Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Din anul 2025, Ford renunță la modelul Ford Focus.
#19
Publicat: 27 iunie 2022 - 14:12
Revin ca am uitat ceva...
Am focus 2, fabricat 20 august 2010, break, motor de 1,6, duratorq, aproape 109 cp (80kw), echipare titanium, putin peste 250k km reali, DPF original, euro 5. Masina incepe incet, incet, sa-si arate varsta. Ma duc in service din ce in ce mai des, desi cu chestii minore (un simering, arcuri, amortizoare... nimic important). Dar, consumul meu este inca de 4,5 pe CB, 4,8 in realitate (la pompa). Daca o vand imi mai iau o masina similara, dar mai noua, la un pret rezonabil? Sigur nu. Asa ca o sa trag de ea pana cand nu se mai poate si apoi rabla o sa scrie pe ea. Modelul FF3 a fost un fiasco acceptat chiar si de Ford. Modelul FF4 a incercat sa recastige piata, a fost ceva mai uman, dar... prea tarziu. Inplus, sunt multe lucruri la care Ford a crezut ca este inca in USA si nu in Europa/Romania. Unul este gps-ul TomTom (Blaupunckt) la care trebuie cumparat cardul anual fara a se putea face update online. Turbinele Garett nu se gasesc noi, ci numai refurbisate... Sunt lucruri care nu prea se vad, dar conteaza... |
#20
Publicat: 27 iunie 2022 - 14:20
adip1962, on 27 iunie 2022 - 14:12, said:
Revin ca am uitat ceva... Am focus 2, fabricat 20 august 2010, break, motor de 1,6, duratorq, aproape 109 cp (80kw), echipare titanium, putin peste 250k km reali, DPF original, euro 5. Masina incepe incet, incet, sa-si arate varsta. Ma duc in service din ce in ce mai des, desi cu chestii minore (un simering, arcuri, amortizoare... nimic important). Dar, consumul meu este inca de 4,5 pe CB, 4,8 in realitate (la pompa). Daca o vand imi mai iau o masina similara, dar mai noua, la un pret rezonabil? Sigur nu. Asa ca o sa trag de ea pana cand nu se mai poate si apoi rabla o sa scrie pe ea. Modelul FF3 a fost un fiasco acceptat chiar si de Ford. Modelul FF4 a incercat sa recastige piata, a fost ceva mai uman, dar... prea tarziu. Inplus, sunt multe lucruri la care Ford a crezut ca este inca in USA si nu in Europa/Romania. Unul este gps-ul TomTom (Blaupunckt) la care trebuie cumparat cardul anual fara a se putea face update online. Turbinele Garett nu se gasesc noi, ci numai refurbisate... Sunt lucruri care nu prea se vad, dar conteaza... Editat de bobitad, 27 iunie 2022 - 14:21. |
#21
Publicat: 27 iunie 2022 - 14:58
adip1962, on 27 iunie 2022 - 14:12, said:
Revin ca am uitat ceva... Am focus 2, fabricat 20 august 2010, break, motor de 1,6, duratorq, aproape 109 cp (80kw), echipare titanium, putin peste 250k km reali, DPF original, euro 5. Masina incepe incet, incet, sa-si arate varsta. Ma duc in service din ce in ce mai des, desi cu chestii minore (un simering, arcuri, amortizoare... nimic important). Dar, consumul meu este inca de 4,5 pe CB, 4,8 in realitate (la pompa). Daca o vand imi mai iau o masina similara, dar mai noua, la un pret rezonabil? Sigur nu. Asa ca o sa trag de ea pana cand nu se mai poate si apoi rabla o sa scrie pe ea. Modelul FF3 a fost un fiasco acceptat chiar si de Ford. Modelul FF4 a incercat sa recastige piata, a fost ceva mai uman, dar... prea tarziu. Inplus, sunt multe lucruri la care Ford a crezut ca este inca in USA si nu in Europa/Romania. Unul este gps-ul TomTom (Blaupunckt) la care trebuie cumparat cardul anual fara a se putea face update online. Turbinele Garett nu se gasesc noi, ci numai refurbisate... Sunt lucruri care nu prea se vad, dar conteaza... Dacă ii dai masinii tale piese și consumabile de calitate, mai tragi pe ea, inca atâția ani, cu condiția sa fie afectata tare, caroseria de coroziune și sa nu fii implicat într-un accident rutier cu dauna totala. Editat de max_01, 27 iunie 2022 - 14:59. |
#22
Publicat: 27 iunie 2022 - 15:54
Nu poti compara Ford cu Renault, asa cum nu poti compara mere cu pere.
Renault este o firma care mai mereu este proprietatea statului francez care o nationalizeaza ca sa o scoata din faliment. Pentru cine nu stie, Renault a fost in faliment de 3 ori. De la infiintare... De fiecare data statul francez a nationalizat-o, a pus-o pe picioare (statul i-a cumparat masinile), apoi a vandut-o... Asta s-a intamplat pentru ca Franta nu a fost o democratie capitalista precum Germania, ori UK sau SUA. "Problema faimoasa" cu turbina este o legenda. In realitate, niste baieti tare "destepti" au scris ei un program pentru stage 1, 2... Numai ca turbina de la motorul de 90 cp nu rezista mai mult de 1 an. Din acest motiv stage-urile se fac pe motoarele cu 110 cp. a caror turbina rezista. Si are geometrie variabila... ca toate turbinele ce se fabrica de ani buni. Despre motorizarile pe benzina nu-mi dau cu parerea ca nu stiu. Pe motorina insa... Ca-i spui duratorq (de la Ford), hdi (de la Peugeot) este exact acelasi motor, pentru ca a fost proiectat impreuna de cele 2 firme. Apoi fiecare si-a pus subansamblurile pe ele (de ex. Peugeot are turbina Bosch, Ford are Garett). DIn causa subansamblurilor s-a ajuns la vascozitati diferite la uleiul de motor... Dar motorul este similar ca si conceptie si inca este unul dintre cele mai bune motoare diesel de pe piata. De aproape 18 ani... Bate VAG in toate pozitiiile! Apropo VW a incercat sa fure motorul de la ford. A fost un mare proces castigat bineinteles de ford. 15 ani, VW a platit daune... apoi a incercat mizeria cu noxele! Istoria nu e mereu asa cum o stim majoritatea... |
#23
Publicat: 27 iunie 2022 - 16:43
In America nu se mai fabrica din 2018
Eu am cumparat unul dintre ultimele modele. Cand l-am ales din Detroit erau numai 4. L-am ales pe cel alb, un ST, o fiara!. Inainte am avut Titanium si eu si sotia Foarte misto masini La al meu am schimbat placutele de frana la 200,000km Imi pare rau dupa un RS. Ala se facea exclusiv in Germania, dar era cu $20k mai scump decat ST-ul. As fi luat dar nu m-a lasat inima sa dau atat desi aveam banii |
#24
Publicat: 08 iulie 2022 - 00:49
focus a pierdut competia in segment demult. golf e number one.
focus nu a avut nimic aparte ca si design si nu a fost cel mai fiabil. mai mult , pana la ultimul model de acum , toate focus au fost execrabile la interior. extrem de ieftin si cu plastice demne de Logan. |
#25
Publicat: 08 iulie 2022 - 09:53
Shcherbina, on 08 iulie 2022 - 00:49, said:
focus a pierdut competia in segment demult. golf e number one. focus nu a avut nimic aparte ca si design si nu a fost cel mai fiabil. mai mult , pana la ultimul model de acum , toate focus au fost execrabile la interior. extrem de ieftin si cu plastice demne de Logan. Asta nu este corect. Focusul mereu a fost locul 2 in segment in spatele Golf-ului care profita de traditie. Ca si calitate/pret a fost in trecut peste Golf. Interiorul este ca peste tot, ai diferite pachete. Titanium spre exemplu arata chiar foarte bine. Golful entry-level este la fel plastic ca pe Logan. Fiabilitatea la Focus era foarte foarte buna chiar. Si masina sta pe asfalt ca pe circuit. Nu poti generaliza. A fost o masina buna si bine vanduta, dar au pierdut mult teren. Tsunnnami, on 27 iunie 2022 - 16:43, said:
In America nu se mai fabrica din 2018 Eu am cumparat unul dintre ultimele modele. Cand l-am ales din Detroit erau numai 4. L-am ales pe cel alb, un ST, o fiara!. Inainte am avut Titanium si eu si sotia Foarte misto masini La al meu am schimbat placutele de frana la 200,000km Imi pare rau dupa un RS. Ala se facea exclusiv in Germania, dar era cu $20k mai scump decat ST-ul. As fi luat dar nu m-a lasat inima sa dau atat desi aveam banii Eu am avut primul model din 2011 tot Titanium cu toate optiuniile posibile. Parca singura, recunostea semnele de circulatie, incalzire in scaune, clima automata, trapa, piele, absolut orice. Dupa care am trecut si eu la un ST din 2014. La fel senzationala masina. |
#26
Publicat: 08 iulie 2022 - 10:01
business11, on 08 iulie 2022 - 09:41, said: Asta nu este corect. Focusul mereu a fost locul 2 in segment in spatele Golf-ului care profita de traditie. Ca si calitate/pret a fost in trecut peste Golf. Interiorul este ca peste tot, ai diferite pachete. Titanium spre exemplu arata chiar foarte bine. Golful entry-level este la fel plastic ca pe Logan. Fiabilitatea la Focus era foarte foarte buna chiar. Si masina sta pe asfalt ca pe circuit. Nu poti generaliza. A fost o masina buna si bine vanduta, dar au pierdut mult teren. Tonul l-au dat americanii care din 2018 au incetat s-o mai fabrice Am avut 2 titanice, 2L 160CP, una a mea si una a sotiei Eu am schimbat prima data placuitele de frana la 200,000km, am batut cu ea toata America din Detroit in Boston, New York, Florida, chiar si pe insula Vancouver Mi se pare mai confortabila decat Golful, dar... asta e piata Ai vazut Ford contra Ferrari? Acolo ai multe dintre raspunsuri la intrebarea "de ce a renuntat Ford" nu numai la Focus ci si la Fusion (Mondeo in Europa) F-150 e cea mai vanduta masina in lume. Well i-a facut loc inchizand un segment care nu se mai cere. La mine in parcare in State, din 12 masini, 9 erau trucks-uri, SUV-uri... business11, on 08 iulie 2022 - 09:53, said:
incalzire in scaune, clima automata, trapa, piele, absolut orice. Dupa care am trecut si eu la un ST din 2014. La fel senzationala masina. Eu am avut titanium 2014 si 2015 Si ST-ul 2018, una din ultimele 3 masini produse in Detroit A nevestimii, piele alba... ca de cucuoana, masina aurie... |
#27
Publicat: 08 iulie 2022 - 10:57
Shcherbina, on 08 iulie 2022 - 00:49, said:
focus a pierdut competia in segment demult. golf e number one. focus nu a avut nimic aparte ca si design si nu a fost cel mai fiabil. mai mult , pana la ultimul model de acum , toate focus au fost execrabile la interior. extrem de ieftin si cu plastice demne de Logan. Mie mi se pare că Focus stă mai bine pe viraje ca Golf... |
#28
Publicat: 08 iulie 2022 - 16:02
business11, on 08 iulie 2022 - 09:53, said: Asta nu este corect. Focusul mereu a fost locul 2 in segment in spatele Golf-ului care profita de traditie. Ca si calitate/pret a fost in trecut peste Golf. Interiorul este ca peste tot, ai diferite pachete. Titanium spre exemplu arata chiar foarte bine. Golful entry-level este la fel plastic ca pe Logan. Fiabilitatea la Focus era foarte foarte buna chiar. Si masina sta pe asfalt ca pe circuit. Nu poti generaliza. A fost o masina buna si bine vanduta, dar au pierdut mult teren. Eu am avut primul model din 2011 tot Titanium cu toate optiuniile posibile. Parca singura, recunostea semnele de circulatie, incalzire in scaune, clima automata, trapa, piele, absolut orice. Dupa care am trecut si eu la un ST din 2014. La fel senzationala masina. nu is de acord. calitatea la interior a fost execrabila pana in 2014 2016. acum e mai ok , insa nu e ceva cu care sa te lauzi _R_A_D_U, on 08 iulie 2022 - 10:57, said:
Mie mi se pare că Focus stă mai bine pe viraje ca Golf... poate ti se pare , poate e adevarat... daca se vindea asa de bine nu renuntau la el. tin minte si acum , un prieten a avut focus 2007... probabil una din cele mai proste masini la interior care am vazut o vreodata. aia nu s a comparat niciodata cu un interior de golf din acelasi an. pana si Renault mi se pare ca avea interior mai de calitate in anul ala... |
|
#30
Publicat: 10 iulie 2022 - 02:09
Tsunnnami, on 08 iulie 2022 - 18:57, said: Exact, acolo sta secretul, la cat scoate fordul In state locul i-a fost luat de F-150 f 150 e cel mai bine vandut autoturism in sua de peste 10 15 ani. in acelasi timp , gusturile americanilor dau dovada de nivelul lor de educatie. mai mult , sua e tara care a pornit trendul cu suv urile. o masina 99% inutila. |
#31
Publicat: 10 iulie 2022 - 09:03
Shcherbina, on 10 iulie 2022 - 02:09, said:
f 150 e cel mai bine vandut autoturism in sua de peste 10 15 ani. in acelasi timp , gusturile americanilor dau dovada de nivelul lor de educatie. mai mult , sua e tara care a pornit trendul cu suv urile. o masina 99% inutila. Educatie zici? Ar vrea si romanul, dar n-are bani, |
#32
Publicat: 10 iulie 2022 - 21:39
Shcherbina, on 08 iulie 2022 - 16:02, said: poate ti se pare , poate e adevarat... daca se vindea asa de bine nu renuntau la el. Tsunnnami, on 08 iulie 2022 - 18:57, said: Exact, acolo sta secretul, la cat scoate fordul In state locul i-a fost luat de F-150 |
#34
Publicat: 10 iulie 2022 - 21:49
Shcherbina, on 10 iulie 2022 - 02:09, said: f 150 e cel mai bine vandut autoturism in sua de peste 10 15 ani. in acelasi timp , gusturile americanilor dau dovada de nivelul lor de educatie. mai mult , sua e tara care a pornit trendul cu suv urile. o masina 99% inutila. Dacă locuiești într-un mare oraș având transportul public în comun foarte bine pus la punct, in genul NYC, de exemplu,nu se justifica sa deții un autoturism. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi