Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Musk a fost invitat de CEO-ul VW intr-o conferinta cu subalternii lui
Last Updated: Oct 19 2021 13:48, Started by
danzi23
, Oct 17 2021 15:39
·
0
#1
Posted 17 October 2021 - 15:39
Diess (ceo-ul VW) a spus ca l-a adus pe Musk ca un invitat surpriza, ca sa transmita mai bine managerilor ideea ca trebuie sa ia decizii mai rapid si mai putina birocratie.
Diess a zis despre Tesla ca e cel mai puternic competitor. https://www.reuters....l-idUSKBN2H60CF |
#2
Posted 17 October 2021 - 16:05
Dupa ce au manarit emisiile la motoarele termice, poate ii invata Elon cum sa manareasca parametrii la baterii... No stress!
|
#3
Posted 17 October 2021 - 17:19
Noua gigafabrica Tesla de langa Berlin e facuta sa produca 2 milioane de masini pe an pana in 2025, doar pt. piata europeana, depasind brandul VW ( care are 1,7) si orice alt competitor, chiar si mai mult decat BMW+Mercedes cumulat.
Asta pe langa cea din China, plus cea din Commiefornia, plus cea din Texas care e in lucru, plus urmatoarele care urmeaza sa fie construite, inca nu e oficial unde, UK, India, Rusia. Sunt producatori f mari care cu 19 fabrici nu fac cat face Tesla cu una singura, si asta cu motoare ICE ( combustie), ca la electrice diferenta e uriasa. Edited by loock, 17 October 2021 - 17:24. |
#5
Posted 17 October 2021 - 19:12
Un semn ca UE pierde teren in fata asiei africii si de fapt a mondializarii.
Un semn ca UE functioneaza inca pe principiile care erau in vigoare pana acum 20 de ani. Probabil o sa se si roage de Musk sa nu le faca asa concurenta ca ajunge mai falimentari decat europa de est sau decat urss. In ultimii 20 de ani au plecat din europa sau s-au inchis sau au fost cumparati toti producatorii de electronice mai urmeaza cei automotive, nu stiu ce mai ramane, ca cu servicii comert si turism se cam moare de foame mai degraba. Daca europa pierde mult pe partea de automotive mai ramane doar cu birocratia aia scumpa si se darama. Singura sansa ramane munca ieftina cu romani si alti esti si africani si de fapt migratunea. Sa nu ne mire ca vor face in curand toti bugetarii din bruxelles plecaciuni cand intra imparatul afacerilor musk in oras triumfator pe o Tesla la pret ca bugatti. Edited by pisoiu_22, 17 October 2021 - 18:59. |
#6
Posted 17 October 2021 - 19:48
#7
Posted 18 October 2021 - 08:05
danzi23, on 17 octombrie 2021 - 15:39, said:
Diess (ceo-ul VW) a spus ca l-a adus pe Musk ca un invitat surpriza, ca sa transmita mai bine managerilor ideea ca trebuie sa ia decizii mai rapid si mai putina birocratie. nemtii sunt un pic obsedati de perfectionism. Vor calitate. Mai bine mai tarziu, dar scoatem un produs bun, decat acum, dar prost. Pentru asta au tzaspe mii de proceduri, costa timp. Cel mai elocvent exemplu e aeroportul din Berlin. Musk nu a scos o Tesla perfecta, are defecte, insa cu unele caracteristici specifice a spart piata. Probabil asta vrea CEO-ul aducandu-l pe Musk, sa-i conviga sa nu mai respecte cu strictete procedurile standard, poate anii trecuti a mers, insa acum totul se desfasoara rapid, nu mai e vreme de pierdut. |
#8
Posted 18 October 2021 - 08:54
#9
Posted 18 October 2021 - 09:20
Pana la urma l-au deschis, dar Comarnic-Brasov inca nu exista
|
#10
Posted 19 October 2021 - 13:37
#11
Posted 19 October 2021 - 13:48
Texte pt prosti.
A fost invitat pt ceva parteneriat, nu sa le arate cum sa faca o oaresce concurenta la Tesla Ce drac...ne-am dilit de cap? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users