Transalpina, cea mai inalta sosea din tara
#4197
Publicat: 25 august 2014 - 21:05
bossake, pe 25 august 2014 - 20:48, a scris:
partea cea mai proasta este ca multi au circulat fara sa stie ca este drum inchis circulatiei ))) desi sunt/au fost intotdeauna indicatoare mari. deci va dati seama ce soferi sunt in romania asta........ Da exact,adica se aduna cu cei care depasesc pe linie continua,nu respecta viteza legala,nu dau prioritate pietonilor,parcheaza aiurea pe doua-trei locuri,circula pe sens interzis,se baga in fata la semafor,etc.etc.etc.adica aproape 100% din soferi.Noi toti, adica. ps.Banuiesc ca te regasesti si tu in careva ipostaza,nu-i asa? ps1.Si daca e vorba de drum inchis,atunci sa fie drum inchis,mama lui de drum,cu baricade sau cu santuri,nu cu asfalt ca-n palma!!!! |
#4200
Publicat: 27 august 2014 - 06:55
daniel_LNC, pe 26 august 2014 - 19:31, a scris:
pentru ca in proportie de peste 60% din drum lipsesc parapetii de protectie,marcajul,semnele ce indica curbele destul de periculoase,etc Editat de MembruAnonim, 27 august 2014 - 06:56. |
#4201
Publicat: 27 august 2014 - 07:18
G-Ionel, pe 27 august 2014 - 06:55, a scris:
Situatia este valabila si pe Transfagarasan, in sensul ca lipsesc toate cele, si nu este inchis. nu vreau sa fac o dezbatere pe aceasta tema,eu doar mi-am spus parerea mea care coencide si cu cea a autoritatilor si nu prea merge comparatia cu Transfagarasanul,pe Transalpina ai zone muuuult mai periculoase si fara vizibilitatea. drumuri bune |
#4202
Publicat: 27 august 2014 - 07:27
daniel_LNC, pe 26 august 2014 - 19:31, a scris: pentru ca in proportie de peste 60% din drum lipsesc parapetii de protectie,marcajul,semnele ce indica curbele destul de periculoase,etc 'ai, dom'le, sa fim seriosi. E o treaba ce tine de birocratie, nicidecum de parapeti si alte alea. |
#4203
Publicat: 27 august 2014 - 09:33
Am gasit aici un mic articol din care reiese clar cat de dobitoci sunt cei care iau deciziile (nu stiu cat de proaspat este):
http://www.digi24.ro...lei Transalpina Eu am circulat pe el acum trei ani.E fantastic.Ca o fi inchis,ca-i deschis nici dracu' nu mai stie,dar dupa stiinta mea chiar daca lipsesc unele sau altele,nu s-a inregistrat nici un accident rutier cauzat de acele lipsuri.Repet,eu asa stiu. |
#4205
Publicat: 27 august 2014 - 10:22
PeterPan 42, pe 27 august 2014 - 07:27, a scris:
Si cand era deschis, avea toate astea? 'ai, dom'le, sa fim seriosi. E o treaba ce tine de birocratie, nicidecum de parapeti si alte alea. era drum forestier inainte G-Ionel, pe 27 august 2014 - 06:55, a scris:
Situatia este valabila si pe Transfagarasan, in sensul ca lipsesc toate cele, si nu este inchis. si nici T/Fagarasanul nu e deschis tot timpul, daca ai vezut semnul blackcat, pe 26 august 2014 - 16:43, a scris:
Intrebarea e, insa, de ce mama ma-sii sa fie drum inchis? De ce? E un drum la un nivel de 2,000m+ Apar frecvent nori, ceea ce se traduce in ceata cu un nivel de transparenta mic. Ai condus vreodata in ceata densa? Not fun. Daca nu ai marcaje nu stii exact pozitia pe banda. Pericol sa cazi pe prapastie sau de accident cu Huidu si sa faci buba adisz, pe 25 august 2014 - 21:05, a scris:
ps1.Si daca e vorba de drum inchis,atunci sa fie drum inchis,mama lui de drum,cu baricade sau cu santuri,nu cu asfalt ca-n palma!!!! te gandesti si ca drumul ala trebuie terminat? adica au dreptul si au prioritate basculantele si autospecialele care pregatesc/repara drumul. CNADNR ti-a pus un semn. Ca nu vrei sa-l respecti e problema ta personala. Mie de ex. nu-mi place ca drumul va fi asfaltat si terminat. Cand era forestier avea gustul lui. Acum mi-a ramas doar Strategica, in rest e plin de bombe care vand prosoape si struguri din Grecia, pantofari care-si propun sa ajunga in 2 ore de la Novaci la Sebes, peturi si cutii de bere aruncate aiurea etc. |
#4206
Publicat: 27 august 2014 - 11:36
adisz, pe 27 august 2014 - 09:33, a scris: Eu am circulat pe el acum trei ani. danutzu_1069, pe 27 august 2014 - 09:35, a scris:
^^ Adica atunci cand era drum forestier... Vorbesti in necunostinta de cauza.Acum trei ani (204,2013,2012) nu era vorba despre nici un drum forestier. tsunnami, pe 27 august 2014 - 10:22, a scris:
. era drum forestier inainte Daca nu ai marcaje nu stii exact pozitia pe banda. Pericol sa cazi pe prapastie sau de accident cu Huidu si sa faci buba adica au dreptul si au prioritate basculantele si autospecialele care pregatesc/repara drumul. CNADNR ti-a pus un semn. Mie de ex. nu-mi place ca drumul va fi asfaltat si terminat. Cand era forestier avea gustul lui. Acum mi-a ramas doar Strategica, in rest e plin de bombe care vand prosoape si struguri din Grecia, pantofari care-si propun sa ajunga in 2 ore de la Novaci la Sebes, peturi si cutii de bere aruncate aiurea etc. Cum am mentionat mai sus,nu era drum forestier.NU A CIRCULAT NICI UN FEL DE BASCULANTA SAU CAMION pe acest drum.Drumul a fost asfaltat in proportie de 99,90%. Nu a existat nici un fel de semn pyus de CNADR.(circultia rutiera se desfasoara respectand codul rutier,nu codul CNADR) Cand am fost eu (in 2012,acum trei ani),spre norocul nostru nu existau nici un fel bombe. Sunt total de acord cu tine cand zici ca era mai bine cand era forestier. |
#4207
Publicat: 27 august 2014 - 12:43
adisz, pe 27 august 2014 - 11:36, a scris:
Cum am mentionat mai sus,nu era drum forestier.NU A CIRCULAT NICI UN FEL DE BASCULANTA SAU CAMION pe acest drum.Drumul a fost asfaltat in proportie de 99,90%. Nu a existat nici un fel de semn pyus de CNADR.(circultia rutiera se desfasoara respectand codul rutier,nu codul CNADR) Cand am fost eu (in 2012,acum trei ani),spre norocul nostru nu existau nici un fel bombe. Sunt total de acord cu tine cand zici ca era mai bine cand era forestier. Inainte sa fie asfaltat era forestier, sau cum dracu i-o zice, dar era. Autospecialele TREBUIE sa circule pe acolo sa ajute la drum, cum crezi ca se poate face soseaua? Cred ca am si fotografii daca ma apuc sa caut Circulatia rutiera se desfasoara conform codului rutier, corect, in care se povesteste de semnele de circulatie, care se propun si aproba impreuna cu politia rutiera, de cine crezi? CNADNR in afara localitatilor si primarii in localitate. Politia nu fabrica panouri cu "Drum inchis" ci CNADNR. Uite o scrisoare pe care am primit-o la o sesizare de-a mea in jud Calarasi in care am mentionat ca in locul respctiv TREBUIE un semn de circulatie, fiind zona si curba periculoasa Fișiere atașate |
#4208
Publicat: 27 august 2014 - 15:13
adisz, pe 27 august 2014 - 11:36, a scris:
Cand am fost eu (in 2012,acum trei ani),spre norocul nostru nu existau nici un fel bombe. de asta ma revoltam eu .. ca ce soferi avem in romania. nu sunt in stare sa citeasca indicatoarele corect. multi credeau ca domne indicatorul ala a ramas de mult, e pus aiurea acolo. transalpina nu a fost niciodata deschisa circulatiei publice (vorbim din punct de vedere OFICIAL) din 2009-2010 si pana acum !! problema e ca multi efectiv nu au realizat lucrul asta. ori nu au observat indicatoarele ori au crezut ca de fapt au uitat aia sa ia indicatoarele... habar nu am daca acele indicatoare erau puse si pana sa inceapa marea asfaltare. tind sa cred ca da, dar nu asta e relevant pt discutia noastra. eu am fost in fiecare an pe transalpina dupa asfaltare desi stiam ca este oficial inchis si mi-am asumat niste riscuri (care le consider minime). dar am realizat intotdeauna ca a fost inchis. sunt total surprins de multi care au fost anii trecuti dar anul asta nu au mai mers ca stai domne acum e inchis drumul. drumul a fost intodeauna inchis !! Editat de bossake, 27 august 2014 - 15:17. |
#4209
Publicat: 27 august 2014 - 16:20
tsunnami, pe 27 august 2014 - 10:22, a scris:
.era drum forestier inainte In 2012, zece ani mai tarziu, era deschis cu anumite restrictii, intre Ranca si Sebes. In 2013, aceeasi situatie: drum deschis, cu restrictiile aferente unui drum in lucru. |
|
#4210
Publicat: 27 august 2014 - 16:42
despre ce restrictii vorbesti? cum sa fie drumul deschis?!? a existat intotdeauna indicator care spune drum inchis circulatiei publice vorbesc de perioada de dupa asfaltarea din 2009-2010. si vorbesc de portiunea ranca-obarsie.
am atasat si 2 poze de pe google maps. poze facute in 2012 (o poza este facuta la obarsie una imediat dupa ranca) unde se vede clar indicatorul care spune ca drumul este inchis circulatiei publice. am atasat si o a3a poza cu indicatorul care spune ca drumul este inchis circulatiei publice. a3a poza este imediat la intrarea pe drumul 67c din drumul rm valcea - targu jiu (unde faci dreapta) Fișiere atașateEditat de bossake, 27 august 2014 - 16:54. |
#4211
Publicat: 27 august 2014 - 19:30
Prima data cand am strabatut Ranca - Obarsia Lotrului, cu masina, a fost in 1979. Iar atunci, ca si acum, se numea DN67C, adica era drum national. Avea si indicatoare, nu multe (cred ca 2 sau 3 ) dar aveau si masina(masini?!) pentru intretinerea drumului.
Indicatoarele de drum inchis circulatiei publice au aparut dupa cativa ani si initial erau montate unul in Ranca, unde era unitatea de vanatori de munte si unul la Obarsie. Dupa ce au inceput constructiile in Ranca au mutat semnul aici. Si au pus unul si la intrarea de la Obarsia Lotrului. Editat de dcr, 27 august 2014 - 19:32. |
#4212
Publicat: 27 august 2014 - 20:05
Tre sa-i amendam pe astia de la goagle maps ca au circulat pe un drum inchis circulatiei publice.
N-as +dori numanui sa circule pe un drum fara marcaj (cel putin) in conditii de ceata si ninsoare! Si asta pe 11 octombrie. Fișiere atașateEditat de danutzu_1069, 27 august 2014 - 20:06. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi