Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Design VS Design

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#37
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,887
  • Înscris: 20.10.2015
U lika gurl,
m-ai inebunit cu designul tau

Pentru mine e functionalitatea, sunt inebunit dupa putere si de ce pot face cu masina, deci sa nu cantareasca cat un tanc

Astea americane, "muscle cars", nu te prea poti bucura de performanta lor.
Nu am atrag cu nimic nici Corvette-ul nici Camaro, nici Chargerul sau Challenger-ul nici chiar Viperul, sau Mustangul
Fieratanii rpea grele pentru gustul meu

E clar ca-s depasit in gusturi, ca ii vad pe langa mine cu "bijuterii" asa cumle prezinti si tu aici.

#38
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008

View PostTsunnnami, on 22 februarie 2019 - 19:30, said:

U lika gurl,
m-ai inebunit cu designul tau

Pentru mine e functionalitatea, sunt inebunit dupa putere si de ce pot face cu masina, deci sa nu cantareasca cat un tanc

Astea americane, "muscle cars", nu te prea poti bucura de performanta lor.
Nu am atrag cu nimic nici Corvette-ul nici Camaro, nici Chargerul sau Challenger-ul nici chiar Viperul, sau Mustangul
Fieratanii rpea grele pentru gustul meu

E clar ca-s depasit in gusturi, ca ii vad pe langa mine cu "bijuterii" asa cumle prezinti si tu aici.

Eu n-am pus pe nimeni sa posteze daca nu-i place subiectul.

Functionalitatea... asta nu e topicul potrivit. Si functionalitatea e de mai multe feluri. Spatiu ? Consum ? 0-100 ? Offroad ?
Dar presupunem ca pe toti ne intereseaza sa cheltuim cat mai putin si sa obtinem mult pentru banii dati. Cel putin, prin comparatie.
Sa nu cantareasca cat un tanc, nu e foarte greu, pentru ca e o chestie obiectiva, nu subiectiva precum design-ul. Si pentru ca greutatea poate fi masurata, exista liste "list of cars by curb weight".
Cautand prin tot felul de liste am dat peste o combinatie interesanta, SUV, 1000kg, consum 3.5L diesel. Beat that. Citroen C4 Cactus. Si bineinteles ca o sa zica cineva de partea frontala. Pai stati putin ca facem full circle, pornim de la design, trecem la functionalitate si ajungem iar la design. Macar design-ul poti sa-l schimbi, asta e frumusetea. Nu iti afecteaza consumul, greutatea sau spatiul interior al SUV-ului.

La muscle cars se merge pe principiu greu, dar puternic. Pentru ca oricum nu-i intereseaza consumul, la americani important e sa fie "big" ca sa se simta ei superiori.
Altii sunt pe principiu, usor si nu atat de puternic. Lotus spre exemplu si altele din Europa. Design mai modern, elegant, aerodinamic, multe avantaje.

Gusturile de fapt nu se discuta. Noi nici nu stim ce isi ia fiecare si nici nu ne intereseaza. Aici e un loc pentru a demonstra ca exista variante de design, pentru a cere variante de design, pentru cei care vor sa arate bine, la fel cum imbracamintea reprezinta aspectul, si masina poate sa reprezinte imaginea. Nu o sa-l vezi pe Dan Bilzerian intr-un Mini pentru ca il intereseaza un design anume. Sau pe unii nu-i intereseaza ca masina X sau Y face 0-100 in 3 secunde, atat timp cat sunt blocati in trafic bara la bara. Nici nu are rost sa mai dai banii. Mai bine mergi pe circuit, inchiriezi... e altceva. Sunt lucruri legate de functionalitate pe care nu le fructifici la maxim, pe cand altele te folosesti de ele mereu. Spatiul - te poti folosi de el, consumul - te foloseste el pe tine vrei nu vrei dar design-ul - il folosesti mereu vrei nu vrei, pentru ca vezi masina de fiecare data si te vad si altii. Te poate pune intr-o dispozitie proasta "iar trebuie sa conduc yyy asta" sau te poate pune intr-o dispozitie buna "mereu mi-am dorit sa conduc o masina de Giugiaro" (sau Pininfarina).

Cati oameni au avut postere cu masini, reviste, wallpaper... si le-au vrut pentru design. Cati oameni au vazut functionalitate in masini electrice, consum, siguranta, cuplu, 0-100... si nu le-au vrut pentru design.

#39
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008
modelele Opel Astra J (2009) vs Hyundai Genesis Coupe (2013)
[ https://www.hymtuning.com/wp-content/uploads/2018/04/19901_opel-astra-j-sedan-2013-sonrasi-spoiler-spoyler-astarli.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2015/11/2013-hyundai-genesis-coupe-38-grand-touring-8-speed-at-coupe-rear-view.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Gta Spano 2010 vs Bugatti Chiron 2016
[ https://www.netcarshow.com/GTA-Spano-2013-1600-13.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://assets.bugatti.com/fileadmin/_processed_/sei/p54/se-image-61b4dbb73b39ae584410f49797a8a2ba.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#40
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Designul se plateste, el naste emotie, omul e  emotie.Vreau sa vad omul cataroi, omul cataroi care plange sau rade.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mQIF411MNKM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Allahu akbar nu exista, exista soferi pe care Allahu ii angazaja. Ca si pe designeri, care trebuie platiti.Special min 4:43.

Edited by ionutz_joe2009, 26 February 2019 - 14:42.


#41
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008
Skoda Octavia II facelift (2009) vs Mercedes-Benz C-Class W204 facelift (2011)

[ https://www.autobics.com/wp-content/uploads/2017/07/2009-skoda-octavia.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/901820/e0fde7e0-cb47-47e7-b0f3-c76441235f1d/orig - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#42
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008
Saleen S1 (2017) vs Artega GT (2009)

[ https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--h0Dfm-Kh--/c_fill,f_auto,fl_progressive,g_center,h_675,pg_1,q_80,w_1200/uf6rbwikn6kdbf3jxykk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Gemballa Porsche Carrera GT / Mirage GT (2007) vs Lotus Elise Series 3 (2011)

[ https://i.redd.it/1qxupy17rml11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://s2.paultan.org/image/2016/10/lotus-exige-350-special-edition-3-e1475633775337-630x277.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by AdiTwism, 23 July 2019 - 20:07.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate