Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Recuperare bani platiti pentru vacanta in caz de inchidere granite
#55
Posted 22 June 2020 - 14:42
Și nu ai găsit sa dai mai departe cuiva? Și sa recuperezi mai mult din avans?
|
#56
Posted 22 June 2020 - 15:20
slai, on 22 iunie 2020 - 14:42, said:
Și nu ai găsit sa dai mai departe cuiva? Și sa recuperezi mai mult din avans? Nu am cui. E rezervat pt 2 adulti si 2 copii. Nu stiu pe nimeni care sa vrea in acea perioada si sa vrea sa plece cu copiii din tara. Toti cunoscutii mei au facut pasul inapoi la plecari in alte tari anul asta. |
#57
Posted 22 June 2020 - 15:28
Thuraya_123, on 22 iunie 2020 - 00:48, said:
Lucrand cu servicii conexe turismului, iti spun faptul ca atat timp cat cazul fortuit sau forta majora (inchiderea granitelor, deces, etc) nu intervine, prestatorul (agentia sau hotelul) are tot dreptul sa-ti restituie doar o parte din suma achitata sau deloc.... E cel mai mare bulshit venit de la americani. Multi ca tine au crezut ca pot primi banii inapoi de la wizz in diverse situatii si au primit doar .... Iti recomand sa eviti sa mai sugerezi asa ceva. jm2010, on 22 iunie 2020 - 07:50, said:
De ce crezi ca, daca ai platit cu card de credit poti recupera banii? jm2010, on 22 iunie 2020 - 10:34, said:
Nu exista asa ceva. Ai auzit tu ceva (te-am mai intrebat de ce crezi asta dar nu ai raspuns) dar ai auzit prost. Mai baieti, cardurile de credit sunt de multe feluri si sunt emise de multe banci. Unele, dar nu toate, contin trip cancellation and interruption insurance. De exemplu cardul cu care-mi cumpar eu biletele de avion asigura returnarea sumelor platite pana in limita a 2000 euro pentru detinatorul cardului si pana in limita a 4500 euro pentru intreaga familie, daca si aceasta venea in calatorie. Trebuie vazut deci ca atunci cand se analizeaza ofertele de carduri de credit, daca este inclusa aceasta asigurare, in ce limite de sume si in ce conditii. Oricum, in cazul discutat nefiind vorba de plata cu credit card, fineturile de mai sus ies din discutie... |
#58
Posted 22 June 2020 - 15:33
Nu e chiar 100% adevărat ce zice karhu.
Daca plata e legala banca după ce studiază problema poate decide sa nu iti dea nici un cent inapoi. E ca și cum tu plătești un avion și nu te prezinti la îmbarcare și apoi ceri banii înapoi... Nu funcționează chiar asa. |
#59
Posted 22 June 2020 - 15:35
Zi și o banca din România care are asa ceva. Ca pe mapamond exista multe lucruri.
|
#60
Posted 22 June 2020 - 15:54
MembruAnonim, on 22 iunie 2020 - 15:33, said:
Daca plata e legala banca după ce studiază problema poate decide sa nu iti dea nici un cent inapoi. Trip cancellation and interruption insurance nu se refera la plati ilegale, ci la exact ce-i spune numele. Ca poate decide sa-ti dea sau sa nu-ti dea e perfect adevarat, insa e o oarecare sansa, spre deosebire de cazul platii cu card de debit. slai, on 22 iunie 2020 - 15:35, said:
Zi și o banca din România care are asa ceva. |
#61
Posted 22 June 2020 - 16:07
Magicwisewolf, on 22 iunie 2020 - 13:58, said:
Treaba e ca nu prea ai cu cine. Pachetul l-am cumparat de la o agentie locala, Pai, tu, cum ai fi jucat-o ? Scrii emailul celui caruia i-ai dat banul. MAI MULT NU TE INTERESEAZA. Am scris cum as fi facut. In copie pun si sediul central al firmei prin care am facut tranzactia, si hotelul care zici ca au banii tai. Eu m-as indoi. Dar, nu e vina mea ca tu esti credul la ceea ce ti se spune si accepti sa arunci €300. Foarte probabil reduceam paguba la €100 sau la amanarea pentru la anu' a vacantei. Pentru ca mergeam in instanta sa imi demonstreze cum au calculat paguba de €264. Iti zic, banii tai sunt in Romania, nu la hotel. Le stricai apele daca hotelul afla Not my fault Karhu, on 22 iunie 2020 - 15:54, said:
Trip cancellation and interruption insurance nu se refera la plati ilegale, ci la exact ce-i spune numele. Doar in anumite conditii |
#62
Posted 22 June 2020 - 16:10
#63
Posted 22 June 2020 - 16:14
Magicwisewolf, on 22 iunie 2020 - 13:58, said:
Pai, tu, cum ai fi jucat-o ? Si-acum as mai juca-o In emailul trimis de ei in care iti scriau ca banii tai au ajuns la hotel, as traduce raspunsul lor in engleza si le-as scrie in engleza DOAR lor ca propui sa pierzi doar €100. In caz contrar, sau daca raspunsul lor intarzie mai mult de 24 de ore, vei discuta direct cu hotelul sa-ti recuperezi cat mai mult din paguba Maine, scrii hotelului si ii pui si pe ei in copie Neaparat foloseste emailul prin care ei te anunta ca banii tai au ajuns integral la hotel |
#64
Posted 22 June 2020 - 16:18
Tsunnnami, on 22 iunie 2020 - 16:07, said:
Scrii emailul celui caruia i-ai dat banul. MAI MULT NU TE INTERESEAZA. Am scris cum as fi facut. In copie pun si sediul central al firmei prin care am facut tranzactia, si hotelul care zici ca au banii tai. Eu m-as indoi. Dar, nu e vina mea ca tu esti credul la ceea ce ti se spune si accepti sa arunci €300. Foarte probabil reduceam paguba la €100 sau la amanarea pentru la anu' a vacantei. Pentru ca mergeam in instanta sa imi demonstreze cum au calculat paguba de €264. Iti zic, banii tai sunt in Romania, nu la hotel. Le stricai apele daca hotelul afla Not my fault Doar in anumite conditii Am vb cu persoana careia i-am dat banii si nu are ce sa faca mai mult. Foarte multe agentii nu mai dau banii inapoi cash, propun vouchere si alte cacaturi. Chiar si daca banii sunt in Romania, cum castig un proces daca exista un contract incheiat intre 2 parti si una se razgandeste ? Ei nu au modificat nimic, respecta contractul. Eu am vrut anulare. La conditii scrie clauzele de anulare. L-am semnat, sunt bun de plata. Mai stau sa ma si judec, cheltui bani pe avocati, ca sa ce ? Imi fac sperante, nervi si tot felul de scenarii sa imi zica si instanta ca nu am respectat contractul ? |
|
#65
Posted 22 June 2020 - 16:27
Magicwisewolf, on 22 iunie 2020 - 16:18, said:
Am vb cu persoana careia i-am dat banii si nu are ce sa faca mai mult. Foarte multe agentii nu mai dau banii inapoi cash, propun vouchere si alte cacaturi. Chiar si daca banii sunt in Romania, cum castig un proces daca exista un contract incheiat intre 2 parti si una se razgandeste ? Ei nu au modificat nimic, respecta contractul. Eu am vrut anulare. La conditii scrie clauzele de anulare. L-am semnat, sunt bun de plata. Mai stau sa ma si judec, cheltui bani pe avocati, ca sa ce ? Imi fac sperante, nervi si tot felul de scenarii sa imi zica si instanta ca nu am respectat contractul ? M-ai intrebat ce-as face. Unii sunt ca tine, altii ca mine Nu e treaba mea ca voi aruncati cu banii. Fac pariu ca ai 10-15% din cat castig eu si nici in cazul asta n-as renunta sa nu fiu fraierit. Cand ma ia unu de prost, il fac si pe el sa piarda. Dar, nu e treaba mea, banii tai. In judecata m-as fi dus sa recuperez toti banii Acum eram "baiat fin" si as incerca sa le dau doar €100, ca n-am respectat contractul. Daca refuza, le-as strica apele cu hotelul catre care le trimit ei clienti, sa afle si aia cum castiga astia bani din inselaciuni La fel, eu ma ambalez si nu e treaba mea Magicwisewolf, on 22 iunie 2020 - 16:18, said:
Am vb cu persoana careia i-am dat banii si nu are ce sa faca mai mult. Imi dai si mie v'o mie de euro? Care crezi ca e interesul aluia (cu care ai vorbit)? Sa iti dea tie banii sau sa pastreze €300 nemunciti? |
#66
Posted 22 June 2020 - 16:36
De unde le scoți? Tu chiar îți închipui ca agențiile sunt niște chestii care au multe seifuri și când vine turistul cu banii, ii pun acolo, și-i țin cu lunile?
|
#67
Posted 22 June 2020 - 16:42
Tsunnnami, on 22 iunie 2020 - 16:27, said: M-ai intrebat ce-as face. Unii sunt ca tine, altii ca mine Nu e treaba mea ca voi aruncati cu banii. Fac pariu ca ai 10-15% din cat castig eu si nici in cazul asta n-as renunta sa nu fiu fraierit. Cand ma ia unu de prost, il fac si pe el sa piarda. Dar, nu e treaba mea, banii tai. In judecata m-as fi dus sa recuperez toti banii Acum eram "baiat fin" si as incerca sa le dau doar €100, ca n-am respectat contractul. Daca refuza, le-as strica apele cu hotelul catre care le trimit ei clienti, sa afle si aia cum castiga astia bani din inselaciuni La fel, eu ma ambalez si nu e treaba mea Imi dai si mie v'o mie de euro? Care crezi ca e interesul aluia (cu care ai vorbit)? Sa iti dea tie banii sau sa pastreze €300 nemunciti? Dar, repet. Pe net toti sunteti zmei la sfaturi. Din asemenea motive eu nu iau niciodata prin agentie ceva, nu ma complic. Cautam singuri unde vrem sa mergem si gata. |
#68
Posted 22 June 2020 - 17:08
jm2010, on 22 iunie 2020 - 16:42, said:
nu mi-ar pasa de unul ca tine. O atitudine perfecta in relatia business - client Intrebarea a fost "ce-as face EU?" Raspuns: "pentru faptul ca am semnat un contract, as accepta o paugba de €100, nu mai mult Nimeni nu a facut nimic pentru banii aia, nici pentru €100. €300 mi se pare nesimtire si as merge cat as putea eu sa incerc sa produc pagube de afaceri. Asta in cazul in care nu ma convinge nimeni ca pierderile sunt intr-adevar de €300. Ce depaseste €100, as incerca sa recuperez" Daca fac un contract cu un nene si ala imi exemplifica costul materialelor pentru mine, ca a pierdut clienti si statistic pierde €300 etc, da, dar inselaciune la misto, pentru aia ma lupt. Frustrat sau nu, sunt banii mei, si nu incurajez afaceri care traiesc din inselaciuni. slai, on 22 iunie 2020 - 16:36, said:
De unde le scoți? Tu chiar îți închipui ca agențiile sunt niște chestii care au multe seifuri și când vine turistul cu banii, ii pun acolo, și-i țin cu lunile? Tu crezi ca m-am nascut ieri??? Bineinteles ca banii nu sunt in seifur. Dar ei vor schimba clientul de la hotel cu altul FARA penalizare. Sau tu nu traiesti pe lumea asta? |
#69
Posted 22 June 2020 - 17:42
Tsunnnami, on 22 iunie 2020 - 17:08, said: Tu crezi ca m-am nascut ieri??? Bineinteles ca banii nu sunt in seifur. Dar ei vor schimba clientul de la hotel cu altul FARA penalizare. Sau tu nu traiesti pe lumea asta? era unul pe la televizor, spunea ca aproape jumatate din clienti au reprogramat concediile, sau au luat voucer. daca se mai daceau si banii chash inapoi, putin probabil ca mai ramanea cu macar 10% din clienti. |
|
#70
Posted 22 June 2020 - 17:47
slai, on 22 iunie 2020 - 17:42, said:
pare ca da, ca in ultimele luni ai ai fi aflat de covid. fuge lumea de concedii in strainatate ca draku de tamaie, de unde sa scoata alti clienti? era unul pe la televizor, spunea ca aproape jumatate din clienti au reprogramat concediile, sau au luat voucer. daca se mai daceau si banii chash inapoi, putin probabil ca mai ramanea cu macar 10% din clienti. Deci imii dai dreptate ca e inselaciune? Asta sa inteleg? Iei banii doar asa ca sa-i iei? De ce €300? De ce €100 nu e de bun simt? |
#71
Posted 23 June 2020 - 11:16
Magicwisewolf, on 21 iunie 2020 - 22:55, said:
Garantia fiind... ? Astia striga sus si tare ca se nasoleste treaba cu nr de bolnavi de covid19 si daca va sari de un anumit nr de infectari, pot lua in calcul intoarcerea la starea de urgenta. Fii serios, nu se mai intoarce nimeni la nicio stare de urgenta. Este exclus. Asta scrie doar in fituici gen CanCan. Risti cel mult ca la intoarcere sa stai 14 zile acasa. Atat. Si asta extrem de putin probabil in august. Deci nu vad care este problema. Quote Toti cunoscutii mei au facut pasul inapoi la plecari in alte tari anul asta. Si asta nu inseamna ca trebuie sa faci si tu la fel. Daca-s speriati de bombe, decizia lor. Riscul la copii este aproape 0, chiar daca se infecteaza. Edited by epetroiu, 23 June 2020 - 11:22. |
#72
Posted 23 June 2020 - 11:33
Dar daca tatal (sau mama) copilului are peste 60 de ani si poate are si alte probleme de sanatate...?!
Edited by danpet, 23 June 2020 - 11:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users