Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Engine Fault. Reduced Power
Ultima postare: apr 29 2022 15:46, Inițiat de
TheRipper
, dec 26 2021 23:44
·
0
#19
Publicat: 26 aprilie 2022 - 18:53
1. "Engine Fault. Reduced Power" nu este o eroare, este un mesaj care iti arata ca ai o problema serioasa si din aceasta cauza, CB a decis reducerea puterii.
2. Ti-am citit si topicul celalalt. Dupa parerea mea te-ai scarpinat fara sa te doara. SI atunci... 3. Pentru a afla care este eroarea ai nevoie de codul ei. Este posibil sa fie mai multe. Codurile de eroare le afli dupa o diagnoza, nu dupa parerea '"mecanicului" sau mesajele din bord. Diagnoza inseamna o interfata, un software, un calculator si unul care stie sa interpreteze erorile. Bafta. Editat de adip1962, 26 aprilie 2022 - 18:53. |
#21
Publicat: 26 aprilie 2022 - 19:15
adip1962, on 26 aprilie 2022 - 18:53, said:
1. "Engine Fault. Reduced Power" nu este o eroare, este un mesaj care iti arata ca ai o problema serioasa si din aceasta cauza, CB a decis reducerea puterii. 2. Ti-am citit si topicul celalalt. Dupa parerea mea te-ai scarpinat fara sa te doara. SI atunci... 3. Pentru a afla care este eroarea ai nevoie de codul ei. Este posibil sa fie mai multe. Codurile de eroare le afli dupa o diagnoza, nu dupa parerea '"mecanicului" sau mesajele din bord. Diagnoza inseamna o interfata, un software, un calculator si unul care stie sa interpreteze erorile. Bafta. Cand am fost la service pentru curatarea egr-ului, mi s-a zis ca, cu toate ca dpf-ul e anulat, cei care l-au anulat nu au eliminat niste senzori de pe filtru. Aia ar putea afecta, chiar faca filtrul e scos fizic si anulat din soft? Editat de TheRipper, 26 aprilie 2022 - 19:22. |
#22
Publicat: 29 aprilie 2022 - 07:03
Acea limitare poate fi de la orice, nu inteleg de ce nu te-ai dus la un tester, original desigur nu de-alwa china ca nu o sa gasesti in veci problema.
Ca fapt divers eroarea aia poate fi de la: •bujii •bobina •pedala acceleratie •clapeta acceleratie •senzor(i) temperatura •turbo •intercooler •compresie. Et cetera Pe net nu iti rezolvi problema, crede-ma, sfaturile sunt inutile. |
#23
Publicat: 29 aprilie 2022 - 08:29
TheRipper, on 26 aprilie 2022 - 19:15, said:
Am facut programare la service. Vineri aflu exact codurile de eroare. Cand am fost la service pentru curatarea egr-ului, mi s-a zis ca, cu toate ca dpf-ul e anulat, cei care l-au anulat nu au eliminat niste senzori de pe filtru. Aia ar putea afecta, chiar faca filtrul e scos fizic si anulat din soft? Odata ce un DPF este anulat - apropo, asta este o mare prostie - apar erori in CB. Ele se datoreaza faptului ca inainte si dupa DPF ai senzori, senzori care transmit CB cand este cazul sa faca o regenerare. Pentru ca acesti senzori nu au ce transmite sau nu mai exista, erorile care apar sunt diverse si seamana ca ale tale. Alea din noul subiect deschis, repet aiurea. In mod normal daca motorul este de un tip mai vechi sa face un downgrade de soft pana la versiunea fara DPF. Cand nu a existat inainte un asemenea motor (adica fara DPF), cineva trebuie sa aiba sau sa rescrie software-ul motorului. Ti-am mai spus: te-a mancat undeva sa scoti dpf. Mai bine cumparai unul nou. SI uite asa pe o singura problema ai deschis 3 subiecte... |
#24
Publicat: 29 aprilie 2022 - 08:53
adip1962, on 29 aprilie 2022 - 08:29, said: Tie iti place sa deschizi subiecte aiurea. Odata ce un DPF este anulat - apropo, asta este o mare prostie - apar erori in CB. Ele se datoreaza faptului ca inainte si dupa DPF ai senzori, senzori care transmit CB cand este cazul sa faca o regenerare. Pentru ca acesti senzori nu au ce transmite sau nu mai exista, erorile care apar sunt diverse si seamana ca ale tale. Alea din noul subiect deschis, repet aiurea. In mod normal daca motorul este de un tip mai vechi sa face un downgrade de soft pana la versiunea fara DPF. Cand nu a existat inainte un asemenea motor (adica fara DPF), cineva trebuie sa aiba sau sa rescrie software-ul motorului. Ti-am mai spus: te-a mancat undeva sa scoti dpf. Mai bine cumparai unul nou. SI uite asa pe o singura problema ai deschis 3 subiecte... |
#25
Publicat: 29 aprilie 2022 - 15:46
adip1962, on 29 aprilie 2022 - 08:29, said:
.................... Odata ce un DPF este anulat - apropo, asta este o mare prostie - apar erori in CB. Ele se datoreaza faptului ca inainte si dupa DPF ai senzori, senzori care transmit CB cand este cazul sa faca o regenerare. Pentru ca acesti senzori nu au ce transmite sau nu mai exista, erorile care apar sunt diverse si seamana ca ale tale. Alea din noul subiect deschis, repet aiurea. In mod normal daca motorul este de un tip mai vechi sa face un downgrade de soft pana la versiunea fara DPF. .................................................... La anulare DPF se rescrie softu, valorile citite de senzori se manipuleaza ca se dea permanent valori ok pe DPF (fizic carcasa ramane acolo) , dar asta nu stiu sa faca toti meseriasii care este la noi, poti sa-i dai putere pana pusca turbina ca nu-ti mai da nicio eroare pe DPF daca operatia e facuta cum trebuie. La 2.0 tdi 140cp anulat dpf-ul (la 160000 km) si upgrade pe la ~165 cp, nicio problema dupa 200000 km , 363000 km in prezent. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi