Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

niste sfaturi...pls:D Vreau medicina

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
4 răspunsuri în acest subiect

#1
Ggeorgeana

Ggeorgeana

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 12.06.2007
Sunt studenta la jurnalistica in ultimul an si de vreo 2 ani mi-a trecut prin cap sa dau la medicina generala. Marea mea dilema este daca nu e prea tarziu si daca nu imi ocupa prea mult timp facultatea ca ar trebui sa lucrez ca sa ma intretin ca nu pot sta pe cheltuiala mamei inca 10 ani. Se merita? eu as vrea de fapt sa plec in strainatate si ma gandeam ca poate cu medicina am ceva sanse...ca am verificat toate posibilitatile sa incep acolo si costa cam 45.000 $ pe an. Cu finantare dar tot nu imi permit. Nu imi e frica de munca...as vrea sa cunosc putin problema ca sa stiu daca ma bag sigur in chestia asta!

Editat de Ggeorgeana, 12 iunie 2007 - 15:18.


#2
Jacques

Jacques

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.294
  • Înscris: 08.08.2005