Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 4 1.5 TSI E-TEC
Ultima postare: apr 17 2024 21:08, Inițiat de
MiG29
, iul 02 2021 15:07
·
23
#382
Publicat: 25 octombrie 2023 - 10:26
Chiar nu inteleg ce e asa de secret sa pui pretul obtinut cu toate reducerile... Eu am configurat o octavia 1.5 mild hybrid cu mai toate prostiile si iese undeva la 39k pret lista, si nu cred ca o sa o scot pe la un 28-29k ptr ca Skoda sunt chitrosi si nu dau discount-uri... As fi luat RS dar are garda la sol joasa, nu are nici macar un pic de hibridizare si Octavia e cam singura varianta
|
#384
Publicat: 17 noiembrie 2023 - 11:00
Eu stiu exact si dupa 7 ani cat a costat masina mea. Imi amintesc schimbul de emailuri cu reprezentanta, cand am primit 3 facturi diferite, ca mereu gresea ceva, uita sa scada una, sa adauge alta.. in final a fost 70.000 de lei fara maruntis.
Editat de tfmercedez, 17 noiembrie 2023 - 11:00. |
#386
Publicat: 16 martie 2024 - 03:16
Foarte utile informatiile din acest topic. Astazi m-am incantat si eu cu procedura de achizitionare a unei masini Skoda Kamiq de la Avia Motors Constanta, aceiasi motorizare pe care o aveti pe Octavia, 1.5 TSI DSG, minus mild hybrid, doar motor termic. In primul rand m-am lovit cu atitudinea fata de client. Am avut impresia ca cersesc masina pe care mi-o doream, ei stapanii, eu sclavul. Atat de refractari cu un client venit pentru achizitie. Parerea mea este ca ar trebui sa faca multe cursuri de formare in atitudinea cu clientul si chiar este imperios necesar sa reclam la forumurile superioare (Porche si Skoda Cehia) atitudinea abordata de angajatii companiei catre un client. Ne mai facem bine, noi romanii, vreodata?
|
#388
Publicat: 16 martie 2024 - 08:59
Mig29, pana in prezent esti mulțumit de fiabilitatea motorului si de optiunea pentru acest motor?Câți km ai rulați?Ai avut probleme tehnice cauzate de defecțiuni la motor, cutia de viteza sau filtru de particule?
Ce ulei de motor folosesti?0w20? În utilizarea de zi cu zi, inclusiv când este o zi foarte însorită, sunt lizibile indicatoarele plansei de bord care este electronica și nu știu dacă nu este afectata în timp, dacă sta masina doar afara, expusa la soare. Cat ai garanție la planta de bord? Editat de freddy2017, 16 martie 2024 - 09:06. |
|
#389
Publicat: 16 martie 2024 - 11:00
De regula, mi-am facut reviziile la Avia Pantelimon. Am ajuns intr-un an la Avia Constanta. Total dezamagit. Lipsa de profesionalism. E diferenta mare intre oamenii din Pantelimon vs Constanta. La CT mi-au setat intervalul de service gresit (a trebuit sa ma intorc), au "uitat" sa-mi scada din factura un litru de ulei, fiind membru ClubAvia, plus atitudinea, de care spunea si colegul.
|
#390
Publicat: 17 martie 2024 - 14:55
MiG29, on 24 mai 2023 - 22:26, said: Am fost foarte tenat sa o dau si sa iau un Peugeot 408 nou echipat similar (aprox 5-6 k euro diferenta), dar din pacate termic are doar 130CP si test drive-ul nu m-a impresionat deloc mai ales ca e tot 1.2 in 3 cilindri pe care il am si pe 208 |
#391
Publicat: 17 martie 2024 - 15:56
madaCTA, on 16 martie 2024 - 03:16, said:
Foarte utile informatiile din acest topic. Astazi m-am incantat si eu cu procedura de achizitionare a unei masini Skoda Kamiq de la Avia Motors Constanta, aceiasi motorizare pe care o aveti pe Octavia, 1.5 TSI DSG, minus mild hybrid, doar motor termic. In primul rand m-am lovit cu atitudinea fata de client. Am avut impresia ca cersesc masina pe care mi-o doream, ei stapanii, eu sclavul. Atat de refractari cu un client venit pentru achizitie. Parerea mea este ca ar trebui sa faca multe cursuri de formare in atitudinea cu clientul si chiar este imperios necesar sa reclam la forumurile superioare (Porche si Skoda Cehia) atitudinea abordata de angajatii companiei catre un client. Ne mai facem bine, noi romanii, vreodata? Editat de tfmercedez, 17 martie 2024 - 15:57. |
#392
Publicat: 18 martie 2024 - 01:49
Ok, pe scurt
1.Eu am luat masina de la Porsche Bucuresti Nord tocmai din cauza atitudinii celor de la Avia Motors Constanta. Un sicitr general care m-a facut sa caut alternative. 2. Masina are cam 36k. In afara de problema cu bateria (descrisa aici) aparuta la o luna dupa ce am luat masina nu am avut nici un fel de probleme. Merge bine, si pe frig si pe cald, partea media la mine nu a dat erori niciodata. Ulei 0W20, Castrol schimbat la an, prima data 15k a doua revizie 10k km. 3. 408-ul mi-a placut f mult fizic. Avem si un 208 si am mai condus Peugeot-uri, design-ul industrial francez imi place. Skoda e o masina f ok, sunt f multumit de ea, Peugeot-ul are un "je ne sais quoi", dar 408-ul nu imi oferea nimic in plus. Mai putini cai, motor in 3 cilindri, lipsa auto-hold, lipsa stergator spate care nu exista nici ca optiune. Ca si plus poate cutia Aisin cu 8 trepte. De aia nici n-am mers mai departe. Astept noul 3008, sa vedem ce poate si mai ales cat costa.... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi