Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Asigurarile pentru electrice, o mica surpriza pentru entuziasti
Last Updated: May 17 2023 11:00, Started by
tfmercedez
, Apr 22 2023 10:51
·
0
#37
Posted 27 April 2023 - 10:12
#38
Posted 27 April 2023 - 10:27
Ei au cumparat Marca si nu murdaresc ei numele Renault pe o chinezarie.
Apoi succesul Logan (ieftin si bun), chiar daca e ca o masina din Fred & Barney, e incontestabil, doar pt ca nu are realist concurenta. Nu se repeta situatia si la EV, unde masina e mult mai simpla si ieftina, daca lasi deoparte bateria. Pretul Dacia Spring in Romania e o anomalie datorata prg Rabla Plus care spune ca da 10 000 eur doar daca aceasta suma reprezinta peste 50% din pretul masinii, deci Renault a saltat pretul Te doare mintea. |
#39
Posted 27 April 2023 - 11:19
Referitor la asigurari.
Cred ca primele de asigurare "se cramponau" de capacitatea cilindrica si puterea motorului pe considerentul ca o masina puternica daca face accident, va produce pagube mult mai mari. Acuma la electrice ar fi o anomalie sa se plateasca aceasi prima de asigurare la o Dacia spring si o Tesla s plaid. Ce ma distreaza pe mine inaptii care acuma exprima puterea electricelor in cai putere, asta in timp ce inclusiv la dacia 1300 in talon puterea era exprimata in kW. @Courage cat este prima de asigurare RCA pentru electricele tale? Tine cont se puterea motoarelor sau nu? Adm, on 27 aprilie 2023 - 10:27, said: Pretul Dacia Spring in Romania e o anomalie datorata prg Rabla Plus care spune ca da 10 000 eur doar daca aceasta suma reprezinta peste 50% din pretul masinii, deci Renault a saltat pretul Te doare mintea. Nu cred ca se inghesuie lumea la spring fara tichhetul generos de la rabla. [ https://i.postimg.cc/L58qMMMR/Screenshot-20230427-121828-Opera-beta.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by tfmercedez, 27 April 2023 - 11:20. |
#40
Posted 27 April 2023 - 12:55
Adm, on 27 aprilie 2023 - 09:57, said:
Problema mare a romanilor va fi alta, de fapt: viata la bloc si incarcarea EV, iar masurile actuale sunt paleative. Sunt prea multe probleme lasate nerezolvate, de prea mult timp. Puteai scrie PROBLEMA MARE. Sunt discutii interminabile cu privire la (lipsa) infrastructurii pentru alimentarea EV si speranta unora moare ultima. Personal nu vad in viitorul apropiat (adica pana la eliminarea vanzarii ICE in UE) rezovarea acestei probleme. Nici la noi (mai ales la noi), dar nici la apa calda. |
#41
Posted 27 April 2023 - 13:28
Daca reformam un pic furnizarea energiei electrice si introducem un token cam ca simul telefonului vei putea sa te loghezi in orice terminal inteligent de masurare a consumului cu contul tau de abonat. Si vei putea sa incarci direct din banii tai si la rude in vizita, si in deplasare si de la statia de pe strada. Daca se va voi.
Si pana acolo o parte din blocurile vechi sau noi au contoarele la parter/intrarea in imobil. E banal dpdv tehnic sa ramifici cablul care urca spre apartament si sa il duci la locul de parcare personal. Si daca locurile sunt publice si se mai schimba ordinea de atribuire, cu ceva ca un patch panel pentru curent o rezolvi usor. |
#42
Posted 27 April 2023 - 14:11
Eu nu ma refeream la astfel de fineturi, ci pur si simplu la capacitatea firelor de a deservi parcarea.
Mai mult, nu stiu cand ai fost ultima data in Suceava. Imi pare rau ca nu am o poza sa-ti exemplific ce dezastru e acolo cu parcarile, daca se pot numi asa. Practic masinile sunt parcate pe carosabil. Cu sutele. Si tu vrei sa le bagi SIM-uri. Denumirea de "loc de parcare personal" e o gluma foarte buna in foarte multe locatii din Romania. Bucuresti included Edited by iladi, 27 April 2023 - 14:12. |
#43
Posted 27 April 2023 - 14:25
Asta este o problema a "civilizatiei romanesti".
Am trecut de la glod si bordei la apartament cu apa curenta si wc in casa. Nu se opreste lumea pentru ca romanul sta la bloc si nu are unde sa isi puna masina si nici unde sa o incarce. Dureros, dar asta e adevarul. Evolutia nu sta dupa cei care nu pot tine pasul. Situatia actuala e o mizerie in care ne complacem. "Atata s-a putut". E indeajuns sa incarci peste noapte cu 10A, adica 2.3kWh, 23 kW timp de 10 ore. pentru 90% din nevoile oamenilor, care nu sunt soferi de cursa lunga, ajunge pentru cca 100 km. Multe masini din orase nu se misca zile bune, asta e adevarul. Se va face ordine cu timpul, de nevoie si in cele X masini/familie, multe dintre ele facand cateva mii km/an. |
#44
Posted 27 April 2023 - 16:31
#45
Posted 28 April 2023 - 08:48
Mie-mi place că a fost început un thread nou, chipurile despre asigurări, in care am luat-o de la capăt cu toate aberațiile. Că Tesla e de aluminiu și nu se repara, că bateriile sunt moarte după 8 ani, că nu le putem incarca, etc.. Mai trebuie sa discutam despre tichetele Kaufland și e meniul anti-EV complet.
De groaznice ce sunt și de scumpe ce au devenit asigurările, posesorii de EV vor tot un EV ca mașina următoare, in proporție covârșitoare. Indiferent că au pornit cu model S sau spring. |
#46
Posted 29 April 2023 - 12:33
EV e ca la produsele Apple. Dupa ce le folosesti, rar te mai intorci la alternative.
|
|
#47
Posted 14 May 2023 - 07:30
Adm, on 29 aprilie 2023 - 12:33, said:
EV e la produsele Apple. Dupa ce le folosesti, rar te mai intorci la alternative. Total de acord, înainte sa îmi cumpăr electrica, toți prietenii si cunoscuții îmi spuneau ca este o prostie, ca se strica bateria si o arunci, ca nu se aude motorul si tot felul de aberații din astea. Dupa aproape 2 ani de electrica ma declar complet sadisfacut de alegerea făcută, rămân cu minim 1000 RON in buzunar lunar din economia de combustibil facuta, cand ma sui in diesel, parca trăncăne, deși înainte Range Roverul meu imi părea o bijuterie, nu zic ca acum nu este si zilnic am discuții cu soția cine pleacă cu electrica…. Edited by oddy, 14 May 2023 - 07:31. |
#48
Posted 14 May 2023 - 18:18
#49
Posted 14 May 2023 - 18:39
Tot nu înțeleg de ce atâta agitație și abundență de topicuri împotriva electricelor... Bună, rea..ce e atât de greu de înțeles că a fost o decizie politică, că este un lucru făcut deja și nu mai există cale de întoarcere?! Treceți peste! Termenele de renunțare la motorul termic vor fi devansate de piață, de creditori și de decizii politice de administrații centrale și locale. Mai are cineva curaj să cumpere o mașină(nouă!) cu propulsie diesel pentru a circula peste graniță cu ea?! Va fi lafel și cu cea pe benzină în cinci ani. Nu suntem departe de momentul in care municipalități importante din țări dezvoltate vor interzice automobilul cu motor termic. Cum au avut mijloace constituționale să reglementeze nivelul chiriilor așa vor găsi și pentru automobil. Că o fi bine că o fi rău ... așa va fi! Și căruța cu cal e 99% interzisă...
Edited by echoshoworacle, 14 May 2023 - 18:40. |
#50
Posted 15 May 2023 - 18:32
Revenind la topicul cu asigurările, mie mi se pare că este mai ieftina RCA pt electrică. Am un Touran diesel și plătesc 830 Ron RCA cu bonus B8. Soția are un VW Id3 și plătește 795ron asigurarea cu B0 (până acum mașinile erau pe numele meu și acum a început cu B0, deși conduce de 10 ani).
Casco a costat 1200 euro pe an, la o valoare asigurată de 40k euro cu franșiza 0 la Generali. |
#51
Posted 17 May 2023 - 11:00
Fix peste o luna îmi expira RCA și am primit mesaj.
Am verificat pe Emag/rca Tesla Model Y, 12 luni, Clasa B8 (discount 50%), RCA fără decontare directa (am CASCO) - 434 lei Sunt bine Attached FilesEdited by Courage, 17 May 2023 - 11:01. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users