Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Norvegia introduce taxă de încărcare, pentru a diminua parcările abuzive la stațiile de încărcare
Last Updated: Apr 11 2019 10:34, Started by
Torquemada-666
, Mar 04 2019 18:17
·
0
#1
Posted 04 March 2019 - 18:17
Si a a inceput taxarea. Incet, incet vor incepe sa scoata aceeasi bani de pe electrice ca si de pe masinile ICE, lucru care mi se pare foarte corect. Nu platesc eu mai multe taxe, ca sa acopar lipsa banilor ce veneau de la masinile ICE, pentru ca unii sa se tragă gratis cu electricele. Se pare ca proprietarii, care au luat masinile in realitate pentru gratuitate si nu pentru ecologie, luau statul la misto si foloseau locurile de incarcare pentru a parca masinile. Ecologie, nu gluma.
http://www.automarke...e-un-90139.html "Norvegia a anunțat introducerea unui tarif de circa un euro pe oră pentru încărcarea mașinilor electrice din capitala Oslo. Autoritățile spun că vor să îi descurajeze pe șoferii care parchează gratuit pe locurile special amenajate fără să își încarce mașinile electrice. Oslo are 1.300 de stații de încărcare, dar vrea să mai deschidă încă 700 în acest an. Norvegia este considerată “raiul electricelor”, judecând și după faptul că o treime dintre mașinile vândute în 2018 în statul scandinav au fost 100% electrice. Creșterea numărului de mașini electrice ridică însă probleme tot mai mari când vine vorba de găsirea unei stații de încărcare, cu toate că Norvegia are o infrastructură mai bine dezvoltată decât majoritatea țărilor europene. Autoritățile au anunțat introducerea, în premieră, a unui tarif de 10 coroane (circa un euro) pe oră pentru încărcarea mașinilor electrice din Oslo, pe timpul zilei. Tariful este de 5 coroane pe timpul nopții. Scopul nu este neapărat strângerea banilor la buget, spun norvegienii, ci mai mult descurajarea șoferilor de electrice care parchează gratuit în stațiile de încărcare fără să-și încarce mașinile. Autoritățile susțin că vor să asigure un sistem corect de rotație, prin care șoferii să parcheze în stațiile de încărcare doar pe perioada de “alimentare” a mașinii. În Oslo există aproximativ 1.300 de stații publice de încărcare, la care se vor adăuga alte 700 de stații în acest an, conform unui plan al administrației locale. |
#2
Posted 04 March 2019 - 18:20
E clar că în viitorul apropiat fiecare își va încărca mașina acasă sau pe drum la preț nesubvenționat. Așa e normal și firesc. Nimic de mirare.
PS. Nici nu am citit link-ul inițial și informația din el, care evident se referă la altceva. Ce am scris rămâne valabil. Edited by caiuscorneliu, 04 March 2019 - 18:30. |
#3
Posted 04 March 2019 - 18:22
Ce spune articolul si cum e interpretat, baba si mitraliera.
|
#4
Posted 04 March 2019 - 18:23
#5
Posted 04 March 2019 - 18:36
#6
Posted 04 March 2019 - 18:41
myshyk, on 04 martie 2019 - 18:36, said:
Ce te poti astepta de la.....ce-i in desenu´ ala de sub nume, ca la mine e blurat? |
#7
Posted 04 March 2019 - 18:44
sti ce inseamna 5 coroane pt un norvegian de rand?
daca le vede pe strada nici nu se apleaca se le ia |
#8
Posted 04 March 2019 - 18:44
La inceput a fost chestia cu cei care isi cumpara masini electrice : nu platesc impozitul pe masina, nu platesc taxa pt autostrada (bompenger), nu platesc locurile de parcare, etc.
Acum s-a cam schimbat vrajeala ! Toata lumea plateste, dar pentru masinile electrice exista abonamentul de 300 coroane lunar, doar pentru incarcatul masinii in timpul noptii. Edited by Fjell, 04 March 2019 - 18:44. |
#9
Posted 04 March 2019 - 18:44
caiuscorneliu, on 04 martie 2019 - 18:20, said:
E clar că în viitorul apropiat fiecare își va încărca mașina acasă sau pe drum la preț nesubvenționat. Așa e normal și firesc. Nimic de mirare. PS. Nici nu am citit link-ul inițial și informația din el, care evident se referă la altceva. Ce am scris rămâne valabil. gresit total. ce au facut norvegienii nu e costul pe erlectricitate in marire. e taxa pe ora ca sa poata sa dea amenda la aia care nu incarca si parcheaza acolo ca nesimtitii. mi se pare normal si decent. cum ar fi sa parchez eu cu masina mea pe benzina . in locul ala , si tu cu electrica sa nu poti sa incarci masina? |
#10
Posted 04 March 2019 - 18:47
E interesant ... totuşi Norvegia cred că obţine o mare parte din energia electrică în hidrocentrale.
|
|
#11
Posted 04 March 2019 - 18:57
Asta e o poveste extrem de complexa, greu de discutat in mod obiectiv la nivelul nostru de aici.
Astia din taxele (enorme) pe carburanti asigura o serie de serivicii importante gen sistem sanitar sau educatie. Daca se va trece masiv pe electric va trebui sa se scoata banii astia din alta parte sau sa se renunte la ceva. Statele unde se consuma carburantii castiga din taxele pe ei de vreo 10 ori mai mult decat tarile unde se extrage petrolul. |
#12
Posted 04 March 2019 - 19:16
djl, on 04 martie 2019 - 18:47, said:
E interesant ... totuşi Norvegia cred că obţine o mare parte din energia electrică în hidrocentrale. au un fond suveran urias, cu care nu mai stiu ce sa faca, si format in special din banii din petrol adica exporta petrolul si poluarea la vecini, iar la ei, baga subventii pt electrice. Daca nu ar fi petrolul, nu se stie daca ar fi bani de subventii la norvegieni Paz, on 04 martie 2019 - 18:57, said:
Asta e o poveste extrem de complexa, greu de discutat in mod obiectiv la nivelul nostru de aici. Astia din taxele (enorme) pe carburanti asigura o serie de serivicii importante gen sistem sanitar sau educatie. Daca se va trece masiv pe electric va trebui sa se scoata banii astia din alta parte sau sa se renunte la ceva. Statele unde se consuma carburantii castiga din taxele pe ei de vreo 10 ori mai mult decat tarile unde se extrage petrolul. The Government Pension Fund of Norway comprises two entirely separate sovereign wealth funds owned by the government of Norway. The Government Pension Fund Global, also known as the Oil Fund, was established in 1990 to invest the surplus revenues of the Norwegian petroleum sector. It has over US$1 trillion in assets, including 1.3% of global stocks and shares, making it the world’s largest sovereign wealth fund.[1] In May 2018 it was worth about $195,000 per Norwegian citizen.[2] It also holds portfolios of real estate and fixed-income investments. sau mai pe scurt, cand esti un mare producator de petrol, e usor sa faci pe ecologistul, ca ai bani la greu cam ca si cu panourile solare montate in Qatar si alte state petroliere... |
#13
Posted 04 March 2019 - 19:24
Eu vorbeam in general. Stiam de Norvegia ca are petrol dar nu stiam ca asa mult.
|
#14
Posted 04 March 2019 - 19:48
Un euro pe ora pt norvegieni e o suma modica, la noi in capitala Olteniei, regatul prazului and the land of the red plague, parcarea e 2,5 lei pe ora, mai scump ca in Sibiu- oras turistic si necontaminat de elemente rosii...
|
#15
Posted 04 March 2019 - 20:06
djl, on 04 martie 2019 - 18:47, said:
E interesant ... totuși Norvegia cred că obține o mare parte din energia electrică Ăźn hidrocentrale. https://en.m.wikiped...ector_in_Norway |
|
#16
Posted 04 March 2019 - 20:15
#17
Posted 04 March 2019 - 20:21
Norvegia are un camp de forta cu caracteristici de filtrare a noxelor de-a lungul granitei. Nu stiai?
|
#18
Posted 04 March 2019 - 20:21
Nu era normal sa taxeze?
Era aberant sistemul asta de luam de la saraci ca sa dam la bogati. La noi inca suntem in faza de luam de la saraci sa dam la bogati. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users