Design VS Design
#19
Posted 21 February 2019 - 17:23
#20
Posted 21 February 2019 - 17:29
#21
Posted 21 February 2019 - 17:36
ionutz_joe2009, on 21 februarie 2019 - 17:29, said:
Probabil .Ford o fi facut motoare proste pt avioane. Ala numa' motor prost nu e. Asta al meu il simt la limita la 4x2. E misto ca pot scoate antiderapajul din comenzi, ca pot scoate controlul stabilitatii si e intr-adevar fun, dar vin momente in care as vrea sa ma ajute si tractiunea spate. Cu un RS cred c-as fi u fel de rege RS-ul merita un 300+ CP la 4x4, cu ala simti mai tare senzatia. Nu mi-a dat mana sa dau $20k in plus pe el, am zis ca nu merita $20k pentru 110CP in plus si 4x4 |
#22
Posted 21 February 2019 - 17:43
RS-ul e criminal, si-a luat un prieten anul trecut jucarie de copii mari ... Teava!
|
#23
Posted 21 February 2019 - 17:45
Tsunnnami, on 21 februarie 2019 - 17:36, said: Ala numa' motor prost nu e. Asta al meu il simt la limita la 4x2. E misto ca pot scoate antiderapajul din comenzi, ca pot scoate controlul stabilitatii si e intr-adevar fun, dar vin momente in care as vrea sa ma ajute si tractiunea spate. Cu un RS cred c-as fi u fel de rege RS-ul merita un 300+ CP la 4x4, cu ala simti mai tare senzatia. Nu mi-a dat mana sa dau $20k in plus pe el, am zis ca nu merita $20k pentru 110CP in plus si 4x4 Nici la roata fara aer nu puteam ramane.Ar fi fost tot scumpa, inaccesibila pt prea multi.Eu zic ca de ex Formula 1 a avut despul aport. Edited by ionutz_joe2009, 21 February 2019 - 17:46. |
#24
Posted 21 February 2019 - 18:09
#25
Posted 21 February 2019 - 18:21
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-niaM3XBjNA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Astia mor de plictiseala, nu stiu cum fac ca nici nu mor in ele.Prin trafic. Edited by ionutz_joe2009, 21 February 2019 - 18:22. |
#26
Posted 21 February 2019 - 18:36
Tyby, on 21 februarie 2019 - 17:43, said:
RS-ul e criminal, si-a luat un prieten anul trecut jucarie de copii mari ... Teava! Urmatoarea, asta daca nu vin Romania intre timp Oricum anul trecut am avut o surpriza mare. I-am dat nevestii sa aleaga dintre un Accord Touring full si Focus ST Surprinzator ST-ul i-a placut mai mult, Si asta din cauza scaunelor Recaro care-i tin mai sus picioarele pentru a-si tine odorul in brate (Chihuahua) Eu, pe de alta parte am fost bucuros nu numai pentru transmisia manuala si sprinteneala cat de luingimea masinii. Practic Honda trebuia parcata la 2 cm de motocicleta pentru a intra in garaj ST-ul trebuie sa-l schimb in 3 ani, cam asta e legea la serviciu, asa ca... ori vin in Romania si-mi aduc ST-ul ori mai stau si cand oi veni imi aduc RS-ul |
#27
Posted 21 February 2019 - 18:58
keta, on 21 februarie 2019 - 02:15, said:
Designul e ca la pitipoance.... sa incante ochiul keta, on 21 februarie 2019 - 02:15, said:
Daca o iei la bani marunti (desi nu accepta) cu discutii despre ceva vezi ca nu o duce motorul Daca vei intra in amanunte mai intime vei observa ca nu are specificatiile din cartea tehnica.....Emisia de noxe fiind mult prea mare, datorita unui esapament folosit in mod "sportiv". keta, on 21 februarie 2019 - 02:15, said:
toate sunt la fel.... papa mult..... cerinte de intretinere mari..... Am dat exemplu la R8, masina frumoasa, masculina, linii agresive dar atat timp cat exista Audi TT Mk3 care consuma de 2-3 ori mai putin... Nu conteaza performanta atat timp cat stai blocat in trafic, atat timp cat sunt gropi pe drum, atat timp cat nu ti-o poti permite... Suntem pe un topic de design. Si bara e mai frumoasa la TT, are ceva din Lamborghini. ionutz_joe2009, on 21 februarie 2019 - 02:22, said:
Asta e cam patrata, nu stiu ce coeficient aerodinamic are, cert e ca-mi place.Poate pt ca a mai scapat de impopotonare? Mda..rechin pe drum, bot de rechin. Imi place si mie dar ai gasit ceva asemanator ? Sa fie un avantaj, pret mai mic, consum mai bun etc, dar sa pastreze in mare parte design-ul. Tsunnnami, on 21 februarie 2019 - 05:58, said:
Nu-mi doresc nici o masina de snobi din cele puse de tine aici Uite la asta visez doar: Ok, la RS e simplu, pentru cei carora le place design-ul dar nu si-o permit isi cumpara o masina stock si o stilizeaza, nu e nevoie de a cauta o alta masina. r_murphy, on 21 februarie 2019 - 08:49, said:
Brevetul a fost obținut în Germania la 19 septembrie 1924, cererea de brevetare fiind adresată la 13 noiembrie 1922. deci ala din 33 a fost inaintasul prostului nostru din 22 niste plagiatori romanii astia, din veacuri!! super8 a spus ca din 1924 nu a mai fost atins coeficientul de 0,22 ("picatura de apa") si am aratat o masina din 1939 cu un coeficient de 0,15 (adevarata picatura de apa, nu viermele ăla). Acum ai inteles ? Tyby, on 21 februarie 2019 - 12:20, said: Nu exista nici-o comparatie intre Maserati GranTurismo si "Mazda Rx5", dar daca ar exista, ar fi o gluma cum spui tu.In schimb Maserati GranTurismo si Mazda RX-8 au aceeasi siluetă, faruri asemanatoare, geamuri, shark fin etc Am ales in mod special vederea din laterala. Este cea mai asemanatoare masina pe care am gasit-o si e numai buna pentru a continua modificarile, in caz ca se doreste si mai mult. Am vazut multe posturi care nu au legatura cu topicul. Sunt zeci de topicuri cu performanta, cai putere si alte cele. Nimeni nu e obligat sa posteze asta pe un topic dedicat design-ului. |
#28
Posted 21 February 2019 - 19:19
Rx8 ... din viteza .... la ea ma si gandeam, cu motorul ei ... cel putin ciudat!
PS: si eu tot la design ma refeream! |
|
#29
Posted 21 February 2019 - 19:25
#30
Posted 21 February 2019 - 19:30
#31
Posted 21 February 2019 - 19:48
Tyby, on 21 februarie 2019 - 19:19, said:
Rx8 ... din viteza .... la ea ma si gandeam, cu motorul ei ... cel putin ciudat! PS: si eu tot la design ma refeream! Si din viteza e numai bine. Sau tu credeai ca producatorii pot sa faca linistit clone de masini mai scumpe ? Daca stii una mai buna, de-abia astept sa o vad. Eu am pus masini stock, sunt bune pentru inceput, nu trebuie sa fie varianta finala, se pot modifica. E nevoie de niste modificari langa rotile din fata si putin la luneta. In plus, acestea sunt asemanari intre 2 masini, dar nu a spus nimeni care e masina mai frumoasa, pentru ca e subiectiv, unii pot prefera masina care se intampla sa fie mai ieftina. Eu prefer oricand Audi TT Mk3 pentru faruri si bara sau Renault Laguna III Coupe pentru ca plafonul arata mai fluid, portbagaj inaltat si unic iar din fata la fel arata unic sau ca o masina mult mai scumpa, mult mai bine decat Mercedes care aplica acelasi design pe multe clase. Edited by AdiTwism, 21 February 2019 - 19:55. |
#32
Posted 21 February 2019 - 19:52
AdiTwism, on 21 februarie 2019 - 18:58, said:
Ok, unde e versus-ul ? Imi place si mie dar ai gasit ceva asemanator ? Sa fie un avantaj, pret mai mic, consum mai bun etc, dar sa pastreze in mare parte design-ul. Pleaca de la 25 de mii dolari noua, iar sh si fara milioane de km ajunge la un pret decent.Ce versus la pretul ala, cat de ieftina sa fie? https://www.chevrole...maro-sports-car Oricum, in Ro e raritate, deci degeaba vorbim. Edited by ionutz_joe2009, 21 February 2019 - 19:55. |
#33
Posted 21 February 2019 - 20:45
ionutz_joe2009, on 21 februarie 2019 - 19:52, said:
Pleaca de la 25 de mii dolari noua, iar sh si fara milioane de km ajunge la un pret decent.Ce versus la pretul ala, cat de ieftina sa fie? https://www.chevrole...maro-sports-car Oricum, in Ro e raritate, deci degeaba vorbim. Daca nu are o alternativa mai ieftina, atunci e alegerea pentru cei cu grija la bani. Dar pot sa existe alternative pentru multe lucruri si doar clientul stie pentru ce are nevoie, eu doar am incercat sa fixez design-ul ca si constantă. Dodge Charger e 29 de mii de dolari si obtine 7.6L/100km, 4 usi pentru familisti [ https://stoide.com/wp-content/uploads/2018/03/2018-Dodge-Charger-Front-Side-View-Yellow.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Chevrolet Camaro e 25 de mii de dolari si obtine 9.6L/100km Exista si Dodge Challenger dar nu m-am uitat la ce e bun. |
|
#34
Posted 22 February 2019 - 09:03
Ca tot veni vorba, acu' 2 saptamani, pe langa Londra:
Attached Files |
#35
Posted 22 February 2019 - 13:55
AdiTwism, on 21 februarie 2019 - 20:45, said:
Daca nu are o alternativa mai ieftina, atunci e alegerea pentru cei cu grija la bani. Dar pot sa existe alternative pentru multe lucruri si doar clientul stie pentru ce are nevoie, eu doar am incercat sa fixez design-ul ca si constantă. Dodge Charger e 29 de mii de dolari si obtine 7.6L/100km, 4 usi pentru familisti [ https://stoide.com/wp-content/uploads/2018/03/2018-Dodge-Charger-Front-Side-View-Yellow.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Chevrolet Camaro e 25 de mii de dolari si obtine 9.6L/100km Exista si Dodge Challenger dar nu m-am uitat la ce e bun. |
#36
Posted 22 February 2019 - 17:47
Tsunnnami, on 22 februarie 2019 - 13:55, said:
Ai ma termina cu consumurile alea..., si SRT-ul nu-l scoti tu la $26k decat la second hand Sunt consumurile la o prima vedere de pe net si se refera la variantele de masini cele mai ieftine, adica 25 mii de dolari vs 29 mii de dolari, nu Dodge Charger SRT (care este doar o poza luata la repezeala, oricum SRT arata similar cu stock ce arata similar cu Camaro). Nu sigla e importanta, ci design-ul similar. Si nu luati neaparat poza pe care o pun, luati numele. Ca nimeni nu o sa cumpere fix masina din poza pe care o pun. Pozele vor disparea si ele. Daca am gresit consumurile, corecteaza cu valorile reale. Dar vorbim de design. Se da masina X, ce masina este cat mai apropiata ca design ? Nu a spus nimeni nimic de un prag minim de asemanare. Ci pur simplu, urmatoarea masina cu cele mai multe elemente comune. Atat. Indiferent ca seamana mult sau putin. Nu conteaza care e mai ieftina, care consuma mai mult, acelea sunt alese de omul interesat sa cumpere, aici apar doar variantele de design. Cand omul stie clar ca nu vrea sa renunte la stilul acela de design dar vrea alternative. Sunt oameni care vor downgrade, sunt oameni care vor upgrade. Exemplu: Unui om poate sa-i placa design-ul unei masini, dar vrea si alte variante pentru ca nu ii convin caracteristicile masinii initiale. Indiferent ca sunt caracteristici prea slabe sau prea puternice. Design-ul e o constanta, apoi pot sa existe masini mai X, sau mai putin X. De aceea pot sa existe diferente de 100 de mii de euro intre masini similare, pentru ca banii nu sunt neaparat in design. Design-ul se face din creion. Orice producator poate "copia" o alta masina, atat cat este legal sa o faca. Orice detinator poate sa isi modifice masina sa semene cu alta, atat cat este legal sa o faca. Si nici nu trebuie sa o modifice daca a gasit o alternativa care ii place mai mult. Chevrolet Camaro 6th gen (2016) vs Dodge Charger 7th gen LD facelift (2015) (stock, non SRT) [ https://www.bodykits.com/images/I31232943.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2017/11/2017-dodge-charger-se-sedan-front-view.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] " Chevrolet Camaro 2014-2015 vs Dodge Challenger 2013 " [ https://vinylimagination.com/Graphics/Vehicles/Chevy/Camaro/Camaro2k14/MLSS/Camaro-2k14-MLSS-ON.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2015/11/2013-dodge-challenger-rt-coupe-side-view.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Chevrolet Camaro 5th gen (2010) vs Dodge Challenger 3rd gen (2008) [ https://st4.depositphotos.com/5395386/20892/i/1600/depositphotos_208922718-stock-photo-lima-peru-march-2016-front.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://images2.autotrader.com/hn/c/d16fd40ecc854aefbe23d2f3e01b164d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dodge Charger LD 2011 vs Dodge Viper [ https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2017/11/2018-dodge-charger-rt-sedan-rear-view.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://st.automobilemag.com/uploads/sites/10/2017/11/2017-dodge-viper-srt-coupe-rear-view.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by AdiTwism, 22 February 2019 - 17:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users