Parcul auto romanesc 2020
Last Updated: Feb 09 2020 00:20, Started by
Adm
, Feb 05 2020 10:23
·
0
#109
Posted 07 February 2020 - 14:28
Oameni buni cu leasing, de ce nu ati adus in discutie si manopera de service obligatoriu in reprezentante ca si cost suplimentar? La o masina iesita din garantie faci revizi cu 200 de lei la orice service. Oare in garantie cu manopera de reprezentanta costa tot 200 de lei?
|
#110
Posted 07 February 2020 - 15:09
asta nu tine de leasing, ci de faptul ca masina e in garantie. Si daca o iei cu banii jos tot acolo mergi atata timp cat masina e in garantie. Dar daca iei un cotet, dai pe revizie jumatate din valoarea masinii daca mergi in reprezentanta.
Edited by MixMaster, 07 February 2020 - 15:10. |
#112
Posted 07 February 2020 - 15:43
deoarece ai scris "Oameni buni cu leasing, de ce nu ati adus in discutie si manopera de service obligatoriu in reprezentante ca si cost suplimentar?"
La cotet ma refer la acea masina aflata intr-o stare deplorabila. Irelevant din ce an e. |
#113
Posted 07 February 2020 - 16:13
Eu m-am referit la leasing caci de doua pagini se arde doar cu leasing-ul pe aici...
|
#114
Posted 07 February 2020 - 16:19
am inteles. nu era vreun atac la persoana ta, doar am specificat ca acele costuri sunt independente de modul de achizitie. Ce se poate sublinia e ca, in cazul leasing-ului, proprietarul e obligat sa faca si CASCO. Daca ai avut in general casco nu te va afecta cu nimic, insa daca pana la momentul respectiv nu ai avut, trebuie luat in considerare, deoarece costul anual e destul de mare, si creste proportional cu valoarea masinii.
Edited by MixMaster, 07 February 2020 - 16:21. |
#115
Posted 07 February 2020 - 16:20
In leasing operational ai totul inclus, inclusiv si anvelopele la unele societati, tu doar aduci benzina si solutia de parbriz, restul il acopera ei.
|
#116
Posted 07 February 2020 - 16:24
ammaus, on 07 februarie 2020 - 14:28, said:
Oameni buni cu leasing, de ce nu ati adus in discutie si manopera de service obligatoriu in reprezentante ca si cost suplimentar? La o masina iesita din garantie faci revizi cu 200 de lei la orice service. Oare in garantie cu manopera de reprezentanta costa tot 200 de lei? Tu ce revizie facu cu 200 de lei? Schimbi doar uleiul si atat? La masina mea un ulei 5w30 costa minim 145 lei la orice magazin de piese din oras, filtrul de ulei e 25 de lei, filtrul de aer e 45 de lei iar filtru de polen e 70 de lei. La service manopera e 50 de lei deci totalul e de 335 de lei in cel mai bun caz. La reprezentanta am platit 500 de lei aceeasi opratiune+ o spalare de masina gratis+ o verificare gratis la articulatii, frane, lichide etc. Pentru cei 165 de lei dati in plus pe an, nu-mi bat capul, mai ales ca beneficiez de garantie. La o masina iesita din garantie, faci revizia unde ai chef si iesi mai ieftin. Edited by dan1980_25, 07 February 2020 - 16:26. |
#117
Posted 07 February 2020 - 21:51
ammaus, on 07 februarie 2020 - 14:28, said:
Oameni buni cu leasing, de ce nu ati adus in discutie si manopera de service obligatoriu in reprezentante ca si cost suplimentar? La o masina iesita din garantie faci revizi cu 200 de lei la orice service. Oare in garantie cu manopera de reprezentanta costa tot 200 de lei? |
#118
Posted 08 February 2020 - 01:08
ammaus, on 07 februarie 2020 - 14:28, said:
Oameni buni cu leasing, de ce nu ati adus in discutie si manopera de service obligatoriu in reprezentante ca si cost suplimentar? La o masina iesita din garantie faci revizi cu 200 de lei la orice service. Oare in garantie cu manopera de reprezentanta costa tot 200 de lei? |
|
#119
Posted 08 February 2020 - 09:24
Iar vorbiti sa va aflati in treaba. Filtre sofina, ulei gm dexos, fara filtru de combustibil deoarece nu are, motor 1.8 benzina opel
1. filtru aer 21 lei 2. filtru polen 26 lei 3. filtru ulei 12 lei 4. ulei 5 litri 75 lei 5. manopera 60 |
#120
Posted 08 February 2020 - 19:58
noi nu punem cel mai ieftin produs in masina, sau pe bicicleta.
|
#122
Posted 08 February 2020 - 22:13
Domnilor,acum doi ani am cumpărat un Opel Insignia Cosmo 1.8.
Mașina era din 2009 și dealer- ul cerea 12 000 de €.Se mai adăuga adusul,înscrisul,distribuția( se schimbă la 120 000 km sau 10 ani )...Sigur la suma aceea puteam lua un Logan nou.Dar aveam( am) unul,cumpărat în 2006(are110 000km și funcționează impecabil).N am mai vrut unul. Am cumpărat Opelul fiindcă mi place.Veți zice că am dat banii pe o rablă ca să ... Nu,am căutat o mașină bună( avea 30 000 de km,garantați de reprezentanța din Germania),euro 5. Da am îngroșat parcul de mașini vechi și ar trebui să mă mustre conștiința.Dar oare vechi înseamnă întotdeauna și rău? Euro 5 contează doar dacă i din,nu știu 2014? Și n ar trebui să conducem ce ne place (sigur,făcând cât mai puține probleme celor din jur)? |
#123
Posted 08 February 2020 - 22:35
Când ai mașină veche de 5 ani, ești special😁.
Câți crezi că aduc mașini sub 50k de km, mai noi de 5 ani? Ar fi bine sa fie toate importurile cum ai luat tu, dar alea sunt la categoria ,,bunicuța de 15 ani". Edited by cata, 08 February 2020 - 22:36. |
|
#124
Posted 09 February 2020 - 00:20
MicroEdge, on 08 februarie 2020 - 21:09, said:
Folosești ulei de gătit sau de care? cata, on 08 februarie 2020 - 22:35, said:
Când ai mașină veche de 5 ani, ești special. Câți crezi că aduc mașini sub 50k de km, mai noi de 5 ani? Ar fi bine sa fie toate importurile cum ai luat tu, dar alea sunt la categoria ,,bunicuța de 15 ani". |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users