Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Produse fabricate in Romania
Last Updated: Nov 29 2023 16:19, Started by
terratec
, Mar 09 2020 22:56
·
1
#37
Posted 10 March 2020 - 11:22
#38
Posted 10 March 2020 - 12:12
laurstef, on 10 martie 2020 - 11:04, said:
în altă ordine de idei, @Puferiu_ postarea inițiatorului face referire la produsele românești. Adică Intel /Amd /Nvidia fac procesoare AMERICANE dar le asamblează în Malaisya/ China. Deci alea nu sunt chinezeşti sau malaisiene. Intel - Amd nu sunt procesoare malaisiene sau chinezeşti ci americane. Doar Msi sau Asus poti spune că fac plăci de bază taiwaneze sau chinezeşti de când taiwanul e alipit la china. România asamblează renaulturi franceze. Nu există renaulturi româneşti. Dacia e doar un nume folosit ptr piaţa internă în scop de marketing apelând la naţionalismul local. Renaulturi româneşti erau dacia 1300, adică românii cumpărară licenţa cu totul şi fabrică românesc 100%. Arată-mi acuma un produs ROMÂNESC in afară de ceva produse agricole. PORUMB FIERT făină malai ulei zahăr. Dacă ne uităm observăm că pe procesoare nici nu scrie made in ............. ci assembled in............... adică asta arata mareţia celor care au brandul iar asamblatorii pot fi nişte nimeni. Poate fi si assembled in antarctida daca pinguinii ar putea fi dresati sa faca ceva. Eu daca-mi chem nişte ţgani să-mi asambleze o casă nu înseamnă că produc o casă ţgănească. Iar dacă o asamblez in spania nu însemană că e o casă spaniolă. Româniia asambla tractoare u650 in egipt, nu inseamnă că asamblau acolo tractoare egiptene. Un produs facut dupa licenţă in gospodăria proprie foarte mult timp şi apoi modificat (uneori substanţial ca sa difere de orgiginal) şi îmbunătăţit poate fi după minim 30 de ani considerat produs propriu şi asimilat. Cu toate astea nici dac 665t si nici tractorul u650 incă nu ajunseseră să fie mărci proprii 100% si nici asimilate 100% nefiind destul de diferite de original. Abia cu dacia 500 si nova s-a reusit să se ajungă la nişte produse proprii deşi incă inglobau piese neoriginale. Insă acestea fuseseră proiectate de la zero. Licenta dadea voie doar la anumite modificari pana la un punct, iar iesirea din ea cu un produs propriu presupunea un produs deja cu multe diferenţe. Edited by cipri2bau, 10 March 2020 - 12:18. |
#39
Posted 10 March 2020 - 12:17
myshyk, on 09 martie 2020 - 23:04, said:
Rosii vopsite artificial. Dezinfectanti ori apa chiara, ori mortali, la alegere. Produse lactate din aracet.Cartofi care sescumpesc stan in depozite. Produse alimentare cu pret constant. dar greutate variabila. S-au învăţat şi pe astea să le facă ? O ţară cu sol roditor şi fertil. |
#40
Posted 10 March 2020 - 12:51
@cipri2bau : de mult nu mai exista produse romanesti/frantuzesti/americane/chinezesti etc.; e absurd sa mai putem face afirmatii privind "nationalitatea" unui produs !
Daca am aplica principiul dvs. legat de "brevet" propriu, atunci porumbul (incadrat de dvs. la produse romanesti) nu este romanesc, intrucat provine (cel mai probabil) dintr-un hibrid american / german / japonez. Daca ne referim la Renault - este o companie frantuzeasca doar pt. ca e inregistrata in Franta ? Sa nu uitam ca pachetul majoritar (nu de control, e adevarat, dat fiind faptul ca exista actiuni preferentiale prin statut) e detinut de Nissan + Daimler + fonduri de investitii straine ... |
#41
Posted 10 March 2020 - 12:52
Cred că mai există jdemii de topicuri pe tema asta inca de la înființarea Softpedia
|
#42
Posted 10 March 2020 - 13:04
Eu zic că e baza companiei locul unde e inregistrată, că acolo la primăria şi statul de aoclo dă impozit pe profit.
Dacă toate companiile din lume s-ar inregistra la Călăraşi sau Teleorman deşi nici birou să nu aibe aoclo doar virtual şi nici angajaţi, localităţile respective ar fi pe puhoi de bani |
#43
Posted 10 March 2020 - 13:06
#44
Posted 10 March 2020 - 13:06
cipri2bau, on 10 martie 2020 - 13:04, said:
Eu zic că e baza companiei locul unde e inregistrată, că acolo la primăria şi statul de aoclo dă impozit pe profit. Dacă toate companiile din lume s-ar inregistra la Călăraşi sau Teleorman deşi nici birou să nu aibe aoclo doar virtual şi nici angajaţi, localităţile respective ar fi pe puhoi de bani Atunci si AUTOMOBILE DACIA e companie romaneasca ... |
#45
Posted 10 March 2020 - 13:13
ammaus, on 10 martie 2020 - 10:32, said:
Lasa banii de salarii si atat, profitul cel mare dispare prin 5 facturi fictive de curatenie cu o firma din elvetia sau brazilia... Grosul banilor unei firme e dat de TVA si impozitul pe munca, vezi orice statistica economica. |
#46
Posted 10 March 2020 - 13:14
Puferiu_, on 10 martie 2020 - 13:06, said:
Grosul banilor ajunge in strainatate. "Grosul" banilor este partea aceea care ramane dupa ce s-au platit materii prime, energie, chirie/impozit pe proprietate, salarii & drepturi asociate, taxe & impozite pe forta de munca, dobanzi si alte creante atasate, impozit pe profit si pe dividende + s-au constituit rezervele legale si provizioanele ? Cat credeti ca e marja bruta/neta in industrie ? Repet, daca e sa urmarim fiecare "beneficiar" in parte, pana la ultimul leu, Statul roman primeste "felia" cea mai mare in aproape toate cazurile. Edited by sdrc, 10 March 2020 - 13:17. |
|
#47
Posted 10 March 2020 - 13:23
Puneti total gresit problema.Atat timp cat se produce la noi, se platesc salarii si impozite la noi, se investeste la noi, nu conteaza ce capital sau actionariat are.Sint domenii, cum e cel auto, unde nu se poate altfel...Pa langa asta nu aici conteaza, ci cand sinteti la raft, acolo trebuie ales ceva produs la noi...
Puferiu_, on 10 martie 2020 - 13:06, said:
Grosul banilor ajunge in strainatate. |
#49
Posted 10 March 2020 - 13:58
sdrc, on 10 martie 2020 - 13:06, said: Atunci si AUTOMOBILE DACIA e companie romaneasca ... Cea de acum e subsidiara renault din franta asa cum vodafone Romania e a vodafone uk. In Londra New york sau Dubai sunt foarte multe firme inregistrate, desi acolo au doar inchiriat un scaun si o masa. Insa acolo platesc contributie. |
#50
Posted 10 March 2020 - 14:06
daca cei de la linia de productie din Romania in urma lucrului la banda de productie invata cum se fabrica diverse chestii si se realizeaza un transfer de tehnologie si cunostiinte putem spune ca suntem castigati. in felul asta o generatie de ingineri va fi formata cu ajutorul multinationalelor.
Edited by karax, 10 March 2020 - 14:06. |
#52
Posted 10 March 2020 - 14:38
cipri2bau, on 10 martie 2020 - 13:58, said:
automobile dacia 1300 poate. Cea de acum e subsidiara renault din franta asa cum vodafone Romania e a vodafone uk. In Londra New york sau Dubai sunt foarte multe firme inregistrate, desi acolo au doar inchiriat un scaun si o masa. Insa acolo platesc contributie. Asadar, Volvo ar fi masini chinezesti ? Repet, intr-o lume globalizata, e un nonsens sa vorbim despre "nationalitate" ... Daca luam in considerare criteriul juridic/fiscal, AUTOMOBILE DACIA este o entitate romaneasca - e inregistrata aici, plateste taxe aici samd. karax, on 10 martie 2020 - 14:06, said:
daca cei de la linia de productie din Romania in urma lucrului la banda de productie invata cum se fabrica diverse chestii si se realizeaza un transfer de tehnologie si cunostiinte putem spune ca suntem castigati. in felul asta o generatie de ingineri va fi formata cu ajutorul multinationalelor. E mult mai mult de atat - exista sute de manageri romani promovati la nivel regional sau chiar mondial unde au in subordine sute/mii de oameni si gestioneaza bugete impresionante. Dar sa ramanem in industria auto : romanul Victor Sfiazof a "desenat" Renault Kadjar + conceptul Alpine Vision Gran Turismo ... cunosc ingineri care participa la proiectarea unor componente pentru Renault, Nissan si chiar Mitsubishi ... Edited by sdrc, 10 March 2020 - 14:40. |
#53
Posted 10 March 2020 - 15:47
Mai repede gasesti componente fabricate in Romania.Eu am gasit un motor la o masina de spalat Panasonic cu eticheta made in Romania.
|
#54
Posted 10 March 2020 - 17:27
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users