Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 29 2024 05:08, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
292
#7471
Posted 03 October 2022 - 18:14
Pe poza scrie data si ora cand a fost facuta. Eu am facut reclamatie la distribuitor cu poza la contor pt ca estimasera in plus indexul de final/inceput de contract.
Au modificat indexul si apoi l-au transmis mai departe la fostul si viitorul furnizor. csachiri, on 03 octombrie 2022 - 18:06, said:
Cum dovedești ca e din acea zi poza? S-a mai scris, distribuitorul are obligația de a citi contorul. Ca nu o face la timp sau aproximativ, nu știu. La mine nu a fost cazul. Hidroelectrica crezi ca se bazează pe transmiterea indexului de către vechiul furnizor? Indexul de sfârșit și de cel de început trebuie sa fie identic la ambii furnizori, vechi și nou. |
#7472
Posted 03 October 2022 - 18:29
A primit cineva o factura mai recentă de luna iunie? Eu sunt client din 27 mai, tot dau indexul online in fiecare luna și n am primit nicio factura până acum. E normal? Am văzut pe aici și cazuri mai rele, fara facturi de 1 an, dar mă întrebam dacă a văzut cineva vrea factura din ultimele 3 luni. Ce tot așteaptă, OUG nu e definitivat, îl tot modifica ăștia?
|
#7473
Posted 03 October 2022 - 18:40
Am fost sunat azi de la electrica, sa le dau indexul, motivand lipsa de personal in teren.
Citit contor, comunicat index telefonic, caz rezolvat, maine e ulima zi la electrica, fapt confirmat de cei ce m-au sunat. |
#7474
Posted 03 October 2022 - 18:58
stefan0011, on 03 octombrie 2022 - 18:29, said:
A primit cineva o factura mai recentă de luna iunie? Eu sunt client din 27 mai, tot dau indexul online in fiecare luna și n am primit nicio factura până acum. E normal? Am văzut pe aici și cazuri mai rele, fara facturi de 1 an, dar mă întrebam dacă a văzut cineva vrea factura din ultimele 3 luni. Ce tot așteaptă, OUG nu e definitivat, îl tot modifica ăștia? Se pare ca doar aprilie-mai a venit sau poate la unii a inceput si iunie |
#7475
Posted 03 October 2022 - 21:32
Dupa cele 21 de zile, respectiv mutarea la ei, se primeste vreun mail privind finalizarea procesului?
La mine astazi ar fi data, pe portal la facturi apare POD-ul / nr contract si adresa. Dar n-am primit niciun mesaj. |
#7476
Posted 03 October 2022 - 21:45
#7477
Posted 03 October 2022 - 21:56
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul?
Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni |
#7479
Posted 03 October 2022 - 22:10
macsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul? Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni 2. Pe site ul fostului furnizor ar trebui sa figureze contractul reziliat. Am auzit de cazuri cu clienti ale caror contracte au ramas in vigoare si la fostul distribuitor si la he, fiind necesare sesizari, reclamatii |
#7480
Posted 04 October 2022 - 00:14
|
#7481
Posted 04 October 2022 - 06:14
Eu am primit e-mail de la distribuitor când s-a făcut trecerea, inclusiv și indexul cu care s-a făcut trecerea.
Distribuitorul în cauză este e-distribuție Banat |
#7482
Posted 04 October 2022 - 06:48
@macsfx: Cont online la Enel se poate face pe my.enel.ro. Altfel, mai usor daca vrei doar sa verifici incetarea contractului vechi (si deci trecerea la Hidroelectrica), pe factura.enel.ro (destinat obtinerii de duplicate de facturi) iti da eroare daca nu exista contract activ pe combinatia eneltel+CNP pe care o introduci.
|
#7483
Posted 04 October 2022 - 07:15
#7484
Posted 04 October 2022 - 07:47
macsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul? Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni 3 luni daca primeau toți în octombrie pentru iulie dar nici macar n au primit toți pe iunie |
#7486
Posted 04 October 2022 - 08:39
Mai la iarna asa, ce atata graba? E criza, tineti de bani acolo.
|
#7487
Posted 04 October 2022 - 09:28
macsfx, on 03 octombrie 2022 - 21:56, said:
Si cum ar trebui sa deduc ca s-a facut mutarea? Doar din simplul fapt ca apar pe platforma cu contractul? Ca daca astept facturile, la ce citesc pe aici, ar trebui sa vina dupa 2-3 luni - Sau 5-7 luni,,,,,,, Edited by gamarian2010, 04 October 2022 - 09:32. |
#7488
Posted 04 October 2022 - 09:46
dincadan78, on 04 octombrie 2022 - 08:39, said:
Mai la iarna asa, ce atata graba? E criza, tineti de bani acolo. Problema este că ei greșesc mereu facturile și acum când or să emită pentru nu știu câte luni deodată n o sa mai fie timp sa corecteze, au emis ei doar pe cate o lună și ai văzut ce a ieșit... Pe mai multe luni nu au oameni să soluționeze sesizările, cu cat e intervalul mai mare cu atât mai multe erori Tehnica asta de amânare nu e buna, era o vorba din bătrâni : boala lunga, moarte sigura |
Anunturi
▶ 6 user(s) are reading this topic
1 members, 5 guests, 0 anonymous users
petryca2002