Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare

* * * * * 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
199 răspunsuri în acest subiect

#19
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.173
  • Înscris: 16.10.2018

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:20, said:

Cine cumpără o mașină nouă și nu ia cea mai ieftină variantă, și are familie, se uită și la stelele ălea.
Pentru că la ce statistică a accidentelor avem, testele ălea poate te ajută să ai familie și după un accident.

Ce spui tu că testele sunt vax e copilărism.
Păi dacă e să o luăm așa, să-mi zici și mie ce sanse ai într-o Fabia/Polo/Ibiza de 5 stele într-un frontal cu un Q7...
Dacia are modele ieftine, nu e o noutate. Au avut ghinion să fie printre primii testati pe noile reguli. Vedem in toamnă și la concurență...

#20
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.372
  • Înscris: 17.05.2004
Ideea e că la cât costă puteau s-o facă un pic mai sigură.

Și așa, zici tu de teste, dar nu uita că accidentele din viața reală nu se întâmplă doar la vitezele din teste.


Și e clip vechi, uită-te cum sare muștaru din crash test dummies ăia

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LCvoVZPpySM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Oricum e o discuție simplă, nu e de hatereală, deși nu suport cum arată mașina aia, înțeleg raționamentul celor care o cumpără.

Editat de waterman, 14 aprilie 2021 - 09:28.


#21
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.014
  • Înscris: 14.03.2013

View Posteiffel, on 14 aprilie 2021 - 09:17, said:

Daca ar retesta toate marcile si modelele pe standardele noi ar fi si la alea alte rezultate, mai slabe.
Dar cum se testeaza doar cand apar pe piata , nu dupa 2 ani...
Doar ca, acele masini mai vechi au fost construite conform standardelor de atunci.
Masinile de acuma ar trebui construite conform standardelor de acuma nu de atunci.
Nici Dacia 1300 nu va trece vreun test NCAP dar atunci, la standardul de atunci era buna.
Aparent, Dacia de acuma a fost facuta pe standarde vechi sperand ca poate poate trece. Nu a fost sa fie, asta este.

#22
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.173
  • Înscris: 16.10.2018

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:26, said:

Ideea e că la cât costă puteau s-o facă un pic mai sigură.

Și așa, zici tu de teste, dar nu uita că accidentele din viața reală nu se întâmplă doar la vitezele din teste.

Evident, ceea ce zici tu e 100% adevărat. Știi bine că am făcut spume la gură tot repetând că aceste noi modele, aspectuoase, plăcute ochiului, nu-si justifică pretul destul de piperat. Ei bine, ăștia de la ncap i-au ars - pe bună dreptate - pentru că și-au mâncat de sub unghii. Însă siguranța la impact, să fim serioși, nu este de doar 2 stele... Sper că ai înțeles unde bat.

Editat de _R_A_D_U, 14 aprilie 2021 - 09:38.


#23
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.256
  • Înscris: 26.06.2009
...deci practic la impact/accident cu auto sunt 4 stele. Pentru ca nu are detectie pietoni/biciclisti si lane assist - lucruri care pe termen lung, din punct de vedere personal, nu le consider "life changing". Lane assist mi se pare chiar inutil; detectie pietoni/biciclisti poate fi util la viteze foarte mici (deci util pentru neatentii din trafic, adica cei care oricum nu ar trebui sa mai fie prin trafic). La viteze mai mari - peste 50km/h - nu prea mai ajuta la nimic.

#24
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.372
  • Înscris: 17.05.2004

View Post_R_A_D_U, on 14 aprilie 2021 - 09:30, said:

aceste noi modele, aspectoase, plăcute ochiului,

dă-mi voie să râd

hăhăhăhăhăhăhă

Unde dreaq e aspectuos Loganu sau Sandero ?

Poate în clipul ăla fake pus de Bratu parcă, era filmat cum urcă-n Loganu nou, și era pus după aia interiorul de Lamborghini.

#25
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.774
  • Înscris: 29.10.2017

View Postbluesnake, on 14 aprilie 2021 - 09:23, said:

acum ce sa zic, la mine sistemele alea m-au ajutat in 2 situatii destul de serioase, cand au reactionat mai rapid decat mine. Odata la un animal care a sarit in strada si apoi la un pieton care s-a aruncat pe trecere brusc, fara sa se uite. Au si ele rolul lor, Dacia s-a zgarcit un pic si NCAP i-a ars.

E pacat ca EU nu a impus deja ca obligatoriu macar AEB in versiunea completa car, pedestrian, cyclist.

#26
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.173
  • Înscris: 16.10.2018

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:32, said:

dă-mi voie să râd

hăhăhăhăhăhăhă

Unde dreaq e aspectuos Loganu sau Sandero ?

Poate în clipul ăla fake pus de Bratu parcă, era filmat cum urcă-n Loganu nou, și era pus după aia interiorul de Lamborghini.
Gusturile nu se discută! Iar stepwayul și loganul sunt mult mai aspectuoase decât modelele precedente. Cred că și cel mai hater Dacia ar recunoaște acest aspect...

Editat de _R_A_D_U, 14 aprilie 2021 - 09:36.


#27
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.266
  • Înscris: 04.11.2016

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:13, said:

Din ce pricep eu, problemele sunt la impact nu la electronice.
Ramane sa vedem cand or sa apara detaliate. Din ce se spune pana acum este exact invers, ar fi la nivel de 4 stele la pasageri si copii, 3 stele la pietoni si biciclisti si 2 stele la sistemele de asistenta.

Totusi, pana la aparitia raportului complet nu poate baga nimeni mana in foc ca este asa.

Editat de gabrieln2016, 14 aprilie 2021 - 09:38.


#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postadisz, on 14 aprilie 2021 - 09:09, said:

Adica platforma este de Clio&Captur.Alea doua au primit fiecare cinci stele,iar Loganu' si Sandero cate doua.
Inseamna ca ori au fost masluite masuratorile (in ambele cazuri) ori asta-i realitatea.Eu inclin sa cred spre varianta numero uno,pentru ca la cat de parsivi si marsavi sunt francezii ii cred in stare de orice.
Francezii?
De ce francezii?

#29
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.210
  • Înscris: 15.05.2008
as pune panouri mari pe drum si as rula aceste clipuri de testare non-stop,asa poate mai sperii un pic imbecilii
apropo,masinile de la testare,nu ajung pe piata romaneasca ”ca noua sau chiar mai buna”?Posted Image

#30
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.256
  • Înscris: 26.06.2009

View Postbluesnake, on 14 aprilie 2021 - 09:23, said:

acum ce sa zic, la mine sistemele alea m-au ajutat in 2 situatii destul de serioase, cand au reactionat mai rapid decat mine. Odata la un animal care a sarit in strada si apoi la un pieton care s-a aruncat pe trecere brusc, fara sa se uite. Au si ele rolul lor, Dacia s-a zgarcit un pic si NCAP i-a ars.
Evident ca este util sa le ai, dar pentru cine si-a configurat o masina noua a putut sa vada cum optionalele pot lejer sa ajunga la multe mii de euro.

Nu imi place Dacia si nu cred ca mi-as lua o astfel de masina, dar pentru "value proposition-ul" lor nu se renta sa bage bani (adica sa creasca pretul) pentru astfel de sisteme. Ai 4 stele la impact, atat pentru adultii din masina cat si pentru copii; restul sunt discutii despre ce asteptari ai de la o masina in 2021 si la ce sunt dispusi sa renunte anumiti clienti.

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:32, said:

Unde dreaq e aspectuos Loganu sau Sandero ?
Eu pot sa spun ca sunt un "Sandero hater", dar noul Sandero nu arata deloc oribil. Este o masina decenta, chiar super ok pentru pretul ei. In general cati bani dai atata face :-)

#31
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.708
  • Înscris: 30.08.2017

View Post_R_A_D_U, on 14 aprilie 2021 - 09:23, said:

Păi dacă e să o luăm așa, să-mi zici și mie ce sanse ai într-o Fabia/Polo/Ibiza de 5 stele într-un frontal cu un Q7...


Ai sanse mai mari decat daca te-ai afla intr-o Dacie.

Editat de george_alexandru, 14 aprilie 2021 - 09:39.


#32
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.902
  • Înscris: 16.04.2007

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:32, said:

Unde dreaq e aspectuos Loganu sau Sandero ?

Urât / frumos sunt noțiuni subiective.
Mie nu-mi place de niciun fel Sandero, in schimb Loganul actual il gasesc simpatic.

#33
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 938
  • Înscris: 29.11.2013
Unora li se pare normal ca lipseste sistemul x si y pentru siguranta.

Ce nu inteleg ei ca a te zgarci la asemenea lucruri si sa castigi 500 euro pe masina e o penibilitate.
Nu e ca si cum Dacia ar vinde 100 de masini pe an, puteau sa tina cont de siguranta clientului si sa isi permita aceasta pierdere, oricum ai da-o tot in castig iese Dacia per masina vanduta.

E ca la telefoane iphone... de ce ai avea nevoie de incarcator? Poluezi mediul...

E o gluma ca nu exista ieftin si bun... gresit, toate lucrurile sunt ieftine initial, apoi se adauga interesul. Posted Image

Editat de CryTeku, 14 aprilie 2021 - 09:45.


#34
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.374
  • Înscris: 15.10.2007

View PostXman_ghio, on 14 aprilie 2021 - 09:31, said:

...deci practic la impact/accident cu auto sunt 4 stele. Pentru ca nu are detectie pietoni/biciclisti si lane assist - lucruri care pe termen lung, din punct de vedere personal, nu le consider "life changing". Lane assist mi se pare chiar inutil; detectie pietoni/biciclisti poate fi util la viteze foarte mici (deci util pentru neatentii din trafic, adica cei care oricum nu ar trebui sa mai fie prin trafic). La viteze mai mari - peste 50km/h - nu prea mai ajuta la nimic.
cred ca nici nu mai sunt active acele sisteme la viteze mai mari de 50km/h.

#35
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.210
  • Înscris: 15.05.2008
cand est p... si iesi in fata mergi pana la capat
cei care considerati ca electronica si gramada de senzori nu ajuta,spuneti ce masina aveti

Editat de ceanu1980, 14 aprilie 2021 - 09:48.


#36
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.247
  • Înscris: 01.07.2007
Si ca sa fiu rau: Mai bine nu le testau deloc daca astia de la EuroNcap sunt asa ciudati si partinitori, asa macar ramaneau posesorii sau viitorii posesori cu impresia de 4*.

Nu stiu cum se face, da cand face si Dacia masini moderne, raman in urma la partea de tehnologie. Pai daca este asa mare saltul de la vechea generatie, de ce nu au pus francezii si tehnologiile de siguranta noi?! (macar optional sa le fi oferit)
Parerea mea e ca daca ar fi facut asta, nu s-ar mai fi vandut Clio & Captur la preturile alea nesimtite.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate