Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare
#19
Posted 14 April 2021 - 09:23
waterman, on 14 aprilie 2021 - 09:20, said:
Cine cumpără o mașină nouă și nu ia cea mai ieftină variantă, și are familie, se uită și la stelele ălea. Pentru că la ce statistică a accidentelor avem, testele ălea poate te ajută să ai familie și după un accident. Ce spui tu că testele sunt vax e copilărism. Că Dacia are modele ieftine, nu e o noutate. Au avut ghinion să fie printre primii testati pe noile reguli. Vedem in toamnă și la concurență... |
#20
Posted 14 April 2021 - 09:26
Ideea e că la cât costă puteau s-o facă un pic mai sigură.
Și așa, zici tu de teste, dar nu uita că accidentele din viața reală nu se întâmplă doar la vitezele din teste. Și e clip vechi, uită-te cum sare muștaru din crash test dummies ăia [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LCvoVZPpySM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oricum e o discuție simplă, nu e de hatereală, deși nu suport cum arată mașina aia, înțeleg raționamentul celor care o cumpără. Edited by waterman, 14 April 2021 - 09:28. |
#21
Posted 14 April 2021 - 09:27
eiffel, on 14 aprilie 2021 - 09:17, said:
Daca ar retesta toate marcile si modelele pe standardele noi ar fi si la alea alte rezultate, mai slabe. Dar cum se testeaza doar cand apar pe piata , nu dupa 2 ani... Masinile de acuma ar trebui construite conform standardelor de acuma nu de atunci. Nici Dacia 1300 nu va trece vreun test NCAP dar atunci, la standardul de atunci era buna. Aparent, Dacia de acuma a fost facuta pe standarde vechi sperand ca poate poate trece. Nu a fost sa fie, asta este. |
#22
Posted 14 April 2021 - 09:30
waterman, on 14 aprilie 2021 - 09:26, said:
Ideea e că la cât costă puteau s-o facă un pic mai sigură. Și așa, zici tu de teste, dar nu uita că accidentele din viața reală nu se întâmplă doar la vitezele din teste. Edited by _R_A_D_U, 14 April 2021 - 09:38. |
#23
Posted 14 April 2021 - 09:31
...deci practic la impact/accident cu auto sunt 4 stele. Pentru ca nu are detectie pietoni/biciclisti si lane assist - lucruri care pe termen lung, din punct de vedere personal, nu le consider "life changing". Lane assist mi se pare chiar inutil; detectie pietoni/biciclisti poate fi util la viteze foarte mici (deci util pentru neatentii din trafic, adica cei care oricum nu ar trebui sa mai fie prin trafic). La viteze mai mari - peste 50km/h - nu prea mai ajuta la nimic.
|
#24
Posted 14 April 2021 - 09:32
_R_A_D_U, on 14 aprilie 2021 - 09:30, said:
aceste noi modele, aspectoase, plăcute ochiului, dă-mi voie să râd hăhăhăhăhăhăhă Unde dreaq e aspectuos Loganu sau Sandero ? Poate în clipul ăla fake pus de Bratu parcă, era filmat cum urcă-n Loganu nou, și era pus după aia interiorul de Lamborghini. |
#25
Posted 14 April 2021 - 09:33
bluesnake, on 14 aprilie 2021 - 09:23, said:
acum ce sa zic, la mine sistemele alea m-au ajutat in 2 situatii destul de serioase, cand au reactionat mai rapid decat mine. Odata la un animal care a sarit in strada si apoi la un pieton care s-a aruncat pe trecere brusc, fara sa se uite. Au si ele rolul lor, Dacia s-a zgarcit un pic si NCAP i-a ars. E pacat ca EU nu a impus deja ca obligatoriu macar AEB in versiunea completa car, pedestrian, cyclist. |
#26
Posted 14 April 2021 - 09:34
waterman, on 14 aprilie 2021 - 09:32, said:
dă-mi voie să râd hăhăhăhăhăhăhă Unde dreaq e aspectuos Loganu sau Sandero ? Poate în clipul ăla fake pus de Bratu parcă, era filmat cum urcă-n Loganu nou, și era pus după aia interiorul de Lamborghini. Edited by _R_A_D_U, 14 April 2021 - 09:36. |
#27
Posted 14 April 2021 - 09:35
waterman, on 14 aprilie 2021 - 09:13, said:
Din ce pricep eu, problemele sunt la impact nu la electronice. Totusi, pana la aparitia raportului complet nu poate baga nimeni mana in foc ca este asa. Edited by gabrieln2016, 14 April 2021 - 09:38. |
#28
Posted 14 April 2021 - 09:35
adisz, on 14 aprilie 2021 - 09:09, said:
Adica platforma este de Clio&Captur.Alea doua au primit fiecare cinci stele,iar Loganu' si Sandero cate doua. Inseamna ca ori au fost masluite masuratorile (in ambele cazuri) ori asta-i realitatea.Eu inclin sa cred spre varianta numero uno,pentru ca la cat de parsivi si marsavi sunt francezii ii cred in stare de orice. De ce francezii? |
|
#29
Posted 14 April 2021 - 09:35
as pune panouri mari pe drum si as rula aceste clipuri de testare non-stop,asa poate mai sperii un pic imbecilii
apropo,masinile de la testare,nu ajung pe piata romaneasca ”ca noua sau chiar mai buna”? |
#30
Posted 14 April 2021 - 09:37
bluesnake, on 14 aprilie 2021 - 09:23, said:
acum ce sa zic, la mine sistemele alea m-au ajutat in 2 situatii destul de serioase, cand au reactionat mai rapid decat mine. Odata la un animal care a sarit in strada si apoi la un pieton care s-a aruncat pe trecere brusc, fara sa se uite. Au si ele rolul lor, Dacia s-a zgarcit un pic si NCAP i-a ars. Nu imi place Dacia si nu cred ca mi-as lua o astfel de masina, dar pentru "value proposition-ul" lor nu se renta sa bage bani (adica sa creasca pretul) pentru astfel de sisteme. Ai 4 stele la impact, atat pentru adultii din masina cat si pentru copii; restul sunt discutii despre ce asteptari ai de la o masina in 2021 si la ce sunt dispusi sa renunte anumiti clienti. waterman, on 14 aprilie 2021 - 09:32, said:
Unde dreaq e aspectuos Loganu sau Sandero ? |
#31
Posted 14 April 2021 - 09:38
#33
Posted 14 April 2021 - 09:43
Unora li se pare normal ca lipseste sistemul x si y pentru siguranta.
Ce nu inteleg ei ca a te zgarci la asemenea lucruri si sa castigi 500 euro pe masina e o penibilitate. Nu e ca si cum Dacia ar vinde 100 de masini pe an, puteau sa tina cont de siguranta clientului si sa isi permita aceasta pierdere, oricum ai da-o tot in castig iese Dacia per masina vanduta. E ca la telefoane iphone... de ce ai avea nevoie de incarcator? Poluezi mediul... E o gluma ca nu exista ieftin si bun... gresit, toate lucrurile sunt ieftine initial, apoi se adauga interesul. Edited by CryTeku, 14 April 2021 - 09:45. |
|
#34
Posted 14 April 2021 - 09:45
Xman_ghio, on 14 aprilie 2021 - 09:31, said:
...deci practic la impact/accident cu auto sunt 4 stele. Pentru ca nu are detectie pietoni/biciclisti si lane assist - lucruri care pe termen lung, din punct de vedere personal, nu le consider "life changing". Lane assist mi se pare chiar inutil; detectie pietoni/biciclisti poate fi util la viteze foarte mici (deci util pentru neatentii din trafic, adica cei care oricum nu ar trebui sa mai fie prin trafic). La viteze mai mari - peste 50km/h - nu prea mai ajuta la nimic. |
#35
Posted 14 April 2021 - 09:47
cand est p... si iesi in fata mergi pana la capat
cei care considerati ca electronica si gramada de senzori nu ajuta,spuneti ce masina aveti Edited by ceanu1980, 14 April 2021 - 09:48. |
#36
Posted 14 April 2021 - 09:53
Si ca sa fiu rau: Mai bine nu le testau deloc daca astia de la EuroNcap sunt asa ciudati si partinitori, asa macar ramaneau posesorii sau viitorii posesori cu impresia de 4*.
Nu stiu cum se face, da cand face si Dacia masini moderne, raman in urma la partea de tehnologie. Pai daca este asa mare saltul de la vechea generatie, de ce nu au pus francezii si tehnologiile de siguranta noi?! (macar optional sa le fi oferit) Parerea mea e ca daca ar fi facut asta, nu s-ar mai fi vandut Clio & Captur la preturile alea nesimtite. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users