Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Un comerțant are obligația să-mi returneze banii?
Last Updated: Feb 23 2007 20:31, Started by
Nigel
, Feb 22 2007 17:23
·
0
#19
Posted 23 February 2007 - 16:10
Citesc si ma minunez de mentalitatea romaneasca. Adica omul a fost inselat si primeste raspunsuri:
-"Dar cat ai dat de te vaiti atat?" -"Ii iei omului painea de la gura..." -"Asa iti trebuie.." Deci: Quote If you buy something in a shop and it fails to meet these requirements then you are entitled to your money back, despite what any shopkeeper may tell you to the contrary. vezi Consumer Issues... Romanii in Spania se duceau de Craciun si isi cumparau televizoare sa aiba de sarbatori, apoi le duceau inapoi dupa o saptamana si isi luau banii inapoi fara nici o problema. Nici macar nu esti obligat sa motivezi returnarea. Edited by TLGsoft, 23 February 2007 - 16:12. |
#20
Posted 23 February 2007 - 16:17
Dupa cum scrie in citatul tau : daca cumperi din magazin ....
Cum el a cumparat din targ de la omul ce statea pe bordura si fara sa aiba un act doveditor ... |
#21
Posted 23 February 2007 - 19:50
Mulțumesc pt părerile voastre, dar încă nu am flat dacă legea îi obligă pe ăștia să returneze banii, sau nu? (în caz că clientu e nemulțumit de marfă).
|
#22
Posted 23 February 2007 - 20:31
cielo, on Feb 23 2007, 16:17, said: Dupa cum scrie in citatul tau : daca cumperi din magazin .... Cum el a cumparat din targ de la omul ce statea pe bordura si fara sa aiba un act doveditor ... Era un exemplu. Important este continutul, nu forma informatiei. Daca vreti infomatii mai precise, o simpla cautare va ducea la Principiile Protectiei Consumatorului in UE sau Sale of consumer goods and associated guarantees Legislatia este si la noi, dar trebuie aplicata Quote OG nr.21/1992 privind protecţia consumatorilor. Principalele drepturi ale consumatorilor din România sunt stipulate în această ordonanţă: Dreptul de a fi protejaţi împotriva riscului de a achiziţiona un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze viaţa, sănătatea sau securitatea ori să le afecteze drepturile şi interesele legitime Dreptul de a fi informaţi complet, corect şi precis asupra caracteristicilor esenţiale ale produselor şi serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor, precum şi de a fi educaţi în calitatea lor de consumatori Dreptul de a avea acces la pieţe care le asigură o gamă variată de produse şi servicii de calitate Dreptul de a fi despăgubiţi pentru prejudiciile generate de calitatea necorespunzătoare a produselor şi serviciilor, folosind în acest scop mijloacele prevăzute de lege Dreptul de a se organiza în asociaţii pentru protecţia consumatorilor, în scopul apărării intereselor lor Art. 4 al ordonanţei interzice comercializarea de produse sau prestarea de servicii care, utilizate în condiţii normale, pot pune în pericol viaţa, sănătatea sau securitatea consumatorilor. Art. 15 garantează restituirea contravalorii sau înlocuirea produsului achiziţionat ori a serviciului prestat, dacă imposibilitatea folosirii acestuia nu este imputabilă consumatorului. Edited by TLGsoft, 23 February 2007 - 20:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users