Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Tucson 2021
Ultima postare: mai 10 2024 06:35, Inițiat de
Phonyx
, sep 16 2020 06:31
·
93
#2755
Publicat: 04 iunie 2022 - 16:24
Referitor la revmatching am văzut acest clip și de aceea am întrebat
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZDPT-ppq8Mc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2757
Publicat: 04 iunie 2022 - 17:53
Da, da, du-te la ei si daca-ti dau ia si invata-i si pe altii cum te-ai dus ca sa ia si ei. Daca nu-ti dau fii mandru ca ti-ai facut datoria si te-ai dus si scrie o carte, mai bine fa un live dupa. Nu incerca pe email ca nu e alocat numaru'.
Peerless, on 04 iunie 2022 - 17:49, said:
@"ce te-nvata xander"... Da, da, du-te la ei si daca-ti dau ia si invata-i si pe altii cum te-ai dus ca sa ia si ei. Daca nu-ti dau fii mandru ca ti-ai facut datoria si te-ai dus si scrie o carte, mai bine fa un live dupa. Nu incerca pe email ca nu e alocat numaru'. |
#2758
Publicat: 05 iunie 2022 - 10:12
Chiar daca traim in era online-ului, daca vrei sa obtii ceva o faci fata in fata. Pentru oferte/negocieri este indicat sa te duci la ei. Eu cand am luat masina am obtinut o reducere de ~1000 euro fata de ce era pe site, pret confirmat dealtfel telefonic. Telefonic mi-au oferit numere rosii, fata in fata si covorase.
|
#2759
Publicat: 05 iunie 2022 - 16:42
Eu prin e-mail am lucrat.
Mă știam cu dna pt că luasem un i10 anul trecut. Am vorbit și telefonic. Inițial am primit "oferta " ( fix prețul mașinii + vopseaua și din partea lor presurile). Apoi am revenit peste o lună jumate cu alt e-mail pt o nouă ofertă. În final a mai scăzut prețul cu vo 480 euro. |
#2760
Publicat: 05 iunie 2022 - 20:38
Oamenii sunt solidari, empatici, inteleg sa-si infranga pornirile cand vine pandemia sau criza neonului. Accepta ca le vor fi livrate comenzile in 9 luni, nu in 4 ca de obicei. Nu-i inteleg insa pe cei care se uita cu ingaduinta parintelui la distribuitorul care depaseste cu inca 6 luni termenul promis, fie si verbal. Voi ii intelegeti?
|
#2761
Publicat: 06 iunie 2022 - 06:59
lopi, on 03 iunie 2022 - 22:01, said:
@ alexcrist - nu cred ca e chiar asa, sau poate ai dreptate. Iarna, butonul de AC nu este aprins, deci nu cred ca il foloseste la racire/dezaburire. Doar incalzeste si dezumidifica, fara racire. Nu zic de parbriz. De exemplu, intri cu bocancii cu zapada in masia, cu hainele cu zapada si la sfarsitul drumului iesi uscat ! Cum iti explici, doar nu s-au uscat pe mine. 1) e o diferență între umiditatea relativă (cea care scade cu creșterea temperaturii), și umiditatea efectivă din aer. Dacă ai temperatura crescută în interior dar parbriz rece, apare condens. Iar dacă intoduci umiditate din exterior (ex. zăpadă), umititatea creșterea, nu scade, și va trebui extrasă, nu e suficientă creșterea temperaturii. 2) Un AC automat făcut corect, în lipsa altor condiții, bagă mai mult aer cald spre zona de jos/picioare, pentru că aerul cald se ridică. Iar aer rece (vara) bagă spre tavan. Normal că tinde să se usuce încălțămintea mai repede. 3) Nu sunt sigur ce echipare ai și pe ce echipări vine la Tucson, dar există și sistem PTC, practic încălzire electrică. Eficiența sistemului e scăzută pentru confort, dar face minuni la dezghețarea și dezaburirea geamurilor. Nu vorbesc de parbriz încălzit electric, ci de încălzire electrică în sistemul de ventilație. 4) cum am spus, există senzor de umiditate pe parbriz, care observ și la mine că funcționează foarte bine în a preveni aburirea, indiferent de sezon. Și, important, face asta automat în 2 moduri: direcționarea curentului parțial spre parbriz la nevoie și activarea ACului, chiar dacă e dezactivat. Nu sunt sigur dacă mai semnalizează asta. La modele mai vechi semnaliza și comentau clienții, că nu-i ducea mintea să citească manualul. Încă o dată, Kia și Hyundai sunt același lucru, au fix aceleași sisteme. Sunt niște automatizări faine (deși au existat și altele, la care au renunțat, 'mnezo știe de ce - de ex activarea automată a încălzirii în scaune/volan în diminețile reci), și sunt de acord că face treabă bună. Nu te contrazic cu nimic. Dar efectiv funcțional, cam tot ce face poate fi replicat prin comenzi manuale. |
#2763
Publicat: 06 iunie 2022 - 09:26
mcgregory, on 03 iunie 2022 - 16:50, said:
Fiindcă în modelele în fabricație au investit vreo 4-5 ani cu cheltuieli deloc neglijabile, vinzi mai puțin dar supraevaluat(dublu/triplu) orice! |
#2764
Publicat: 06 iunie 2022 - 13:56
o instalație de AC (aer condiționat ) poate face dezumidificare doar atunci când răcește
la-ncălzire dezumidificarea nu mai este posibilă. deoarece puțini șoferi pornesc și compresorul de AC la mers iarna, apare multă umezeală la interior ceea ce duce la formarea gheții pe interiorul parbrizului (chiar nu știți mașinile acelea care iarna au toate geamurile aburite iarna?) mașinile mai pretențioase nu au mai lăsat la alegerea șoferului - dacă să facă sau nu dezumidificare, au instalat senzori și fac ele singurele - că de-aia am dat toată agoniseala pe un luxury așa că nu vă mai certați, toate mașinile premium știu chiar și să danseze pt proprietari |
|
#2765
Publicat: 09 iunie 2022 - 08:04
În sfârșit așteptarea a luat sfârșit.
Oare cei care v-ați pus folii pe sistemul multimedia îmi puteți spune de unde le-ați achiziționat și dacă se justifică investiția (vă scapă de amprente, praf, etc)? E nevoie de echipamente specializate sau e suficientă rabdarea și atenția pentru instalarea acestei protecții? Mulțumesc anticipat. Editat de catahd, 09 iunie 2022 - 08:06. |
#2767
Publicat: 09 iunie 2022 - 08:26
catahd, pe 09 iunie 2022 - 08:04, a scris:
În sfârșit așteptarea a luat sfârșit. Oare cei care v-ați pus folii pe sistemul multimedia îmi puteți spune de unde le-ați achiziționat și dacă se justifică investiția (vă scapă de amprente, praf, etc)? E nevoie de echipamente specializate sau e suficientă rabdarea și atenția pentru instalarea acestei protecții? Mulțumesc anticipat. |
#2768
Publicat: 09 iunie 2022 - 13:14
trica, pe 09 iunie 2022 - 08:26, a scris:
Ce asteptare ? excentryc, pe 09 iunie 2022 - 08:19, a scris:
Ma bucur pentru tine... Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente! Eu nu folosesc nici o folie ... dar am o carpa cu microfibre pe care o folosesc din cand in cand. |
#2771
Publicat: 09 iunie 2022 - 16:12
FYI
Cu parere de rau pentru cei care mai au de asteptat, dar cu deosebita satisfactie in ceea ce ma priveste, informez ca am primit serie de sasiu , deci masina este la poarta fabricii si asteapta sa fie transportata in Romania. Potrivit aprecierilor reprezentantului pentru vanzari, in termen de 3 saptamani (ceea ce implica transportul catre Bucuresti, formalitatile vamale si transportul catre Constanta) ar trebui sa intru in posesia masinii. Masina in cauza este un Tucson Style+ 2WD care, potrivit dealerului (Exclusiv Auto Constanta), a fost precomandat la sfarsitul lunii ianuarie 2022. Eu am incheiat precontractul in 9 februarie 2022. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi