Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Asigurarile pentru electrice, o mica surpriza pentru entuziasti
Last Updated: May 17 2023 11:00, Started by
tfmercedez
, Apr 22 2023 10:51
·
0
#19
Posted 22 April 2023 - 21:07
E o falsa stire. De exemplu, cam orice masina normala, daca are lonjeronul afectat, e dauna totala. Ca Tesla a integrat lonjeroanele intr-o singura bucata turnata, nu face nicio diferenta. Ia dauna totala, asa cum ar fi luat si o masina normala.
Ca gigel vopsitorul repara el masina aia si la Tesla nu prea mai poate, asta e o problema pentru clientii de Tesla Second Hand de peste 10 ani. In ceea ce priveste bateriile, oricine a vazut unde e pozitionata o baterie la o masina electrica stie ca e nevoie de un accident foarte serios ca ea sa fie afectata. Accident serios care iar in seamna oricum dauna totala. Acuma na, stirea e facuta ca prinde bine la fosilisti si face trafic. Si nu m-ar mira si companiile de asigurari sa se foloseasca de motivul asta doar ca sa ceara mai multi bani. Dar in realitate, costurile cu reparatiile ma indoiesc ca au ceva cresteri extraordinara la masinile electrice. Oricine a vazut cat costa o reparatie printr-o reprezentata de masini termice in 2023 cred ca deja ii este aproape imposibil sa isi imagineze cum poate sa fie si mai scump la o masina electrica. |
#20
Posted 22 April 2023 - 21:27
acu sa ajungem la real life.
am facut casco la o corsa electrica, rata anuala a fost 2.4% din valoarea de nou. la termice daca esti sub 4% deja e fericire. deci cumva asiguratorii considera electricele mai putin riscante. probabil mecanica mai simpla decat la o termica, probabil si un alt tipar de utilizare la o electrica. masini pentru km mai putini, preponderent local... |
#21
Posted 23 April 2023 - 14:12
#22
Posted 23 April 2023 - 14:23
Masina electrica va elimina conceptul de second hand, mai ales dupa expirarea garantiei de 8 ani ai bateriei. Trece in categoria electrocasnicelor.
Cine cumpara astazi masina de spalat, tv, aspirator sh? LiviuGeo, on 22 aprilie 2023 - 21:07, said:
E o falsa stire. De exemplu, cam orice masina normala, daca are lonjeronul afectat, e dauna totala. Ca Tesla a integrat lonjeroanele intr-o singura bucata turnata, nu face nicio diferenta. Ia dauna totala, asa cum ar fi luat si o masina normala. Ca gigel vopsitorul repara el masina aia si la Tesla nu prea mai poate, asta e o problema pentru clientii de Tesla Second Hand de peste 10 ani. In ceea ce priveste bateriile, oricine a vazut unde e pozitionata o baterie la o masina electrica stie ca e nevoie de un accident foarte serios ca ea sa fie afectata. Accident serios care iar in seamna oricum dauna totala. |
#23
Posted 23 April 2023 - 17:32
slai, on 22 aprilie 2023 - 21:27, said:
acu sa ajungem la real life. am facut casco la o corsa electrica, rata anuala a fost 2.4% din valoarea de nou. la termice daca esti sub 4% deja e fericire. deci cumva asiguratorii considera electricele mai putin riscante. probabil mecanica mai simpla decat la o termica, probabil si un alt tipar de utilizare la o electrica. masini pentru km mai putini, preponderent local... Rata procentuala casco poa' sa difere fc de firma de asigurare ~2,x % pana la peste 5% Mai recent (2018-prezent) am facut casco la doua masini ICE noi, la niciuna nu am depasit 2,5% prima de asigurare, si fara fransiza pt primul eveniment. Subiectiv si eu...tot din real life. Deci? La electrice deocamdata firmele de asigurari (inca) au pareri impartite, unii dau oferta si de 5-6 ori mai mare decat altii, doar sa nu faci casco la electrica la ei https://forum.softpe...electrice-2022/ |
#24
Posted 23 April 2023 - 19:01
LiviuGeo, on 22 aprilie 2023 - 21:07, said:
E o falsa stire. De exemplu, cam orice masina normala, daca are lonjeronul afectat, e dauna totala. Am un snop de manuale de reparatii de producator care spun ca gresesti. Ba mai mult, am si codul de piesa pentru unul nou. Iar financiar lonjeronul e una din cele mai ieftine piese pe care o poti lovi. Problema e ca in drumul spre el ai farul, care e una din cele mai scumpe. |
#25
Posted 23 April 2023 - 19:45
Chestia este ca pana acuma se incurajau achizitiile de masini slabute, cu motoare cat mai mici. Astfel au aparut motoarele de 999cmc, cu taxe si asigurari "modice".
Pe de alta parte, se incurajau si achizitiile de electrice, oferinduse bonusuri discriminatoare: la rabla pana la 10000 de euro, parcare gratis, impozit 0. La asigurari nu puteau sa lase pe moca, neavand criteriul capacitatii cilindrice. RCA este la fel pentru o masina premium cu una "economica" sau de buget, la cilindree identica. Edited by tfmercedez, 23 April 2023 - 19:45. |
#26
Posted 24 April 2023 - 00:15
tfmercedez, on 22 aprilie 2023 - 12:12, said:
tesla vor avea legislatie separata, "speciala". Momentan Tesla insurance este doar in US dar se pare ca vine si in EU: https://www.notatesl...nsion-continues tfmercedez, on 23 aprilie 2023 - 14:23, said:
Masina electrica va elimina conceptul de second hand, mai ales dupa expirarea garantiei de 8 ani ai bateriei. Eu, dupa ce m-am convins pe pielea mea cum sta treaba cu bateriile masinilor electrice, sunt dispus oricand sa iau o electrica SH (nu orice electrica SH, sa fim intelesi - am niste repere). E cam ca in piata masinilor ICE - daca stii ce sa cauti si la ce sa te uiti, poti lua masini SH care sa te mai tina inca 10 ani fara probleme. |
#27
Posted 24 April 2023 - 07:34
sebulbus, on 23 aprilie 2023 - 19:01, said: Am un snop de manuale de reparatii de producator care spun ca gresesti. Ba mai mult, am si codul de piesa pentru unul nou. Iar financiar lonjeronul e una din cele mai ieftine piese pe care o poti lovi. Problema e ca in drumul spre el ai farul, care e una din cele mai scumpe. |
#28
Posted 25 April 2023 - 07:45
E foarte bine ca faci asa. Ajuta sa imi ramana materia prima la un pret rezonabil. Intre timp, cam asa arata catalogul de piese la un ansamblu lonjeron. O parte din piesele alea sunt Al, altele otel si fiecare din ele poate fi comandat separat.
Mai frumos, unde vezi Al si otel nici macar nu se sudeaza, ci se prind in nituri si adezivul aferent. Si, mai ales, tot ce vezi acolo nu e structua care raspunde de siguranta la impact. Adica ce aveti voi in amintiri din 2005 cu zone cu deformare controlata e Remat de mult. Acum toti producatorii folosesc niste elemente de aluminiu separate prinse in suruburi in fata lonjeronului. Si se trece la ceva si mai ieftin. Niste cutii compozite aluminiu - plastic. Screenshot_2023-04-25-08-32-56-603.png 641.4K 43 downloads energy-absorption-in-aluminium-explained01.jpg 37.2K 43 downloads |
|
#29
Posted 26 April 2023 - 22:16
sebulbus, on 23 aprilie 2023 - 19:01, said:
Am un snop de manuale de reparatii de producator care spun ca gresesti. Ba mai mult, am si codul de piesa pentru unul nou. Iar financiar lonjeronul e una din cele mai ieftine piese pe care o poti lovi. Problema e ca in drumul spre el ai farul, care e una din cele mai scumpe. Faptul ca exista cod pentru piesa respectiva nu inseamna ca afirmatia mea e falsa. Nu am zis ca masina e dauna totala pentru ca nu mai poate fi reparata ca nu exista lonjeronul disponibil. Ci, asa cum ai zis si tu, la un impact atat de mare care sa duca la afectarea lonjeronului, ai alte un milion de lucruri care se strica la masina, de la bord si airbaguri pana la farul de care zici tu. Si daca le aduni pe toate si mai adaugi si o manopera premium de BMW de exemplu, pac pac, cel mai probabil dauna totala pentru ca reparatia valoreaza mai mult decat masina. Macar la Tesla in fata nu prea ai mare lucru, dar la o masina termica, daca mai crapi si cutia de viteze sau ceva pe la motor, esti pa. |
#30
Posted 27 April 2023 - 05:34
Aceasta ura pentru EV vine 80% dintr-un singur loc: eu sunt sarac si nu mi-o permit.
1. Asigurarile cauta orice motiv sa mai ia bani. In acest moment insa, pentru mine RCA si CASCO la EV a fost mai mic decat la ICE. Vom vedea pe viitor. Cel putin RCA e clar ca e haos la orice masina. 2. Personal, la EV prefer sa am MUSAI casco vreme de mai multi ani. 3. Cel putin la Tesla m3/my, partea de Aluminiu, este la interior si e LIMITATA. Panourile exterioare sunt de otel si mare parte din sasiu. De fapt, tehnologia a avansat rapid in materie de structura, vedeti aici. Alta e situatia la MS si MX, unde e totusi o problema de greutate mare. 4. Masinile EV sunt de putin timp, dar la cele mai vechi (si unde a existat management termic - foarte important), degradarea a fost nesperat de mica. 12% degradare in 200 000 mile ± 320 000 km. https://www.autoevol...les-213973.html Sau intre 10-20% degradare dupa 10 ani! https://www.autoevol...ads-204254.html Asta inseamna ca romanul isi va putea permite masini de 10 ani vechime, la 5000 EUR, cu baterie 90%! Eu abia astept sa scada pretul la bateriile degradate/din accident, sa imi montez una pe sistemul PV. Edited by Courage, 27 April 2023 - 05:37. |
#31
Posted 27 April 2023 - 06:42
#32
Posted 27 April 2023 - 06:53
Culmea, ca cea mai ieftina masina noua care se poate cumpăra e una electrica.
|
#33
Posted 27 April 2023 - 09:48
Courage, on 27 aprilie 2023 - 05:34, said:
Asta inseamna ca romanul isi va putea permite masini de 10 ani vechime, la 5000 EUR, cu baterie 90%! Eu abia astept sa scada pretul la bateriile degradate/din accident, sa imi montez una pe sistemul PV. La o cautare sumara pe mobile.de nu am gasit Tesla S din 2013 sub 20000 de euro (defapt 23000 era cel mai ieftin). Dupa 10 ani si 90% devalorizare, asta inseamna ca ori acel Model S a costat 200.000 de euro de nou, ori pretul de vanzare este dublu fata de cat ar zice "regula" ca ar trebui sa coste, adica 10000-15000. Pe de alta parte, masinile "ice" vin cu garantie de 5-7 ani, iar fabricantul declata o durata medie de utilizare de 12 ani, sau atata este rezistenta la penetrare prin coroziune a caroseriei. O electroca ar trebui sa reziste si ea minimum 12 ani de utilizare medie, ceea ce presupune ca un exemplar bine intretinut ar trebui sa reziste si 20 de ani. Cum ziceam, time will tell, sa vedem ce se va alege de primele tesla S cand vor implini 20 de ani. Pe un canal de youtube un tip prezentase un model S cu 250000km , cumparat sh, dar care a avut bateria schimbata pe garantie. Daca poti demonstra ca vanzator de sh ca ai o baterie noua pe masina, atunci poti tine pretul sus. slai, on 27 aprilie 2023 - 06:53, said:
Culmea, ca cea mai ieftina masina noua care se poate cumpăra e una electrica. |
|
#34
Posted 27 April 2023 - 09:49
In 2013 cate EV erau?
Deja oferta de EV se inteteste, iar producatorii ICE deja pusesera frana la dezvoltarea de motoare mici inainte de anuntarea termenului de 2035 pt stoparea vanzarilor. Pur si simplu nu mai ai ce minuni sa faci cu o tehnologie de 100 de ani, iar standardul eur7 nu le mai lasa loc de trisare. Viitorul electric va fi asigurat de producatorii chinezi. BYD Seagull, 10.000$ cu 30kwh baterie. With a length, width and height of 3,780 mm, 1,715 mm and 1,540 mm, respectively, and a wheelbase of 2,500 mm. |
#35
Posted 27 April 2023 - 09:49
iladi, on 27 aprilie 2023 - 06:42, said: Probabil că provine de la aerele de superioritate ale posesorilor de electrice. În comparație, posesorii de bmvuri sunt mici copii. Edited by tfmercedez, 27 April 2023 - 09:52. |
#36
Posted 27 April 2023 - 09:57
Cred ca sunt mai multe Spring decat celelalte la un loc, apoi romanului nu ii place sa nu aiba dreptate, deci compara intotdeauna mere cu pere si capsuni cu portocale.
Asa cum putini romani isi permit masini noi, indiferent de clasa si pret, la fel e si la ev (acum si pe viitor). Degeaba vorbim de masini de 20-30-40 000 eur noi, cand targetul romanului de rand este sub 10 000 eur, diesel. Atat putem, e realist. Problema mare a romanilor va fi alta, de fapt: viata la bloc si incarcarea EV, iar masurile actuale sunt paleative. Sunt prea multe probleme lasate nerezolvate, de prea mult timp. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users