Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

BMW i3 120ah

* * * * - 4 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
536 răspunsuri în acest subiect

#523
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.961
  • Înscris: 30.08.2005
Soc si groaza Posted image  Am mers sa scot cablul de incarcare si m-am trezit cu acel miros de oua clocite in habitaclu. Nush daca sa ma agit sa inlocuiesc bateria de 12V dupa 4 sezoane reci...  voltajul arata binisor: 12.2-12.5V cu motorul oprit si 14.8-14.9V cu masina pornita. Dar mai bine o schimb si gata. Romanul e in general scump la tarate (cazul de fata) si ieftin la faina...

#524
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.183
  • Înscris: 16.05.2012
esti sigur ca acel  miros de oua clocite in habitaclu vine de la bateria de 12V? eu stiu ca si daca filtrul de habitaclu e imbacsit da senzatii tari.

#525
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.961
  • Înscris: 30.08.2005
Sincer nu sunt. S-a întâmplat o singură dată.  Am programat o constatare la Bavaria Băneasa în aprilie,  vedem ce zic. Eu aș înlocui-o pentru că nu costă mult și dă erori nasoale când pică.

#526
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.091
  • Înscris: 07.06.2023

Vizualizare mesajraven75, pe 13 martie 2024 - 20:35, a scris:

esti sigur ca acel  miros de oua clocite in habitaclu vine de la bateria de 12V?
@oagamann a scapat de miros dupa ce a schimbat bateria, postarea #510

#527
oagamann

oagamann

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 234
  • Înscris: 19.06.2019

View PostCRG, on 11 martie 2024 - 12:57, said:

Soc si groaza Posted Image  Am mers sa scot cablul de incarcare si m-am trezit cu acel miros de oua clocite in habitaclu. Nush daca sa ma agit sa inlocuiesc bateria de 12V dupa 4 sezoane reci...  voltajul arata binisor: 12.2-12.5V cu motorul oprit si 14.8-14.9V cu masina pornita. Dar mai bine o schimb si gata. Romanul e in general scump la tarate (cazul de fata) si ieftin la faina...

Eu zic sa schimbi bateria...si la mine voltajul a fost foarte in regula (exact aceleasi valori), dar cand am pus mana pe baterie cu masina la incarcat si mirosul existent...in partea de jos pot sa spun ca era chiar "fierbinte" Posted Image

Si la inlocuirea cea veche mi s-a parut ca are o forma putin "bombata" pe laterale fata de cea noua!

View Postraven75, on 13 martie 2024 - 20:35, said:

esti sigur ca acel  miros de oua clocite in habitaclu vine de la bateria de 12V? eu stiu ca si daca filtrul de habitaclu e imbacsit da senzatii tari.

Eu cel putin mirosul l-am constatat doar cand scoteam masina de la incarcat si plecam cu ea, sau cand se afla la incarcat!

In timpul utilizarii nu a fost niciun miros...deci nicio legatura cu filtrul de habitaclu.

#528
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.961
  • Înscris: 30.08.2005
Am anulat deocamdata programarea. S-a intamplat o singura data doar atunci, iar intre timp a venit sezonul cald. Ii fac o verificare inainte sa intru in iarna. Interesant aspectul cu temperatura la baza bateriei de 12V. O sa verific.

Am intrat in anul 5 cu gumele de vara. Geniale Bridgestone-urile astea. Si au facut si mult mai multi km decat cele de iarna, care au tinut doar 3 sezoane. Odo 86.3k km.

Cand am schimbat gumele am aruncat un ochi si pe dedesubt. Arata ca noua, deh, numai aluminiu si fibra de carbon. Articulatiile arata si ele foarte bine. Nu cred ca o sa mai prind o masina asa de buna ca asta. Placutele: la jumatate pe fata, mai mult de jumatate pe spate. Discurile ca noi, un pic cam matuite. Se vede ca nu prea le pun la treaba.

Batt kapa max verificat si el: 38.9, deci mai mult de 100% care e 37.9. In schimb autonomia a mai scazut, e drept ca merg cam sportiv in ultima vreme...

#529
oagamann

oagamann

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 234
  • Înscris: 19.06.2019
Eu am sesizat mirosul doar cand o opream din incarcare si plecam imediat cu ea...daca o puneam seara la incarcat si pana dimineata se termina incarcarea, la plecare nu era prezent mirosul.

Intre prima constatare cu mirosul si a doua am mai avut incarcari complete la care nu sesizam. Deci eu zic sa verifici prin oprirea incarcarii si plecarea cu masina imediat, de cateva ori, daca nu mai apare mirosul atunci este bine. Posted Image

Legat de cauciucuri, eu am trecut pe all season, Continental, au iesit bine din iarna, fara uzura mare, vedem acum peste vara cum se prezinta.

#530
oagamann

oagamann

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 234
  • Înscris: 19.06.2019
In sfarsit am reusit sa schimb filtrul de polen...a fost mult mai usor dupa ce am scos si usita capac (imi tot agata filtrul in ea si nu-l puteam impinge)

P.S. Ieri am scos masina la drum lung Posted Image (dus intors 120 km cu 49% consum din baterie)...alta treaba cu consumul Posted Image fata de obisnuitele distante scurte prin oras in care tot cobor si urc dealul!

#531
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.235
  • Înscris: 05.02.2002
Un punct de date si de la mine, doi ani si 20k.

Fișiere atașate



#532
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.961
  • Înscris: 30.08.2005
Excelent! Tu parcă ai unul din ultimele exemplare ieșite de pe poarta fabricii. Nici în ziua de astăzi nu există același pachet de versatilitate,  sportivitate, economie, value for money etc ca acest i3. Ce au scos apropiat (vezi noul mini aceman cu baterie de 54kw) sunt cu 3-400kg mai grele din cauza tablei, deci bateriile mai mari nu fac decât să scoată aceeași autonomie ca piticania noastră... păcat...

#533
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.235
  • Înscris: 05.02.2002
Da, si eu sunt fan si vreau sa il tin cat mai mult. In doi ani nu cred ca am incarcat DC de mai mult de 10-12 ori, in rest incarcat la wallbox 11kW pana la 100% sau granny charger.

Imi aduc aminte ca in 2017 mi-a luat un an sa ma decid, inclusiv inchiriat pe unde se putea, si am cumparat primul i3 in 2018. La inceputul lui 2022 cand au anuntat ca opresc productia l-am dat ca buy-back si l-am comandat pe actualul, gasit pe stoc in editia Unique Forever. Am avut noroc ca am prins navigatia Professional (ultima serie de productie a mai fost disponibila decat cu ecranul mic, fara CarPlay din cate stiu) dar daca puteam nu as fi ales jantele pe 20", zgariate deja pe toate partile, mai putin comfortabile si cu consum mai mare, si as fi adaugat HK pentru audio (la fel indisponibil din cauza lanturilor de productie) in loc de boxele standard de carton. Nu credeam ca diferenta de autonomie de 50-60km fata de 94Ah poate sa faca o diferenta majora in modul de utilizare si locurile in care am ajuns - dar a devenit practic prima masina.

Pentru a doua, de drumuri (rare) lungi, nu sunt deocamdata convins de electrice. Am avut cateva zile si suficienti km inchiriat un Polestar 2, frumos cand e nou, dar totusi o chinezarie care nu tine bine in timp (fara a fi peiorativ). Model 3 Performance pare best buy acum dar nu e genul meu. Iar pe BMW ii urmarim cu interes si ingrijorare... i4, i5 Touring, iX si Neue Klasse...

Editat de Byt, 05 mai 2024 - 18:30.


#534
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.801
  • Înscris: 08.01.2010
Si noi avem un i3s, luat tot pe final de productie. Cred ca e genul de masina care iti place sau nu, e destul de discutabil design-ul. Noi fiind fani BMW (ne-a trecut cu noile modele, dar asta e alta discutie) o apreciem pentru ce este:o masina mica de oras, spatiu din plin la interior, pozitie mai inalta la condus= gandita bine pentru oras, finisare buna, caroserie din plastic/carbon, alimentare din panouri.
Totusi, ii vedem si neajunsurile: rigida, tinuta de drum mediocra, scaune nu prea grozave, autonomie scazuta: masina strict de oras si drumuri scurte. Scumpa pentru ce ofera si, ca orice produs prenium, dependenta de dotari. Eu o compar cu un Golf Highline (similar ca dimensiuni) care pierde pe finisari si spatiu pe bancheta spate, dar e peste i3s la tinuta de drum, confort, pozitie condus, scaune, faruri, sistem audio, ergonomie, autonomie si care a fost mult mai ieftin, e drept achizitionat imediat inainte de explozia preturilor. Eu il prefer si X5-ului, stiu sunt un ciudat!

#535
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.961
  • Înscris: 30.08.2005
Legat de EV-uri și mersul la drum lung,  am iesit cu iX-ul prin țară. Plecat cu bateria full și ajuns în Piatra Neamț cu 25%. Acolo am lasat-o la încărcat cât mi-am facut treaba în zonă.  Practic nu simți vreo limitare legată de o electrică dacă mașina are autonomie mare, în jur de 550 km. Din păcate foarte puține EV-uri la drum lung, mai mult prin orașe.  Asta înseamnă și că stațiile de tranzit erau mai toate goale. Una peste alta, am ajuns odihnit la destinație,  foarte plăcută experiența. Nu am atins absolut deloc pedala de frână tot drumul, dar am mers doar în B.

La întoarcere am testat unpic chargerul de 180 kw de la Plugpoint. Nu stiu dacă e din cauza bateriei, a rețelei sau a stației,  dar media de încărcare a fost de 100kw. A pornit cu 180 și apoi a tot coborât.

Fișiere atașate


Editat de CRG, 10 mai 2024 - 08:58.


#536
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.179
  • Înscris: 17.06.2010
Daca vrei sa vezi 190 kw..iti trebuie un charger 200+ kw. Masina poate sa traga cu 195 maxim

#537
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.183
  • Înscris: 16.05.2012
Mai important e cu cat ai ajuns la statie, ca din poza vad 56% si 173kw, ceea ce ma duce cu gandul ca era bagata de curand. Viteza normala la 56% e pe la 135kw si coboara pe la 90kw la 80%.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate