Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
18 ani de "Dacia" Logan
Last Updated: May 04 2024 17:45, Started by
djl
, Sep 05 2022 12:44
·
12
#164
Posted 11 May 2023 - 09:32
ldpe, on 10 mai 2023 - 20:43, said:
Azi ma uitam la un spring nou in parcare la mine si ma tot gandeam cum i-ar sta cu un motor de 0,9 Tce ? cred ca ar fi the best in materie de masina de oras de la Tico incoace . ................ Am condus 30 + 30 Km pe autostrada catre Turda azi cu un L3 la 12000 km la bord , ... ........nu coboara mult sub umar si iti da un sentiment de siguranta , asa era la VW betlee , cand inchideam usa aveam sentimentul ca nimic nu se mai poate intampla . E ok , dar ca vizibilitate L1/facelift sta mai bine, atat in fata cat si lateral vezi mai bine. L3 are parbrizu mai alungit/inclinat si bordul (mult) mai sus decat L1 , geamurile laterale mai mici (la L1 ai senzatie de microbuz) , bate clar la vizibilitate L1 Vad simt cand ies cu L1 la colturi de strada unde e doar cedeaza trecerea (nu stop) e mai lejer cu L1, vezi mai bine. ..si vezi, eu zic in comparatie cu Stepway...cu L3 e si mai accentuata treaba |
#165
Posted 11 May 2023 - 21:05
ldpe, on 10 mai 2023 - 20:43, said:
spring cu un motor de 0,9 Tce ? cred ca ar fi the best in materie de masina de oras Octavian___, on 11 mai 2023 - 09:32, said:
Spring cu 1.0 aspirat asta eu zic ca ar fi best pt oras cu propulsie ICE. PS - Renault Kwid Edited by adrian_r5, 11 May 2023 - 21:08. |
#166
Posted 12 May 2023 - 06:52
Pt oras electric e best of the best )
Noi discutam discutii la propulsie ICE, la cat e de mica s usoara Spring ar fi mers brici cu un 1.0, 0.9 1000 kg electric, probabil nici 900 kg termic |
#167
Posted 12 May 2023 - 06:57
Incep Spring-urile sa-si dea drumul dupa rodaj
https://www.realitat...f62817afe5c75c2 Nu postez pe topic-ul dedicat ca incepe weekend-ul si sa nu le stric ziua Tipic romanesc, cum iese ceva din garantie incep problemele - daca ii puneau 0,9 tce vreo 5 ani nu stiai ce ai sub capota la greutatea ei . La electrice daca s-au apucat de "economie" cu contacte de "aluminiu cuprat" e clara situatia , un contact imperfect la amperajele utilizate si ai pus-o . |
#168
Posted 12 May 2023 - 07:33
Octavian___, on 12 mai 2023 - 06:52, said:
Noi discutam discutii la propulsie ICE PS - ca sa fiu in ton cu cele spuse de colegu' referitor la "kit reparatie set motor" ... eu as vrea un Cléon de 1108 cm 3 ldpe, on 12 mai 2023 - 06:57, said: "Cauza probabilă a producerii incendiului a fost stabilită ca fiind scurtcircuitul electric”, au transmis reprezentanții ISU TimișEdited by adrian_r5, 12 May 2023 - 07:40. |
#169
Posted 15 February 2024 - 19:04
Cred ca a luat-o pe ulei loganul meu, ca prea bine ^trage^ pt. cei 65CP de vreo jumate de an. E drept am schimbat ambreiajul, i-am desfundat tevile, am ^curatat^ catalizatorul si am umblat la tija westgate, teoretic a crescut presiunea de la 0.8 la 1.2 dar nu si motorina. A inceput sa consume ceva ulei, de la 300ml/8000km la 600ml. Da forja cat a luat, n-a vazut in 18ani.
Am mers 30km numai cu %*# km/h de ramaneau surprinsi(cred) aia cu masini serioase cum poate depasi un Logan la viteze mai mari. Mai era in fata un Duster cu statie, eu si cu ala depaseam tot. La un momendat unul cu o Kia Sportage mai noua s-a tinut dupa noi vreo 10km(probabil ranit in orgoliu ca a fost depasit de 2 dacii) dar i-a fost frica sa depaseasca, ca ar fi trebuit sa-i dea 160-170. A depasit si el toata coloana intr-o localitate pe linie continua si cu semn de depasire interzisa, cred ca a fost f. fericit. Intre timp am luat baterie, am reparat repartitorul de frana(am fost la reprezentanta Dacia ca ma saturasem de amatori) si am mai trecut un ITP. Nu mi-a mai zis nimic de data asta, gaze perfect, frana perfect Edited by sandu222, 15 February 2024 - 19:09. |
#170
Posted 16 February 2024 - 13:49
A venit momentul sa fac niste reparatii capitale la Loganul meu din 2005: frine fata si spate, distribuitorul de frinare spate (sau cum ii spune), ulei, filtre si manopera = 2500 lei Discurile nu au mai fost schimbate si nici sabotii. Masina nu prea mai frina cum trebuie, mi-era si rusine sa ma duc la ITP. Am pus piciorul in prag si am zis sa schimb tot. Zis si facut: comanda pe net, au venit piesele pe seria masinii. Teapa ! Desi masina mea nu are ABS, pe masina sunt piese de pe modelul cu ABS. Deci a trebuit sa le schimb (retur si au venit altele). Ma mai dau cu ea citiva ani, are doar 80.000 km (neimpliniti la data la care scriu aceste rinduri).
|
#171
Posted 16 February 2024 - 13:59
Aeriseste pompa centrala de frana ca de acolo se trag multe , se aeriseste prin destrangerea piulitelor cu simt de raspundere pe ambele circuite, pe rand , 2 persoane necesare .
|
#172
Posted 16 February 2024 - 16:40
Da, stiu cum se face, nu e prima data cind aerisesc un sistem de frina Multumesc pentru sfat ! Am schimbat, cum am spus, tot si trebuie sa dau citeva ture pentru ca placutele/sabotii sa se aseze bine, cum se spune. Fiind masina tatalui meu (80+ ani) nu facem multi km anual, doar vreo 2000 si ceva. De aceea si are atit de putini km in acesti 19 ani. Masina se tne bine, nu are rugina, nu s-a prea matuit vopseaua, motorul se aude perfect, in fine, are anii, dar se tine excelent. Multi o considera rabla/voucher/cazan, poate ca si e, insa nu ma indur sa o dau la casat, dar nici sa o vind. Am bagat de curind o noua tura de ulei in usi, aripi si praguri ca solutie anticoroziva si, uite ca a tinut fara sa rugineasca. Daca as sti ca si un Logan actual ar fi la fel de fiabil si rezistent dupa 20 de ani (hai macar 10 ani) as cumpara si miine unul. Ce nu cred ca am spus, Loganul asta al meu e "Dacia Vinzari Speciale", adica e, probabil, facut pentru Jandarmerie sau asa ceva (culoarea e acel albastru marin).
|
|
#173
Posted 17 February 2024 - 15:11
ionut76, on 16 februarie 2024 - 13:49, said:
A venit momentul sa fac niste reparatii capitale la Loganul meu din 2005: frine fata si spate, distribuitorul de frinare spate (sau cum ii spune), ulei, filtre si manopera = 2500 lei Discurile nu au mai fost schimbate si nici sabotii. Masina nu prea mai frina cum trebuie, mi-era si rusine sa ma duc la ITP. Am pus piciorul in prag si am zis sa schimb tot. Zis si facut: comanda pe net, au venit piesele pe seria masinii. Teapa ! Desi masina mea nu are ABS, pe masina sunt piese de pe modelul cu ABS. Deci a trebuit sa le schimb (retur si au venit altele). Ma mai dau cu ea citiva ani, are doar 80.000 km (neimpliniti la data la care scriu aceste rinduri). Personal ca sa nu dau banii de pomana, imi fac singur cu aparatul acesta cu presiune de la o roata https://selectauto.r...0947332461.html Am vazut pe youtube la tutorialelogan acum cativa ani [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pgnz1exV8mc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#174
Posted 17 February 2024 - 18:00
#175
Posted 18 February 2024 - 17:03
Da, sigur, tata are 80 de ani si se tine foarte bine.
Daca vii sa vezi ce mai e prin CK-uri te apuca plinsul. Hala e, cica, in renovare, mai sunt citeva masini, e complicat. Am facut citeva piese din plastic pentru Logan prin printare 3D, insa nu au iesit foarte bine, erau niste capse/braduti din aia pentru tapiterie. Piese se gasesc, dar trebuie mers cu piesa veche in mina la magazin, pe codul ei risti sa iei altceva, cum am patit eu. Incerc sa tin masina in stare excelenta de dragul ei si pentru ca are inca foarte multa vitalitate motorul. Kilometri putini, dar sunt ani multi. |
#176
Posted 19 February 2024 - 08:31
ionut76, pe 16 februarie 2024 - 16:40, a scris:
De aceea si are atit de putini km in acesti 19 ani. Cu vopseaua am avut probleme , s-a cojit lacul , am slefuit , vopsit,lac , cuptor , am un amic ce se ocupa , nu ma am cu vopsitul ca iese una grade porcheria maxima , la trafalet ma bag dar la pistol coaja de ananas fac nu de portocala . |
#177
Posted 19 February 2024 - 12:17
Motul Inugel Optimal Type D, cel mai bun antigel ptr Logan. Il folosesc de 3 schimburi, nu lasa bale/mal deloc.
Nu recomand antigelul Dacia,infunda caloriferul de caldura din aeroterma. A trebuit sa pun calorifer nou Valeo (identic cu cel OE) le-am comparat una langa alta in magazinul epiesa. Stau in tricou iarna, motorul ajunge mai repede la temperatura de regim cu antigelul Motul. Corp clapeta mpp injectie, am cumparat Metalic,OE, produs pentru Mexic. Edited by DannyHuwe, 19 February 2024 - 12:22. |
|
#178
Posted 19 February 2024 - 15:51
O chestie... teava de evacuare la Loganul nostru/meu/a lui tata este curata, adica chiar curata. Si motorul este Euro 3. NU consuma aproape deloc ulei, 1.6 MPI. Nevasta-mea are Sportage 1.6 GDI (cu injectie directa), din 2015, Euro 6. Teava la Sportage este plina de funingine, masina consuma putin ulei, dar e ceva cunoscut, nu e motorul defect. Ambele masini sunt pe benzina, cam cu acelasi numar de km si, dupa parerea mea, Sportage-ul polueaza mai mult. Si atunci vin si intreb: cit mai dureaza pina ne vor scoate pe astia cu Euro 3 si 4 de pe sosea din motive de poluare ?
|
#180
Posted 28 April 2024 - 21:06
O întrebare as dori care cunoașteți, mi-am comandat de pe eMag anvelope 175/65/R15 iar în civ scrie că ar fi recomandat 185/70/R14.
Acuma nu știu ce să fac sa le dau retur sau nu!?! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users