Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Un comerțant are obligația să-mi returneze banii?
Ultima postare: feb 23 2007 20:31, Inițiat de
Nigel
, feb 22 2007 17:23
·
0
#1
Publicat: 22 februarie 2007 - 17:23
Recent am cumpărat un telefon (de fix) din piață, fără acte, fară bon, garanție, bla bla bla și fără să mi-l poată încerca. Vînzătoru mi-a zis că dacă nu e bun, no problem, să merg cu el înapoi și mi-l schimbă.
Cînd ajung acasă constat că rabla de telef, (făcut pe cine știe ce vapor sau baracă mizerabilă din China sau Papua Noua Guineeeeeeeeeee) nu i se aprindeau toate luminițele de pe taste, pe o linie RDS sună mai tare, pe romtelecom mai slab, etc. Mă duc înapoi la excrocu de vînzător (putea să-și încerce marfa înainte de a o scoate la vînzare) îi spun care e problema și îi cer banii înpoi. El categoric nu, cică de schimbat poate să mi-l schimbe, dar banii nu se returnează. Degeaba mă cert cu el și îi spun că nu mai vreau să colaborez cu el, să-mi dea banii înapoi și nici nu mai vreau să aud de el, că el și-o ține pe a lui, banii nu se return. Acuma eu nu știu exact ce zice legea, de aceea am pus întrebarea din titlu și dacă totuși ar fi obligat să-mi returneze banii, cui pot să mă adresez? Vă mulțumesc. Și în final un sfat tuturor forumiștilor, NU MAI CUMPĂRAȚI DE LA TALCIOCURI!!! LĂSA-ȚII PE EXCROCI (marea majoritate dintre ei) SĂ DEA FALIMENT ȘI SĂ SE FACĂ PE TERENURILE RESPECTIVE BILLLA, SELGROSSS, REA'RRR, sau METRO, etc. Editat de Nigel, 22 februarie 2007 - 17:23. |
#2
Publicat: 22 februarie 2007 - 18:01
Dacă ai şansa să-l schimbi, după câteva, vei găsi şi unul bun. Nu talciocul trebuie desfiinţat, ci concepţia noastră de a şti ce şi cum să cumpărăm. Dacă este la 1/2 din preţul de magazin merită. Altfel... ce rost are?
Dacă nu ţi-a eliberat bon, nu ştiu cum îl vei ''trage de răspundere''... Editat de costaan, 22 februarie 2007 - 18:02. |
#3
Publicat: 23 februarie 2007 - 04:12
costaan, on Feb 22 2007, 18:01, said: Dacă ai șansa să-l schimbi, după câteva, vei găsi și unul bun. Nu talciocul trebuie desființat, ci concepția noastră de a ști ce și cum să cumpărăm. Dacă este la 1/2 din prețul de magazin merită. Altfel... ce rost are? Dacă nu ți-a eliberat bon, nu știu cum îl vei ''trage de răspundere''... |
#4
Publicat: 23 februarie 2007 - 09:59
Pai daca l-ai cumparat si nu ai bon sau alt document, zi merci ca vrea sa-l schimbe.
Acum defectele pe care le prezinti tu, sunt specifice pentru marfurile ieftine si cumparate din astfel de locuri. Si eu mai cumapar de pe la talciocuri, dar de obicei stiu la ce calitate sa ma astept la banii pe care ii dau, in magazine e mai aiurea ca uneori dai bani multi pe aceiasi calitate indoielnica. In concluzie, ca sa-ti raspund la intrebare, nu e obligat nici sa-ti inapoieze banii nici sa-ti schimbe produsul. (posibil sa gresesc ) |
#9
Publicat: 23 februarie 2007 - 11:26
RAGE, on Feb 23 2007, 10:28, said: Stiu sigur ca este obligat sa schimbe produsul (daca ai bon factura sau altceva), nu stiu de dat banii inapoi. Mai stiu ca odata cu intrarea in UE, garantia minima (la electrocasnice stiu sigur) trebuie sa fie de 2 ani. Dar, cum spunea si Cielo, discutia nu-si are rostul, nu poti face nimc dpdv legal. |
#11
Publicat: 23 februarie 2007 - 13:15
Trb sa iti de abon.
daca nu iti da banii, spune-i fca ii aduci Garda Financiara pe cap. Astia nu pleaca fara sa de amenda Daca tot nu da, fa o sesizare la garda financiara. Abureste-l sa iti dea un act cum ca ti-ar fi vandut telefonul(macar o chitanta ceva), si daca ai aia, te poti duce si la OPC |
#13
Publicat: 23 februarie 2007 - 13:52
Cand cumperi din talcioc, consignatii, tarabe sau SH trebuie sa testezi produsul inainte.
Totusi cea mai nasoala teapa o poti lua din magazine cand cumperi un produs si acesta functioneaza sub parametrii unei chinezarii din talcioc (testata). In cazul asta, ai luat teapa cu acte, si de aia e bine sa testezi si produsele de marca ! |
#14
Publicat: 23 februarie 2007 - 14:09
ortega, on Feb 23 2007, 13:15, said: Trb sa iti de abon. daca nu iti da banii, spune-i fca ii aduci Garda Financiara pe cap. Astia nu pleaca fara sa de amenda Daca tot nu da, fa o sesizare la garda financiara. Abureste-l sa iti dea un act cum ca ti-ar fi vandut telefonul(macar o chitanta ceva), si daca ai aia, te poti duce si la OPC Editat de Nigel, 23 februarie 2007 - 14:11. |
#15
Publicat: 23 februarie 2007 - 14:16
Nigel, on Feb 23 2007, 14:09, said: O să mă interesez cum pot ajunge la Gardă și dacă cunosc pe cineva acolo. Pe bune că o să-i trimit toate inspecțiile și comisiile pe cap. Mai vede el cu cine s-o pus. Păcat că nu este și la mine în oraș un Piedone Popescu. Eu stiam ca e mare spagar, ce vedeai tu era circ...numai cand era televiziunea de fata. |
|
#18
Publicat: 23 februarie 2007 - 14:49
Nigel, on Feb 22 2007, 17:23, said: Vînzătoru mi-a zis că dacă nu e bun, no problem, să merg cu el înapoi şi mi-l schimbă. Quote Mă duc înapoi la excrocu de vînzător, îi spun care e problema şi îi cer banii înpoi. El categoric nu, cică de schimbat poate să mi-l schimbe, dar banii nu se returnează. E om de cuvant. Respect pentru el. Tu nu i-ai zis ca o sa vrei banii de fapt. Editat de don_dannielo, 23 februarie 2007 - 14:55. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi