Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Engine Fault. Reduced Power
Last Updated: Apr 29 2022 15:46, Started by
TheRipper
, Dec 26 2021 23:44
·
0
#1
Posted 26 December 2021 - 23:44
Salutare,
Am primit cadou de craciun eroarea asta😁 Masina e un BMW 320d din 2010, cod motor n47 La ultima vizita la service a zis mecanicul ca filtrul de particule nu isi facea regenerare, ca un senzor avea eroare Am schimbat senzorul si a ramas sa merg cu masina ceva timp sa vad daca isi face regenerare. Trebuia sa merg sa verific la service la inceputul lui Decembrie, dar din lipsa de timp am amanat Intre timp am iesit cu masina la drum lung, si pe autostrada, am tinut-o pe manual turata la 3500rpm, daca e, sa isi faca filtrul treaba. Aseara am primit eroarea "Engine Fault. Reduced Power" in bord. Zicea ca pot merge cu masina, dar am puterea taiata. Am incercat si nu se tureaza mai mult de 4000rpm. Nu am riscat, am mai facut maxim 10 km pana acasa si am lasat-o in parcare. Service-urile deschid marti. Am sunat o cunostinta care are service si mi-a zis ca direct dpf off. Ca asa a facut la toate, putinii care au incercat sa dea filtrul jos pt curatare au revenit in maxim 2-3 saptamani cu aceeasi eroare. Intrebarea mea e: Daca asta e prima abatere, si daca nu am mers cu masina cu filtrul infundat, sa ii fac mai rau, ajuta o regenerare fortata? Dar sa il sau jos sa il trimit la curatat? Ma gandesc ca, daca nu e defect ci doar infundat, odata curatat o sa isi faca treaba.. Cu toate ca ar fi mai usor sa il dau jos de tot, vreau sa fie ultima solutie. Nou nu as da 7000 lei pe unul, iar de cumparar aftermarket nu ma gandesc Ce experiente ati avut? Va multumesc |
#2
Posted 27 December 2021 - 00:06
TheRipper, on 26 decembrie 2021 - 23:44, said:
Daca asta e prima abatere, si daca nu am mers cu masina cu filtrul infundat, sa ii fac mai rau, ajuta o regenerare fortata? Va multumesc infundarea filtrului poate sa fie doar un efect, daca motorul are o problema, o eroare mai imporanta, regenerarea nu se mai face |
#3
Posted 27 December 2021 - 08:11
Aproape sigur infundarea filtrului e un efect, nu o cauza. Cauza e o alta problema la motor. Pot fi si senzori de vina. La mine la acelasi model, dar 318d au fost senzorii de presiune diferentiala. Dupa schimbarea amandurora, masina merge ca noua. Apropo de regenerare. Cred ca la mine isi face ceea ce se cheama pe net "regenerare pasiva", adica nu are un proces de regenerare definit, ci se intampla in mers, cand e cald motorul. Mie mi-a zis mecanicul sa nu merg asa turata cu ea, ca din potriva poate nu declanseaza regenerarea, calulatorul considerand ca ai nevoie de putere mai mare. M-a sfatuit sa merg perfect normal, in regim de autostrada, cu 135km/h cu pilotul automat.
|
#5
Posted 27 December 2021 - 13:02
DPF-ul nu este pe viata. Dupa un rulaj , devine consumabil. DAca masina are rulaj mare sau a avut doar un anumit tip de traseu, care nu era propice regenerarilor in mers , pa, DPF " dead". Intrucat costa probabil jumatate cat masina , majoritatea il dau jos dar nu mai treci de RAR decat cu pile si in zilele noastre , la o masina din 2010 , nu risca nici o statie ITP ca daca se opreste masina pe stand si primeste statia control RAR , pierd licenta .
Edited by JurasikMan, 27 December 2021 - 13:03. |
#6
Posted 27 December 2021 - 13:15
Statia ITP, te cheama dupa ora 16, cand RAR-ul pleaca la culcare..
E 1500-2000 de lei un dpf after market. Edited by mariovrs, 27 December 2021 - 13:15. |
#7
Posted 27 December 2021 - 23:31
#9
Posted 02 April 2022 - 16:39
Salut
A aparut in bord eroarea mentionata in titlu. Bmw seria 3, E90, 215.000km, 2010 Am mai avut eroarea fix de craciun, am fost la service si era de la dpf. Era prea dus din pacate si a trebuit sa il anulez. A fost dat jos si facut din soft. Azi am avut exact aceeasi eroare. Am oprit motor, la fel. Am lasat masina in parcare vreo 3 ore, am pornit motorul, la fel. Cu toate ca aparea eroarea in bord masina tragea normal. Am mers cca 4 km, a disparut din bord Am tras pe dreapta, an oprit motorul, la pornire nu a mai aparut. Am mai oprit si pornit odata, iar, fara eroare. Am facut pentru luni programare la service, dar sa nu stau in intuneric pe week-end, daca ati avut experiente de-astea, de la ce poate fi? Apreciez raspunsurile care aduc valoare topicului. Multumesc |
#11
Posted 02 April 2022 - 17:11
#12
Posted 02 April 2022 - 17:33
si crezi ca e ok?
cauta codul acolo si cu codul gasesti filtrul in tara. nu e o avere... |
#13
Posted 02 April 2022 - 18:13
Schimbul de ulei l-ai făcut la timp? Erorile de tip ”engine fault” pot apărea din cauza depunerilor din motor, dacă n-a fost schimbat uleiul la timp.
Îți recomand o decarbonizare + schimb de ulei. N-ar mai trebui să-ți apară eroarea. Edited by glassofwine, 02 April 2022 - 18:15. |
#14
Posted 02 April 2022 - 19:03
Quote Era prea dus din pacate si a trebuit sa il anulez. |
#15
Posted 02 April 2022 - 19:03
glassofwine, on 02 aprilie 2022 - 18:13, said:
Schimbul de ulei l-ai făcut la timp? Erorile de tip ”engine fault” pot apărea din cauza depunerilor din motor, dacă n-a fost schimbat uleiul la timp. Îți recomand o decarbonizare + schimb de ulei. N-ar mai trebui să-ți apară eroarea. |
|
#16
Posted 02 April 2022 - 22:02
Am patit la fel cand am chip-uit motorul pentru 30-40cp in plus. Daca mergeam lejer cu pedala nu era nici o problema. Daca insa apasam mai brusc, masina mai grea eventual, se aprindea imediat ESP, puterea se reducea la jumatate, nu se tura peste 2000r/min, trebuia sa opresc si sa repornesc motorul. ESP sesiza o patinare a rotilor si actiona taind puterea.
Am rezolvat cu un chip de putere mai mica iar ESP il pot dezactiva pana la 40km/h. EDIT - acum am vazut ca in titlu scrie reduced power dar in prima postare scrie ca masina tragea normal.. Edited by Ger0nimo, 02 April 2022 - 22:09. |
#17
Posted 03 April 2022 - 08:56
Vin cu un update
Am facut acum cca 20 km din care 10 pe autostrada. Am tinut-o turata si am incercat sa fac sprinturi (toate in conditii de siguranta, si doar pentru a vedea daca mai apare eroarea).Nu a mai aparut eroarea, si nu stiu 1 sa zic foarte sigur daca trage ca inainte. Nu simt ca pierde din putere.. Important de mentionat e ca ieri inainte sa imi apara eroarea am mers pe o panta destul de abrupta pe drum pietros, in care masina s-a chinuit sa urce... Multumesc celor care au venit cu raspunsuri relevante |
#18
Posted 26 April 2022 - 18:30
Salut,
As vrea sa revin putin asupra subiectului din iarna, pe care il gasiti aici https://forum.softpe...-reduced-power/ Am deschis un nou topic pentru a avea mai multa posibilitate si pentru a fi vazut de cati mai multi useri de pe forum Pe langa ce se gaseste in postarea initiala, s-au mai intamplat urmatoarele: Am fost la service . Ceva eroare pe EGR. Au curatat egr, cica nu era foarte 'murdar'. Am mai mers cca 2 saptamani, duminica aceeasi eroare. Am mers cca 5-7 km, a disparut. Dupa asta, masina tragea normal. Azi iar, din senin, eroare engine fault, reduced power. Acum simt intr-adevar ca imi taie din putere. Pentru a sumariza, daca dpf-ul e anulat si egr-ul e curatat, iar pe turbina nu apare nicio eroare, de la ce ar putea fi? Va multumesc. Pentru moderatori: Va rog sa nu contopiti cu postarea intiala din dec. 2021, e un topic vechi care nu mai e de actualitate. Va rog sa il lasati pe asta, pentru a fi mai vizibil. Va multumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users