Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
LCD de 19" cu Perfect Panel
Last Updated: Feb 08 2007 13:42, Started by
vladi318
, Feb 01 2007 18:23
·
0
#1
Posted 01 February 2007 - 18:23
Singurele LCD-uri care se schimba la un pixel mort (si in opinia mea singurele care merita cumparate) sunt cele cu "Perfect Panel". Restul se schimba (indiferent de marca, service, model sau an de fabricatie) la mai mult de 3-4 pixeli morti (adica daca ai 5 pixeli morti) pe tot ecranul sau la mai mult de 2 (adica sa ai 3 pixeli morti) pe square inch (pentru a afla cu exactitate chestia asta m-am interesat la majoritatea service-urilor din Bucuresti).
Dupa cate am cautat eu, doar la Philips am gasit asa ceva deocamdata, dar se pare ca astia au anuntat deja (si Philips si Sony de altfel) ca se retrag de pe piata de monitoare LCD, asa ca sunt greu de gasit, mai ales modelele astea "cu pricina" (care au "Perfect Panel"). Deci stie cineva ce modele si unde se gasesc ? HELP ! |
#2
Posted 02 February 2007 - 23:32
Sunt destule firme care ofera garantie la un pixel sau subpixel mort / blocat.
Eu am garantie de 1 pixel blocat la monitor Samsung 940BW. Luat de pe emag. Cel mai bine, uita-te dupa un monitor care itzi place, dupa care contacteaza magazinul respectiv si intreaba-i ce garantie ofera la acel monitor |
#3
Posted 03 February 2007 - 10:00
stai linistit ca nu exista asa ceva garantia nu o ofera firma (emag sau oricine altcineva) pentru ca nu au ei sevice cu oameni specializati care sa-l repare, toti il trimit la service-ul Samsung direct, ai avut tu nevoie de garantie si ti l-au schimbat la 1 pixel sau scrie explicit in certificatul tau de garantie asa ceva?
Ma gandeam eu... te-au facut din vorbe vanzatorii |
#4
Posted 03 February 2007 - 22:22
Perfect Panel e într-adevăr marcă Philips.
Eu am primit garanție de zero pixeli morți sau blocați la un ViewSonic VP930. Din câte știu Samsung a renunțat la garanția de zero pixeli acum ceva timp, din motive obiective |
#5
Posted 03 February 2007 - 22:25
La cat de jegoase-s monitoarele mele mereu, cred ca n-as observa nici zece pixeli morti.
|
#6
Posted 04 February 2007 - 19:37
clicu, on Feb 3 2007, 22:22, said: Perfect Panel e într-adevăr marcă Philips. Eu am primit garanție de zero pixeli morți sau blocați la un ViewSonic VP930. Din câte știu Samsung a renunțat la garanția de zero pixeli acum ceva timp, din motive obiective Aici scrie asa: "> A safe investment - "Zero Bright Dot" Improved regulation for dealing with pixel errors. VP930 customers can return their product within the DOA period - even if only a single sub-pixel is constantly bright on a dark background" si mie asta mi se pare altceva, deci daca pixelu mort e blocat pe o culoare inchisa nu ti-l schimba. |
#7
Posted 05 February 2007 - 12:12
În primul rând, un pixel mort e prin definiție stins. Pixelii aprinși constant (care sunt pe departe mult mai enervanți decât pixelii morți) se numesc pixeli blocați.
În al doilea rând, importatorul mi-a scris așa: "Produsul are garantie de 3 ani de zile si se schimba la aparitia unui pixel sau subpixel mort sau blocat" |
#8
Posted 05 February 2007 - 23:18
Acum nu trebuie sa te superi pe mine, eu doar tiam dat cu copy si paste de pe pagina pe care m-ai trimis tu si aici zice ca nu ti-l schimba decat daca ai un pixel deschis (dar care sa stea mereu asa) care sa se vada pe fond negru, daca e inchis la culoare nu zice ce faci cu el.
Treaba ta, cat de "safe investment" ai facut, asta o sa vezi tu Edited by vladi318, 05 February 2007 - 23:25. |
#9
Posted 05 February 2007 - 23:33
Scuze dacă ți-am dat impresia că sunt supărat; nu e cazul, n-am de ce. Vroiam doar să subliniez niște chestii de terminologie, dacă tot suntem în miezul subiectului. Am văzut că la majoritatea mărcilor condițiile de garanție variază de la țară la țară. Monitorul meu a sosit cu un subpixel albastru mort, însă nu l-am returnat pentru că este complet invizibil, la utilizarea normală poți să stai cu nasul lipit de monitor și nu ai cum să-l vezi.
|
#10
Posted 08 February 2007 - 13:42
Mii se pare ca DOA inseamna 30 de zile, au ei un return policy. Oricum daca vrei monitor fara pixeli morti nu cauta ca nebunu nush ce monitoare disparute, pur si simplu cumpara-l de la un magazin real (nu pe internet) unde te lasa sa-l veirifi. Eu asa fac, orice cumpar de pe internet ca-i mult mai ieftin, dar monitor LCD imi cumpar din magazin chiar daca dau 1 milion in plus.
Daca nu esti din B gandeste-te cum te simti cand trimiti colet la emag si ei zic ca nu ai garantie la un pixel mort si trebuie sa le platesti si 10euro/ora pentru ca au stat si s-au uitat la el. Apoi vine coletul unde dai 175mii transport, 300 la emag plus 175mii taxa ramburs. Deci pierzi milionu economisit si plangi cu pixeli morti pe ecran. |
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users