Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Musk a fost invitat de CEO-ul VW intr-o conferinta cu subalternii lui
Ultima postare: oct 19 2021 13:48, Inițiat de
danzi23
, oct 17 2021 15:39
·
0
#1
Publicat: 17 octombrie 2021 - 15:39
Diess (ceo-ul VW) a spus ca l-a adus pe Musk ca un invitat surpriza, ca sa transmita mai bine managerilor ideea ca trebuie sa ia decizii mai rapid si mai putina birocratie.
Diess a zis despre Tesla ca e cel mai puternic competitor. https://www.reuters....l-idUSKBN2H60CF |
#3
Publicat: 17 octombrie 2021 - 17:19
Noua gigafabrica Tesla de langa Berlin e facuta sa produca 2 milioane de masini pe an pana in 2025, doar pt. piata europeana, depasind brandul VW ( care are 1,7) si orice alt competitor, chiar si mai mult decat BMW+Mercedes cumulat.
Asta pe langa cea din China, plus cea din Commiefornia, plus cea din Texas care e in lucru, plus urmatoarele care urmeaza sa fie construite, inca nu e oficial unde, UK, India, Rusia. Sunt producatori f mari care cu 19 fabrici nu fac cat face Tesla cu una singura, si asta cu motoare ICE ( combustie), ca la electrice diferenta e uriasa. Editat de loock, 17 octombrie 2021 - 17:24. |
#5
Publicat: 17 octombrie 2021 - 19:12
Un semn ca UE pierde teren in fata asiei africii si de fapt a mondializarii.
Un semn ca UE functioneaza inca pe principiile care erau in vigoare pana acum 20 de ani. Probabil o sa se si roage de Musk sa nu le faca asa concurenta ca ajunge mai falimentari decat europa de est sau decat urss. In ultimii 20 de ani au plecat din europa sau s-au inchis sau au fost cumparati toti producatorii de electronice mai urmeaza cei automotive, nu stiu ce mai ramane, ca cu servicii comert si turism se cam moare de foame mai degraba. Daca europa pierde mult pe partea de automotive mai ramane doar cu birocratia aia scumpa si se darama. Singura sansa ramane munca ieftina cu romani si alti esti si africani si de fapt migratunea. Sa nu ne mire ca vor face in curand toti bugetarii din bruxelles plecaciuni cand intra imparatul afacerilor musk in oras triumfator pe o Tesla la pret ca bugatti. Editat de pisoiu_22, 17 octombrie 2021 - 18:59. |
#7
Publicat: 18 octombrie 2021 - 08:05
danzi23, on 17 octombrie 2021 - 15:39, said:
Diess (ceo-ul VW) a spus ca l-a adus pe Musk ca un invitat surpriza, ca sa transmita mai bine managerilor ideea ca trebuie sa ia decizii mai rapid si mai putina birocratie. nemtii sunt un pic obsedati de perfectionism. Vor calitate. Mai bine mai tarziu, dar scoatem un produs bun, decat acum, dar prost. Pentru asta au tzaspe mii de proceduri, costa timp. Cel mai elocvent exemplu e aeroportul din Berlin. Musk nu a scos o Tesla perfecta, are defecte, insa cu unele caracteristici specifice a spart piata. Probabil asta vrea CEO-ul aducandu-l pe Musk, sa-i conviga sa nu mai respecte cu strictete procedurile standard, poate anii trecuti a mers, insa acum totul se desfasoara rapid, nu mai e vreme de pierdut. |
#8
Publicat: 18 octombrie 2021 - 08:54
#10
Publicat: 19 octombrie 2021 - 13:37
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi