Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 23 2024 20:59, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
295
#7453
Posted 02 October 2022 - 15:29
Electrica Furnizare
Sinmbad, on 01 octombrie 2022 - 22:21, said:
Nu, ai văzut ce scrie: În plus, fiecare client are un cont şi poate face acolo o plată în avans", a sfătuit vicepreședintele ANRE Deci nu poate fi Hidro, la Hidro fiecare client NU are un cont. Graa, on 01 octombrie 2022 - 23:17, said:
Eu nu stiu un alt mare furnizor care sa nu fi emis facturi din mai, dar daca tu esti asa de sigur, poate ca nu e Hidro ... |
#7454
Posted 02 October 2022 - 16:20
leomagic44, on 02 octombrie 2022 - 08:50, said:
Pe data de 5 10 2022, coform contract, se face portarea de la Eletrica Muntenia nord la HE, nu am primit nimic de la Electrica despre index, de unde stiu ei cati Kw sunt pe contor in momentul portarii? am contor smart de doi ani, din ianuarie, ei nu mai citesc contorul, doar estimare. Am tot cautat in contul meu, nu se poate trimite index. Aveti idee cum trebuie procedat? |
#7455
Posted 02 October 2022 - 20:15
Trebuie sa vina cineva sa citeasca? asta inteleg, numai ca nu prea e nimeni pe acasa, contorul e in curte.
Doar sa telefoneze, atunci poate sa vina cineva sa deschida. |
#7456
Posted 02 October 2022 - 22:59
#7457
Posted 03 October 2022 - 07:47
leomagic44, on 02 octombrie 2022 - 20:15, said:
Trebuie sa vina cineva sa citeasca? asta inteleg, numai ca nu prea e nimeni pe acasa, contorul e in curte. Doar sa telefoneze, atunci poate sa vina cineva sa deschida. |
#7458
Posted 03 October 2022 - 09:51
stie cineva cum pot sa aflu codul de client sa trimit indexul?
am facut trecerea pe 13 septembrie si la call center nu raspund, le-am trimis si email neavand nici o factura emisa nu pot sa dau lunar indexul ca nu il gasesc pe contract E posobil sa fie aces cod de client pe documentele primite de la ei pe mail? Mega dubios este ca daca introduc CNP ul sa vad factura sau sa dau idexul imi arata ca nu am contract activ desi eu am contractul pe email plus alte documente primite de la ei |
#7459
Posted 03 October 2022 - 11:17
@razvan911
Activarea efectiva a contractului se face la 21 de zile de la data cand e semnat, dupa calculele mele ar fi maine, pe 4 oct. Inainte de asta nu cred ca iti apare contractul in site. Pentru a da indexul online trebuie sa dai CNP-ul, POD (cod incepand cu RO si cu multe cifre dupa) si seria contor. Acestea din urma ar trebui sa fie si in factura de la fostul furnizor, si in plus si in contractul cu Hidroelectrica. Nu exista un cod de client, practic CNP-ul ii tine locul. |
#7460
Posted 03 October 2022 - 12:07
Pentru dat index la telefon trebuie codul locului de consum care nu este nici POD-ul nici altceva pe care sa il gasesti in factura de la vechiul furnizor (fiindca e atribuit de Hidroelectrica) si nici nu este in contractul nou. Apare in facturi (cu conditia sa primesti una) si se poate afla la suportul telefonic.
De dat indexul pe site, acelasi site cu cel pentru contractare, se poate pe baza de CNP al titularului. Acolo apare lista locurilor de consum, cu POD cu tot (care à propos nu peste tot in tara incepe cu RO) asa ca e mai simplu; daca ai doar un singur loc de consum e chiar banal. |
#7461
Posted 03 October 2022 - 13:20
insa perioada de trimitere index nu a expirat deja ?
|
#7462
Posted 03 October 2022 - 13:55
La ce haos au creat ăștia cu noul OUG...nu mai vedem facturi anul asta 🤣😅
Edited by micutu82, 03 October 2022 - 13:55. |
|
#7463
Posted 03 October 2022 - 15:10
micutu82, on 03 octombrie 2022 - 13:55, said:
La ce haos au creat ăștia cu noul OUG...nu mai vedem facturi anul asta 🤣😅 Oare există în contracte clauze care să stipuleze că nu se pot cumula de la n facturi în sus? Chiar dacă aș avea consum mic pe o lună, cumulat se adună prea mult de plată. |
#7464
Posted 03 October 2022 - 15:25
10 facturi cumulate nu fac câte 1 la Enel
Unde apropo, prețul a trecut de 4 lei, plus abonament, plus taxe se apropie de prețul unui litru de benzina |
#7465
Posted 03 October 2022 - 17:00
Pana una alta, eu ma bucur de fiecare data cand ploua, cu ocazia asta Hidro va putea genera mai multa energie si nu va fi nevoita sa creasca pretul.
Daca isi va pune la punct sistemul de facturare ar fi si mai bine, sa nu ne trezim ca da faliment si apoi schimbam iar furnizorul pt un pret mult mai mare. |
#7466
Posted 03 October 2022 - 17:23
Am mutat scrii la Hidroelectrica si CEZ Vanzare a emis o factura de regularizare la misto de aproape 800kw evident toti in plus fata indexul real.
A mai patit careva asa ceva? |
#7467
Posted 03 October 2022 - 17:34
zildan, on 03 octombrie 2022 - 17:23, said:
Am mutat scrii la Hidroelectrica si CEZ Vanzare a emis o factura de regularizare la misto de aproape 800kw evident toti in plus fata indexul real. A mai patit careva asa ceva? Da, insa la Enel. Au vrut sa cipueasca de la mine niste multi kwh la pret baban. Le-am dat peste nas cu poza de la contor din ziua in care am trecut la HE. Deci te sfatuiesc si pe tine sa faci la fel. Edited by MembruAnonim, 03 October 2022 - 17:34. |
|
#7468
Posted 03 October 2022 - 17:53
Cand e ziua aia? De unde aflu cand am trecut la Hidroelectrica?
Edited by zildan, 03 October 2022 - 17:53. |
#7469
Posted 03 October 2022 - 17:54
Sunt cam 21 de zile de cand ai facut cererea sa te muti la ei. La mine in contract era trecuta data estimata si am facut poza la contor in ziua aia.
Edited by Graa, 03 October 2022 - 17:55. |
#7470
Posted 03 October 2022 - 18:06
Cum dovedești ca e din acea zi poza?
S-a mai scris, distribuitorul are obligația de a citi contorul. Ca nu o face la timp sau aproximativ, nu știu. La mine nu a fost cazul. Hidroelectrica crezi ca se bazează pe transmiterea indexului de către vechiul furnizor? Indexul de sfârșit și de cel de început trebuie sa fie identic la ambii furnizori, vechi și nou. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users