Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Asigurarile pentru electrice, o mica surpriza pentru entuziasti
#1
Posted 22 April 2023 - 10:51
Daca sunt zvonuri sau nu, time will tell dar cum numarul este relativ scazut in jungla urbana, si numarul de accidente care implica electrice este inca scazut.
Dar accidentele se intampla. Buba este urmatoarea: unele electrice au fost proiectate de la 0, cu idei luminate de a integra bateria in structura masinii din diverse considerente, eficeinta in productie probabil cine stie. Buba apare la avarii minore ireparabile care conduc la DAUNA TOTALA, de unde isi trag teapa asiguratorii, care vor pasa cartoful fierbinte catre clienti. Deci geniile astra de constructori auto electrice, au in cap exact profitul. Costurile de reparatie, utilizarea indelungata si eficienta a materialelor "pretioase", reciclabilitatea.. povesti pentru copii. Salvam plantea, si apoi o ducem la gunoi, sa o recicleze altii. https://www.dailymai...ritten-off.html Quote Electric cars are being written off for having the slightest damage to battery packs following accidents because there is no way of repairing them, according to a report by Reuters. It said insurance companies are increasingly being left with little to no choice but to permanently take the cars off the road after minor collisions, which in turn is pushing premiums on electric vehicles (EVs) higher. The report warns of scratched and mildly damaged battery packs 'piling up in scrapyards in some countries' with experts saying batteries in expensive Tesla Y SUVs have 'zero reparability' because they are a structural part of the car. Edited by tfmercedez, 22 April 2023 - 10:51. |
#2
Posted 22 April 2023 - 11:07
Asa-i cand isi inchipuie Musk ca a gasit optimizari la care nu se mai gandise nimeni vreodata. Asa va fi si cu ansamblul ala imens de aluminiu turnat din jurul suspensiei din spate cu care se laudau recent.
Probabil cine va lovi o Tesla nu isi va mai permite prea usor asigurare dupa. |
#3
Posted 22 April 2023 - 11:13
Și care e problema entuziaștilor cu asigurarea? Păi să nu mai călătorim cu avionul, mai cad din când în când... Și mai ales, să urâm orice schimbare
|
#4
Posted 22 April 2023 - 11:30
Cand vorbim de asigurari (si nu numai) trebuiue sa ne gandim ca aceste firme au un singur obiectiv: profitul. Ele au departamente care gandesc despagubiri, incasari, cheltuieli, ...etc. La final, obligatoriu, ele trebuie sa traga profit ...15-10 000 %.
|
#5
Posted 22 April 2023 - 11:59
johndoes, on 22 aprilie 2023 - 11:13, said:
Și care e problema entuziaștilor cu asigurarea? johndoes, on 22 aprilie 2023 - 11:13, said:
Păi să nu mai călătorim cu avionul, mai cad din când în când... johndoes, on 22 aprilie 2023 - 11:13, said:
Și mai ales, să urâm orice schimbare |
#6
Posted 22 April 2023 - 12:10
#7
Posted 22 April 2023 - 12:12
sebulbus, on 22 aprilie 2023 - 11:07, said:
Asa-i cand isi inchipuie Musk ca a gasit optimizari la care nu se mai gandise nimeni vreodata. Asa va fi si cu ansamblul ala imens de aluminiu turnat din jurul suspensiei din spate cu care se laudau recent. Probabil cine va lovi o Tesla nu isi va mai permite prea usor asigurare dupa. Iar daca se vor produce accidente, se va da vina pe drumurile murdare, din cauza carora s-au murdarit lentilele de la camere video sau alti senzori, si administratorul drumului va fi scos vinovat. |
#8
Posted 22 April 2023 - 12:12
Incepand de asta toamna tariful de referinta e orientativ. Asa ca orice firma de asigurari are deja optiunea sa iti aplice alea cateva procente de malus de dupa un accident la un cu totul alt tarif decat platisei inainte. Si nu ai ce le mai face.
|
#9
Posted 22 April 2023 - 12:19
tfmercedez, on 22 aprilie 2023 - 10:51, said:
Deci geniile astra de constructori auto electrice, au in cap exact profitul. 1. Nu știu ce are Astra cu constructorii de mașini electrice. 2. Adevărat, constructorii mașinilor pe carburant nu aveau în cap exact profitul, ci bunăstarea posesorilor lor. Știm asta pentru că am citit pe Facebook declarații ale CEO de la diverse companii deci trebuie să fie adevărat. tfmercedez, on 22 aprilie 2023 - 12:12, said:
tesla vor avea legislatie separata, "speciala". Datorita faptului ca sunt niste masini super inteligente, care vor preveni accidentele, inseamna ca nici o Tesla nu va mai face accident. Prin urmare vor fi scutite de asigurare.. Iar daca se vor produce accidente, se va da vina pe drumurile murdare, din cauza carora s-au murdarit lentilele de la camere video sau alti senzori, si administratorul drumului va fi scos vinovat. Nu prea înțeleg grija asta pentru Tesla. Dacă companiile de asigurări vor considera că aceste mașini produc mai puține sau mai multe accidente, își vor ajusta tarifele corespunzător. Edited by benis, 22 April 2023 - 12:20. |
#10
Posted 22 April 2023 - 12:28
benis, on 22 aprilie 2023 - 12:10, said: Punctele la asigurare se dau în funcție de numărul de accidente nu în funcție de mașinile lovite. Chestia este ca s-au dus vremurile in care o masina se lasa mostenire. Iar la electrice in mod clar. Dar parca asta era singurul atu al electricelor, sa salvam planeta, ecologie bla bla. Ecologia se face si prin durabilitate, adica reducand numarul de cicluri tehnologice industriale. Industria este poluatorul principal pe planeta asta. Oamenii saraci din tarile sarace sunt mai ecologisti decat bogatii care isi permit masini noi ecologice din 6 in 6 luni. Pentru ca ori nu au masini deloc, ori conduc VW golf1 de 50n e ani, care consuma 4L/100. |
|
#11
Posted 22 April 2023 - 12:43
benis, on 22 aprilie 2023 - 12:19, said:
Nu prea înțeleg grija asta pentru Tesla. Edited by tfmercedez, 22 April 2023 - 12:48. |
#12
Posted 22 April 2023 - 12:54
sebulbus, on 22 aprilie 2023 - 11:07, said:
Asa-i cand isi inchipuie Musk ca a gasit optimizari la care nu se mai gandise nimeni vreodata. Tocmai, că s-a gândit. Orice reparație care la o mașină banală costă puțin, la el va costa enorm. Bani mai mulți în conturile companiei. Rămâne de văzut, dacă într-adevăr e așa cum zice acolo, va fi tare complicat cu asigurările. |
#13
Posted 22 April 2023 - 14:04
tfmercedez, on 22 aprilie 2023 - 10:51, said: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1kZgG58zz8U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vBo2lA2xevY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3q2ew50YVHY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 22 April 2023 - 14:40
MembruAnonim, on 22 aprilie 2023 - 14:04, said:
.... De asemenea mai exista si clipuri cu munti de vehicule electrice abandonate din China.. dar alea nu reprezinta o asemenea atractie. Unde bat? La propaganda comunistilor din Rusia/China. A nu se confunda "ar putea fi" cu "este". Si noi avem taxa de timbru verde, dar inca nu am auzit despre existenta unui centru de reciclari de electronice. Cand zic reciclare de electronice ma refer la mai mult decat recuperarea cuprului din cablaje. |
#15
Posted 22 April 2023 - 17:52
ca sa se schimbe bateriile automat asta inseamna ca toate sunt la fel, ca eu nu platesc bateria cand achizitionez masina si ca aceste baterii nu sunt climatizate.
|
|
#16
Posted 22 April 2023 - 18:39
@inițiator, ia-o mai ușor, până acum ai făcut doar o varză cu ciulama din politică și ecologie, am înțeles numa "huo electricele", "huo, comuniștii", "huo russia", "huo, China".
Reciclarea bateriilor eficient se face în funcție de mărimea pieței, am avut aceeași problemă și la acumulatorii cu plumb acuma 50 de ani, acuma 99% se reciclează cu succes. Și ce nu se reciclează oricum se inertizează, plumbul oxidând ușor. Litiul nu reprezintă o problemă de mediu. În plus, bateriile cu litiu se reciclează prin refolosire, chiar dacă nu mai au densitate de energie mare pentru un vehicul, au încă o densitate mai mult decât suficientă pentru stocare staționară. Edited by benis, 22 April 2023 - 18:41. |
#17
Posted 22 April 2023 - 19:13
tfmercedez, on 22 aprilie 2023 - 12:43, said:
eu vad 2 tone de deseuri electronice, in afara de aluminiu, restul sunt inca greu reciclabile. Dar pe de alta parte se stie ca masinile cu pistoane polueaza cu noxe si gaze cu efect de sera in timpul exploatarii. Concluzie: masinile sunt o sursa de poluare. Cu cat mai putine, cu atat mai bine. Edited by kolfleading, 22 April 2023 - 19:13. |
#18
Posted 22 April 2023 - 20:15
Ca orice alt topic despre electrice, și asta ajunge fix în același loc, și anume cât poluează unele vs altele. Și nici n-a trecut de prima pagină.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users