Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Enel Asistenta - noua inselaciune marca Enel
Last Updated: Mar 10 2024 11:43, Started by
belasajgo
, Dec 29 2020 10:55
·
0
#19
Posted 29 December 2020 - 13:07
Observ ca sunt oferte cu și fără abonament/zi. Ofertele fără abonament par mai atractive. La ce ajuta abonamentul?
|
#20
Posted 29 December 2020 - 13:08
#21
Posted 29 December 2020 - 13:13
greenlife, on 29 decembrie 2020 - 12:56, said:
Dacă ai contract valabil, ești acoperit. Cu cât plătești kWh? Eu m-am uitat pe vechile facturi dar ori eu nu știu unde sa ma uit, ori nu e trecut prețul unitar. Edited by _R_A_D_U, 29 December 2020 - 13:14. |
#22
Posted 29 December 2020 - 13:17
Enel sunt ultima mizerie, vroiam sa reinoiesc contractul acum inainte de 1 ianurie si din pacate a trebuit sa sun la ei in call center. Dupa o ora + de asteptare in conditiile in care robotul initial mi-a zis ca timpul de asteptare este peste doar 3 minute m-am enervat si-am schimbat furnizorul. Oamenii astia nu merita sub nici o forma banii mei.
|
#23
Posted 29 December 2020 - 13:20
#24
Posted 29 December 2020 - 13:21
crisstonne, on 29 decembrie 2020 - 13:20, said: Păi hai să vedem pe concret. Unde apar?! La cine ai migrat, cu ce tarif? Ei la contractul pt 12 luni iti ofera doua luni bonus, deci ai pretul ala 14 luni. De asta nu iti apare. Am verificat acum din nou si mie îmi apare, dar cum ti-am zis mai sus. Edited by blackskorpion, 29 December 2020 - 13:24. |
#25
Posted 29 December 2020 - 13:26
Contractul a fost făcut "pe fals" de agentul respectiv.
E un agent, nu angajat Enel. Nu e numele lui pe vreo hârtie? El și-a primit comisionul. O plângere. Nus unde ANRE sau politie. |
#26
Posted 29 December 2020 - 13:36
Energia activa are pretul variabil la fiecare furnizor... la ENEL e 0,244 Lei/KW
|
#27
Posted 29 December 2020 - 13:39
Astia care vin la usa, trebuie luati in suturi, fara sa le dai sau zici nimic.
Mie mi-au facut contract fals acum 2 ani. Au cerut tot asao factura, sa verifice contractul exisetnt - cica nu-l gasesc in baza de date. Mi-a luat 5 luni sa schimb inapii contractul - nu s-a rezolvat decat dupa ce am mers la ei. Telefonic sau pe mail n-am rezolvat nimic. |
#28
Posted 29 December 2020 - 13:49
dorin_2k, on 29 decembrie 2020 - 13:26, said:
Contractul a fost făcut "pe fals" de agentul respectiv. E un agent, nu angajat Enel. Nu e numele lui pe vreo hârtie? El și-a primit comisionul. O plângere. Nus unde ANRE sau politie. Exact asta tot le scriam in reclamatiile scrise la Enel, ca este vorba de inselaciune, falsificare de documente (semnatura) si uz de fals, din acest motiv le-am cerut sa imi spuna cine a fost resprezentantul Enel de la usa ca sa pot depune plangere la politie. Numele lui nu apare pe niciun document. Dar Enel-ul pur si simplu imi ignora aceste solicitari, in ciuda faptului ca deja in prima reclamatie scrisa i-am atentionat ca probabil este vorba de o fapta penala. Mi-au scris pur si simplu ca in cazul in care doresc sa reziliez contractul, voi fi nevoit sa le platesc penalitati. Dar penalitati pentru ce? Pentru un contract ce nu eu l-am facut? Deci nu ca mi-ar da in scris ca refuza sa imi divulge datele reprezentantului Enel, ci pur si simplu imi ignora aceste solicitari din reclamatii. Acum am depus plangere la ANPC, ca este inacceptabil asa ceva. |
|
#29
Posted 29 December 2020 - 13:55
Nu e angajat Enel.
Am avut și eu un coleg ce făcea astfel de contracte. Nicio treabă nu avea cu Enel. |
#30
Posted 29 December 2020 - 14:00
dorin_2k, on 29 decembrie 2020 - 13:55, said:
Nu e angajat Enel. Am avut și eu un coleg ce făcea astfel de contracte. Nicio treabă nu avea cu Enel. Si nu inteleg de ce fac asta prin tot felu de agentii. Am bagat datele ca am crezut ca e alta firma, si eram curios de oferte, iar pe cand ma suna, surpriza, suntem de la ENEL |
#31
Posted 29 December 2020 - 14:16
crisstonne, on 29 decembrie 2020 - 13:20, said: Păi hai să vedem pe concret. Unde apar?! La cine ai migrat, cu ce tarif? Ai topic dedicat: https://forum.softpe...rgie-electrica/ |
#32
Posted 29 December 2020 - 14:52
blackskorpion, on 29 decembrie 2020 - 14:00, said: Eu primesc pe fb tot felu de reclame de la agentii care contracteaza pt ENEL. Si nu inteleg de ce fac asta prin tot felu de agentii. Am bagat datele ca am crezut ca e alta firma, si eram curios de oferte, iar pe cand ma suna, surpriza, suntem de la ENEL Acum folosesc aia alta exprimare: suntem de la curent. Le răspund sec: nu am. Nu am curent și nici gaz. Rămân aia cu gura căscată când văd lumina pe hol și contorul de gaz la ușă. |
#33
Posted 29 December 2020 - 16:19
Românii sunt masochiști de stau cu milioanele la ăștia. Eu am renunțat la ei de ani de zile. Nici măcar o schimbare de titular nu sunt în stare să opereze, dic asistență la ei!
|
|
#34
Posted 29 December 2020 - 17:05
Asta da, la Enel si la plata online a facturii e cu loterie. De exemplu am platit azi. S-a pierdut plata pe drum. Nu stiu cum e la ceilalti.
|
#35
Posted 29 December 2020 - 17:28
Quote Exact asta tot le scriam in reclamatiile scrise la Enel, ca este vorba de inselaciune, falsificare de documente (semnatura) si uz de fals, din acest motiv le-am cerut sa imi spuna cine a fost resprezentantul Enel de la usa ca sa pot depune plangere la politie. Nu am rezolvat pana nu am pierdut vreo 3 ore la ei la sediu. In mod ciudat operatorul a cautat dar nu a gasit nicio copie dupa contractul "semnat". Mi-a oferit 2 optiuni - sa fac o noua cerere scrisa - adica ce facusem 4 luni si ceva, sau sa fac o cerere de revenire la contractul anterior - ceea ce am facut. Dupa 5 zile m-au sunat sa-mi zica ca s-a aprobat revenirea. Mi-au facut o factura de storno ptr toata suma platita pe lunile cu problema si apoi factura noua ptr contractul "nou" - reglementat. Si am inceput sa scad din banii platiti initial. Inca vreo 6 luni nu am mai platit facturile pana am ajuns la zi. Mai era solutia ANRE - am folosit-o si pe-asta odata, cand mi-au bagat din burta 600 kWh consum intr-o luna. ar e o solutie lenta - astia de la ANRE iti raspund ceva vag ca au dat la furnizor sa rezolve - dupa 30 de zile, apoi furnizorul trebuie sa raspunda inc dupa 30 de zile cum a rezolvat... |
#36
Posted 29 December 2020 - 20:16
Serviciile lor sunt sub orice critica. In decursul lunii noiembrie am sunat si am le-am scris de mai multe ori in legatura cu schimbarea contractului de furnizare care continea in mod abuziv acel contract de asistenta de care s-a scris mai sus.
Abia dupa o luna am nimerit pe cineva care a stiut cat de cat sa-mi rezolve problema. Mult timp pierdut cu ei, stres. Online, din site, este extrem de greu sa reusesti sa rezolvi problemele. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users