Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...

Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)
 Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...

Ce componente trebuie sa schimb d...

2 job-uri de 8 ore simultan.
 

Musk a fost invitat de CEO-ul VW intr-o conferinta cu subalternii lui

* * * - - 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
10 răspunsuri în acest subiect

#1
danzi23

danzi23

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.072
  • Înscris: 14.08.2013
Diess (ceo-ul VW) a spus ca l-a adus pe Musk ca un invitat surpriza, ca sa transmita mai bine managerilor ideea ca trebuie sa ia decizii mai rapid si mai putina birocratie.

Diess a zis despre Tesla ca e cel mai puternic competitor.

https://www.reuters....l-idUSKBN2H60CF

#2
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.246
  • Înscris: 26.06.2009
Dupa ce au manarit emisiile la motoarele termice, poate ii invata Elon cum sa manareasca parametrii la baterii... No stress! Posted Image Posted Image

#3
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.678
  • Înscris: 29.03.2006
Noua gigafabrica Tesla de langa Berlin e facuta sa produca 2 milioane de masini pe an pana in 2025, doar pt. piata europeana, depasind brandul VW ( care are 1,7) si orice alt competitor, chiar si mai mult decat BMW+Mercedes cumulat.

Asta pe langa cea din China, plus cea din Commiefornia, plus cea din Texas care e in lucru, plus urmatoarele care urmeaza sa fie construite, inca nu e oficial unde, UK, India, Rusia.

Sunt producatori f mari care cu 19 fabrici nu fac cat face Tesla cu una singura, si asta cu motoare ICE ( combustie), ca la electrice diferenta e uriasa.

Editat de loock, 17 octombrie 2021 - 17:24.


#4
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.814
  • Înscris: 12.01.2018
numai sa aiba cine sa-i cumpere jucariile scumpe ale lui musk.poate face si o Tesla mai mica la pret acceptabil si le ia fata europenilor

#5
pisoiu_22

pisoiu_22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.842
  • Înscris: 13.01.2019
Un semn ca UE pierde teren in fata asiei africii si de fapt a mondializarii.

Un semn ca UE functioneaza inca pe principiile care erau in vigoare pana acum 20 de ani.

Probabil o sa se si roage de Musk sa nu le faca asa concurenta ca ajunge mai falimentari decat europa de est sau decat urss.

In ultimii 20 de ani au plecat din europa sau s-au inchis sau au fost cumparati toti producatorii de electronice mai urmeaza cei automotive, nu stiu ce mai ramane, ca cu servicii comert si turism se cam moare de foame mai degraba.

Daca europa pierde mult pe partea de automotive mai ramane doar cu birocratia aia scumpa si se darama. Singura sansa ramane munca ieftina cu romani si alti esti si africani si de fapt migratunea.

Sa nu ne mire ca vor face in curand toti bugetarii din bruxelles plecaciuni cand intra imparatul afacerilor musk in oras triumfator pe o Tesla la pret ca bugatti.

Editat de pisoiu_22, 17 octombrie 2021 - 18:59.


#6
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postpisoiu_22, on 17 octombrie 2021 - 19:12, said:

Un semn ca UE pierde teren in fata ....africii

Ce face ?

#7
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 51.683
  • Înscris: 30.10.2003

View Postdanzi23, on 17 octombrie 2021 - 15:39, said:

Diess (ceo-ul VW) a spus ca l-a adus pe Musk ca un invitat surpriza, ca sa transmita mai bine managerilor ideea ca trebuie sa ia decizii mai rapid si mai putina birocratie.
Ideea e urmatoarea, zic eu:

nemtii sunt un pic obsedati de perfectionism. Vor calitate. Mai bine mai tarziu, dar scoatem un produs bun, decat acum, dar prost. Pentru asta au tzaspe mii de proceduri, costa timp. Cel mai elocvent exemplu e aeroportul din Berlin.

Musk nu a scos o Tesla perfecta, are defecte, insa cu unele caracteristici specifice a spart piata. Probabil asta vrea CEO-ul aducandu-l pe Musk, sa-i conviga sa nu mai respecte cu strictete procedurile standard, poate anii trecuti a mers, insa acum totul se desfasoara rapid, nu mai e vreme de pierdut.

#8
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.328
  • Înscris: 08.01.2021

View PostBursul, on 18 octombrie 2021 - 08:05, said:

. Cel mai elocvent exemplu e aeroportul din Berlin.


Ala e versiunea germana a autostrăzii comarnic-Brașov. O chestie începută cu stângul din prima zi.
Noroc ca nu-i toată Germania asa... Le mai și iese câte ceva, nu dau doar gherle din astea.

#9
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 51.683
  • Înscris: 30.10.2003
Pana la urma l-au deschis, dar Comarnic-Brasov inca nu exista :D

#10
Z_E_U_S

Z_E_U_S

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 721
  • Înscris: 15.01.2020

View Postloock, on 17 octombrie 2021 - 17:19, said:

Noua gigafabrica Tesla de langa Berlin e facuta sa produca 2 milioane de masini pe an pana in 2025, doar pt. piata europeana, depasind brandul VW ( care are 1,7) si orice alt competitor, chiar si mai mult decat BMW+Mercedes cumulat.
...
Eu sper din tot sufletul ca muscă să facă 4 milioane anual doar in europa. Nu le voi fi cumpărător, dar cuget că voi avea o  plaja mai mare la ceilalți + timp mai mic de livrare. Așa că, go tesla!

#11
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.008
  • Înscris: 06.04.2007
Texte pt prosti.
A fost invitat pt ceva parteneriat, nu sa le arate cum sa faca o oaresce concurenta la Tesla
Ce drac...ne-am dilit de cap?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate