Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

Parcul auto romanesc 2020

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
123 replies to this topic

#91
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
cand apare limita de km e leasing operational, nu e acelasi lucru cu a cumpara masina in rate.

#92
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,279
  • Înscris: 06.07.2007

 marin1973, on 06 februarie 2020 - 11:37, said:



De ce nu ziceți așa - de ce dau românii 100.000 de euro pe niște ghetouri de apartamente și nu dau 100.000 de euro pe mașini noi ?

Cã sunt prea sãraci iar banii sã își cumpere case de 100.000 de euro îi iau de la bancã.

Deci cu CASH, banii lor personali ei nu își permit sã cumpere decât mașini de câteva mii de euro vechi de ani de zile.

Dacã vã uitați pe internet la vânzãri auto o sã vedeți cã marea majoritate a mașinilor vechi sunt între 2500 și 5000 de euro.

Ãsta e NIVELUL financiar al românului care are CASH, adicã bani personali strânși din salarii sã își cumpere o mașinã.

Mulți care cumpãrã și case de 100.000 de euro cu credit NU au CASH nici banii de avans de 5%, 10% pentru apartamentele alea.

Românii sunt prea sãraci sã poatã plãti ușor 10.000 de euro CASH pentru o mașinã nouã și sã o arunce dupã ce merge 5 ani cu ea.
Ai pierdut firul discutiei. Eu vorbeam despre altceva, discutia intre mine si tine a pornit de la altceva.

 dan1980_25, on 05 februarie 2020 - 10:37, said:



Multi prefera sa cumpere un Passat de 13 ani la acelasi pret de Clio de 3 ani.


 marin1973, on 05 februarie 2020 - 10:43, said:



Decât sã mergi 3 - 4 ani cu Clio nou și sã te ia vântul pe autostradã când trece un tir pe lângã tine mai bine iei un Passat de 13 ani și mergi cu el 3 - 4 ani și îl arunci dupã aia și mergi mai sigur cu ãla.

 dan1980_25, on 05 februarie 2020 - 10:52, said:


Decat o gioarsa facuta din bucati ca care mai mult stai in service decat pe sosea, si din care curge rugina si iasa fumul ca dupa combina, mai bine un Clio nou cu garantie cu care iti faci treaba.

 marin1973, on 05 februarie 2020 - 10:59, said:



Am mers cu Passat din 2002 de nou pânã la 240.000 km și nici mãcar distribuția nu i-am fãcut-o și în afarã de volantã, puntea pe fațã multi link și geamurile pe fațã la care li s-au rupt șufele de la macarale nu a avut nimic.


Am mers cu multe mașini noi și scumpe și ieftine, deci e diferențã mare între una nouã ieftinã și una veche care a fost scumpã de nouã chiar dacã are și 10 ani sau mai mult.

 marin1973, on 06 februarie 2020 - 07:49, said:



Tãticu, era mașinã care aparținea unei instituții a statului - 26.000 de euro nouã, varianta Basic, NU i s-a schimbat distribuția cât timp am mers eu cu ea pânã la 240.000 km, NU i s-a schimbat nici volanta cu masã dublã când a început sã batã.


Mașina aia a mers 50.000 km pe an și NU a fãcut taximetrie.

Eu am inceput o discutie despre o masina VECHE vs un Clio nou si tu ma iei cu Passaturi de 2 ani ca sunt mai bune ca Clio-urile noi. Pai e normal sa fie asa.

Edited by dan1980_25, 06 February 2020 - 12:37.


#93
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

 _-livio-_, on 06 februarie 2020 - 12:28, said:

cand apare limita de km e leasing operational, nu e acelasi lucru cu a cumpara masina in rate.

FAHR­SPASS FI­NAN­ZIE­REN WAR NIE SO KOM­FOR­TA­BEL
Sie haben Ihr Traumauto gefunden? Dann haben wir für Sie die passende Finanzierung – denn wir haben zu jedem Ihrer Wünsche das passende Angebot. Mit unseren attraktiven Finanzierungsmodellen steht Ihr Wunschfahrzeug in Nullkommanix bei Ihnen vor der Tür.

FLEXIBILITÄT NACH MASS

Wählen Sie Ihre Wunschfinanzierung bei Laufzeiten von 24, 30, 36, 42 und 48 Monaten. Durch die vertraglich vereinbarte höhere Schlussrate profitieren Sie von besonders niedrigen monatlichen Raten.

UND DAS BESTE KOMMT AM SCHLUSS:
SIE HABEN DREI WAHLMÖGLICHKEITEN
Sie geben das Fahrzeug entsprechend der Rückkaufvereinbarung2 an Ihren Mazda Partner zurück und entscheiden sich für Ihr neues Mazda Wunschmodell3.
Sie finanzieren, Bonität vorausgesetzt, die Schlussrate zu den günstigen Konditionen der Mazda Finance und fahren Ihr Fahrzeug einfach weiter.
Sie bezahlen die Schlussrate und das Fahrzeug gehört Ihnen.

exemplu luat de la Mazda
https://www.mazda.de...e/finanzierung/

n-am timp să traduc acum...

#94
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
yep, fix aia e.
la rate ai ratele si atat pana la sfarsitul contractului cand masina devine automat a ta, nu ai limita de km sau orice alta limitare.
la asta practic inchiriezi masina pe termenul contractului iar la final o poti da la buy-back sau poti achita diferenta pt a fi a ta, cu finantare sau nu.

Edited by _-livio-_, 06 February 2020 - 13:13.


#95
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006
aici nu se consideră leasing (operațional) așa ceva. folosindu-se termenul de Finanzierung înseamnă practic că în acte nu dealerul va fi prorietarul mașinii. caz în care este rată obișnuită condiționată de un contract de finanzare cu acele clauze.
voi întreba.

dar ideea rămâne mai departe. plătești lunar doar devalorizarea și ai mereu numai mașini noi

Edited by mannes, 06 February 2020 - 13:24.


#96
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
da, dar e cu dus si intors, practic platesti sa inchiriezi acele masini si nu ramai cu nimic.

#97
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006
de ce? scopul este de a avea mereu mașină nouă, nu de a o avea definitiv. practic scapi de un efort în a o vinde. cumpărător ai deja, la fel și preț de achiziție. încă se poate dovedi o idee bună dacă între timp se lansează o generație nouă, iar modelul anterior este lovit de o devalorizare și mai mare.
unde e problema? :)

#98
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 07.03.2010

 _-livio-_, on 06 februarie 2020 - 13:30, said:

da, dar e cu dus si intors, practic platesti sa inchiriezi acele masini si nu ramai cu nimic.


Pai iei o masina noua cu banii jos, 20 000 euro. O vinzi dupa 5 ani sa zicem, cu 9000. Ai pierdut 11 000.

Pentru aceeasi masina faci un leasing, cu o rata de 185 euro/luna si valoare reziduala 9000. La final alegi sa te orientezi spre o masina noua, si nu achiti cei 9000, ca dai masina inapoi, si asta fara sa iti bati capul cu vanzarea masinii. Doar le dai cheia.

care e diferenta? De ce prima a fost achizitie inteligenta, cu banii jos si de ce a doua a fost nasoala, ca a fost doar chirie. Si inainte sa spui ca la leasing platesti si dobanda, sunt si oferte cu dobanda 0 sau foarte mica.

Edited by MixMaster, 06 February 2020 - 14:24.


#99
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

 MixMaster, on 06 februarie 2020 - 14:23, said:

Pai iei o masina noua cu banii jos, 20 000 euro.

aici e cheia. ai buget de 20.000€ bani lichizi din care plătești un avans de vreo 12.000€. restul finanzezi cu o dobândă foarte mică, eventual vreo ofertă deosebită de undeva cu dobândă 0.
de ce așa? simplu, și anume ca să nu dai toți banii cash din mână. poate mai ai nevoie de cash pt. altceva. mașina o vinzi când valoarea de piață ajunge la nivelul acelui avans. dacă asta se întâmplă la finalul celor 4-5 ani de utilizare, scopul e împlinit.

fie că finanzezi diferența, fie că o plătești de la bun început, oricum pierzi banii ăia. și la nevoie se poate lichida rapid finanzarea.

și ciclul se reia cu o nouă mașină.

eu așa am făcut acum. nu mi-am făcut gaură în cont ci am preferat o rată modică pe 4 ani pe care o pot lichida oricum în caz de probleme. dar nu vreau.

#100
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 22.10.2007
cum ziceam, cu dus si intors, eu schimb masinile destul de rar, le tin pana se termina garantia extinsa, poate si mai mult.
pe langa asta limita de km nu ma incanta pt ca nu stiu cat merg intr-un an, poate merg 10k km anul asta dar poate la anul fac 30k.
iar pt ca am 2 masini prima o inlocuieste pe a 2-a la un moment dat, asa ca pe mine nu ma avantajeaza leasingul.

Edited by _-livio-_, 06 February 2020 - 15:24.


#101
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

 _-livio-_, on 06 februarie 2020 - 15:24, said:

pe langa asta limita de km nu ma incanta pt ca nu stiu cat merg intr-un an, poate merg 10k km anul asta dar poate la anul fac 30k.
astea sunt regulile jocului. dealerul îți promite un preț bun la buy-back, iar tu te obligi să o uzezi doar în anumte limite dacă mai departe vrei ieftin o altă mașină nouă.

#102
MixMaster

MixMaster

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 07.03.2010
limita de km nu mi se pare ceva atat de dramatic. La mine de exemplu, fiecare 10 000 km in plus, ma costa 300 euro conform contractului. Dar acest cost il voi suporta doar daca nu pastrez masina, si probabil se va rasfrange asupra valorii reziduale. Daca in schimb eu achit valoare reziduala, nici macar nu ma va intreba cineva daca am respectat numarul de km, pot sa am 1 milion dupa primul an deja, ca nu conteaza.

Acea limita conteaza mult daca de exemplu in contract ai 10 000 km anual, pe o perioada a leasing-ului de 4 ani sa spunem. Daca tu faci 50 000 km in primul an dupa care vrei sa dai masina inapoi deoarece vrei sa o schimbi sau nu ti-o mai permiti, atunci devalorizarea pe acel prim an va fi extrem de mare, astfel ca pe langa masina, vei avea de achitat o ditamai diferenta.

Edited by MixMaster, 06 February 2020 - 16:09.


#103
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

 mannes, on 06 februarie 2020 - 15:40, said:

astea sunt regulile jocului. dealerul îți promite un preț bun la buy-back, iar tu te obligi să o uzezi doar în anumte limite dacă mai departe vrei ieftin o altă mașină nouă.
Cum sa iti promita dealerul pret bun la buy-back, nu mai visa tata frumos ca visezi degeaba. Dealerul iti promite un pret care e defapt limita normala a devalorizarii, valoarea reziduala care e influentata si de felul in care ti-ai batut joc de masina 4 ani. Iti iei Seria 7 ai devalorizare de plangi in valoare absoluta, dar cand platesti lunar e doar o alta cheltuiala a firmei, nu conteaza cat ai pierdut ca oricum iei alta dupa 4 ani. Vine apoi samsarul sau dealerul auto si o cumpara la licitatie cu cash sau o revand aia daca masina e impecabila si cu kilometri putini.

#104
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Multi o ard ca au masini noi luate pe....firma....ca de era pe banul lor nu le luau in veci....dar na,inca mai merge prosteala cat o mai merge....pe la altii nu poti face de astea,nu poti deduce nimic ce nu are legatura cu firma...adica tu vinzi ciorapi dar iti iei Q8 pe firma....ca pe la Romanistan baga patron (cum as dori sa fiu si eu) masini pt toata familia si amante pe firma....ei,asta prin lumea buna nu merge....

#105
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,971
  • Înscris: 06.04.2007
Pai si care e problema defapt? Nu fenteaza nimic, poate vrei sa zici ca legea e prost facuta, daca au voie, ce treaba ai de aici?
Mai ales ca vb de masini noi, ca de parcu auto RO plin de gunoaie vorbim.
Sa mearga unde vor muschii lor cu masinile lor bengoase, dar noi.




#106
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Raportat la veniturile actuale ale romanilor, parcul auto arata dezastros.Nu sunt romanii cei mai bogati dar atat timp cat tara asta evolueaza de zeci de ani incoace parca parcul auto o ia la vale. Adica in 2007 - 2008 chiar nu erau asa multe "cazane"raportat la numarul de masini noi vandute. Problema nu o pun masinile de pana in 10 ani ci numarul mare de masini de peste 10 ani si chiar peste 20. Situatia s-ar schimba in bine daca ITP-ul ar fi ITP. Am mai observat o chestie interesanta...mai nou e la moda sa cumperi a doua masina in familie chiar daca nu faci cu ea mai mult de 1000-2000km pe an. E plin de cazane dinastea cumparate inutil.

#107
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

 ajaccio, on 06 februarie 2020 - 20:47, said:

Am mai observat o chestie interesanta...mai nou e la moda sa cumperi a doua masina in familie chiar daca nu faci cu ea mai mult de 1000-2000km pe an. E plin de cazane dinastea cumparate inutil.
???
dețin un Opel Corsa D pentru frecat la cumpărături și mers la muncă deoarece este foarte ușor de parcat și în caz că o găsesc belită într-o parcare sau vreunul se urcă pe mine deoarece nu s-a asigurat la schimbarea benzii nu plâng după ea. am luat-o ieftin și își face perfect treaba. nu e deloc pentru distanțe lungi. se pare că fac 7-9000km între două revizii anuale cu ea.
dețin și o un combi confortabil pentru distanțe lungi. pentru utilizare citadină este complet inutilă, este efectiv vorba americanului "to kill a mosquito with a canon". e mare, am nevoie de mult spațiu pt. a o parca, consumul este cum este în condiții de trafic de oraș. de asta am maaare grijă și am făcut cu ea doar vreo 5500km de la ultima revizie din vară.

Edited by mannes, 06 February 2020 - 22:44.


#108
eireman

eireman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 11.10.2016
Defapt care e problema unora ca sunt mai multe masini in familie? Ca doar nu conduci 2-3 deodata...si la urma urmei platesti pentru ele...


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate