Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Recuperare bani platiti pentru vacanta in caz de inchidere granite
#19
Posted 21 June 2020 - 22:07
-Diana-, on 21 iunie 2020 - 21:55, said:
Eu asa stiam, tu vezi ce scrie in contractul tau! Nu te lua dupa mine, ca nu stiu eu cu cine ai cumparat tu. Daca scrie ca poti recupera jumate si nu vrei sa risti, faci cruce celor 150 euro si gata. Ca pierzi 50% din suma data. Nu cred ca are vreo importanta ca se.numeste avans sau altfel. Am atasat poza cu partea aceea din contract. Attached FilesEdited by Magicwisewolf, 21 June 2020 - 22:17. |
#20
Posted 21 June 2020 - 22:07
A fost alta situatia acolo.
Dar tu esti convins ca nu vrei sa mai mergi in Bulgaria anul asta? |
#21
Posted 21 June 2020 - 22:11
#22
Posted 21 June 2020 - 22:12
inside_spy, on 21 iunie 2020 - 22:07, said:
A fost alta situatia acolo. Dar tu esti convins ca nu vrei sa mai mergi in Bulgaria anul asta? Problema e ca ma duc si cu 2 copii dupa mine si mai mult nu vreau sa fie prinsi ei la mijloc. Eu cu sotia suntem adulti, ne descurcam. Dar cu 2 copii mici, emai greu si mai riscant. Karhu, on 21 iunie 2020 - 22:11, said: Nu mai fă așa, treburile de genul asta se plătesc intotdeauna cu credit card, atunci ești acoperit 100% |
#23
Posted 21 June 2020 - 22:13
Mai exista varianta sa gasesti pe cineva care sa mearga in locul vostru si sa ii vinzi avansul platit, ca sa zic asa, poate gasesti printre cunoscuti.
Nu am vazut poza cu contractul de care ziceai. |
#24
Posted 21 June 2020 - 22:18
Magicwisewolf, on 21 iunie 2020 - 22:12, said:
Nu cred ca are vreo importanta. Clauza e clauza, indiferent cum platesti. Valabil și la cumpărături de orice fel pe net etc |
#25
Posted 21 June 2020 - 22:19
-Diana-, on 21 iunie 2020 - 22:13, said:
Mai exista varianta sa gasesti pe cineva care sa mearga in locul vostru si sa ii vinzi avansul platit, ca sa zic asa, poate gasesti printre cunoscuti. Nu am vazut poza cu contractul de care ziceai. Am atasat si pagina din contract. Karhu, on 21 iunie 2020 - 22:18, said: La credit card e vorba de banii băncii, nu ai tai. Anunți banca că nu ți s-a livrat produsul/ serviciul plătit și ei te despăgubesc. Valabil și la cumpărături de orice fel pe net etc |
#26
Posted 21 June 2020 - 22:48
Dacă ești sperios, trebuie să întelegi totuși că pînă în toamnă autoritățile nu mai instituie nimic, poate chiar pînă aproape de iarnă poți să stai liniștit.
|
#27
Posted 21 June 2020 - 22:55
crisstonne, on 21 iunie 2020 - 22:48, said:
Dacă ești sperios, trebuie să ĂŽntelegi totuși că pĂŽnă ĂŽn toamnă autoritățile nu mai instituie nimic, poate chiar pĂŽnă aproape de iarnă poți să stai liniștit. Astia striga sus si tare ca se nasoleste treaba cu nr de bolnavi de covid19 si daca va sari de un anumit nr de infectari, pot lua in calcul intoarcerea la starea de urgenta. Nu prea as vrea sa fiu prins ca victima colaterala. Daca as avea garantia ca la data plecarii si revenirii in tara sunt granitele deschise, indiferent ca sunt 300 sau 600 de imbolnaviri zilnice, as merge mai departe. Dar, nu o am, de aia cam dau inapoi. |
#28
Posted 21 June 2020 - 22:57
Dacă pierzi pentru că te retragi, iar eu am dreptate, ce o să faci?
L.E. Dar nu, stai așa, mai bine fă cum vrei tu, concluziile le tragi mai tîrziu. Edited by crisstonne, 21 June 2020 - 23:01. |
|
#29
Posted 21 June 2020 - 23:01
[...]
crisstonne, on 21 iunie 2020 - 22:57, said:
Dacă pierzi pentru că te retragi, iar eu am dreptate, ce o să faci? De aici si dilema. O sa vb maine la agentie, sa vad cum stau lucrurile in ambele variante.
Edited by Barboso, 22 June 2020 - 10:25.
|
#30
Posted 22 June 2020 - 00:48
Lucrand cu servicii conexe turismului, iti spun faptul ca atat timp cat cazul fortuit sau forta majora (inchiderea granitelor, deces, etc) nu intervine, prestatorul (agentia sau hotelul) are tot dreptul sa-ti restituie doar o parte din suma achitata sau deloc.
De aceea, legea cu returul in 14 zile nu se aplica in turism, indiferent ca rezervarea ai facut-o online si e abia peste 10 luni. Legal, turismul e guvernat de conventia dintre parti (contractul). In perioada asta, unele agentii mari (TUI, Carpaten) au mai permis retrageri in schimbul unui voucher ce-l poti folosi pana la finalul anului. Practic, nu primesti banii inapoi, dar cel putin intreaga suma deja achitata o poti folosi pentru alt concediu. In cazul tau, referitor la avans, citeste punctul 6.4, unde se specifica clar faptul ca daca ai platit doar avansul si nu ai respectat termenul de plata al urmatoarelor rate, contractul se considera desfiintat si se aplica penalizarea de 50%, adica fix cat e avansul. In cazul asta, poti rezolva situatia doar prin avocat, dar foarte slabe sanse, fiindca granitele sunt deschise. Poate te ajuta, cineva a facut ceva calcule si Bulgaria s-ar putea sa reintre pe rosu de saptamana viitoare. In cazul asta ai cam scapat si poti solicita agentiei un voucher egal cu avansul pe care il vei folosi la alta vacanta. https://www.imperato...ni-galbena.html Karhu, on 21 iunie 2020 - 22:18, said:
La credit card e vorba de banii băncii, nu ai tai. Anunți banca că nu ți s-a livrat produsul/ serviciul plătit și ei te despăgubesc. Valabil și la cumpărături de orice fel pe net etc E cel mai mare bulshit venit de la americani. Multi ca tine au crezut ca pot primi banii inapoi de la wizz in diverse situatii si au primit doar .... Iti recomand sa eviti sa mai sugerezi asa ceva. In realitate nu sunt banii bancii, fiindca odata facuta plata, tu (debitorul) esti deja dator bancii, iar pe ea nu o intereseaza scopul si natura tranzactiei, fiindca de pe urma ei ea primeste dobanda. Faptul ca oficial, bancile au obligatia sa analizeze tranzactiile la care clientul a facut "refuz la plata", asta nu inseamna ca o si fac in realitate. Doar amagesc clientii ca o fac. Iar in situatia de fata, avansul a fost achitat acum multa vreme, asa ca recomandarea cu cardul de credit e o prostie. |
#31
Posted 22 June 2020 - 01:50
Karhu, on 21 iunie 2020 - 22:18, said:
La credit card e vorba de banii băncii, nu ai tai. Anunți banca că nu ți s-a livrat produsul/ serviciul plătit și ei te despăgubesc. Valabil și la cumpărături de orice fel pe net etc Nu cred ca se poate face ceva. Ar insemna sa minta daca zice ca nu i s-a livrat serviciul cat exista un contract Magicwisewolf, on 21 iunie 2020 - 22:55, said:
Garantia fiind... ? Astia striga sus si tare ca se nasoleste treaba cu nr de bolnavi de covid19 si daca va sari de un anumit nr de infectari, pot lua in calcul intoarcerea la starea de urgenta. Nu prea as vrea sa fiu prins ca victima colaterala. Daca as avea garantia ca la data plecarii si revenirii in tara sunt granitele deschise, indiferent ca sunt 300 sau 600 de imbolnaviri zilnice, as merge mai departe. Dar, nu o am, de aia cam dau inapoi. In locul tau as merge pe 2 variante: 1. Renunt la €150 2. Deocamdata o iau in barba cu €300 si cer amanarea pentru la anu' Cred ca "2" e mai valaibla Eu NU AS LUA IN CONSIDERARE PLECAREA ANUL ASTA. Riscul e mult prea mare |
#32
Posted 22 June 2020 - 07:37
Magicwisewolf, on 21 iunie 2020 - 21:38, said:
Am platit cash, in eur. 300 eur avans. Am vazut in contract ca scrie ca poti recupera 50 % din suma, in cazul in care anularea o faci cu peste 30 zile inainte. Si ma incadrez. Vezi ce scrie la forta majora. E o clauza importanta in toate contractele (in special cele care se refera la vacante). Daca da viitura peste ei si nu mai ai unde sa te cazezi, ramai cu banii dati? Se pot inchwide granitele cu o zi inainte de plecare (sau cum a fost la Greci, si-au deschis granitele la ora 12 la pranz, nu ora 00.00). |
#33
Posted 22 June 2020 - 07:50
|
#34
Posted 22 June 2020 - 07:55
Magicwisewolf, on 21 iunie 2020 - 21:03, said:
Salutare, am o situatie similara cu a multora, cel mai probabil, si nu stiu care ar fi rezolvarea. Concret, am platit un avans in februarie pentru o vacanta in vara anului acesta, la mare in Bulgaria. Momentan, situatia din Romania cu covid19 nu a dus la inchiderea granitelor. Din nou. Problema e ca ar trebui sa dau zilele urmatoare diferenta pana la suma totala. Dar, in cazul in care statul roman inchide granitele si eu nu mai pot ajunge in concediu, de unde imi pot recupera bani ? De la agentie, de la hotelul unde au ajuns banii, de la statul roman ? Sau, care ar fi rezolvarea, ca nu imi convine sa pierd o gramada de bani. Munciti, nu furati, ca altfel nu imi prea pasa. Plecarea ar fi la sf lunii urmatoare, de aici si incertitudinea si dilema de rezolvare a situatiei. Contactează agenția de turism, sa afli ce variante ai la dispoziție. Poate ca ar fi ok sa ceri un voucher de la agenție, pe baza căruia sa poți merge în vacanta în Bulgaria (sau alta destinație din ofertele agenției), fie anul acesta mai spre finalul verii, fie în vara anului viitor. |
#35
Posted 22 June 2020 - 08:20
De ce i-ar da voucher? Granițele sunt deschise, hotelurile la fel, restricțiile din Bulgaria sunt eliminate aproape complet...
Cred că singura șansă ar fi pentru a primi un voucher ar fi ca azi Bulgaria să intre pe lista roșie, cea cu carantina la sosire, atunci ar putea insista pe un voucher egal cu valoarea plătită... Altfel, nu prea cred. |
#36
Posted 22 June 2020 - 08:51
Dar se pot inchide granitele asrfel incat nici turistii din concediu sa nu se mai intoarca?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users