Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de BMW IX3 2021
#37
Publicat: 19 noiembrie 2021 - 12:26
Cumulus, on 19 noiembrie 2021 - 10:11, said:
Probabil e masina cumparata de firma si folosit si in interes personal, de aceea nu sunt poze sau alte detalii. Pun si poze ca nu e nimic la secret Cel mai bun telefon, cea mai buna masina, cel mai bun laptop sunt cele platite de altii(firma) si doar folosite de tine fara niciun risc/cost Byt, on 18 noiembrie 2021 - 12:07, said:
Daca o incarci peste noapte foloseste cu incredere preconditionarea bateriei, ora de plecare trebuie sa fie setata insa cu minim 3h inainte. Face minuni. Nici n-am vazut prin meniuri aceasta preconditionare a bateriei, am gasit doar ceva cu setarea programul saptamanal Editat de radu103, 19 noiembrie 2021 - 12:26. |
#41
Publicat: 24 noiembrie 2021 - 14:06
IMG_20211108_150255.jpg 279,84K
198 download-uri
IMG_20211108_150240.jpg 192K 203 download-uri IMG_20211109_091657.jpg 175,7K 187 download-uri IMG_20211109_091525.jpg 210,63K 167 download-uri |
#42
Publicat: 26 noiembrie 2021 - 00:41
Cumulus, on 19 noiembrie 2021 - 12:30, said:
Da si nu. Da pentru costuri zero, nu pentru ca nu iti iei ce ai vrea tu (trebuie sa alegi intre variante propuse) si nu iti poti face de cap cu ea. Contabiliceste vorbind, evident ca este cea mai buna varianta. @radu103: bine ai venit in lumea cocalarilor. [ https://i.postimg.cc/py2Pcf5Z/IMG-0781.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de MembruAnonim, 26 noiembrie 2021 - 00:48. |
#43
Publicat: 26 noiembrie 2021 - 09:57
Decat pozele mele, chiar prezentarea digitala de la BMW ptr configuratie
https://webfrontend....w.cloud/296f87b Despre autonomie pot zice ca e buna si se actualizeaza foarte repede in functie de consum. Am fost pana la Corbeanca la shopping center. Am plecat cu 330km autonomie si cand ne-am intors aveam tot 330km, dupa ce am facut probabil 30km dus-intors (fiind prima iesire din oras) Editat de radu103, 26 noiembrie 2021 - 09:59. |
#44
Publicat: 26 noiembrie 2021 - 22:06
Azi am fost pana la Universitate sa vedem "luminitele" : parca ne-am intors la saracia anilor '90 chiar mai rau
In zona universitatii nu exista niciun charger ptr EV, nici macar de 22kw. Sunt 2 prize 220v si daca ai charger incarci la Interparking (parcarea subterana)... Merita sa dai 25 lei / zi si sa incarci gratis daca ai charger puternic. Eu am doar unul de 2.3kw si cand stai undeva 1-2h baga cativa km Editat de radu103, 26 noiembrie 2021 - 22:07. |
#45
Publicat: 27 noiembrie 2021 - 17:10
Dupa 4h de mers, aglomeratie crancena, am ajuns la Poiana Bv cu 35% baterie ramasa, vreo 110km range. Se pare ca e statie Renovatio de 22kw la hotel Ana Sport si e libera.
Pe drum n-am incarcat dar am oprit 1 data ptr cafea si toaleta. Asadar range-ul e arhisuficient ptr mers normal. La Teleferic e 38 lei parcarea ptr 2h, de 10 ori cat incarcatul. Nu merita Editat de radu103, 27 noiembrie 2021 - 17:11. |
#48
Publicat: 27 noiembrie 2021 - 23:53
radu103, on 27 noiembrie 2021 - 23:31, said:
Eu i-am bagat 2.3 si 2.5 la rece iar la cald a crescut cu 0.3 La mine si detecteaza cumva anvelopele (nu stiu exact cum face asta). [ https://i.postimg.cc/KRPxWzFp/41f5ae8a3e2fb07341e0b67a7029f159.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/NKbYgzK1/471e39c4b099b699f726aa537a0b9494.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/75qwrkZH/7e388589270099c58e582a50f1d58705-1.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masina ta e construiata pe aceasi platforma cu a mea dar e cu 600kg mai grea si probabil de asta vrea presiune mai mare. Editat de MembruAnonim, 27 noiembrie 2021 - 23:59. |
#49
Publicat: 28 noiembrie 2021 - 00:37
radu103, on 26 noiembrie 2021 - 22:06, said:
In zona universitatii nu exista niciun charger ptr EV, nici macar de 22kw. radu103, on 27 noiembrie 2021 - 17:10, said:
Dupa 4h de mers, aglomeratie crancena, am ajuns la Poiana Bv cu 35% baterie ramasa, vreo 110km range. Se pare ca e statie Renovatio de 22kw la hotel Ana Sport si e libera. Pe drum n-am incarcat dar am oprit 1 data ptr cafea si toaleta. Asadar range-ul e arhisuficient ptr mers normal. La Teleferic e 38 lei parcarea ptr 2h, de 10 ori cat incarcatul. Nu merita Pe drumul spre BV OMV-ul de la Predeal e oprirea ideala pentru mine, insa e un pic peste mana cu reincadrarea pe sensul spre Bv daca e aglomerat. |
#50
Publicat: 28 noiembrie 2021 - 08:34
Cool, s-a incarcat peste noapte.
Deci Bucuresti Poiana Bv si niste plimbari pe aici = 57.3kw, 83 lei Mers normal ca si inainte, adica 120-130 autostrada, 4 in masina, full de bagaje IMG_20211127_111503.jpg 102,42K 100 download-uri Print screen fix la sfarsitul autostrazii Editat de radu103, 28 noiembrie 2021 - 08:36. |
#51
Publicat: 28 noiembrie 2021 - 08:54
Ce mi-,a plăcut:
- poți să setezi pragul maxim de încărcare din meniu; - în timpul încărcării îți arată puterea de încărcare. Până pe la 87% la CCS a mers încărcată cu 48kwh; - e spațioasă. Portbagajul e cavernos, damn... - mai bine izolată fonic decat i3-ul meu; - autonomia. 350km pe vremea asta e bine de tot. - faptul că poți să setezi nivelul de regenerare in D. Sincer tot high l-am lăsat, dar pentru "începători " în ale electricelor e o tranziție bună. - ampatament mare, ia gropile și bumperele elegant - liniștea... Ce nu mi-a plăcut: - nu am simțit nici o diferență intre B si D+high regen. Nu văd rostul acelui B pe levier. - apropos, schimbător e tot pentru "necredincioși ", să aibă ei senzația că merg în continuare cu X3M-ul, dar cu 3% consum echivalent combustibil. Nu era cazul acelei manete, e meh... - nu îți arată procentul de baterie rămas decât când încarcă, nu și când conduci. Chestia asta mă înnebunește, eu fiind un om de cifre. Vezi doar o liniuta care coboară în bord și autonomia. -se simte un pic mai greoaie decât piticania mea. Trebuie să existe un motiv pentru diferența enorma de consum, 15 vs 25. Una peste alta, s-a calificat cu brio pentru a doua mașină în familie, soția indragind-o, chiar dacă mașina anterioară (tot de companie ca și aceasta) a fost un X5m50i (15% by the way...) Fișiere atașate |
|
#53
Publicat: 28 noiembrie 2021 - 09:24
A, ok. Folosesc des aplicatia, dar nu a avut sens sa adaug masina, de vreme ce o folosesc doar pana joi. Alte chestii:
- in in fata exista un loc enorm de frunk, minim 150-200 litri. De ce nu le-or fi dat prin cap sa faca si acolo spatiu de depozitare nu stiu... E una din dovezile ca masina vine totusi de pe o platforma comuna cu ICE; - sub podeaua portbagajului este loc suficient atat pentru cablul de incarcare type2, cat si pentru charger-ul masinii. - sistemul audio de baza se aude excelent - inteleg ca vine din start cu toate sistemele de asistenta, pe care personal le apreciez si le doresc la o masina. Ieri ieseam cu spatele dintr-o parcare si m-au avertizat ca venea o masina din unghiul mort. Acum am citit: esti sigur ca cere 3.1-3.4 in roti? Arunca un ochi pe stalpul B din dreptul soferului, sa nu fie asa de cand le-au transportat pe platforma. A mea cere 2.6-2.8, dar e de inteles la cat de inguste sunt. Editat de CRG, 28 noiembrie 2021 - 09:27. |
#54
Publicat: 28 noiembrie 2021 - 10:23
Alte 2 aspecte, unul cald, celălalt rece:
+ ține minte driving style-ul setat anterior. Dacă eu am condus in ecopro în ziua anterioara, ecopro pornește și a doua zi. - nu îți arată cât regenerezi. Practic îți dai seama greu dacă faci coasting sau frânezi, cifra de consum fiind zero tot timpul, nu ceva cu minus cum e la I3. Vezi că trebuie să mai scazi presiunea roților. Fișiere atașate |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi