Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
19873 răspunsuri în acest subiect

#7471
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.478
  • Înscris: 28.08.2019
Pe poza scrie data si ora cand a fost facuta. Eu am facut reclamatie la distribuitor cu poza la contor pt ca estimasera in plus indexul de final/inceput de contract.
Au modificat indexul si apoi l-au transmis mai departe la fostul si viitorul furnizor.

View Postcsachiri, on 03 octombrie 2022 - 18:06, said:

Cum dovedești ca e din acea zi poza?
S-a mai scris, distribuitorul are obligația de a citi contorul.
Ca nu o face la timp sau aproximativ, nu știu.
La mine nu a fost cazul.

Hidroelectrica crezi ca se bazează pe transmiterea indexului de către vechiul furnizor?

Indexul de sfârșit și de cel de început trebuie sa fie identic la ambii furnizori, vechi și nou.


#7472
stefan0011

stefan0011

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.361
  • Înscris: 01.09.2021
A primit cineva o factura mai recentă de luna iunie? Eu sunt client din 27 mai, tot dau indexul online in fiecare luna și n am primit nicio factura până acum. E normal? Am văzut pe aici și cazuri mai rele, fara facturi de 1 an, dar mă întrebam dacă a văzut cineva vrea factura din ultimele 3 luni. Ce tot așteaptă, OUG nu e definitivat, îl tot modifica ăștia?

#7473
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.051
  • Înscris: 06.02.2012
Am fost sunat azi de la electrica, sa le dau indexul, motivand lipsa de personal in teren.
Citit contor, comunicat index telefonic, caz rezolvat, maine e ulima zi la electrica, fapt confirmat de cei ce m-au sunat.

#7474
Sinmbad

Sinmbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.021
  • Înscris: 22.04.2022

View Poststefan0011, on 03 octombrie 2022 - 18:29, said:

A primit cineva o factura mai recentă de luna iunie? Eu sunt client din 27 mai, tot dau indexul online in fiecare luna și n am primit nicio factura până acum. E normal? Am văzut pe aici și cazuri mai rele, fara facturi de 1 an, dar mă întrebam dacă a văzut cineva vrea factura din ultimele 3 luni. Ce tot așteaptă, OUG nu e definitivat, îl tot modifica ăștia?

Se pare ca doar aprilie-mai a venit sau poate la unii a inceput si iunie

#7475
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.526
  • Înscris: 30.11.2005
Dupa cele 21 de zile, respectiv mutarea la ei, se primeste vreun mail privind finalizarea procesului?

La mine astazi ar fi data, pe portal la facturi apare POD-ul / nr contract si adresa. Dar n-am primit niciun mesaj.

#7476
djjanos13

djjanos13

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 188
  • Înscris: 02.02.2021

View Postmacsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:32, said:

Dupa cele 21 de zile, respectiv mutarea la ei, se primeste vreun mail privind finalizarea procesului?

La mine astazi ar fi data, pe portal la facturi apare POD-ul / nr contract si adresa. Dar n-am primit niciun mesaj.
nu te notifica

#7477
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.526
  • Înscris: 30.11.2005
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul?

Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni :)

#7478
Graa

Graa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.478
  • Înscris: 28.08.2019
Da, exact.

#7479
stefan0011

stefan0011

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.361
  • Înscris: 01.09.2021

View Postmacsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:

Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul?

Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni Posted Image
1.Cand bagi cnp-ul pe site ul he ar trebui sa nu-ti dea eroare, sa te "gaseasca".
2. Pe site ul fostului furnizor ar trebui sa figureze contractul reziliat. Am auzit de cazuri cu clienti ale caror contracte au ramas in vigoare si la fostul distribuitor si la he, fiind necesare sesizari, reclamatii

#7480
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.526
  • Înscris: 30.11.2005

View Poststefan0011, on 03 octombrie 2022 - 22:10, said:

2. Pe site ul fostului furnizor ar trebui sa figureze contractul reziliat.

Stie cineva unde se poate verifica asta pe site-ul de la Enel? Posted Image

Editat de macsfx, 04 octombrie 2022 - 00:15.


#7481
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.458
  • Înscris: 24.05.2010
Eu am primit e-mail de la distribuitor când s-a făcut trecerea, inclusiv și indexul cu care s-a făcut trecerea.
Distribuitorul în cauză este e-distribuție Banat

#7482
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.005
  • Înscris: 24.04.2013
@macsfx: Cont online la Enel se poate face pe my.enel.ro. Altfel, mai usor daca vrei doar sa verifici incetarea contractului vechi (si deci trecerea la Hidroelectrica), pe factura.enel.ro (destinat obtinerii de duplicate de facturi) iti da eroare daca nu exista contract activ pe combinatia eneltel+CNP pe care o introduci.

#7483
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.870
  • Înscris: 26.02.2010

View Postmacsfx, on 04 octombrie 2022 - 00:14, said:



Stie cineva unde se poate verifica asta pe site-ul de la Enel? Posted Image

Te duci pe tabul Index si o să îți apară contract inactiv.

Editat de aris86, 04 octombrie 2022 - 07:17.


#7484
Sinmbad

Sinmbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.021
  • Înscris: 22.04.2022

View Postmacsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:

Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul?

Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni :)

3 luni daca primeau toți în octombrie pentru iulie dar nici macar n au primit toți pe iunie

#7485
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.870
  • Înscris: 26.02.2010
Eu nu am primit factura pe iunie.

#7486
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.447
  • Înscris: 29.04.2010
Mai la iarna asa, ce atata graba? E criza, tineti de bani acolo.

#7487
gamarian2010

gamarian2010

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 151
  • Înscris: 21.12.2011

View Postmacsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:

Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul?

Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni Posted Image

- Sau 5-7 luni,,,,,,,

Editat de gamarian2010, 04 octombrie 2022 - 09:32.


#7488
Sinmbad

Sinmbad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.021
  • Înscris: 22.04.2022

View Postdincadan78, on 04 octombrie 2022 - 08:39, said:

Mai la iarna asa, ce atata graba? E criza, tineti de bani acolo.

Problema este că ei greșesc mereu facturile și acum când or să emită pentru nu știu câte luni deodată n o sa mai fie timp sa corecteze, au emis ei doar pe cate o lună și ai văzut ce a ieșit... Pe mai multe luni nu au oameni să soluționeze sesizările, cu cat e intervalul mai mare cu atât mai multe erori

Tehnica asta de amânare nu e buna, era o vorba din bătrâni : boala lunga, moarte sigura

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate