Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de BMW IX3 2021
#56
Posted 28 November 2021 - 12:07
radu103, on 27 noiembrie 2021 - 23:31, said:
Ce mi se pare deosebit este ca-mi cere presiune foarte mare in anvelope: 3.1 pe fata si 3.4 pe spate. Eu i-am bagat 2.3 si 2.5 la rece iar la cald a crescut cu 0.3 Pe Audi A5 am mers numai 2.3-2.5 tot timpul Nu face greseala sa alegi o presiune “ dupa ureche “. Uzezi rapid anvelopele, cresti consumul si afectezi siguranta. Vezi ca in general producatorii recomanda presiuni diferite in functie de utilizare ( masina cu un pasager/ oras, masina incarcata/autostrada ) . Ai anvelope runflat ? |
#57
Posted 28 November 2021 - 16:29
Cu calul la adăpat...
O grămadă de aplicații pe Android Auto, inclusiv Teams si whatsapp. Presiunea actuală. Attached Files |
#58
Posted 28 November 2021 - 17:00
Vad destul de bine regenerarea pe acul din dreapta cel de consum cade jos la recuperare.
Assisted driving e genial, practic meege singura si urmareste masina din fata, identifica foarte bine traficul din jur. Cerutul presiunii e din sistemul masinii si la fel in aplicatie. Nu are legatura cu transportul. Am configurat pe tyres cele de iarna si ocupare full...presupun ca si-a recalculat La un consum efectiv de 57kwh a recuperat 8.9kwh. Mi se pare foarte bun procentul! Edited by radu103, 28 November 2021 - 17:02. |
#59
Posted 28 November 2021 - 17:04
#60
Posted 28 November 2021 - 17:07
Am incarcat la priza cu chargerul VW de 2.1kwh si merge ok.
Acoperisul-trapa panoramic standard e senzatie. Senzorii de unghi mort merg foarte bine si sunt de aur pe orice masina Ce telefon ai conectat cu Android Auto si ti-a mers? Eu am un Huawei Nova 5T foarte misto de altfel dar AA-ul e pus de pe un site din motive de chinezarie vs google. Pe Apple Car merge ok si ma gandeam sa schimb telefonul cu un Samsung care se incarca wireless ca sa impusc 2 iepuri si sa utilizez si optiunea aia standard Edited by radu103, 28 November 2021 - 17:08. |
#61
Posted 28 November 2021 - 17:08
#62
Posted 28 November 2021 - 17:26
Victor5, on 28 noiembrie 2021 - 17:08, said: Parca ziceai în primul post ca e masina de familie O plateste compania si o foloseste familia (asa avem specificat, inclusiv cei de grad 1) Dupa urcare la consum 99kwh pe 100km, range-ul estimat e cam prost si la baterie 100% Screenshot_20211128_170932.jpg 97.72K 62 downloads Victor5, on 28 noiembrie 2021 - 17:04, said: Daca o încarca la serviciu (locuieste la bloc) ar trebui sa lucreze schimbul 3 Ptr statie de 22kwh numai bransamentul e minim 1000 euro, inca min 700 euro statia + protectiile si altele inca cateva sute La rece cere asa, la cald valorile cresc Screenshot_20211128_172202.jpg 108.8K 58 downloads Sistemul audio nu ma impresioneaza. Pe A5 se auzea si mai tare si parca si mai bine la cei 300 euro in plus fata de standard, nu cel scump Edited by radu103, 28 November 2021 - 17:27. |
#63
Posted 28 November 2021 - 17:28
MembruAnonim, on 27 noiembrie 2021 - 23:53, said:
Masina ta e construiata pe aceasi platforma cu a mea dar e cu 600kg mai grea si probabil de asta vrea presiune mai mare. In plus scade autonomia din cauza frecarii daca presiunea e prea mica, la o benzinara nu te deranjeaza dar la electric conteaza. Edited by andreic, 28 November 2021 - 17:30. |
#64
Posted 28 November 2021 - 17:36
MembruAnonim, on 27 noiembrie 2021 - 23:53, said: La mine la Seria3 e 2.4 cu 2.9 dar zice in infotainment care e presiunea recomandata si ia in cosiderare si temperatura exterioara (sau daca ai rulat cu masina sau nu). La mine si detecteaza cumva anvelopele (nu stiu exact cum face asta). [ https://i.postimg.cc/KRPxWzFp/41f5ae8a3e2fb07341e0b67a7029f159.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/NKbYgzK1/471e39c4b099b699f726aa537a0b9494.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.postimg.cc/75qwrkZH/7e388589270099c58e582a50f1d58705-1.webp - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Masina ta e construiata pe aceasi platforma cu a mea dar e cu 600kg mai grea si probabil de asta vrea presiune mai mare. Dacă ai in schimb presiunea “măsurată” cu senzorul ABS, atunci e magie neagră si nu vreau sa mai am de aface cu tine |
|
#65
Posted 28 November 2021 - 17:48
G20 am si senzorii sunt in roti dar n-am umblat acolo ca la mine masina a venit cu all-season (care e cam cel mai potrivit tip de anvelopa pentru climatul meu) si cu all-season va pleca inapoi
Probabil asa functioneaza atunci: a bagat tipul de anvelopa (inclusiv indicele de viteza) dealerul sau fabrica si asociat cu senzorii de presiune. andreic, on 28 noiembrie 2021 - 17:28, said:
E grea de spate... trebuie pus cat cere altfel e de rau, la electrice cuplul e mare si pot strica rotile neumflate corespunzator. Acum am vazut ca iX3 e doar RWD Edited by MembruAnonim, 28 November 2021 - 17:58. |
#66
Posted 28 November 2021 - 17:50
radu103, on 28 noiembrie 2021 - 17:26, said:
La baterii de peste 70kwh uitati de incarcatul acasa... Este foarte incet Ptr statie de 22kwh numai bransamentul e minim 1000 euro, inca min 700 euro statia + protectiile si altele inca cateva sute Edited by zaboss, 28 November 2021 - 17:50. |
#67
Posted 28 November 2021 - 17:52
zaboss, on 28 noiembrie 2021 - 17:50, said: Pe mine m-a costat 500€ branșament de 7,2 kw monofazat, deci pentru 22 kw 1000€ e chiar OK. Doar că la bloc mai rar este posibil. In primul rand trebuie ca transformatorul zonei sa aiba disponibil si esti noros daca primesti 22kw ptr consum casnic fara despagubiri la cel care a extins/montat la retea cum am eu la 1000eur Astia 1000 se transforma imediat in 3-5-7000 daca se complica treaba, distanta mai mare, asfalt pe strada, despagubiri-compensatii la transformator, etc... Edited by radu103, 28 November 2021 - 17:55. |
#68
Posted 28 November 2021 - 19:19
Ai macar sistemul audio HiFi? In X3 HK se aude foarte, foarte bine. Sunt curios cum arata scaunele?
|
#69
Posted 28 November 2021 - 20:37
radu103, on 28 noiembrie 2021 - 17:26, said:
La baterii de peste 70kwh uitati de incarcatul acasa... Este foarte incet E o capcana Cel putin la utilizarea de zi cu zi, capacitatea bateriei este irelevanta pt ca tot ce trebuie sa faci e sa completezi cat ai consumat in ziua aia iar asta nu tine de capacitatea bateriei ci de distanta parcursa/orele de utilizare. Pt calatorii, da, e mai simplu la statii de putere mare. radu103, on 28 noiembrie 2021 - 17:00, said:
La un consum efectiv de 57kwh a recuperat 8.9kwh. Mi se pare foarte bun procentul! Alta capcana. Ideal e sa recuperezi cat mai putin. Dar pt asta trebuie sa iti adaptezi stilul de condus. Stiu ca e contraintuitiv Recuperarea energiei prin reducerea vitezei urmata de consumarea energiei recuperate pt a creste din nou viteza se face cu pierderi. Nu e 1:1. Ma refer evident la partea care tine de tine. Ce tine de ceilalti si de caracteristicile drumului nu mai e sub controlul tau. Ideea ramane. In caz ca te intereseaza mai mult aspectul asta al regenerarii, atata timp cat nu folosesti frana mecanica, cu cat mai putina energie recuperata, cu atat mai bine. Inseamna ca nu ai consumat de la bun inceput mai multa energie decat e nevoie pe care mai apoi sa o recuperezi partial. |
|
#70
Posted 28 November 2021 - 21:48
The point is... BMW face electrice foarte eficiente energetic, se pare. După ce ajunge în zona de coasting, ix3-ul consumă foarte puțin. La mine consumul se stabilizează undeva pe la 19-20kwh/100km.
M-am conectat cu un Samsung s9. Se cam încinge și omoară bateria, dar merge. |
#71
Posted 29 November 2021 - 22:58
#72
Posted 30 November 2021 - 22:37
underb, on 28 noiembrie 2021 - 20:37, said:
Ideea ramane. In caz ca te intereseaza mai mult aspectul asta al regenerarii, atata timp cat nu folosesti frana mecanica, cu cat mai putina energie recuperata, cu atat mai bine. Inseamna ca nu ai consumat de la bun inceput mai multa energie decat e nevoie pe care mai apoi sa o recuperezi partial. La drum lung merg D fara recuperare (low sau zero, doar la frana) Edited by radu103, 30 November 2021 - 22:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users