Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Asigurarile pentru electrice, o mica surpriza pentru entuziasti

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,596
  • Înscris: 15.06.2007
Pai Renault cand a preluat Dacia acum 20 de ani, se baza pe un model de afacere care presupunea o alternativa la sh, anume "Loganul de 5000 de euro".  Dacia spring n-are nici o treaba cu Dacia Pitesti, fiind adus din China.

#38
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Ei au cumparat Marca si nu murdaresc ei numele Renault pe o chinezarie.
Apoi succesul Logan (ieftin si bun), chiar daca e ca o masina din Fred & Barney, e incontestabil, doar pt ca nu are realist concurenta.
Nu se repeta situatia si la EV, unde masina e mult mai simpla si ieftina, daca lasi deoparte bateria.

Pretul Dacia Spring in Romania e o anomalie datorata prg Rabla Plus care spune ca da 10 000 eur doar daca aceasta suma reprezinta peste 50% din pretul masinii, deci Renault a saltat pretul :)
Te doare mintea.

#39
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,596
  • Înscris: 15.06.2007
Referitor la asigurari.
Cred ca primele de asigurare "se cramponau" de capacitatea cilindrica si puterea motorului pe considerentul ca o masina puternica daca face accident, va produce pagube mult mai mari.

Acuma la electrice ar fi o anomalie sa se plateasca aceasi prima de asigurare la o Dacia spring si o Tesla s plaid.

Ce ma distreaza pe mine inaptii care acuma exprima puterea electricelor in cai putere, asta in timp ce inclusiv la dacia 1300 in talon puterea era exprimata in kW.



@Courage cat este prima de asigurare RCA pentru electricele tale? Tine cont se puterea motoarelor sau nu?

 Adm, on 27 aprilie 2023 - 10:27, said:


Pretul Dacia Spring in Romania e o anomalie datorata prg Rabla Plus care spune ca da 10 000 eur doar daca aceasta suma reprezinta peste 50% din pretul masinii, deci Renault a saltat pretul :)
Te doare mintea.

Nu cred ca se inghesuie lumea la spring fara tichhetul generos de la rabla.

[ https://i.postimg.cc/L58qMMMR/Screenshot-20230427-121828-Opera-beta.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by tfmercedez, 27 April 2023 - 11:20.


#40
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,438
  • Înscris: 29.04.2008

 Adm, on 27 aprilie 2023 - 09:57, said:

Problema mare a romanilor va fi alta, de fapt: viata la bloc si incarcarea EV, iar masurile actuale sunt paleative.
Sunt prea multe probleme lasate nerezolvate, de prea mult timp.

Puteai scrie PROBLEMA MARE. Sunt discutii interminabile cu privire la (lipsa) infrastructurii pentru alimentarea EV si speranta unora moare ultima. Personal nu vad in viitorul apropiat (adica pana la eliminarea vanzarii ICE in UE) rezovarea acestei probleme. Nici la noi (mai ales la noi), dar nici la apa calda.

#41
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
Daca reformam un pic furnizarea energiei electrice si introducem un token cam ca simul telefonului vei putea sa te loghezi in orice terminal inteligent de masurare a consumului cu contul tau de abonat. Si vei putea sa incarci direct din banii tai si la rude in vizita, si in deplasare si de la statia de pe strada. Daca se va voi.

Si pana acolo o parte din blocurile vechi sau noi au contoarele la parter/intrarea in imobil. E banal dpdv tehnic sa ramifici cablul care urca spre apartament si sa il duci la locul de parcare personal. Si daca locurile sunt publice si se mai schimba ordinea de atribuire, cu ceva ca un patch panel pentru curent o rezolvi usor.

#42
iladi

iladi

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,438
  • Înscris: 29.04.2008
Eu nu ma refeream la astfel de fineturi, ci pur si simplu la capacitatea firelor de a deservi parcarea.

Mai mult, nu stiu cand ai fost ultima data in Suceava. Imi pare rau ca nu am o poza sa-ti exemplific ce dezastru e acolo cu parcarile, daca se pot numi asa. Practic masinile sunt parcate pe carosabil. Cu sutele. Si tu vrei sa le bagi SIM-uri. Denumirea de "loc de parcare personal" e o gluma foarte buna in foarte multe locatii din Romania. Bucuresti included Posted Image

Edited by iladi, 27 April 2023 - 14:12.


#43
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Asta este o problema a "civilizatiei romanesti".
Am trecut de la glod si bordei la apartament cu apa curenta si wc in casa.

Nu se opreste lumea pentru ca romanul sta la bloc si nu are unde sa isi puna masina si nici unde sa o incarce.
Dureros, dar asta e adevarul. Evolutia nu sta dupa cei care nu pot tine pasul.

Situatia actuala e o mizerie in care ne complacem.

"Atata s-a putut".

E indeajuns sa incarci peste noapte cu 10A, adica 2.3kWh, 23 kW timp de 10 ore.
pentru 90% din nevoile oamenilor, care nu sunt soferi de cursa lunga, ajunge pentru cca 100 km.
Multe masini din orase nu se misca zile bune, asta e adevarul.

Se va face ordine cu timpul, de nevoie si in cele X masini/familie, multe dintre ele facand cateva mii km/an.

#44
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 Adm, on 27 aprilie 2023 - 09:49, said:

Viitorul electric va fi asigurat de producatorii chinezi.
Si americani si sud-coreeni.

#45
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Mie-mi place că a fost început un thread nou, chipurile despre asigurări, in care am luat-o de la capăt cu toate aberațiile. Că Tesla e de aluminiu și nu se repara, că bateriile sunt moarte după 8 ani, că nu le putem incarca, etc.. Mai trebuie sa discutam despre tichetele Kaufland și e meniul anti-EV complet.

De groaznice ce sunt și de scumpe ce au devenit asigurările, posesorii de EV vor tot un EV ca mașina următoare, in proporție covârșitoare. Indiferent că au pornit cu model S sau spring.

#46
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
EV e ca la produsele Apple. Dupa ce le folosesti, rar te mai intorci la alternative.

#47
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

 Adm, on 29 aprilie 2023 - 12:33, said:

EV e la produsele Apple. Dupa ce le folosesti, rar te mai intorci la alternative.

Total de acord, înainte sa îmi cumpăr electrica, toți prietenii si cunoscuții îmi spuneau ca este o prostie, ca se strica bateria si o arunci, ca nu se aude motorul si tot felul de aberații din astea. Dupa aproape 2 ani de electrica ma declar complet sadisfacut de alegerea făcută, rămân cu minim 1000 RON in buzunar lunar din economia de combustibil facuta, cand ma sui in diesel, parca trăncăne, deși înainte Range Roverul meu imi părea o bijuterie, nu zic ca acum nu este si zilnic am discuții cu soția cine pleacă cu electrica….

Edited by oddy, 14 May 2023 - 07:31.


#48
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

 kolfleading, on 27 aprilie 2023 - 16:31, said:


Si americani si sud-coreeni.

Da cam asa este, din nefericire pentru noi Europa a cam rămas de caruta, din lipsa resurselor, a specialiștilor si a  conservatorismului  industriei auto europene.

#49
echoshoworacle

echoshoworacle

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,009
  • Înscris: 21.02.2022
Tot nu înțeleg de ce atâta agitație și abundență de topicuri împotriva electricelor... Bună, rea..ce e atât de greu de înțeles că a fost o decizie politică, că este un lucru făcut deja și nu mai există cale de întoarcere?! Treceți peste! Termenele de renunțare la motorul termic vor fi devansate de piață, de creditori și de decizii politice de administrații centrale și locale. Mai are cineva curaj să cumpere o mașină(nouă!) cu propulsie diesel pentru a circula peste graniță cu ea?! Va fi lafel și cu cea pe benzină în cinci ani. Nu suntem departe de momentul in care municipalități importante din țări dezvoltate vor interzice automobilul cu motor termic. Cum au avut mijloace constituționale să reglementeze nivelul chiriilor așa vor găsi și pentru automobil. Că o fi bine că o fi rău ... așa va fi! Și căruța cu cal e 99% interzisă...

Edited by echoshoworacle, 14 May 2023 - 18:40.


#50
danfizesan

danfizesan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 30.01.2008
Revenind la topicul cu asigurările, mie mi se pare că este mai ieftina RCA pt electrică. Am un Touran diesel și plătesc 830 Ron RCA cu bonus B8. Soția are un VW Id3 și plătește 795ron asigurarea cu B0 (până acum mașinile erau pe numele meu și acum a început cu B0, deși conduce de 10 ani).
Casco a costat 1200 euro pe an, la o valoare asigurată de 40k euro cu franșiza 0 la Generali.

#51
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,663
  • Înscris: 26.11.2001
Fix peste o luna îmi expira RCA și am primit mesaj.
Am verificat pe Emag/rca

Tesla Model Y, 12 luni, Clasa B8 (discount 50%), RCA fără decontare directa (am CASCO) - 434 lei

Sunt bine Posted Image

Attached Files

  • Attached File  rca.jpg   155.95K   36 downloads

Edited by Courage, 17 May 2023 - 11:01.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate