Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero / Logan 2021 - part 2
Ultima postare: mai 19 2024 08:26, Inițiat de
Dany_Darke
, apr 29 2021 14:26
·
51
#1964
Publicat: 12 ianuarie 2022 - 13:25
Tocmai ce citeam pe Lexus Owners Club si acolo au probleme cu masini platite de 6 luni fara un ETA clar. Dar pisici! Asta este Dacia, facuta aici, nu peste mari si tari.
Asta este cum a fost cu cutremurul din Japonia care a afectat serios industria auto nipona. Editat de connectorxp, 12 ianuarie 2022 - 13:26. |
#1965
Publicat: 12 ianuarie 2022 - 17:50
Problema cea mai mare la ora actuala o reprezinta lanturile de distributie din Asia de Sud Est. Vietnam, Thailanda, Malaezia sunt centre majore de productie iar zona in ansamblul ei este vitala pentru componente auto, electronice si multe alte produse. Anul trecut varianta delta i-a lovit cel mai tare si multe fabrici au fost inchise mai ales ca vaccinarea a fost mult intarziata. In august anul trecut aproximativ 2100 de fabrici au fost inchise toata luna.
Asta pe de o parte. Pe cealalta parte, referindu-ne strict la Dacia eu cred ca productia a fost orientata mai mult pe modelele cu valoare adaugata mai mare, Duster si Sandero Stepway. Desi nu cred ca exista o pozitie oficiala a producatorului, avand in vedere ca piata Logan-ului a fost drastic redusa, probabil ca productia acestui model a fost lasata "mai la coada". |
#1968
Publicat: 12 ianuarie 2022 - 18:04
Nush sigur situația dar la producătorul auto pt care lucru, motoarele in 3 cilindri, modelele de baza au devenit o priveliște mai rara. In schimb nu mai încapi de V8-uri. 😁
Ar putea fi totuși vorba și de faptul că cei bogați s-au îmbogățit și mai tare in pandemie iar cei săraci au dus-o și mai rău. Poate a crescut cererea la modele mai scumpe iar cei care cumpărau mașini ieftine poate au decis că nu e o idee buna să îți iei mașină nouă cand nu ai siguranță financiara. De produs se produc și modelele low cost in continuare. Editat de SpeedDemon, 12 ianuarie 2022 - 18:12. |
#1969
Publicat: 12 ianuarie 2022 - 20:24
Sandica este un Comfort automat cu tableta si vopsea metalizata, in afara de piele si doua pachete are mai tot. Dar au scumpit optiunea de MediaNAV, facand-o pachet cu harti, eu avand posiblitatea sa aleg aparatul fara acel pachet de harti.
Editat de connectorxp, 12 ianuarie 2022 - 20:25. |
#1970
Publicat: 13 ianuarie 2022 - 11:34
Mai e chestie subiectiva pt 1.0 tce, fata de 1.0 tsi si ecoboost care suna similar a zgomot de motor Matiz acompaniat de un tambal (pesemne de la inj directa) 1.0 tce suna absolut ca un motor "normal" , are si un pic de guturai (de la esapament poate) , nu suna deloc a polizor.
Si nici nu trepideaza in ralanti ca ecoboost |
#1974
Publicat: 21 ianuarie 2022 - 13:39
https://www.dacia.ro...ghoCR2QQAvD_BwE
Preț apărători ~180 lei prin campania de reduceri la Redac Craiova. Fișiere atașate |
#1976
Publicat: 28 ianuarie 2022 - 18:03
#1978
Publicat: 28 ianuarie 2022 - 19:33
Și mai țineți minte ce mașină voiau să facă francezii din Logan? Prin anii 2000 și ceva țipau cu surle și trâmbițe ca vor face o masina - logan- care va costa 5000 de euro! Numai 5000 de euro! Apoi, când au văzut că se vinde au tăcut imediat. Nici un oficial Dacia nu a mai zis nimic de mașina de 5000 de euro!
|
#1979
Publicat: 28 ianuarie 2022 - 19:39
Vreo 5000-6000 de euro (n-a fost NICIODATA realmente 5000 de euro nici macar echiparea de baza Ambiance) in 2004 cand a iesit Logan 1 erau mai valorosi (raportati la puterea de cumparare de-atunci a romanilor) decat cei 8600 euro cat a costat varianta de baza a lui Logan 3 la lansare. Cat despre zicerile francezilor, s-au referit DOAR la acel model, Logan 1. Nu i-am mai auzit sa trambiteze despre alt model. In 2004 primeai o varianta basic, spartana, pe o platforma veche, fara prea multe chestii de siguranta. Acum macar stii ca platforma e derivata din una noua. Nu mai socotesti designul mult imbunatatit, confortul si anumite dotari, daca ne referim la varianta de baza.
E o mica-mare diferenta intre masina de BUGET (cum INCA este Dacia) si masina de 5000 de euro clamati acum aproape 20 de ani. Judecam si noi un pic? Scumpiri vor mai fi: inflatia nu sta in loc, iar economia (lanturile de aprovizionare) inca nu misca. Editat de ursamajor, 28 ianuarie 2022 - 19:42. |
#1980
Publicat: 29 ianuarie 2022 - 03:02
Eu retin perfect ca la lansare era 5700 euro varianta aia fara servodirectie. in 2004.
totusi obiectiv vorbind, un Logan cu dotari de bun simt costa "mai putin" acum decat costa unul in 2004. un logan cu ac si abs, cu 1,6 90cp in 2004 era vreo 8500Eur. astazi un logan cu dotari medii (varianta essential),cu gpl 1.0 tce 100cp este 12.600 euro.Sunt 17,5 ani de atunci iar salariul mediu net in Romania era de 6 ori mai mic decat azi. sigur de luat in calcul si ca euro a crescut ceva. Totusi pe vremea aia Dacia avea competitori (mai ales in variantele superioare de echipare de la Logan), astazi nici vorba sa mai gasim masini in zona de pret a Loganului si de aia isi fac de cap cu preturile. Unde mai pui ca masina este si mult mai actuala, cel putin ca design eu zic ca Logan3 sta foarte foarte bine. Nu acelasi lucru il spunem si de fiabilitate. Interesant ca la modelele din 2004 discutia era fix invers ) Editat de bossake, 29 ianuarie 2022 - 03:09. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi