cred ca intentionat tin pe site faptul ca produsul are culoarea neagra, pentru a scapa de cafetierele albe. Poate gasesc pe unii ca spare-me pentru care culoarea nu conteaza |
#11
Publicat: 12 decembrie 2007 - 17:54
spare-me, on Dec 12 2007, 17:35, said: tu chiar nu stii sa citesti ? din al doilea post am specificat ca la asemenea combinatii extravagante era altceva dar intre ALB si NEGRU nu e mare diferenta atunci cand vrei SA BEI CAFEA ! Dar poate ca nu vreau sa beau cafea ci doar sa o asortez la mobila din sufragerie. Cred ca tu nu stii sa citesti: sunt doua produse diferite: cafetiera alba, cafetiera neagra. Sa nu-mi spui ca daca te duci la un dealer auto si comanzi o masina de culoare negru metalizat si ti se aduce una verde nemetalizat, tu o accepti asa. PS: lucrezi cumva la Altex? |
#12
Publicat: 12 decembrie 2007 - 18:08
p.s si tu esti chior ??
am spus CLAR ca la masina e altceva, si nu e vorba de verde, bej, cacaniu, mov, etc ci de ALB SI DE NEGRU si din cauza faptului ca esti asa de bengos si de capos te-ai ales si cu belele, si cu drumuri, si cu nervi, si cu timp pierdut si fara cafea... ce sa-ti povestesc, nu facea cafea daca era alba si nu neagra... ps1 tu faci cafeaua in sufragerie ? ps2 nu lucrez la altex, am idealuri mai inalte in viata |
#14
Publicat: 12 decembrie 2007 - 18:26
stupidcow, on Dec 12 2007, 18:19, said: Sunt capos, si nu inteleg de ce la masina conteaza culoarea, si la cafetiera nu. Ca doar dau banii pe amandoua si nici la masina nu vad diferenta intre alb si negru... ci numai in cazul culorilor alora pestrite despre care nu e cazul... |
#15
Publicat: 12 decembrie 2007 - 18:56
Concluzii ??
1. Culoarea majoritatii bunurilor de larg consum nu influenteaza proprietatile tehnice, totusi ele se fabrica intr-o paleta larga de culori, oare de ce ? Producatorii probabil si-au dat seama ca sunt multi cumparatori gen stupidcow, deci este un criteriu de achizitie. 2. Nu se face sa ii imputi cuiva ca e absurd ca a comandat negru si i s-a adus alb. Tehnic, a comandat ceva si i s-a adus altceva. Da, poti sa ii zici ca e absurd in momentul cand vine produsul si tu zici: ce am comandat eu avea culoare, albul nu este culoare. si (numai ca sa se sesizeze spare-me) cine nu face diferenta dintre alb si negru cred ca este discromat sau probabil mai grav, miop. Daca de la cafetiera pana la auto nu este diferenta intre alb si negru, sunt curios in ce culoare ti-ai vopsit dormitorul. :thumbup: PS: te rog sa nu te ofensezi, oricum topicul a cazut in aria vorbim discutii. |
|
#16
Publicat: 12 decembrie 2007 - 19:02
nimeni nu a imputat nimanui nimic !
doar ca daca "tehnic produsul era diferit" practic facea aceeasi cafea, l-a platit, l-a returnat, timp, nervi, drumuri, cand era aceeasi cafea ! numai ca sa arate ce smecher e el ca a cerut neagra si a primit alba...plus ca "n-a gasit produse comparabile"...sigur... si desigur, cum iti place tie sa aberezi inutil, n-a zis nimeni sa nu faci diferenta, sau ca nu face diferenta intre alb si negru numai ca motivul e fix-pix. daca era bej cu picatele mov mai ziceam, dar alba si nu neagra... |
#17
Publicat: 12 decembrie 2007 - 19:07
spare-me, on Dec 12 2007, 19:02, said: nimeni nu a imputat nimanui nimic ! doar ca daca "tehnic produsul era diferit" practic facea aceeasi cafea, l-a platit, l-a returnat, timp, nervi, drumuri, cand era aceeasi cafea ! numai ca sa arate ce smecher e el ca a cerut neagra si a primit alba...plus ca "n-a gasit produse comparabile"...sigur... si desigur, cum iti place tie sa aberezi inutil, n-a zis nimeni sa nu faci diferenta, sau ca nu face diferenta intre alb si negru numai ca motivul e fix-pix. daca era bej cu picatele mov mai ziceam, dar alba si nu neagra... Tu mai faci o greseala capitala. Nu cunosti/intelegi femeile. :naughty: Editat de saxx, 12 decembrie 2007 - 19:07. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi