Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Retur eMag Complicatura
Ultima postare: iul 14 2023 22:46, Inițiat de
Winc
, iun 02 2022 16:26
·
11
#37
Publicat: 02 iunie 2022 - 22:54
persona695, on 02 iunie 2022 - 22:50, said:
eMag sau partenerul de la care ai cumpărat își asumă modalitatea de retur la easybox și toate problemele care apar de aici. Problema ta este că întârzie statusul returului și pierzi codul de retur. De asta te-ai și filmat, nu ai încredere în procedurile astora. Am patit-o și eu cu retur la easybox, îmi deschide sertar mai mic decât cutia mea și dau sa deschid alt sertar, bag in al doilea și închid, dar primul nu se închide și nu e talentul meu de mecanic de sertare, dacă apăs și nu se închide aia e. Curierul când vine caută în primul și nu găsește și așa întârzie statusul returului. Îți dai seama că, curierul mai găsește cutii în easybox și nu se potrivesc cu codul de retur, așa că întârzie până se clarifica. Dar poate nu e cazul tau, o fi alt gen de complicatura. ca tare greu e sa inchizi un sertar, si daca nu, are optiune acolo "setarul nu se inchide" cu rosu. |
#38
Publicat: 02 iunie 2022 - 22:55
Tu te filmezi cand faci un retur, mie mi-au returnat banii în 10 minute și după vreo 3 zile apărea ca produsul a fost returnat și recepționat cu succes și returul este complet... asta în timp ce eu nici nu am ajuns prin preajma easybox-ului, că aveam 60 de zile timp să returnez....
Are noroc eMag ca sunt băiat cinstit și am dus după câteva zile produsul la easybox. |
#40
Publicat: 02 iunie 2022 - 23:08
persona695, on 02 iunie 2022 - 22:50, said:
Am patit-o și eu cu retur la easybox, îmi deschide sertar mai mic decât cutia mea și dau sa deschid alt sertar, bag in al doilea și închid, dar primul nu se închide și nu e talentul meu de mecanic de sertare, dacă apăs și nu se închide aia e. Curierul când vine caută în primul și nu găsește și așa întârzie statusul returului. Îți dai seama că, curierul mai găsește cutii în easybox și nu se potrivesc cu codul de retur, așa că întârzie până se clarifica. Dar poate nu e cazul tau, o fi alt gen de complicatura. Sistemul a alocat codului de retur/qr pe care l-ai introdus primului sertar. Insa daca este prea mic, in momentul cand ai confirmat pe display ca este prea mic sertarul, sistemul anuleaza corelarea cu primul sertar si este alocat celui de-al doilea sertar. Deci nu iti fa griji daca primul sertar care s-a deschis are probleme de inchidere. Nu este alocat codului tau de retur. Editat de MembruAnonim, 02 iunie 2022 - 23:08. |
#42
Publicat: 03 iunie 2022 - 07:01
Winc, on 02 iunie 2022 - 20:13, said:
ca nu e direct de la eMag ci de la partener. Deci mie din partea lor mi se pare ca e ceva dubios in legatura cu returul asta. Si tu nu cu emag trebuie sa te certi - suni la partenerul la care ai facut returul. Aia stiu daca l-au primit sau nu. Si toate cele. Ce-ti plac complicatiile... |
#43
Publicat: 03 iunie 2022 - 07:44
BloodRa, on 02 iunie 2022 - 18:33, said:
Asta cu filmatul pute de la o sută de kilometri. De ce ai filma așa ceva dacă nu vreai să maschezi ceva? Și ar fi trebuit să spui și ce ai returnat, ce ai făcut tu e totalmente neobișnuit. Acum 3 ani de craciun, tot comandam niste reni de exterior cu led. Primele 3 comenzi au venit cu daune, pana cand mi-au zis la telefon daca nu cumva e vina mea. Urmatoarele 2 le-am trimis si filmare, si au vazut si ei ca de fapt fan curierul le spargea pe traseu. Abia al 6 lea colet a venit cum trebuie dupa ce l-au impachetat cu 3 folii cu bule ) |
#46
Publicat: 03 iunie 2022 - 20:24
Tot ne ignori nu ne spui ce produs aveai tu in returul ala si de ce ai simtit tu nevoia sa filmezi? Automat iti suspectezi propria buna credinta.
Eu am dat retururi si pe olx, la straini, si nu am facut poze decat la placa video la serii si suruburi, atat tot. Ca la posta romana se faceau suste dastea. |
|
#47
Publicat: 03 iunie 2022 - 21:23
victor29cr, on 03 iunie 2022 - 07:44, said: Si eu mai filmez cand primesc diverse colete mai valoroase, sa nu spuna ca a fost vina mea, sau ca ii fentez cu ceva. Acum 3 ani de craciun, tot comandam niste reni de exterior cu led. Primele 3 comenzi au venit cu daune, pana cand mi-au zis la telefon daca nu cumva e vina mea. Urmatoarele 2 le-am trimis si filmare, si au vazut si ei ca de fapt fan curierul le spargea pe traseu. Abia al 6 lea colet a venit cum trebuie dupa ce l-au impachetat cu 3 folii cu bule ) Locația filmării e ciudată, nu filmarea. |
#49
Publicat: 04 iunie 2022 - 01:32
Inițiator, tu pari mai degrabă bolnav de paranoia sau de tulburare obsesiv-compulsivă. Filmarea aia care trebuia să te liniștească mai rău te-a încurcat. Pari genul care intră în panică pentru că nu e sigur dacă s-a stins becul din frigider la închiderea ușii.
|
#50
Publicat: 04 iunie 2022 - 11:55
BloodRa, on 03 iunie 2022 - 21:23, said:
Ai făcut filmarea in fața easy-box-ului? Locația filmării e ciudată, nu filmarea. Bai nene cum poti spune ca e ciudata locatia in care am filmat adica easybox daca chiar acolo am returnat produsul? Am filmat produsul, bagarea produsului in cutie, sigilarea cutiei, bagarea cutiei in locker-ul easybox si efectiv inchiderea locker-ului respectiv - cum puteam face toate asta daca filmam in alta parte? caiuscorneliu, on 04 iunie 2022 - 01:32, said:
Inițiator, tu pari mai degrabă bolnav de paranoia sau de tulburare obsesiv-compulsivă. Filmarea aia care trebuia să te liniștească mai rău te-a încurcat. Pari genul care intră în panică pentru că nu e sigur dacă s-a stins becul din frigider la închiderea ușii. Paranoia, dar daca apar situatii de genul asta cum dovedesc ca efectiv chiar am returnat pe bune? Asa am filmarea, ma voi duce sa depun reclamatie la ANPC. Deja am inceput sa-mi iau gandul ca voi mai recupera banii, sunt deja 10 zile de cand am returnat. Am mai comandat produse atat ieftine cat si scumpe aparent noi dar de fapt resigilate, produse de o culoare si efectiv primit cu totul alta culoare, comandat 2 produse si primit doar 1, comandat windows si primit CD cu litere scrise de mana si multe multe alte asemenea :/ Editat de Winc, 04 iunie 2022 - 11:55. |
#53
Publicat: 04 iunie 2022 - 13:52
Am reusit sa sun din nou la sameday dupa mai bine de juma de ora de hold, mi-au spus ca locker-ul nu a fost inregistrat avand colet retur si curierul a bagat acolo un colet pentru alta persoana crezand ca si coletul meu este tot pentru persoana respectiva fara a verifica, si persoana respectiva a luat si coletul meu si nu a spus nimic, in prezent trebuie recuperat, ca sa vezi ce caracter infect, era scris clar retur pe colet si numarul meu de telefon dar nu s-a gandit sa ma sune sau macar sa dea bip, l-a luat pur si simplu si cred ca l-a si desigilat si folosit si acum ar putea fi motiv sa nu imi primeasca returul inapoi :/
Editat de Winc, 04 iunie 2022 - 13:54. |
#54
Publicat: 04 iunie 2022 - 13:57
Winc, on 04 iunie 2022 - 11:55, said:
Bai nene cum poti spune ca e ciudata locatia in care am filmat adica easybox daca chiar acolo am returnat produsul? Am filmat produsul, bagarea produsului in cutie, sigilarea cutiei, bagarea cutiei in locker-ul easybox si efectiv inchiderea locker-ului respectiv - cum puteam face toate asta daca filmam in alta parte? ............... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi