Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Anvelope uzate prematur
Last Updated: Dec 12 2007 00:16, Started by
fezo
, Oct 05 2007 11:39
·
0
#1
Posted 05 October 2007 - 11:39
Salutare,
Am un amic care are un Focus nou, in garantie. Mai are citiva km pina la prima revizie dupa 15000 km. Saptamina asta a observat ca anvelopele fata sunt uzate pe partea interioara. S-a dus cu masina la service unde s-a spus ca anvelopele nu intra in garantie si uzura a aparut din cauza ca directia s-a dereglat. Mecanicul a spus ca dereglarea s-a produs din cauza unei lovituri, probabil bordura. Cunoscind cite ceva despre autovehiculele mi s-a parut curios acest fapt. 1) Mecanicii au pomenit de unghiul de fuga, dupa cunostiintele mele, numai unghiul de convergenta se poate regla la masinile cu suspensie tip McPherson. 2) Daca chiar a fost lovitura de ce s-au uzat ambele anvelope? Tin sa cred ca masina nu a avut unghiul de convergenta reglat ca lumea cind a iesit din fabrica si acum serviceul se spala pe miini ca anvelopele intra in categoria de consumabile si nu se schimba gratuit. Am recomandat omului sa stringa toata documentatia, facturi, sa faca poze si sa depuna plingere la OPC. A mai patit cineva ceva asemanator? Este greu de demonstrat ca directia nu era reglata corect din fabrica dar totusi exista o sansa. |
#2
Posted 05 October 2007 - 12:04
Nu sunt mare mecanic/tehnician auto si vizavi de tipul de suspensie mentionat de tine nu poa da un raspuns la obiect, dar sa stii ca se poate deregla directia de la o lovitura mai puternica.
Problema este alta: daca intr-adevar e de la lovitura si directia e vreun pic afectata, aceleasi probleme le va avea si cu urmatorul set de cauciucuri, le va "manca" aiurea si inainte de vreme, daca nu remediaza problema. Eu am o problema tot cu cauciucurile, dar un pic diferita. Respectiv masina e inca in perioada de garantie, cca. 25.000 km la bord, dar cauciucurile, Pirelli - cele originale cu care vine masina, s-au "copt", la un an si jumatate de la achizitionare. Masina derapeaza foarte usor la o pornire mai nervoasa de pe loc (nu am aderenta), la franare la fel, in curbe luate strans si mai rapid scrasnesc puternic pe asfalt de parca ai face drifting. Am fost la service cu ea, nu am probleme la directie-planetare etc. Cauciucurile "de fabrica" din dotarea masinii sunt extrem de proaste, ele neajungand nici macar la jumatatea gradului de uzura marcat pe anvelopa si au pierdut deja aderenta. Si fiindca anvelopele sunt consumabile, le voi schimba inainte de vreme pe banii mei . E posibil ca ei sa spele pe maini la capitolul asta, dand vina pe o lovitura. Ar trebui si eu sa ma duc la OPC, mai ales ca nu am probleme la directie. Dar ca sa dovedesc reaua lor credinta in privinta calitatii anvelopelor, mai ales ca nu am probleme la directie, imi este aproape imposibil. Ce sa le spun sau cum sa dovedesc? Daca are probleme la directie, atunci iti va fi foarte greu sa dovedesti ca anvelopele sunt proaste si ca nu defectiunea aia le-a afectat 100%, desi ea este un factor important in uzura anormala a anvelopelor, daca apare. Nu stiu ce sa zic.... succes, oricum. Tine-ma la curent daca ai timp, sunt chiar curios. edit: din ce imi aduc eu aminte, garantia anvelopelor cu care vine masina din fabrica, este de cca 6 luni de la data vanzarii masinii Edited by sile32, 05 October 2007 - 12:18. |
#3
Posted 06 October 2007 - 13:20
Nu e nevoie sa iei o bordura sau vreo groapa ca sa dereglezi unghiurile, pentru ca multe masini vin cu rotile directoare dereglate din cauza transportului.
Ceea ce a patit amicul tau e simptom clar de unghiuri dereglate. |
#4
Posted 11 December 2007 - 22:54
Salut,
Chiar ieri m-am vaitat de aceasta problema. am la fel pana in 15000 si tre sa ma duc la reprezentanta crezi ca o sa-mi faca la fel? sa-i fac poze inainte? ce anvelope are Hankook? din astea am si eu. |
#5
Posted 11 December 2007 - 23:24
Pai voi asteptati 15000 de km ca sa urcati masina pe rampa si sa va mai uitati pe sub ea? A mea are 10000 si am urcat-o de 3 ori pana acuma.
Bine face Reprezentanta ca refuza sa schimbe cauciucurile.Trebuia mers dupa 2000km,,,ca se vedea daca e ceva...cum dreaq sa nu urci masina pe rampa barem la 5mii de km,..sa vezi ce-i pe acolo,,,e ceva slabit, totul ok,,,e vreun cuib de sobolani prin toba de esapament.... E tarziu sa te duci la asa kilometri,,,trebuia mers mai devreme. |
#6
Posted 12 December 2007 - 00:16
sanddy1964, on Dec 11 2007, 23:24, said: Pai voi asteptati 15000 de km ca sa urcati masina pe rampa si sa va mai uitati pe sub ea? A mea are 10000 si am urcat-o de 3 ori pana acuma. Bine face Reprezentanta ca refuza sa schimbe cauciucurile.Trebuia mers dupa 2000km,,,ca se vedea daca e ceva...cum dreaq sa nu urci masina pe rampa barem la 5mii de km,..sa vezi ce-i pe acolo,,,e ceva slabit, totul ok,,,e vreun cuib de sobolani prin toba de esapament.... E tarziu sa te duci la asa kilometri,,,trebuia mers mai devreme. Pai am fost la 3000 dar naiba stie ce ia verificat. Ca abia am intrat la vreo ora la masina.Nu te lasa sa intri.Cred ca-mi iau casca de la santier si intru!! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users