Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Design VS Design
Last Updated: Jul 23 2019 19:53, Started by
AdiTwism
, Feb 20 2019 23:17
·
0
#1
Posted 20 February 2019 - 23:17
Sa comparam design de masini. Poze si discutii. Producatorii se mai inspira unii de la altii si pana la urma s-au facut toate design-urile posibile, e normal sa existe o masina asemanatoare cu alta, nu ai cum sa eviti.
Asta va poate ajuta sa obtineti o masina mai ieftina/economica etc, dar cu un design asemanator cu "masina visurilor". Sau pentru pasionatii de modificari auto, ca sa semene si mai mult. Nu vorbim de replici sau 99% copie. Audi R8 Type Second gen 4S (2015) vs Audi TT Mk3 (2014) [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2018-audi-tt-rs-vs-audi-r8-v10-spyder-drag-race-is-a-desperate-struggle_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] McLaren MP4-12C (2011) vs Sin R1 (2015) [ https://i.ytimg.com/vi/vKk4uikR2aM/hqdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://s.aolcdn.com/hss/storage/midas/b93b02bb9848a67bdf16a4851819b073/200976732/sinr1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mercedes SLR McLaren (2003) vs Mercedes SLK R171 (2004) [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/21/Mercedes-Benz_SLR_McLaren_%288615973055%29_%28cropped%29.jpg/1200px-Mercedes-Benz_SLR_McLaren_%288615973055%29_%28cropped%29.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Mercedes-Benz_SLK_R171.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rolls Royce Wraith (2013) vs Rover 75 Coupe (concept 2004) [ https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/motor-media/2826842/rolls-royce-wraith-rear.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://i1.wp.com/www.aronline.co.uk/images/rover75coupe_01.jpg?resize=600%2C343 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rolls Royce Ghost First gen (2009) vs Chrysler 300 First Gen (2005) [ https://cf4.s3.souqcdn.com/item/2013/06/05/49/67/46/7/item_XL_4967467_2132740.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/01/2008_Chrysler_300.jpg/1024px-2008_Chrysler_300.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rolls Royce Ghost Series II (2014) vs Chrysler 300 Second gen LD (2011) [ https://robbreportedit.files.wordpress.com/2018/03/0_penske-luxury_2018-rolls-royce-ghost.jpg?w=1024 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://c4d709dd302a2586107d-f8305d22c3db1fdd6f8607b49e47a10c.ssl.cf1.rackcdn.com/thumbnails/stock-images/d8490b16299c0a2233b58ce40e051610.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Rolls Royce a copiat cel putin 3 masini pana acum. Lamborghini Huracan 2014 vs Aixam Mega Track (1992) [ https://silentautosmodels.com/image/cache/catalog/AUTOart-74606-Lamborghini-Huracan-LP610-4-GRIGIO-Matt-Grey-2014-1-18-diecast-scale-models-637x328.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://images.autotrader.com/scaler/620/420/cms/images/oversteer/2017/02-feb/mega/261804.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Lamborghini Reventon (2008) vs Arrinera Venocara (Concept 2012) [ https://dmi3w0goirzgw.cloudfront.net/gallery-images/original/243000/300/243339.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/201109/arrinera-venocara-su-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Maserati GranTurismo (2007) vs Mazda RX-8 (2003) [ https://www.maseratiusa.com/mediaObject/sites/international/Models/default/2019/granturismo/granturismo_side/original/granturismo_side.png.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2015/11/2009-mazda-rx8-grand-touring-coupe-side-view.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mercedes S-Class Coupe (C217) (2017) vs Renault Laguna III Coupe (2008) [ https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/13C1237_116.jpg?itok=uyYD4MvR - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/71/Renault_Laguna_Coup%C3%A9_Monaco_GP_dCi_150_%28III%29_%E2%80%93_Heckansicht%2C_7._Mai_2011%2C_D%C3%BCsseldorf.jpg/1280px-Renault_Laguna_Coup%C3%A9_Monaco_GP_dCi_150_%28III%29_%E2%80%93_Heckansicht%2C_7._Mai_2011%2C_D%C3%BCsseldorf.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu am mai pus G Class vs LandRover Defender vs ARO. Postati daca mai aveti ceva. |
#2
Posted 20 February 2019 - 23:54
Mai mult de jumatate sunt masini ale acelerasi marci sau ale unor marci din acelasi grup. Nu e de mirare ca au elemente comune. Ma mir ca n-ai pus vreo 20 de poze cu modele Porsche care arata toate la fel, si toate se "trag" din VW Beetle
Dar, ca sa-ti dau intrucatva dreptate, toate masinile noi seamana la partea frontala. Si asta din cauza "grijii pentru pietoni": cam toti producatorii fac boturi mari si inalte, ca sa distribuie energia socului cu pietonul pe o suprafata cat mai mare. Astfel au rezultat niste hidosenii greu de imaginat, si care probabil afecteaza aerodinamica si consumul de combustibil. Dar ce mai conteaza daca avem 2 stele EuroNCAP la impactul cu pietonii |
#3
Posted 21 February 2019 - 00:12
pufonel, on 20 februarie 2019 - 23:54, said:
Mai mult de jumatate sunt masini ale acelerasi marci sau ale unor marci din acelasi grup. Nu e de mirare ca au elemente comune. Ma mir ca n-ai pus vreo 20 de poze cu modele Porsche care arata toate la fel, si toate se "trag" din VW Beetle Dar, ca sa-ti dau intrucatva dreptate, toate masinile noi seamana la partea frontala. Si asta din cauza "grijii pentru pietoni": cam toti producatorii fac boturi mari si inalte, ca sa distribuie energia socului cu pietonul pe o suprafata cat mai mare. Astfel au rezultat niste hidosenii greu de imaginat, si care probabil afecteaza aerodinamica si consumul de combustibil. Dar ce mai conteaza daca avem 2 stele EuroNCAP la impactul cu pietonii Poate sa fie si aceeasi marca, daca masina reprezinta o alternativa, oamenii ar trebui sa o cunoasca. M-am axat pe alternative de masini scumpe, masini dorite, cu design specific, "masina visurilor", masini pe care nu le vezi in fiecare zi. Asta ma intereseaza. Că un Peugeot 208 seamana cu un Hyundai i20 nu conteaza, nu e masina visurilor pentru prea multi oameni. |
#4
Posted 21 February 2019 - 00:15
AdiTwism, on 20 februarie 2019 - 23:17, said: Design VS Design Sa comparam design de masini. Poze si discutii. Producatorii se mai inspira unii de la altii si pana la urma s-au facut toate design-urile posibile, e normal sa existe o masina asemanatoare cu alta, nu ai cum sa eviti. vs Raindrop car.jpg 178.67K 20 downloads Nici in ziua de azi producatorii de automobile nu pot reface coeficientul aerodinamic de 0,22 cum a reusit inginerul Aurel Perşu cu masina sa, maşina cu formă de picătură de apă (Raindrop car). |
#5
Posted 21 February 2019 - 00:30
super8, on 21 februarie 2019 - 00:15, said:
Nici in ziua de azi producatorii de automobile nu pot reface coeficientul aerodinamic de 0,22 cum a reusit inginerul Aurel Perşu cu masina sa, maşina cu formă de picătură de apă (Raindrop car). N-ai cum sa refaci masina lui Persu pentru ca arata hidos, ca un vierme, e prea inalta in fata. Bineinteles ca ne ferim sa o refacem. Coeficient aerodinamic 0,15 facut ca la carte in 1939. Nici pana in ziua de azi cum ai spus tu. [ https://i.imgur.com/ghd7NBg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by AdiTwism, 21 February 2019 - 00:37. |
#6
Posted 21 February 2019 - 00:48
Ha ha ha ha ha ha
Sa inteleg ca in industria auto nu exista drepturi de autor? |
#7
Posted 21 February 2019 - 00:53
netmail, on 21 februarie 2019 - 00:48, said:
Ha ha ha ha ha ha Sa inteleg ca in industria auto nu exista drepturi de autor? Nu stiu cu cine vorbesti ca nu ai dat quote si esti nou, nu stii sa folosesti Softpedia. Pe mine ma intereseaza doar masinile care sunt legale, am scris fara replici, tocmai din cauza drepturilor. |
#8
Posted 21 February 2019 - 01:00
Păi se mai aseamănă design-ul între modele de la mărci diferite, mai ales că acum sunt sute de modele de la zeci de producători. Așa cum era și cu telefoanele. Tot dreptunghiulare sunt, asta deși erau discuții mereu că cine a copiat pe cine. Asta unu la mână. Doi la mână, într-adevăr se mai și inspira unii de la alții, din lipsă de idei sau pentru a lua de-a gata un design care a avut succes la altul. Iar chinezii, ce să zic? Ăștia nu mai au nicio jenă în a copia aproape integral un design.
|
#9
Posted 21 February 2019 - 02:15
Designul e ca la pitipoance.... sa incante ochiul
Cand se demachiaza vezi restul..... Daca o iei la bani marunti (desi nu accepta) cu discutii despre ceva vezi ca nu o duce motorul Daca vei intra in amanunte mai intime vei observa ca nu are specificatiile din cartea tehnica.....Emisia de noxe fiind mult prea mare, datorita unui esapament folosit in mod "sportiv" Daca esti sadic si continui cercetarea s-ar putea sa ajungi la concluzia ca toate sunt la fel.... papa mult..... cerinte de intretinere mari..... kilometrajul mult subevaluat (nu-ti perimiti una noua, vorbim de SH), nu au fost schimbate "cauciucurile" de mult timp si noroc de nesansa, a picat pe capul tau sa-i faci revizia completa la nu stiu ce clinica....plus ca faceliftul actual nu mai este la moda si trebuie imbunatatit...... Banuiesc ca nu s-au gandit la asa ceva designerii auto.... dar traiesc poate , aceasta experienta pe pielea lor, avand un salariu frumusel si bun de pus la munca. Edited by keta, 21 February 2019 - 02:16. |
#10
Posted 21 February 2019 - 02:22
Asta e cam patrata, nu stiu ce coeficient aerodinamic are, cert e ca-mi place.Poate pt ca a mai scapat de impopotonare?
Mda..rechin pe drum, bot de rechin. Attached FilesEdited by ionutz_joe2009, 21 February 2019 - 02:37. |
|
#11
Posted 21 February 2019 - 05:58
super8, on 21 februarie 2019 - 00:15, said:
Nici in ziua de azi producatorii de automobile nu pot reface coeficientul aerodinamic de 0,22 cum a reusit inginerul Aurel Perşu cu masina sa, maşina cu formă de picătură de apă (Raindrop car). Cum sa nu? Dar nu compara conceptul lui Persu cu o masina de serie AdiTwism, on 20 februarie 2019 - 23:17, said:
Sa comparam design de masini. Poze si discutii. Producatorii se mai inspira unii de la altii si pana la urma s-au facut toate design-urile posibile, e normal sa existe o masina asemanatoare cu alta, nu ai cum sa eviti. Nu-mi doresc nici o masina de snobi din cele puse de tine aici Uite la asta visez doar: Si e posibil sa fie urmatoarea Attached Files |
#13
Posted 21 February 2019 - 07:21
#15
Posted 21 February 2019 - 08:49
AdiTwism, on 21 februarie 2019 - 00:30, said:
Coeficient aerodinamic 0,15 facut ca la carte in 1939. Nici pana in ziua de azi cum ai spus tu. Brevetul a fost obținut în Germania la 19 septembrie 1924, cererea de brevetare fiind adresată la 13 noiembrie 1922. deci ala din 33 a fost inaintasul prostului nostru din 22 niste plagiatori romanii astia, din veacuri!! |
|
#16
Posted 21 February 2019 - 12:20
#17
Posted 21 February 2019 - 12:58
AdiTwism, on 21 februarie 2019 - 00:30, said:
N-ai cum sa refaci masina lui Persu pentru ca arata hidos, ca un vierme, e prea inalta in fata. Bineinteles ca ne ferim sa o refacem. Coeficient aerodinamic 0,15 facut ca la carte in 1939. Nici pana in ziua de azi cum ai spus tu. [ https://i.imgur.com/ghd7NBg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#18
Posted 21 February 2019 - 16:35
Tsunnnami, on 21 februarie 2019 - 05:58, said:
Cum sa nu? Dar nu compara conceptul lui Persu cu o masina de serie Nu-mi doresc nici o masina de snobi din cele puse de tine aici Uite la asta visez doar: Si e posibil sa fie urmatoarea Pbl e la motorul pt avion? Edited by ionutz_joe2009, 21 February 2019 - 16:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users