Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

niste sfaturi...pls:D Vreau medicina

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1
Ggeorgeana

Ggeorgeana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.06.2007
Sunt studenta la jurnalistica in ultimul an si de vreo 2 ani mi-a trecut prin cap sa dau la medicina generala. Marea mea dilema este daca nu e prea tarziu si daca nu imi ocupa prea mult timp facultatea ca ar trebui sa lucrez ca sa ma intretin ca nu pot sta pe cheltuiala mamei inca 10 ani. Se merita? eu as vrea de fapt sa plec in strainatate si ma gandeam ca poate cu medicina am ceva sanse...ca am verificat toate posibilitatile sa incep acolo si costa cam 45.000 $ pe an. Cu finantare dar tot nu imi permit. Nu imi e frica de munca...as vrea sa cunosc putin problema ca sa stiu daca ma bag sigur in chestia asta!

Edited by Ggeorgeana, 12 June 2007 - 15:18.


#2
Jacques

Jacques

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 08.08.2005