Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Last Updated: May 03 2024 12:15, Started by
CristianDia
, Aug 17 2003 00:01
·
135
#7057
Posted 27 May 2017 - 17:44
Luni am cumparat eu de la importator Shell Helix Ultra L 5w40 si pe bidoane scrie ca e facut in Germania.
PS: EU oricum prefer sa scrie made in DE decat made in EU care poate insemna oriunde. Edited by Zetics, 27 May 2017 - 17:46. |
#7058
Posted 27 May 2017 - 18:11
Am inteles. Eu vream sa stiu daca se practica si altceva decat "Made in EU". Si pe Aral scrie Made in Germany si nu-l folosește nimeni.
|
#7059
Posted 27 May 2017 - 18:56
Intre timp, dupa vreo 250 000 km de Redline......de plictiseala, ultimii 20 000 km facut cu motul 300v 5w40 si apoi Amsoil premium 10w40 ( ultimul ulei)
Un motor de 13 ani, depasit total dpdv tehnologic dar care merge perfect M-am plictisit de Redline.......)))) Attached Files |
#7060
Posted 27 May 2017 - 19:45
Cum ti s-a parut Motul 300v comparativ cu Redline ?
Curatenia este la cel mai frumos nivel. Superb ! |
#7061
Posted 27 May 2017 - 19:53
Motul 300 v 5w40 imi pare foarte alunecos; initial am crezut ca il voi simti mai "gros" decat RL insa nu a fost deloc asa
La forja si limitare a fost fara batai si zgomot de fier pe fier......totusi la rece uneori, mai avea o tenta, mai ales dupa 5000 km de folosit Dpdv al zgomotului nu am gasit nimic pana acum sa se compare cu RL 0w40......nici macar 5w30/5w40 de la ei.....pt zgomot l-am si ales- bineinteles si protective - insa zgomotul e inegalabil....e infundat complet, inabusit, .....pot sa ii las jocuri oricat de mari la culbutori ca nu se aude nimic Asta m-a ajutat cand am folosit alt arbore cu came si combustibil alternative M-am plicti de RL.....ma distrez un pic cu Amsoil acum pe masina de teste- in celelalte inca mentin RL ( 0w40 dar si 5w30) |
#7062
Posted 27 May 2017 - 20:53
Eu ma gandeam la un moment dat sa incerc Motul 300v 0w40.
5w40-ul lor din ce am vazut pe la Rusi/Nemti nu e cel mai sintetic 300v. Dar 0w40-ul era declarat PAO+POE gen redline. Nu cred ca se apropie de nivelul redline dar totusi ma tenta ideea. Foarte utila informatia. Merci. Edited by Kspic, 27 May 2017 - 20:55. |
#7063
Posted 27 May 2017 - 21:15
Am ales 5w40 si nu 0w40 din cauza hths...
Eu dau forja mereu si sustinut, plus masina merge pe 3 tipuri de combustibil....imi trebuie protectie Insa e ff alunecos si se tureaza bine, probabil de la friction modifiers sau altor chestii cu care e dopat RL da dependenta....e drog, odata pus nu poti sa zici ca nu iti place, oricat de critic ai fi Ma refer la 0w40....5w40 e prea greoi, scade mult la demaraj din cauza hths si a altor chestii |
#7064
Posted 28 May 2017 - 00:18
Mda m-am scos. Voiam sa testez Addinol.... acum mi-am resetat planurile. Cu Motul 300v cred ca o sa fie la urmatorul schimb.......
Edited by Kspic, 28 May 2017 - 00:39. |
#7065
Posted 28 May 2017 - 05:28
Pai atata timp cat il schimbi mai devreme, cred ca poti pune orice Eu nu am tinut nici un ulei mai mult de 10 000km, niciodata Unele le-am scos si la 5000km... |
#7066
Posted 28 May 2017 - 08:08
mariovrs, on 26 decembrie 2016 - 20:20, said:
L-am luat de la Carrefour ca era prea ieftin sa nu-l iau... 104 lei-4 litri. Va tin la curent cum se comporta. Cica era la oferta.. Texaco Havoline 5w40 C3-DPF. Masina in care intra e un PD cu dpf. Ma rog..fiind multitronic cutia de viteze, nu prea ai cum sa stai in turele alea.. decat in manual. Da cine sta sa mestece in viteze. Ca de aia ti-ai luat automata, sa faca ea treaba ta.. Il tin pana la 10.000 km. Mie mi se pare ok uleiul. PS: Utilajul are 290.000 km. Sper ca nu pe o roata.. Edited by mariovrs, 28 May 2017 - 08:24. |
|
#7068
Posted 30 May 2017 - 09:12
#7069
Posted 30 May 2017 - 09:51
@idpe...Nu te contrazic dar 5-W30 nu are norma A3/B4 (asa cum imi cere pe fisa) si deci s-ar putea ca cei de la reprezentanta sa zica pass daca apar cu el.
|
#7070
Posted 30 May 2017 - 11:03
Mai slab la demaraj ? Eu cred ca diferenta asta la acel 0.9 tce este oferita de benzina nu de ulei. Un ulei nu o sa iti faca diferente de genul niciodata mai ales cand vorbim de uleiuri de comert. Eu unul nu am simtit acele diferente intre uleiuri de calitate si nici nu am auzit sa existe ( la uleiuri de comert )
Poti folosi cu succes New Life-ul. Cel putin la 1.4 tsi/tfsi posesorii sunt mai incantati de Ravenol VST 5w40 decat de New Life. Am folosit si eu new life in trecut, nu in Logan, ci la un 1.4 tfsi. Uleiul super ok, nu ai ce sa ii reprosezi. Singurul minus este ca la prima pornire la rece, motorul este o tenta mai zgomotos in primele 2-3 minute. Cu ESP este mai silentios la rece, dar mai zgomotos putin in turatii mari. Avanajul la Ravenol este ca vara poti folosi 5w40-ul iar iarna 0w40-ul. Din cate vad pe configuratorul motul de exemplu ai voie la ulei A3B4 si A5B5. Unde apare A5B5 se poate folosi Mobil1 ESP 5w30 fara probleme. Edited by Kspic, 30 May 2017 - 11:04. |
#7072
Posted 31 May 2017 - 19:29
Kspic vezi ca la tigai mici se simte la demaraj uleiul...
De asta inainte sa pun in celelalte il testez la tigaie La puteri peste 120cp nu prea mai face diferenta, dar la ascutitori crede-ma ca se simte, de la demaraj si pana la viteza maxima Pt cei cu Logan : mpi merg cu orice si din ala mineral romanesc atata timp cat il schimbi la timp sau mai devreme Pt cei cu tce eu mas uita la ceva mai fluid si mai calitativ ( turbo si vvt + motor ascutitoare) Edited by simple_n, 31 May 2017 - 19:32. |
#7073
Posted 01 June 2017 - 13:03
Nu te contrazic, dar nu am auzit sau vazut. Diferente de genul as fi aseptat de exemplu de la un 10w40 castrol magnatec vs un 5w40 de calitate.
Azi am facut schimbul de ulei la Polo 1.2 12v. I-am pus Liqui Moly Top Tec 4100 5w40. Inainte a avut Ravenol VST 5w40 iar inainte de ravenol a avut redline 5w40. Fata de un ulei uzat cu 12 luni in spate, da masina accelereaza mai bine ok cu uleiul fresh. O prima impresie, motorul mai siletios, mersul mai lin, accelereaza mai placut dpdv fonic iar in turatii mari este altceva. Masina ruleaza 100% in oras.... din pacate schimbul se face la an adica 6000-6500 km. Cantitatea de ulei din motor este de 2.8 litri. 105 lei uleiul si 27 lei filtrul de ulei Mahle. Pentru inceput ma declar super incantat de Liqui Moly top tec 4100 5w40 Edited by Kspic, 01 June 2017 - 13:06. |
#7074
Posted 01 June 2017 - 13:06
Si eu i-am pus Liqui Moly dar 4200 5W 30, recomandarea de pe site-ul lor.
Aceleasi diferente le-am observat si eu: motor mai silentios la accelerare si la mers intins 110-130 km/h. Am avut Total Quartz 9000 Energy 5W 40, recomandarea pentru Peugeot, l-am schimbat dupa 9000 km. Si-a facut bine treaba dar de acum voi merge pe Liqui Moly. De consumat nu e cazul, indiferent de ulei. Edited by danutz1, 01 June 2017 - 13:10. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users