Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Parcul auto romanesc 2020
#92
Publicat: 06 februarie 2020 - 12:34
marin1973, on 06 februarie 2020 - 11:37, said: De ce nu ziceți așa - de ce dau romĂąnii 100.000 de euro pe niște ghetouri de apartamente și nu dau 100.000 de euro pe mașini noi ? Că sunt prea săraci iar banii să Ăźși cumpere case de 100.000 de euro Ăźi iau de la bancă. Deci cu CASH, banii lor personali ei nu Ăźși permit să cumpere decĂąt mașini de cĂąteva mii de euro vechi de ani de zile. Dacă vă uitați pe internet la vĂąnzări auto o să vedeți că marea majoritate a mașinilor vechi sunt Ăźntre 2500 și 5000 de euro. Ăsta e NIVELUL financiar al romĂąnului care are CASH, adică bani personali strĂąnși din salarii să Ăźși cumpere o mașină. Mulți care cumpără și case de 100.000 de euro cu credit NU au CASH nici banii de avans de 5%, 10% pentru apartamentele alea. RomĂąnii sunt prea săraci să poată plăti ușor 10.000 de euro CASH pentru o mașină nouă și să o arunce după ce merge 5 ani cu ea. dan1980_25, on 05 februarie 2020 - 10:37, said: marin1973, on 05 februarie 2020 - 10:43, said: DecĂąt să mergi 3 - 4 ani cu Clio nou și să te ia vĂąntul pe autostradă cĂąnd trece un tir pe lĂąngă tine mai bine iei un Passat de 13 ani și mergi cu el 3 - 4 ani și Ăźl arunci după aia și mergi mai sigur cu ăla. dan1980_25, on 05 februarie 2020 - 10:52, said: Decat o gioarsa facuta din bucati ca care mai mult stai in service decat pe sosea, si din care curge rugina si iasa fumul ca dupa combina, mai bine un Clio nou cu garantie cu care iti faci treaba. marin1973, on 05 februarie 2020 - 10:59, said: Am mers cu Passat din 2002 de nou pĂąnă la 240.000 km și nici măcar distribuția nu i-am făcut-o și Ăźn afară de volantă, puntea pe față multi link și geamurile pe față la care li s-au rupt șufele de la macarale nu a avut nimic. Am mers cu multe mașini noi și scumpe și ieftine, deci e diferență mare Ăźntre una nouă ieftină și una veche care a fost scumpă de nouă chiar dacă are și 10 ani sau mai mult. marin1973, on 06 februarie 2020 - 07:49, said: Tăticu, era mașină care aparținea unei instituții a statului - 26.000 de euro nouă, varianta Basic, NU i s-a schimbat distribuția cĂąt timp am mers eu cu ea pĂąnă la 240.000 km, NU i s-a schimbat nici volanta cu masă dublă cĂąnd a Ăźnceput să bată. Mașina aia a mers 50.000 km pe an și NU a făcut taximetrie. Eu am inceput o discutie despre o masina VECHE vs un Clio nou si tu ma iei cu Passaturi de 2 ani ca sunt mai bune ca Clio-urile noi. Pai e normal sa fie asa. Editat de dan1980_25, 06 februarie 2020 - 12:37. |
#93
Publicat: 06 februarie 2020 - 13:01
_-livio-_, on 06 februarie 2020 - 12:28, said:
cand apare limita de km e leasing operational, nu e acelasi lucru cu a cumpara masina in rate. FAHRSPASS FINANZIEREN WAR NIE SO KOMFORTABEL Sie haben Ihr Traumauto gefunden? Dann haben wir für Sie die passende Finanzierung – denn wir haben zu jedem Ihrer Wünsche das passende Angebot. Mit unseren attraktiven Finanzierungsmodellen steht Ihr Wunschfahrzeug in Nullkommanix bei Ihnen vor der Tür. FLEXIBILITÄT NACH MASS Wählen Sie Ihre Wunschfinanzierung bei Laufzeiten von 24, 30, 36, 42 und 48 Monaten. Durch die vertraglich vereinbarte höhere Schlussrate profitieren Sie von besonders niedrigen monatlichen Raten. UND DAS BESTE KOMMT AM SCHLUSS: SIE HABEN DREI WAHLMÖGLICHKEITEN Sie geben das Fahrzeug entsprechend der Rückkaufvereinbarung2 an Ihren Mazda Partner zurück und entscheiden sich für Ihr neues Mazda Wunschmodell3. Sie finanzieren, Bonität vorausgesetzt, die Schlussrate zu den günstigen Konditionen der Mazda Finance und fahren Ihr Fahrzeug einfach weiter. Sie bezahlen die Schlussrate und das Fahrzeug gehört Ihnen. exemplu luat de la Mazda https://www.mazda.de...e/finanzierung/ n-am timp să traduc acum... |
#94
Publicat: 06 februarie 2020 - 13:12
yep, fix aia e.
la rate ai ratele si atat pana la sfarsitul contractului cand masina devine automat a ta, nu ai limita de km sau orice alta limitare. la asta practic inchiriezi masina pe termenul contractului iar la final o poti da la buy-back sau poti achita diferenta pt a fi a ta, cu finantare sau nu. Editat de _-livio-_, 06 februarie 2020 - 13:13. |
#95
Publicat: 06 februarie 2020 - 13:21
aici nu se consideră leasing (operațional) așa ceva. folosindu-se termenul de Finanzierung înseamnă practic că în acte nu dealerul va fi prorietarul mașinii. caz în care este rată obișnuită condiționată de un contract de finanzare cu acele clauze.
voi întreba. dar ideea rămâne mai departe. plătești lunar doar devalorizarea și ai mereu numai mașini noi Editat de mannes, 06 februarie 2020 - 13:24. |
#97
Publicat: 06 februarie 2020 - 14:16
de ce? scopul este de a avea mereu mașină nouă, nu de a o avea definitiv. practic scapi de un efort în a o vinde. cumpărător ai deja, la fel și preț de achiziție. încă se poate dovedi o idee bună dacă între timp se lansează o generație nouă, iar modelul anterior este lovit de o devalorizare și mai mare.
unde e problema? |
#98
Publicat: 06 februarie 2020 - 14:23
_-livio-_, on 06 februarie 2020 - 13:30, said:
da, dar e cu dus si intors, practic platesti sa inchiriezi acele masini si nu ramai cu nimic. Pai iei o masina noua cu banii jos, 20 000 euro. O vinzi dupa 5 ani sa zicem, cu 9000. Ai pierdut 11 000. Pentru aceeasi masina faci un leasing, cu o rata de 185 euro/luna si valoare reziduala 9000. La final alegi sa te orientezi spre o masina noua, si nu achiti cei 9000, ca dai masina inapoi, si asta fara sa iti bati capul cu vanzarea masinii. Doar le dai cheia. care e diferenta? De ce prima a fost achizitie inteligenta, cu banii jos si de ce a doua a fost nasoala, ca a fost doar chirie. Si inainte sa spui ca la leasing platesti si dobanda, sunt si oferte cu dobanda 0 sau foarte mica. Editat de MixMaster, 06 februarie 2020 - 14:24. |
#99
Publicat: 06 februarie 2020 - 15:19
MixMaster, on 06 februarie 2020 - 14:23, said:
Pai iei o masina noua cu banii jos, 20 000 euro. aici e cheia. ai buget de 20.000€ bani lichizi din care plătești un avans de vreo 12.000€. restul finanzezi cu o dobândă foarte mică, eventual vreo ofertă deosebită de undeva cu dobândă 0. de ce așa? simplu, și anume ca să nu dai toți banii cash din mână. poate mai ai nevoie de cash pt. altceva. mașina o vinzi când valoarea de piață ajunge la nivelul acelui avans. dacă asta se întâmplă la finalul celor 4-5 ani de utilizare, scopul e împlinit. fie că finanzezi diferența, fie că o plătești de la bun început, oricum pierzi banii ăia. și la nevoie se poate lichida rapid finanzarea. și ciclul se reia cu o nouă mașină. eu așa am făcut acum. nu mi-am făcut gaură în cont ci am preferat o rată modică pe 4 ani pe care o pot lichida oricum în caz de probleme. dar nu vreau. |
#100
Publicat: 06 februarie 2020 - 15:24
cum ziceam, cu dus si intors, eu schimb masinile destul de rar, le tin pana se termina garantia extinsa, poate si mai mult.
pe langa asta limita de km nu ma incanta pt ca nu stiu cat merg intr-un an, poate merg 10k km anul asta dar poate la anul fac 30k. iar pt ca am 2 masini prima o inlocuieste pe a 2-a la un moment dat, asa ca pe mine nu ma avantajeaza leasingul. Editat de _-livio-_, 06 februarie 2020 - 15:24. |
|
#101
Publicat: 06 februarie 2020 - 15:40
_-livio-_, on 06 februarie 2020 - 15:24, said:
pe langa asta limita de km nu ma incanta pt ca nu stiu cat merg intr-un an, poate merg 10k km anul asta dar poate la anul fac 30k. |
#102
Publicat: 06 februarie 2020 - 16:09
limita de km nu mi se pare ceva atat de dramatic. La mine de exemplu, fiecare 10 000 km in plus, ma costa 300 euro conform contractului. Dar acest cost il voi suporta doar daca nu pastrez masina, si probabil se va rasfrange asupra valorii reziduale. Daca in schimb eu achit valoare reziduala, nici macar nu ma va intreba cineva daca am respectat numarul de km, pot sa am 1 milion dupa primul an deja, ca nu conteaza.
Acea limita conteaza mult daca de exemplu in contract ai 10 000 km anual, pe o perioada a leasing-ului de 4 ani sa spunem. Daca tu faci 50 000 km in primul an dupa care vrei sa dai masina inapoi deoarece vrei sa o schimbi sau nu ti-o mai permiti, atunci devalorizarea pe acel prim an va fi extrem de mare, astfel ca pe langa masina, vei avea de achitat o ditamai diferenta. Editat de MixMaster, 06 februarie 2020 - 16:09. |
#103
Publicat: 06 februarie 2020 - 20:16
mannes, on 06 februarie 2020 - 15:40, said:
astea sunt regulile jocului. dealerul îți promite un preț bun la buy-back, iar tu te obligi să o uzezi doar în anumte limite dacă mai departe vrei ieftin o altă mașină nouă. |
#104
Publicat: 06 februarie 2020 - 20:22
Multi o ard ca au masini noi luate pe....firma....ca de era pe banul lor nu le luau in veci....dar na,inca mai merge prosteala cat o mai merge....pe la altii nu poti face de astea,nu poti deduce nimic ce nu are legatura cu firma...adica tu vinzi ciorapi dar iti iei Q8 pe firma....ca pe la Romanistan baga patron (cum as dori sa fiu si eu) masini pt toata familia si amante pe firma....ei,asta prin lumea buna nu merge....
|
#105
Publicat: 06 februarie 2020 - 20:44
Pai si care e problema defapt? Nu fenteaza nimic, poate vrei sa zici ca legea e prost facuta, daca au voie, ce treaba ai de aici?
Mai ales ca vb de masini noi, ca de parcu auto RO plin de gunoaie vorbim. Sa mearga unde vor muschii lor cu masinile lor bengoase, dar noi. |
|
#106
Publicat: 06 februarie 2020 - 20:47
Raportat la veniturile actuale ale romanilor, parcul auto arata dezastros.Nu sunt romanii cei mai bogati dar atat timp cat tara asta evolueaza de zeci de ani incoace parca parcul auto o ia la vale. Adica in 2007 - 2008 chiar nu erau asa multe "cazane"raportat la numarul de masini noi vandute. Problema nu o pun masinile de pana in 10 ani ci numarul mare de masini de peste 10 ani si chiar peste 20. Situatia s-ar schimba in bine daca ITP-ul ar fi ITP. Am mai observat o chestie interesanta...mai nou e la moda sa cumperi a doua masina in familie chiar daca nu faci cu ea mai mult de 1000-2000km pe an. E plin de cazane dinastea cumparate inutil.
|
#107
Publicat: 06 februarie 2020 - 22:43
ajaccio, on 06 februarie 2020 - 20:47, said:
Am mai observat o chestie interesanta...mai nou e la moda sa cumperi a doua masina in familie chiar daca nu faci cu ea mai mult de 1000-2000km pe an. E plin de cazane dinastea cumparate inutil. dețin un Opel Corsa D pentru frecat la cumpărături și mers la muncă deoarece este foarte ușor de parcat și în caz că o găsesc belită într-o parcare sau vreunul se urcă pe mine deoarece nu s-a asigurat la schimbarea benzii nu plâng după ea. am luat-o ieftin și își face perfect treaba. nu e deloc pentru distanțe lungi. se pare că fac 7-9000km între două revizii anuale cu ea. dețin și o un combi confortabil pentru distanțe lungi. pentru utilizare citadină este complet inutilă, este efectiv vorba americanului "to kill a mosquito with a canon". e mare, am nevoie de mult spațiu pt. a o parca, consumul este cum este în condiții de trafic de oraș. de asta am maaare grijă și am făcut cu ea doar vreo 5500km de la ultima revizie din vară. Editat de mannes, 06 februarie 2020 - 22:44. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi